STVV - KRC G*nk

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3066
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Tompie »

Met dit soort voetbal zak je nooit? Daar ben ik niet helemaal van overtuigd.

Je mag aanvallend nog zo goed combineren als je wil, als je verdedigend zoveel persoonlijke fouten blijft maken, ben je een vogel voor de kat.

Wat me wel hoopvol stemt, is dat VdE zeer snel de pijnpunten blootlegt en ook vrij snel durft wisselen.
Daeseleire heeft goede wil ten over, maar is geen eersteklasse materiaal. Zijn positiespel is bedroevend en hij is veel te onstuimig. Dufer een rij achteruit vond ik een goede zet.

De doelman heeft doelpunt 1 en doelpunt 4 op zijn naam. Over 1 kan je nog discussiëren, maar die laatste goal... Dat moet gewoon een vangballetje zijn. Zonde dat we de derby op zo'n overbodige manier verliezen. Ik heb sinds lang het gevoel dat we niet verloren door de sterkte van Genk (want ik vond hen al bij al niet groots acteren), maar wel simpelweg door het ontberen van kwaliteit in onze eigen verdediging.

Indien Daerden fit blijft, gaan we nog plezier aan hem beleven.

En Reza is inderdaad een raspaardje! Schitterende voetballer. Ook Iandoli speelde een dijk van een wedstrijd.

Enfin, VdE wisselde goed en heeft naar mijn gevoel een goede kijk op het spelletje. Dat stemt me hoopvol. Ik vrees alleen dat zelfs de beste 11 misschien niet voldoende gaan zijn, als die verdedigende blunders niet snel verdwijnen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Alain »

Scandic schreef:Ik ben blij met de 3 punten voor Genk, maar er is nog veel werk aan de winkel. ALS STVV dit elke week kan brengen, is er geen probleem denk ik. Een paar minuten voor het einde zo'n domme fout maken, tja je weet dat Genk met Toszer iemand heeft die hem er zomaar binnentrapt.

De naam Toth lees ik hier veel : Wordt hetzelfde als Daeseleire vrees ik.
Dat is net het probleem! Tegen mindere tegenstanders krijgen we minder ruimte en krijgen we vanvoor ook niks meer klaar!

De tegendoelpunten n.a.v. individuele fouten zijn na zes speeldag al niet meer op twee handen te tellen!
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Scandic »

Alain schreef: Dat is net het probleem! Tegen mindere tegenstanders krijgen we minder ruimte en krijgen we vanvoor ook niks meer klaar!

De tegendoelpunten n.a.v. individuele fouten zijn na zes speeldag al niet meer op twee handen te tellen!
Daarom dat ik ook het woord 'als' gebruikte. Tegen Club en Genk, enz. zal dit misschien nog wel lukken, maar Bergen, Westerlo, Zulte, enz. wordt andere koek vrees ik. Genk was te pakken en toch geeft STVV het eigenlijk zelf weg. Al had Genk bij een 1-3 het moeten afmaken.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Jack »

panter schreef:Waarom moest vanderjeugd en wagie weg !!! Met deze 2 erbij en je heb zeker weten 3 punten meer!!!
Serieus? Vanderjeugd? Die was minstens even slecht.

Castro is zeker goed genoeg als keeper. Hij zit nu gewoon in een slechte periode, waarin hij helaas veel flatert. Maar hij kan 't!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3066
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Tompie »

Degraen, is dat echt een "algemeen directeur"?

Ik lees op HLN dat hij zelf stond te provoceren blijkbaar, waarna hij bijna enkele klappen kreeg.
Niet dat ik zo'n gedrag goedkeur, maar van een algemeen directeur mag je toch wel iets meer niveau verwachten dan dat.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Scandic »

Tompie schreef:Degraen, is dat echt een "algemeen directeur"?

Ik lees op HLN dat hij zelf stond te provoceren blijkbaar, waarna hij bijna enkele klappen kreeg.
Niet dat ik zo'n gedrag goedkeur, maar van een algemeen directeur mag je toch wel iets meer niveau verwachten dan dat.
Geen idee wat er precies gebeurde, maar het artikel in HLN lijkt me fel overdreven. Precies of ze op termijn een heksenjacht willen beginnen tegen Degraen... :cool:
jukke
Berichten: 84
Lid geworden op: 14 nov 2010, 18:45

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door jukke »

Scandic schreef:
Tompie schreef:Degraen, is dat echt een "algemeen directeur"?

Ik lees op HLN dat hij zelf stond te provoceren blijkbaar, waarna hij bijna enkele klappen kreeg.
Niet dat ik zo'n gedrag goedkeur, maar van een algemeen directeur mag je toch wel iets meer niveau verwachten dan dat.
Geen idee wat er precies gebeurde, maar het artikel in HLN lijkt me fel overdreven. Precies of ze op termijn een heksenjacht willen beginnen tegen Degraen... :cool:
Op de beelden zie je hem toch een gebaar doen met zijn handje van kom maar op. Best wel jammer dat er net teveel volk onder de voeten stond anders had hij de vuist vol in zijn gezicht gehad. En dat was dan niet meer dan verdiend geweest...
Van een omhooggevallen would be directeurke gesproken...
GNK
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2011, 10:55

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door GNK »

Als je over tien stoeltjes denkt te kunnen vliegen misschien wel ja, misschien ook de volgende keer wat minder pinten drinken. Had je trouwens direkt herkend toen ik de beelden zag Jukke... -)
amelieke
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 okt 2010, 10:28

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door amelieke »

Hoop dat als deze mens gestraft gaat worden dat ze Degraen dan ook maar ineens een serieuze straf opleggen.
Waarom moet je zo een reactie uitlokken als je weet dat je tussen thuissupporters zit.
Voor mijn part mocht het gerust raak geweest zijn,maarja hij weet ook wel tegen wie hij dit doet.
De arrogantie druipt van die man zijn gezicht af. :kots:
Blackbird
Berichten: 105
Lid geworden op: 23 jun 2011, 17:10
Locatie: Boekhout

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Blackbird »

Toen ik op weg was naar de auto kwam ik voorbij de ingang van de Foyer aan de tiense. En daar waren blijkbaar ook twee gasten die door de zo'n 15 politie agenten moesten worden tegengehouden worden (lees: ze werden buiten gesmeten en met hun gezicht op de grond geduwd). Ik heb wel geen idee wat die van plan waren.
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Dreke »

Alles weer "net niet". Nipt verloren (die bal heeft niks te maken met de clowns voor hem) en net niet op Degraen - wat een kwal - zijn bakkes. Had mooi geweest...
A loyal football fan only supports the shirt...
jukke
Berichten: 84
Lid geworden op: 14 nov 2010, 18:45

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door jukke »

GNK schreef:Als je over tien stoeltjes denkt te kunnen vliegen misschien wel ja, misschien ook de volgende keer wat minder pinten drinken. Had je trouwens direkt herkend toen ik de beelden zag Jukke... -)
Echt hij had het verdiend. Best wel jammer dat er een andere genkie de klappen heeft gehad. Hopen dat we volgend jaar opnieuw een derby kunnen spelen en dan geld inzetten met de vraag of degraen effectief op zijn bakkes gaat krijgen.

degraen klopt trouwens by far Olivieri en Vaesen
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door the fan »

Wat een flaters weer achteeraan, te ontgoocheld om verder te reageren ...
Waarom geeft Nzolo vrije trap? geef KOtysch geel, maar is toch niet meer betrokken bij het spel ...
zucht!
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Cremasco »

Allemaal individuele fouten en nog gaan ze er niet uit. De doelman van ons heeft er zeker 2 op zijn kap : de eerste en de derde. Hij moet daar veel sneller op zijn plaats terug zijn. Hij speelde met lood in zijn schoenen, had precies last van zware benen als je hem zag lopen.
Bestuur : als het nu nog niet duidelijk is dat we een deftige verdediger en een stevige doelman nodig hebben is het tijd om uit uwe winterslaap te ontwaken.
Haal Cantaluppi als T2 en laat uw verdediging eens op punt zetten Mario kent misschien een deftige Zwitserse transfervrije verdediger die wil komen. Het is misschien wel een Jan men klote maar Verbauwhede is wel een puntenpakker...Volders is toch ""een neverending blessurestory"
Laatst gewijzigd door Cremasco op 10 sep 2011, 12:34, 2 keer totaal gewijzigd.
aline

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door aline »

Brepoels 1/15. VDE 0/3 en heeft bijgevolg nog 4 kansen over om beter te doen, zo niet andere trainer ... tenminste als ge gelijke kansen hanteert! Dat maakt dit seizoen dus 6 trainers, want VDE zal elke match een 5-4-1 hanteren, ja zelfs in eigen stadion, met 0/15 als resultaat. Een goeie match van STVV? Ge mag nog de resterende 24 goeie matchen spelen, maar wat koopt ge ervoor met 1 punt. Een ticket 2e klasse zonder retour? Het kleingeld mag ge houden!
Plaats reactie