KV Mechelen - KSTVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Jokke »

Messi schreef:Er zullen ongetwijfeld een aantal positieve dingen te zeggen zijn maar de vraag is of het genoeg is om te overleven in eerste klasse. Voor mij alvast niet, als ge aanvallend onmondig zijt.
Zoals GB altijd zegt zullen de spelers wel hard gewerkt hebben. Goeie combinaties? Op eigen helft misschien wel maar over de middenlijn wordt het moeilijk. Je kunt blijven combineren maar als ge geen kansen creeert zijt ge daar niks mee!

Wanneer zal GB eens van die zoneverdediging op stilstaande fases afstappen? Hoeveel goals moeten er nog vallen?

We waren toch weer de mindere, en zeg mij wedstrijden vorig seizoen waar we duidelijk de dominante ploeg waren? Misschien de eerste wedstrijd tegen Lierse en tegen Charleroi maar veel verder komt ge niet.
Volledig mee akkoord !
Met alle respect voor wat GB voor de club betekent maar die man is als een hele goeie bus-chauffeur die ons probleemloos naar Plopsaland en terug zal voeren maar meer niet.
Met al onze ambities hebben we een hele goeie lijnpiloot nodig die ons probleemloos met een Airbus naar ongekende hoogten kan loodsen !!!!
M.a.w. Guido je zit al lang aan het plafond van je mogelijkheden man , beter kan je niet , met geenenkele versterking er bovenop nog niet.
Zet zovlug mogelijk een stap opzij voor een man ( of vrouw ? ) met meer mogelijkheden en ambities die er ook uitkomen.
Het oeverloos gezwets over " ik kan de jongens niets verwijten " en " de organisatie was er " beginnen danig op de zenuwen te werken.
Graag wat krachtiger , scherper en doelgerichter ! DRINGEND graag...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Halenaar »

Jokke schreef:
Messi schreef:Er zullen ongetwijfeld een aantal positieve dingen te zeggen zijn maar de vraag is of het genoeg is om te overleven in eerste klasse. Voor mij alvast niet, als ge aanvallend onmondig zijt.
Zoals GB altijd zegt zullen de spelers wel hard gewerkt hebben. Goeie combinaties? Op eigen helft misschien wel maar over de middenlijn wordt het moeilijk. Je kunt blijven combineren maar als ge geen kansen creeert zijt ge daar niks mee!

Wanneer zal GB eens van die zoneverdediging op stilstaande fases afstappen? Hoeveel goals moeten er nog vallen?

We waren toch weer de mindere, en zeg mij wedstrijden vorig seizoen waar we duidelijk de dominante ploeg waren? Misschien de eerste wedstrijd tegen Lierse en tegen Charleroi maar veel verder komt ge niet.
Volledig mee akkoord !
Met alle respect voor wat GB voor de club betekent maar die man is als een hele goeie bus-chauffeur die ons probleemloos naar Plopsaland en terug zal voeren maar meer niet.
Met al onze ambities hebben we een hele goeie lijnpiloot nodig die ons probleemloos met een Airbus naar ongekende hoogten kan loodsen !!!!
M.a.w. Guido je zit al lang aan het plafond van je mogelijkheden man , beter kan je niet , met geenenkele versterking er bovenop nog niet.
Zet zovlug mogelijk een stap opzij voor een man ( of vrouw ? ) met meer mogelijkheden en ambities die er ook uitkomen.
Het oeverloos gezwets over " ik kan de jongens niets verwijten " en " de organisatie was er " beginnen danig op de zenuwen te werken.
Graag wat krachtiger , scherper en doelgerichter ! DRINGEND graag...
Dat gezeik over Guido ook. Die voorbije 2 seizoenen heeft die man mirakels verricht, en nu mag hij plots buiten voor sommigen. Te belachelijk voor woorden :vomit:
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Dries Herbots »

Gezien het spelersmateriaal was de eerste helft goed. STVV begon gretig de eerste 10 minuten. Daarna nam KVM het meer over, maar echte kansen -buiten dat schot van Ghomsi- kregen ze ook niet. De tweede helft werden we tegen het eigen doel geduwd. Als we er dan eens uitkwamen ging de opbouw te traag of werden soms de verkeerde keuzes gemaakt. Dan scoort Pandza, en dacht ik dat het gedaan was. Maar als niemand het verwacht scoort Dufer (dan kun je wel zeggen dat hij niet goed is. Maar hij heeft wel al een paar belangrijke goals gemaakt. Nu ook bijna...) Ik dacht dat ze het gingen houden. Maar dan leiden we veel te simpel balverlies, als je een punt hebt moet je op zo'n moment de bal hoog in de tribunes sjotten. Maar de verdediging stond er vond ik. Dringend een spits nodig. Want Reza is goed. maar die kan dat niet blijven belopen. En een 10 die een goede pass kan geven en een actie kan maken. En dat moet deze week gebeuren. Want als je gaat wachten tot eind augustus dan sta je in het slechtste geval met 0/12 en loop je achter de feiten aan.
K.STVV speelt op Staaien.
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Jokke »

Halenaar schreef:
Jokke schreef:
Messi schreef:Er zullen ongetwijfeld een aantal positieve dingen te zeggen zijn maar de vraag is of het genoeg is om te overleven in eerste klasse. Voor mij alvast niet, als ge aanvallend onmondig zijt.
Zoals GB altijd zegt zullen de spelers wel hard gewerkt hebben. Goeie combinaties? Op eigen helft misschien wel maar over de middenlijn wordt het moeilijk. Je kunt blijven combineren maar als ge geen kansen creeert zijt ge daar niks mee!

Wanneer zal GB eens van die zoneverdediging op stilstaande fases afstappen? Hoeveel goals moeten er nog vallen?

We waren toch weer de mindere, en zeg mij wedstrijden vorig seizoen waar we duidelijk de dominante ploeg waren? Misschien de eerste wedstrijd tegen Lierse en tegen Charleroi maar veel verder komt ge niet.
Volledig mee akkoord !
Met alle respect voor wat GB voor de club betekent maar die man is als een hele goeie bus-chauffeur die ons probleemloos naar Plopsaland en terug zal voeren maar meer niet.
Met al onze ambities hebben we een hele goeie lijnpiloot nodig die ons probleemloos met een Airbus naar ongekende hoogten kan loodsen !!!!
M.a.w. Guido je zit al lang aan het plafond van je mogelijkheden man , beter kan je niet , met geenenkele versterking er bovenop nog niet.
Zet zovlug mogelijk een stap opzij voor een man ( of vrouw ? ) met meer mogelijkheden en ambities die er ook uitkomen.
Het oeverloos gezwets over " ik kan de jongens niets verwijten " en " de organisatie was er " beginnen danig op de zenuwen te werken.
Graag wat krachtiger , scherper en doelgerichter ! DRINGEND graag...
Dat gezeik over Guido ook. Die voorbije 2 seizoenen heeft die man mirakels verricht, en nu mag hij plots buiten voor sommigen. Te belachelijk voor woorden :vomit:
Als je na een volledig seizoen aanmodderen en altijd dat zelfde liedje van zelfbeklag en onmacht en tegenslag en niet de gevraagde spelers hebben of krijgen en maar sukkelen met één spitske , en sloefkes als Deferm blijft beschermen ja dan pakken die mirakels van tovenaar GB niet meer en moet er een ander aan het roer , zo simpel ligt da.
Voetbal is geen spelleke meer hè jong ? 't is big business waar resultaten moeten op tafel komen en als GB zijn hoed leeg is moet ie daar zijn conclusies uit trekken voor het te laat is.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Ozzy »

Voor mij hoeft GB niet te vertrekken maar hij mag wel een andere aanpak hanteren.
Te voorspelbaar voetbal, drie identiek dezelfde spelers in het middenveld, spelers die al een half jaar op laag niveau spelen. Tijd voor verandering.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Since '54 »

'Nilske op links was heel sterk' (dixit GB) ;)
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door lindoke »

Ik weet niet of GB vervangen een oplossing zou zijn. Een andere coach zou wel met nieuwe stimulansen en nieuwe ideën komen en waarschijnlijk een ander spelsysteem. Of dat goed zou uitpakken weten we niet zolang het niet geprobeerd wordt. Een nieuwe coach zou na een paar wedstrijden experimenteren toch ook tot dezelfde conclusie komen en dat is en blijft tot nogtoe dezelfde. Veel en veel te weinig kwalitiet en kwantiteit om belessures, schorsingen op te vangen of eens naargelang de tegenstander van systeem te veranderen. GB moet een schaakwedstrijd winnen met enkel pionnen op het bord en zonder paarden, torens, lopers (alhoewel) of koningin. Begin er maar aan hé. Ik wil hem niet verdedigen want ik ben z'n cliché's van "ja, de jongens hebben hard gewerkt", "ja, die jongens verdienen meer", "ja, tactisch klopte het" en ik weet niet wat nog allemaal ook al meer dan moe gehoord. Als je dat plaatje al een heel jaar hebt moeten aanhoren, tja.....Feit is ook dat hij niet genoeg oorlog maakt tegenover zijn bazen. Het zou bijvoorbeeld met een Glenn De Boeck-om er maar eentje te noemen-helemaal niet waar zijn. Die zou zijn "basas" pakken en ze het beste wensen of zolang oorlog maken totdat ze hem op straat zouden gooien.

Ik zeg niet dat GB een slechte trainer is. Maar hij legt te weinig variatie, verassing en lef in zijn spel. Of dat komt door het gebrek aan spelersmateriaal/alternatieven weten we eigenlijk niet omdat we hem nog nooit hebben zien werken met een overvolle kern die bulkt van talent. Ik zou liever willen dat ze nu eens met minstens 3 (spits, rechterflank, aanvallende middenvelder) echte versterkingen zouden afkomen en GB zijn werk laten doen. Haalt hij dan geen resultaten of stelt hij z'n versterkingen niet op (nog erger) dan kan je hem beoordelen en veroordelen en concluderen dat het verhaaltje GB/STVV uit is en op zoek gaan naar een andere zot die het wil overnemen. In dat geval mag dat voor mijn part om het even wie zijn, zolang het Mangelschots maar niet is en zolang we ons op het einde weten te handhaven.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Mr.14
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 jul 2011, 13:46

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Mr.14 »

't kanarieke schreef: Iandoli: vond ik samen met Castro en in mindere mate Dufer een van de uitblinkers. Hield Cordaro vaak in bedwang. Ook degelijke aanvallende impulsen.
Een zeer zwakke en risicovolle pass van Iandoli op Euvrard ligt wel aan de basis van de 2-1. Een uitblinker zou ik hem dus niet noemen...
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door 't kanarieke »

Mr.14 schreef:
't kanarieke schreef: Iandoli: vond ik samen met Castro en in mindere mate Dufer een van de uitblinkers. Hield Cordaro vaak in bedwang. Ook degelijke aanvallende impulsen.
Een zeer zwakke en risicovolle pass van Iandoli op Euvrard ligt wel aan de basis van de 2-1. Een uitblinker zou ik hem dus niet noemen...
Ja, dat was gisteren wel een minpunt. Maar ik vond hem toch beter dan Daeseleire.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
stefan
Berichten: 79
Lid geworden op: 27 dec 2010, 18:05

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door stefan »

tis toch raar als stvv achterstaat dat ze dan beginnen tevoetballen
inplaats hun eigen spel tespelen.
ze moeten meer geloven in eigen kunnen :stvv:
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Cremasco »

KINGAMBO schreef:
Cremasco schreef:
Halenaar schreef:
Cremasco schreef:Is die match nu op telenet of op Belgacom ?
Belgacom.
Waar zie je zoiets want dat staat toch niet in de krant ?

Cremasco, in de krant van gisteren (HBVL) stond één en ander uitgelegd.

Weet jij ook niet waar onze vriend ZANDER blijft???? (ben zelf ook twee jaar weggebleven, en teruggekeerd toevallig twee dagen voor het "vertrek" van RD)
Zander is nu niet de man die je dagelijks tegenkomt maar een maand of 3-4 terug had ik wel de eer. Sindsdien niks meer van hem gezien. Zander als je dit leest...geef een teken van leven.
Is misschien mee met RD naar Standard. We zullen zien of ze losgeld vragen... :P
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Cremasco »

Zorro schreef:
Cremasco schreef:
Halenaar schreef:
Cremasco schreef:Is die match nu op telenet of op Belgacom ?
Belgacom.
Waar zie je zoiets want dat staat toch niet in de krant ?
Tot je dienst gelijkgezinde : http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... bgc_11_rdv" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt !
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Cremasco »

STVV is nog steeds in hetzelfde bedje ziek. De aanval en de man die de laatste pass geeft of vanuit de tweede lijn kan uithalen... Enkel Dufer kan dat. 3 aanvallende spelers (Smetana, Christ en Garcia) op de bank, dat is wel van het goede teveel.

O wat zou ik graag terug een 4-4-2 zien of tenminste tijdens de match omschakelen om de tegenstander te verrassen. Blijven wachten om te kopen of te huren kost STVV ook handenvol geld want doordat je een start mist moet je dikwijls nog snel investeren in de winter en dat is dikwijls duurder dan nu een extra inspanning te doen. De beteren gaan heus in de winter niet van ploeg veranderen hoor.

Guido moet voor de camera uitblijven voor een tijdje vind ik. Laat Voets of Mangelschots maar eens reageren of een speler.
Ik ben eens heimelijk benieuwd of de komers nu Guido's poulains gaan worden of dat hij Morrenne ook gaat beschuldigen van alleenspraak. En vooral : wat gaan de nieuwkomers aan het systeem van spelen veranderen.

Waarom kan HBVL eens niet uitpakken met een interview met Morrenne en waarom kan HLN dat wel ? En niet over zijn persoonlijk verleden maar to the point. Supporters snakken naar adem en de kern wordt onrustiger. Als ik de trainer hoor lijkt hij aan te sturen op een speler bij te halen die de positie van Schouterden kan bekleden ipv die van rechtshalf Dufer en Andrade. Is Dufour dan toch op komst voor op links ?
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Johan Bamps »

Cremasco schreef:
KINGAMBO schreef:
Cremasco schreef:
Halenaar schreef:
Cremasco schreef:Is die match nu op telenet of op Belgacom ?
Belgacom.
Waar zie je zoiets want dat staat toch niet in de krant ?

Cremasco, in de krant van gisteren (HBVL) stond één en ander uitgelegd.

Weet jij ook niet waar onze vriend ZANDER blijft???? (ben zelf ook twee jaar weggebleven, en teruggekeerd toevallig twee dagen voor het "vertrek" van RD)
Zander is nu niet de man die je dagelijks tegenkomt maar een maand of 3-4 terug had ik wel de eer. Sindsdien niks meer van hem gezien. Zander als je dit leest...geef een teken van leven.
Is misschien mee met RD naar Standard. We zullen zien of ze losgeld vragen... :P
Ik zal het hier ook nog eens zeggen. Ik dacht dat Zander in die periode gezegd heeft dat hij een tijdje van het forum ging wegblijven (of zelfs een sabbatjaar ging nemen).
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Jack »

Johan Bamps schreef: Ik zal het hier ook nog eens zeggen. Ik dacht dat Zander in die periode gezegd heeft dat hij een tijdje van het forum ging wegblijven (of zelfs een sabbatjaar ging nemen).
Makkelijk na te gaan, je kunt al zijn posts opzoeken via zijn profiel.
Ik had al eens snel gekeken en kon niet onmiddellijk in die zin terugvinden.
Plaats reactie