STVV - KRC G*nk

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Halenaar »

patattenboer schreef:
Halenaar schreef:Al de vrienden van Brepoels stonden erin! Zelfs dezelfde opstelling gebruikte VDE :cry:

:mrgreen:

Maar goed, zoals al gedacht een nieuwe nederlaag. Alweer genekt door individuele fouten, verschrikkelijk. Tegenwoordig moet er zelfs een keeper tussen de palen staan die zelfs bij de beloften nog geen match heeft gespeeld. En dan maar verwonderd zijn dat hem blundert, o.a. bij de eerste en vierde goal :roll:
En dan Daeseleire, die is nog niet zo slecht zoals sommige hier beweren, maar tactisch en positioneel (2de goal is een mooi cadeau) is hij enorm dom. Er is nog veel werk aan die jongen op dat vlak, maar dat zei ik al toen ze hem haalden. Voor mij mag gerust Ngawa erin staan tegen Westel, die heeft al veel meer laten zien dan Daeseleire. En ook Schouterden speelde gisteren een vreselijke match, het deed al even fel pijn aan de ogen als dat cherry rood en roze kousen. 3de goal dom balverlies, en dan nog niet gaan meeverdedigen. Geen inzet, geen vechtlust, Nilske had duidelijk geen goesting vrijdag. Ik hoop dat hij een ferme stamp heeft gehad onder zijn kloten (Daerden kafferde Schouterden ook al een paar keer uit tijdens de match) en dat hij zich bewijst tegen Westel, of hij mag van mijn part de bank gaan verwarmen. En daarbij hoop ik ook meteen dat Kotysch geen domme fouten meer maakt, zo'n overtreding maken op die plek en als je balbezit hebt, daarvoor moet je gewoon lomp voor zijn :x
En ik hoop van harte dat Deferm de eerst komende maanden geen basisplaats meer krijgt. Alweer toonde hij geen vechtlust, concentratie en lef. Hoeveel kansen moet die jong nog gaan krijgen? Wat moet er nog allemaal gaan gebeuren? Zelfs met een nieuwe trainer toont hij bovenstaande 3 niet. Sorry Giel, maar dan ben je hoogstens een bankzitter op dit niveau. Nochtans heb je talent genoeg om een Delorge eruit te spelen.

Maar er waren ook een paar positieve dingen te zien vrijdag, en daarbij wil ik toch wel speciaal Koen Daerden vermelden. Het is grotendeels dankzij hem dat de heropstanding kwam, het voetbal werd meteen een pak beter. Verdeelde het spel mooi, zag het spelletje ook, duelkracht, leider, aangever en aanjager. Communiceerde ook veel en goed, en kafferde zelfs al een paar jongens (Schouterden) terecht uit. Chapeau! Tegen Westerlo moet hij er van in het begin bijstaan. Ook Christ en Dufer vond ik redelijk goed. Het deed me ook deugd dat onze ervaren spelers, Mennes en Euvrard, terug naar hun niveau aan het klimmen zijn.

En iedereen blinkt hier maar de loftrompet op over Reza. Terecht ook, want hij speelde een zeer sterke match dat bekroond werd met een fantastisch doelpunt. Maar Iandoli, dat is toch echt wel onze beste transfer in jaren. Ik vind het persoonlijk een schitterende en mooie voetballer. Verdedigend een blok beton, altijd zeer mooi uitvoetballen, offensieve impulsen, en dan nog die klasse en stijl dat van hem afstraalt ala Cantaluppi. Hij heeft alleen nog maar goede matchen gespeeld in ons shirt! Volgens mij vind die nog altijd stukjes stof in cherry rood in zijn achterzak. Als Iandoli zo blijft presteren, zijn we die deze winter nog waarschijnlijk kwijt.

Ik vond ook het applaus en de acties voor Guido Brepoels hartverwarmend, het is al van bij de 'vlaggetjes' tegen Lierse geleden dat ik nog zo onder de indruk ben geraakt van een actie. Het zal die mens deugd gedaan hebben. Zeker als je ziet dat de opperboer -overigens in een prachtige trainingsoutfit vrijdag- dezelfde dingen ziet en zegt dan Guido. Namelijk dat we grotendeeld genekt worden door individuele fouten en het collectief. Moest er hier nog iemand zijn met stront in zijn ogen, de 1/18 heeft meer met de kwaliteit van het team te maken dan met de trainer.

Ohja, op TVL komt er straks een interview met een paar hoogbegaafden langs onze kant.... plaatsvervangende schaamte hier toen ik ze het interview zag afnemen, hopelijk hebben ze het eruit gelaten....

Ps heb je Christ gezien 92 minuten lang!!!!
(kon het gewoon niet laten).
Ja, wauw! De nieuwe Messi!
eric
Berichten: 115
Lid geworden op: 22 okt 2010, 20:56

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door eric »

Moet men dan hoogbegaafd zijn om een vertegenwoordiger te zijn van STVV op TVL? dat is misschien wat sommigen willen in de ivoren toren maar een supportersbestand bestaat uit alle lagen van de bevolking

Als ik die reactie na de wedstrijd van Houben zie ; echt om van te :vomit: zo dadelijk zeggen , kom Dirk (Degraen) we gaan pv laten opstellen
Waarom zo weinig commentaar over die actie van Degraen waarop gewoon reactie komt?
Geen 'compasse' mee,op uitlokking moet een even zware straf staan!
Jammer dat die man er nog paar keer langsmepte

Die houben komt dan nog uit een volledig STVV getinte familie, heeft grote functies gekregen door 'mama de gouverneur', en dan hier zo de dikkenek komen uithangen, zoals ze hier zeggen; een gezicht voor op te kloppen!
Echte zieligaards

Over de wedstrijd zelf; met een degelijke keeper heb je zeker een punt!!! en ik zeg dit al vanaf wedstrijd : Daeseleire kan het niet, een speler die een jaar geen wedstrijd op niveau heeft gespeeld kan gewoon niet meer mee!
vervang die voor te beginnen en we staan al een stuk verder, iets later kan men dan overgaan tot het vervangen van Mennes want hoe die man het spel ophoudt is onbegrijpelijk!

het wordt moeilijk, maar ik blijf hopen op goede afloop daarom is de wedstrijd van nu zaterdag van cruciaal belang!
Coelmoes
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 dec 2010, 23:20

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Coelmoes »

Bon, quasi alles is hier gezegd denk ik. Iedereen die afgebroken moest worden, heeft ondertussen zijn verdiende loon gehad. Waar ik het wel niet volledig mee eens ben is de kritiek op de nieuwbakken trainer.

Hoewel ik het heel spijtig vind dat Guido niet meer aan het roer sta, moet ik wel zeggen dat Franky vrijdag iets gedaan heeft waar Brepoels zelden of nooit in geslaagd is: een match laten kantelen met 2 wissels. Als Brepoels achter stond gingen we plots met de moed der waanhoop met 6 vooraan spelen waardoor we achteraan een zee aan ruimte - en dus nog meer doelpunten - weggaven. Franky durfde over te schakelen naar een 4-4-2 en daar had Genk het moeilijk mee. Met Delorge en Mennes moet je dit systeem niet spelen, maar met Daerden lukt dat blijkbaar wel. Töszer moest zijn vrijdagavond wandeling plotsklaps staken. Bovendien was het verschil tussen een Reza eenzaam in de spits of zwervend rond Smetana hemelsbreed. Die man maakt dan wel een prachtige goal in de 1e helft, was vaak aanspeelbaar maar pas toen ze met 2 voorin stonden was hij keer op keer gevaarlijk. Geslaagd experiment.

Wat mij betreft krijgt Franky een 9/10. Dat hij besloot met de vaste waarden aan te treden lijkt mij niet meer dan normaal.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Ozzy »

Het is nog vroeg maar Franky laat een nieuwe wind waaien.
Spelers als Christ die niet goed genoeg werd geacht door Brepoels heeft hij een rol toebedeeld waar de speler in kwestie bevrijd kon spelen.
Bovendien brak hijzelf de myte dat hij geen 90 minuten zou meekunnen.
Hij zorgde op zijn eentje voor diepgang want Schouterden en Deferm waren nergens aanwezig.
Dat vertaalt zich dat de helft vh middenveld niet meedeed.
Een Dufer, Daerden, Christ en Reza geven ons middenveld de nodige klasse om ons te redden.
Neen, Christ is geen Messi maar hij heeft wel meerwaarde tov spelers die hier al één jaar en half en sommigen reeds drie jaren hun kansen mochten waarmaken maar zonder enig resultaat.
Erger nog zij speelden tegen RC Genk alsof het een doordeweeks oefenmatch betrof.
Samen met Reza was Gregory dan ook de absolute uitblinker.
Doe zeker zo verder Gregory en we gaan nog veel plezier aan je beleven.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Halenaar »

Coelmoes schreef:Bon, quasi alles is hier gezegd denk ik. Iedereen die afgebroken moest worden, heeft ondertussen zijn verdiende loon gehad. Waar ik het wel niet volledig mee eens ben is de kritiek op de nieuwbakken trainer.

Hoewel ik het heel spijtig vind dat Guido niet meer aan het roer sta, moet ik wel zeggen dat Franky vrijdag iets gedaan heeft waar Brepoels zelden of nooit in geslaagd is: een match laten kantelen met 2 wissels. Als Brepoels achter stond gingen we plots met de moed der waanhoop met 6 vooraan spelen waardoor we achteraan een zee aan ruimte - en dus nog meer doelpunten - weggaven. Franky durfde over te schakelen naar een 4-4-2 en daar had Genk het moeilijk mee. Met Delorge en Mennes moet je dit systeem niet spelen, maar met Daerden lukt dat blijkbaar wel. Töszer moest zijn vrijdagavond wandeling plotsklaps staken. Bovendien was het verschil tussen een Reza eenzaam in de spits of zwervend rond Smetana hemelsbreed. Die man maakt dan wel een prachtige goal in de 1e helft, was vaak aanspeelbaar maar pas toen ze met 2 voorin stonden was hij keer op keer gevaarlijk. Geslaagd experiment.

Wat mij betreft krijgt Franky een 9/10. Dat hij besloot met de vaste waarden aan te treden lijkt mij niet meer dan normaal.
Het is daarmee zekers dat je een 0-3 ophaalt tegen een miljoenenploeg :roll:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Halenaar »

Ozzy schreef: Hij zorgde op zijn eentje voor diepgang want Schouterden en Deferm waren nergens aanwezig.
.
Nu kan je vrij veel zeggen over Christ, maar diepgang had hij niet hoor vrijdag, op een paar zeldzame momenten (zijn goal) na. Reza stond zeer vaak op een eiland.
Ozzy schreef: Erger nog zij speelden tegen RC Genk alsof het een doordeweeks oefenmatch betrof.
.
En was dat Guido geweest, die zo een belachelijk slechte Schouterden de hele match op het veld liet staan, dan had jij hem gegarandeerd afgebroken. Of niet?
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Cremasco »

Eén ding begreep ik niet van Guido : eerst vroeg hij constant om versterking en was de kern niet goed en na zijn ontslag laat hij optekenen in HBVL dat zijn opvolger het gaat kunnen doen met een kern die een 8ste tot 10e plaats kan ambiëren...
Hoe kan je zoiets rijmen ?
Voor de rest niks dan lof over wat ik zelf weet en zag van Guido.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Halenaar »

Cremasco schreef:Eén ding begreep ik niet van Guido : eerst vroeg hij constant om versterking en was de kern niet goed en na zijn ontslag laat hij optekenen in HBVL dat zijn opvolger het gaat kunnen doen met een kern die een 8ste tot 10e plaats kan ambiëren...
Hoe kan je zoiets rijmen ?
Voor de rest niks dan lof over wat ik zelf weet en zag van Guido.
Guido heeft quasi in alle interviews aangegeven dat het nog 2 a 3 maanden ging duren vooraleer deze groep resultaten ging halen ;)

En daarna heeft hij idd gezegd dat een 8ste/ 10de plaats mogelijk is.
Flipper2011
Berichten: 136
Lid geworden op: 26 jul 2011, 14:26

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Flipper2011 »

Droom verder met die ploeg 2 de klasse.
gumber
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 sep 2011, 00:15

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door gumber »

lees hier dat doelpunt 1 en 4 voor de keeper zijn rekening is,jongens toch, doelpunt 1 mischien ja !!
doelpunt 4 : 4 sterke beren naast elkaar in de muur worden weggeduwd door Buffeltje ,muur gans open en opzij,man man en dan maar kankeren op de keeper
ps :kijk eens naar de 'prachtactie's" van de keeper van Racing bij doelpunt 2 en 3 ,dit zijn pas flaters van een miniem :onfire:
bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door bor »

gumber schreef:lees hier dat doelpunt 1 en 4 voor de keeper zijn rekening is,jongens toch, doelpunt 1 mischien ja !!
doelpunt 4 : 4 sterke beren naast elkaar in de muur worden weggeduwd door Buffeltje ,muur gans open en opzij,man man en dan maar kankeren op de keeper
ps :kijk eens naar de 'prachtactie's" van de keeper van Racing bij doelpunt 2 en 3 ,dit zijn pas flaters van een miniem :onfire:
Bal was in de hoek waar hij opgesteld stond en niet al te geweldig geplaatst. dus ja die moet hij altijd hebben. Zelfs Tözer gaf ruiterlijk toe dat een iets of wat keeper die bal normaal had moeten hebben.
Een fout maken kan iedereen en die jongen moet niet afgeschoten worden op foutjes in zijn debuutmatch. Maar buiten die 2 doelpunten waar hij rechtstreeks in de fout gaat, heeft hij ook op verschillende andere momenten laten zien dat hij (mentaal?) nog niet klaar is voor het grote werk. En dat kunnen wij ons niet permiteren in onze situatie. Kijk naar Mignolet. Die was ook geen toonbeeld van zekerheid in het jaar dat we gedegradeerd zijn. Maar hij is in 2de kunnen groeien en zie waar hij nu staat.
Ik schiet VC dus zeker nog niet af, maar op dit moment kunnen we het risico niet lopen om hem te laten staan. Moesten we (hopelijk) in play off 2 staan, geef hem daar dan maar de kans om ervaring op te doen.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1204
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Luc »

Halenaar schreef:
Cremasco schreef:Eén ding begreep ik niet van Guido : eerst vroeg hij constant om versterking en was de kern niet goed en na zijn ontslag laat hij optekenen in HBVL dat zijn opvolger het gaat kunnen doen met een kern die een 8ste tot 10e plaats kan ambiëren...
Hoe kan je zoiets rijmen ?
Voor de rest niks dan lof over wat ik zelf weet en zag van Guido.
Guido heeft quasi in alle interviews aangegeven dat het nog 2 a 3 maanden ging duren vooraleer deze groep resultaten ging halen ;)

En daarna heeft hij idd gezegd dat een 8ste/ 10de plaats mogelijk is.
Als het nog 2 tot 3 maanden kan duren voor er resultaten komen dan heb je toch al de eerste helft van de competitie achter de rug en is het niet meer realistisch te vertellen dat die groep voor een 8ste plaats kan gaan ! Dan zou je al de revelatie van de terugronde moeten worden ...

Waarschijnlijk wilde Guido gewoon wat druk op VDE leggen !
gumber
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 sep 2011, 00:15

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door gumber »

bor schreef:
gumber schreef:lees hier dat doelpunt 1 en 4 voor de keeper zijn rekening is,jongens toch, doelpunt 1 mischien ja !!
doelpunt 4 : 4 sterke beren naast elkaar in de muur worden weggeduwd door Buffeltje ,muur gans open en opzij,man man en dan maar kankeren op de keeper
ps :kijk eens naar de 'prachtactie's" van de keeper van Racing bij doelpunt 2 en 3 ,dit zijn pas flaters van een miniem :onfire:
Bal was in de hoek waar hij opgesteld stond en niet al te geweldig geplaatst. dus ja die moet hij altijd hebben. Zelfs Tözer gaf ruiterlijk toe dat een iets of wat keeper die bal normaal had moeten hebben.
Een fout maken kan iedereen en die jongen moet niet afgeschoten worden op foutjes in zijn debuutmatch. Maar buiten die 2 doelpunten waar hij rechtstreeks in de fout gaat, heeft hij ook op verschillende andere momenten laten zien dat hij (mentaal?) nog niet klaar is voor het grote werk. En dat kunnen wij ons niet permiteren in onze situatie. Kijk naar Mignolet. Die was ook geen toonbeeld van zekerheid in het jaar dat we gedegradeerd zijn. Maar hij is in 2de kunnen groeien en zie waar hij nu staat.
Ik schiet VC dus zeker nog niet af, maar op dit moment kunnen we het risico niet lopen om hem te laten staan. Moesten we (hopelijk) in play off 2 staan, geef hem daar dan maar de kans om ervaring op te doen.

ieder zijn mening en da mag,met Mignolet was het inderdaad hetzelfde, werd toen ook afgebroken als jonge gast terwijl er zogezegde bekwame mannen voor hem stonden!!!!
vind het erg voor een jonge kerel om afgeschoten te worden en die druk te moeten dragen ,oke is keeper en moet ballen pakken maar kijk maar eens heel goed wat er met de muur gebeurd, ongelooflijk dom volgens mij u zo laten wegdringen
indien de keeper van Racing die 2 flaters en dat vind ik pas grote flaters niet doet was de match allang gespeeld bij 1-3
Plaats reactie