STVV - KRC G*nk

Alles over de wedstrijden van STVV
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door darion »

Een zeer zwakke Daeseleire, ik begrijp niet waarom hij start en Ngawa niet! Ngawa heeft al op 1 match bewezen dat hij beter is dan Daeseleire. Hij laat zich telkens vangen, Dufer speelde zelfs beter dan hij op de rechtsback.
Schouterden, sorry maar hoe hij zich al een vedette waant is om van te kotsen. Na de wedstrijd weer naar de grote tribune met zijn arm een wegwerpgebaar maken. Tegen Euvrard zelfs al roepen als hij niet content is. Ik weet niet wat aan te vangen met deze jongen maar 1 ding is zeker, kritiek kan hij niet verdragen. En de derde goal is op zijn kap, als hij de fout niet maakt aan de zijlijn dan is er geen goal.
De keeper moet de vrijschop altijd hebben, Toszer zegt het zelf ook. Ik denk dat Castro hem wel had gehad.

Hoe Daerden invalt is schitterend, dit is een eerste klasse speler. Goed coachend, Schouterden in bedwang houden. Hij ging zelfs tegen Mennes zeggen waar hij moest staan bij een hoekschop. De Daerden van gisteren moet altijd starten.

Volgende week moet er gewonnen worden, Daeseleire en Deferm eruit en deze vervangen door Ngawa en Daerden!
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Cremasco »

darion schreef:Een zeer zwakke Daeseleire, ik begrijp niet waarom hij start en Ngawa niet! Ngawa heeft al op 1 match bewezen dat hij beter is dan Daeseleire. Hij laat zich telkens vangen, Dufer speelde zelfs beter dan hij op de rechtsback.
Schouterden, sorry maar hoe hij zich al een vedette waant is om van te kotsen. Na de wedstrijd weer naar de grote tribune met zijn arm een wegwerpgebaar maken. Tegen Euvrard zelfs al roepen als hij niet content is. Ik weet niet wat aan te vangen met deze jongen maar 1 ding is zeker, kritiek kan hij niet verdragen. En de derde goal is op zijn kap, als hij de fout niet maakt aan de zijlijn dan is er geen goal.
De keeper moet de vrijschop altijd hebben, Toszer zegt het zelf ook.

Hoe Daerden invalt is schitterend, dit is een eerste klasse speler. Goed coachend, Schouterden in bedwang houden. Hij ging zelfs tegen Mennes zeggen waar hij moest staan bij een hoekschop. De Daerden van gisteren moet altijd starten.

Volgende week moet er gewonnen worden, Daeseleire en Deferm eruit en deze vervangen door Ngawa en Daerden!
Idd. Daeseleire is veel te ontstuimig
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Ozzy »

Van Crombrugge: te kwak
Daeseleire: te kwak
Kotysch: eindelijk op niveau
Iandoli: goed
Euvrard: blijft flateren
Mennes: stilaan terug op niveau maar heeft een beperkte actieradius
Christ en Reza: twee beste spelers. De myte is eindelijk doorbroken dat Christ geen 90 minuten aankan.
Dufer: goed maar moest teveel terugzakken om Daeseleire bij te staan, positiewissel was prima.
Schouterden: was nooit aanwezig, moet absoluut de bank warm houden.
Deferm: geen bal geraakt, niet meer dan een bankzitter.
Invallers:
Smetana: zeer nuttig, moet in mijn ogen altijd starten met Reza in steun.
Daerden: aanwinst en ook hij moet starten volgende wedstrijd.

Het schoentje nijpt waar het niet gaan kan.
Zou Volders geen T2 kunnen worden zo hebben we nog iets aan die dure vogel?
Doelman en verdediging: een groot probleem de flaters stapelen zich op.
Eerste tegendoelpunt is een geluk zo groot als de lotto winnen maar onze doelman stond helemaal verkeerd.
Tweede doelpunt: opvliegen van Dimi lijk een kadet, hoe is het in godsnaam mogelijk zeg.
Derde doelpunt: tja duiker Vossen die alle geluk heeft om in de rebound te scoren.
Vierde doelpunt: Een miniem stelt zijn muur beter op, ik wist nochthans op voorhand waar Toszer die bal ging trappen, pffffffffffffffffffffffff
FVDE heeft werk om zijn afweer op punt te stellen maar we hebben een nieuwe doelman nodig zoniet mogen we nog zo goed spelen als we willen maar punten rapen we niet.
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door darion »

Ik hoop echt dat VDElst conclusies gaat trekken en Daeseleire eruit gooit. Ngawa verdient des te meer zijn kans!!
Ook Daerden erin, dan maak je in mijn ogen als je speelt zoals gisteren echt kans op 3 punten in Westerlo
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Since '54 »

darion schreef:Ik hoop echt dat VDElst conclusies gaat trekken en Daeseleire eruit gooit. Ngawa verdient des te meer zijn kans!!
Ook Daerden erin, dan maak je in mijn ogen als je speelt zoals gisteren echt kans op 3 punten in Westerlo
Ik stel vast dat Daeseleire fysiek en winnaarsmentaliteit te koop heeft. Hij moet echter op zijn plichten gewezen worden.

Ngawa vind ik erg goed en ook fysiek in orde maar waarschijnlijk niet zo sterk als Daeseleire. Van der Elst kan misschien eens roteren.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Dries Herbots »

De eerste helft vond ik ze allebei even goed. Ja, Genk kwam meer aan de goal maar ook geen echte kansen. Juist voor de goal houd VC u recht en dan met een mooie counter maken we de 1-0. Ik weet eigenlijk niet wat ik van VC moet denken. Heel spijtig dat die 1-1 dan direct erna valt, dat zou je toch een halfuur moeten vol proberen te houden. De tweede helft Genk kon/mocht zo gemakkelijk scoren. En dan komen we (volgens mij) wel verdiend terug tot 3-3. Tot Kotysch die domme fout maakt. Al ben ik er nog niet uit of het wel fout was. Volgens mij zet Vossen zich voor Kotysch en botst die daar per ongeluk tegen. DD zegt zo met zijn hand van kom kom, ja dat moet je niet doen natuurlijk. Al weet ik ook niet wat daarvoor gebeurd/geroepen is hé. En ik keur het ook niet goed, maar het is een derby...

Negatieve dingen:
- De eerste helft kon Genk vanachter rustig rondtikken. Dat mogen we niet laten gebeuren en dan moeten we jagen op die bal.
- Deferm als je bang hebt van de bal dan moet je geen profvoetballer worden...
- Reza stond vanvoor soms helemaal alleen. Als hij de bal dan kreeg was hij soms te overhaast.
- Vanachter moet er iemand bij die u punten pakt.

Positieve dingen:
- We hebben een paar keer goed gecounterd.
- Voetballend vond ik ons ook verbeterd tegenover de vorige matchen.
- Aanvallend zijn we wel goed, maar wat ben je daarmee met zo een verdediging.
- ALS we elke week zo spelen zakken we niet.
K.STVV speelt op Staaien.
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door darion »

voor wie het filmpje wil opslaan van de match..

http://soccer.pd.vmma.be/2011/09/09/spo ... c0d062.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door toyotacorolla »

Absoluut geen fout, en nog minder een vrije trap op het laatst.
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door darion »

Bij de 1-2 zie ik dat Euvrard te weinig doorzet op Pudil die gaat voorzetten. Daeseleire mist de tackle en dan moet Euvrard op die man druk komen zetten en tenminste in hoekschop werken. Ook is het duidelijk penalty wanneer Reza wordt neergeduwd langs achteren, er is contact. Dit zijn juist de fases die ze meer gingen fluiten dit seizoen, maar niet voor STVV..
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door darion »

Ook zag ik wanneer Dufer op de rechtsback werd gezet Christ goed speelde op rechts.
Het is ook misschien een optie om Christ eens op de rechterflank te posteren en Dufer achter de spits. In zijn periode bij Tubeke speelde Dufer ook achter de spits en speelde daar zijn beste matchen
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Jacques »

Drie mensen kosten u 4 doelpunten en de derby.

- Ik lees vandaag dat Van Crombrugge blijkbaar niet eens ervaring bij de beloften heeft...Bij de eerste bal is het eigenlijk al om zeep. Die jongen vocht met zichzelf en is duidelijk nog niet klaar voor het grote werk. Ondanks dat ik zowat moet kotsen van Verbauwhede zijne kop, maar alstublieft als die u wel 2 ballen per match kan pakken, ga die dan halen en laat Van Crombrugge hard werken en beter worden in de schaduw, want dit is ook geen cadeau voor die jongen.

- Daeseleire is te loemp voor eerste klasse. Niks mis met zijn grootte, fysiek of eender wat maar heeft die gast ooit al op de rechtsback gespeeld? Weet niet wanneer hij in moet schuiven, weet niet tot waar hij mee mag gaan, knijpt iedere keer naar binnen waardoor zijn man telkens een zee van ruimte krijgt (Lestienne bij Brugge, Buffel bij Genk). Hopeloos waardeloos.

- Schouterden...daar komen nog ooit vodden van. Vandaag in hbvl een reportage over clubs waar nogal wat mistoestanden voorkomen (valse contracten, bedreigingen door de voorzitter, een knokploeg die spelers in elkaar timmert, looptrainingen om 23.45), er zaten er een aantal tussen die ik Schouterden toewens.
Dan gaat het niet eens over kunnen voetballen of niet, wel over WILLEN. Schouterden kan zeker voetballen, maar niet als hij daar als een overjaarse strandjannet wat zit rond te slenteren en wat gebaartjes gaat maken. Vossen zit ver van zijn beste vormpeil, maar op mentaliteit smeert hij u wel een goal en de vrije trap bij de 3-4 aan. Kijk dan eens naar die huppeltrut uit Leuven... Die zat bij de 1-3 (100% zijn goal) nog aan de middenlijn te slenteren. Dan zijn we uitgeklapt, waardeloze dikke nek.

Enfin, 6 matchen en ge pakt iedere keer minstens 2 doelpunten. Scandic, ik vind u nen hele toffe mens, maar dan degradeert ge dus wel, dan degradeert ge zo hard dat een club die nog achter ons eindigt uit zelfrespect beter zou ophouden te bestaan. Hier zit nul progressie in, integendeel, het wordt met de week erger en erger. Het Genk van gisteren is absoluut geen top zes waard, dat was middelmaat en die middelmaat scoort er nog vier. Laat ons ze volgende keer anders gewoon zelf in eigen doel stampen, het komt toch op hetzelfde neer. Los van enige Franky-Guido discussie, maar dan ziet ge dat de kern van uw probleem niet de trainer maar wel de spelers zelf zijn. Tegen zoveel domheid is geen enkele coach opgewassen, ook Pep Guardiola of Alex Ferguson niet. Sorry, maar driekwart van onze ploeg lijkt me momenteel meer bezig met het behalen van een ticket voor de Special Olympics dan met iets dat op voetbal hoort te lijken.

On a positive note:
- deze match moeten we volgend jaar waarschijnlijk niet spelen
- deze scheidsrechter krijgen we dan hopelijk ook minder, tenzij ze in Brussel eindelijk gaan inzien dat die positieve discriminatie toch niet zo slim was
- Reza, Christ, Dufer, Iandoli en Daerden moeten ons in 1ste houden, van de rest verlang ik niet meer dan dat ze gewoon niet te fel in de weg lopen.
- kletsen voor Degraen en Nijs :lol: Ja, we zijn tegen voetbalgeweld, maar dit vind ik absoluut niet erg.

P.S.: Geen Toth aub, het is zo al erg genoeg. Qua voetbalverstand kan die met Daeseleire en Euvrard een kaartclubke oprichten.
Laatst gewijzigd door Jacques op 10 sep 2011, 17:29, 4 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door panter »

Jack schreef:
panter schreef:Waarom moest vanderjeugd en wagie weg !!! Met deze 2 erbij en je heb zeker weten 3 punten meer!!!
Serieus? Vanderjeugd? Die was minstens even slecht.

Castro is zeker goed genoeg als keeper. Hij zit nu gewoon in een slechte periode, waarin hij helaas veel flatert. Maar hij kan 't!
Ik dacht dat als je in eerste speelt dat je toch min 2 goede doelmannen moet hebben!!! Achter castro is er niemand meer die je punten kan pakken en begin nu niet over volders he!
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Jack »

Ik ontken toch niet dat we best nog een andere goede keeper hadden?
Mijn ongeloof ging volledig over de vermelding van Van der Jeugd. In mijn ogen een van de zwakste legumen die ik hier al zag spelen. Daar ging nu eens niks vanuit behalve angst.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door Iniesta »

Ik heb het al vaker gezegd maar die wedstrijd kan je niet winnen wegens vervloekt. Of je nu goed, subliem of verschrikkelijk slecht speelt, het resultaat staat al vast.

Toch was niet alles kommer en kwel:
Reza toonde naast zijn eindeloze inzet dat hij kan voetballen EN scoren, chapeau!
Christ kan voetballen, dat weet iedereen en hij toonde dat ook. Knappe goal trouwens!
Daerden liet zien dat hij een meerwaarde kan zijn.
Iandoli is onze beste aankoop, graag 3 keer onder copy-machine.

Dan wat er verkeerd liep:
Daeseleire kan gewoon 1e niet aan. Na 10 minuten hangt zijn tong er al uit. Wel steeds anderen adviseren hoe het moet maar bij 2 goals fout zitten, faut le faire!
Van Crombrugge kon niet slechter starten en zijn flater die uit enkel uitverbazing niet werd afgestraft achtervolgde hem de rest van de match. 4e goal niet vrijuit.
Schouterden, wat kan men nog zeggen? Die kan het maar hij wil het precies niet meer. 3e goal op zijn kap en meer bezig met joggen achter zijn man dan wat anders, graag een paar weken bank Franky!

Vaak geklaag om onze aanval maar bekijk de cijfers. We scoren echt niet te weinig maar als je zo'n dwaze goals slikt kan je nooit winnen. Met 3 goals moet je altijd minstens een punt pakken behalve wij.

Degraen: ben al overal op verplaatsing tussen thuissupporters gaan zitten, nog NOOIT iets aan de hand gehad. Stadionverbod voor provocatie.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV - KRC G*nk

Bericht door enerkey »

Ik vond dit een zeer goeie STVV - G*nk. Van meer durfde ik niet dromen.

Van Crombrugge: Overduidelijk nog te kwak om 2de keeper te zijn. Dus ga geen kritiek geven. Positief was wel bij de achterstand. Hij rolde de bal zeer snel en goed uit, waardoor hij toch ook een groot aandeel had in de terugkeer naar de 3-3.

Daeseleire: Bij de 1-2. Zijn alles of niets tackle op die positie daar kan je wel van huilen. Gewoon met de man meelopen en hem vastzetten was te gemakkelijk? En ja zowat alle doelpunten komen van zijn flank. Echt megalomp dat ze Waggie gewoon zomaar hebben laten gaan. Dus volgende wedstrijd zou ik ook graag hebben dat Ngawa daar speelt.

Kotysch: Was eindelijk wat op niveau op het kunstgras. Echt wel dom die overtreding daar op het einde.

Euvrard: Als de ploeg onder druk staat, is hij één van de eersten die in de fout gaat.

Iandoli: Verdedigend op weinig fouten te betrappen. Goed in de opbouw en combinatie. Speelde de wedstrijd die je van hem mag verwachten.

Christ: Ik denk dat Vde voor die kerel een verademing is. Na twee jaar begreep hij het eindelijk. Plotseling liep hij waar hij moest lopen. En vooral hij liep niet te overdreven overbodig veel. Op die manier kan hij dus wel degelijk 90 min mee.

Mennes: hij stond ook op het plein. En hij is vrij vaak aan de bal geweest. En daar is alles mee gezegd. Dit is zijn seizoen te veel op het hoogste niveau.

Deferm: Earth to VDe: Die mocht er nooit of te nooit instaan.

Dufer: zeer goeie inzet. Was zeker aanwezig in de wedstrijd. En goed gedepanneerd op de RB. Al zou ik hem daar wel niet permanent gaan zetten. We hebben zijn aanvallende flitsen gewoon te hard nodig.

Reza: heeft nu naderhand bewezen dat hij een echte aanwinst is. Waren ze maar allemaal zo :| Enige minpunt: hij mist heel vaak zijn controle/schot in het punt als hij op volle snelheid is. Daar kan je uit afleiden dat hij eerder gewend is de bal in stilstand in zijn voeten te krijgen. Maar hij is in wezen geen centrumspits en ik veronderstel dat daar op getraind kan/moet worden.

Daerden: echt wel hoopvol. Topmentaliteit. Duelkracht. Diepgang. Snel met de bal aan de voet. Hoge snelheid van uitvoering en passing. Earth to Vde: als ge zoiets op training ziet. Dan moet ge zo ene in de basis zetten. Als hij dan nog na 3 kwart wedstrijd erdoor zit, dan kan er altijd nen andere opgezet worden.

Smetana: die moet zijn kans zo stilaan eens krijgen in de basis. Hij zorgt iedere keer voor gevaar en een verdediging heeft er zijn hand mee vol. Ben er wel al van overtuigd dat hij niet zo slecht is we vermoedden op het begin van het seizoen. 't Is gene kluns.

Schouterden: Die is er verdorie in geslaagd om als linksbuiten een hele wedstrijd geen enkele keer zijn flank af te gaan. En laat dat nu net zijn enige kwaliteit zijn. En zijne inzet was ook zeker geen 100 %. Tja, als ge tijdens een topmatch al geen goesting hebt, dan kan ik alleen maar aanraden te stoppen met voetballen en een job uit te oefenen die ge wel graag doet.

Van der Elst: ik geef hem een voorlopige onvoldoende. Hij is er de eerste wedstrijd niet in geslaagd om de fouten van Brepoels te corrigeren. Ik verwacht echt wel van hem dat hij de beste ploeg neerplant en tactisch de ploeg naar een hoger niveau stuwt. Anders had ik evengoed mijn strijkplank van thuis kunnen meenemen en voor de dugout posteren. En wat Taelemans daar in de 88 minuut kwam doen, bij 3-4 stand, ipv Christ is mij een raadsel. Rare wissel
Plaats reactie