Mons - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Mons - STVV

Bericht door leuvenaar »

na dit meer dan onverhoopt punt tegen Club gezien de eerste heft en voor de match tegen ...
(wie weet als we de naam niet noemen winnen we eens) zijn er nog twee uitwedstrijden naar Mons en Kortrijk met tussen in het bezoek van nonkel Roger,Benji en co.
We zouden toch zeker een viertal punten moeten kunnen behalen de volgende drie weken.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Mons - STVV

Bericht door Ozzy »

-------------------------------------Castro----------------------------------------------

--------------------------Kotysh-------------Euvrard-------------------------------------

---------------Buyssens-------------------------------------Iandoli-----------------------


------------------Delorge-------------------Deferm---------------------------------------

---------------------------------------Christ---------------------------------------------

-----------------------Dufer------------------------------Schouterden-------------------

---------------------------------------Reza----------------------------------------------


Inv: Daeseleire, Mennes, Smetana, Taelemans, Schoofs, Calvete, Dengis

Terechte wissels Mennes en Daeseleire kunnen ons later nog van dienst zijn.
Zou zeker en vast Smetana in de loop van de tweede helft inbrengen, hij moet zeker en vast fysiek sterker worden maar met een invalbeurt van amper 15 minuten kan je weinig of niks beginnen.
Ook Schoofske solliciteert naar meer speelminuten.
Deferm moet nu maar eens tonen dat hij op zijn geliefde positie het kan waarmaken, zijn invalbeurt op die positie is hoopvol. Allez hé menneke laat nu eens eindelijk eens zien dat ge ballen aan uw lijf hebt.
Taelemans heb ik weinig zicht op, we hebben wel nood aan een snelle centrale verdediger.

Prono: 1-3
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Mons - STVV

Bericht door Johan Bamps »

Ozzy schreef:-------------------------------------Castro----------------------------------------------

--------------------------Kotysh-------------Euvrard-------------------------------------

---------------Buyssens-------------------------------------Iandoli-----------------------


------------------Delorge-------------------Deferm---------------------------------------

---------------------------------------Christ---------------------------------------------

-----------------------Dufer------------------------------Schouterden-------------------

---------------------------------------Reza----------------------------------------------


Inv: Daeseleire, Mennes, Smetana, Taelemans, Schoofs, Calvete, Dengis

Terechte wissels Mennes en Daeseleire kunnen ons later nog van dienst zijn.
Zou zeker en vast Smetana in de loop van de tweede helft inbrengen, hij moet zeker en vast fysiek sterker worden maar met een invalbeurt van amper 15 minuten kan je weinig of niks beginnen.
Ook Schoofske solliciteert naar meer speelminuten.
Deferm moet nu maar eens tonen dat hij op zijn geliefde positie het kan waarmaken, zijn invalbeurt op die positie is hoopvol. Allez hé menneke laat nu eens eindelijk eens zien dat ge ballen aan uw lijf hebt.
Taelemans heb ik weinig zicht op, we hebben wel nood aan een snelle centrale verdediger.

Prono: 1-3
Daeseleire zal wel geschorst zijn zeker!

En wat dat inbrengen van Smetana betreft, denk ik dat dat niet zomaar moet gebeuren enkel en alleen maar om hem te integreren, maar dat moet je laten afhangen van het wedstrijdverloop. Sta je na een uur 0-2 voor, kan je hem brengen om zich te leren aanpassen aan het systeem en het Belgische voetbal. Sta je achter of gelijk kan je hem misschien als breekijzer gebruiken. Het kan echter best dat het door bepaalde omstandigheden beter is hem niet te brengen. Wissels op voorhand plannen lijkt me zelden, zelfs nooit, aangeraden (buiten in een oefenwedstrijd of zo).
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Mons - STVV

Bericht door Ozzy »

Gelijk heb je Johan maar we hebben Smetana nu eenmaal nodig het is tenslotte de enige spits die we voorhanden hebben en spijtig is die gast niet klaar om 90 minuten te beuken.
Ben er echter zeker van ondanks zijn gebrekkige technische kwaliteiten en hij is goed omringd door techniciens a la Reza, Christ, Dufer dat hij deze drie naar een hoger niveau kan stuwen zodat deze drie op hun beste plaats kunnen uitgespeeld worden.
U heeft ook opgemerkt met welk een gemak Christ, Reza en Dufer samen kunnen spelen?
Smetana kan het breekijzer worden voor die drie meerwaardes.
stvvboy147
Berichten: 72
Lid geworden op: 07 aug 2011, 00:19

Re: Mons - STVV

Bericht door stvvboy147 »

-------------------------------------Castro----------------------------------------------

--------------------------Kotysh-------------Euvrard-------------------------------------

---------------Buyssens-------------------------------------Iandoli-----------------------


------------------Delorge-------------------Christ---------------------------------------

---------------------------------------Reza---------------------------------------------

-----------------------Dufer------------------------------Schouterden-------------------

---------------------------------------Smetana----------------------------------------------
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Mons - STVV

Bericht door Johan Bamps »

Ozzy schreef:Gelijk heb je Johan maar we hebben Smetana nu eenmaal nodig het is tenslotte de enige spits die we voorhanden hebben en spijtig is die gast niet klaar om 90 minuten te beuken.
Ben er echter zeker van ondanks zijn gebrekkige technische kwaliteiten en hij is goed omringd door techniciens a la Reza, Christ, Dufer dat hij deze drie naar een hoger niveau kan stuwen zodat deze drie op hun beste plaats kunnen uitgespeeld worden.
U heeft ook opgemerkt met welk een gemak Christ, Reza en Dufer samen kunnen spelen?
Smetana kan het breekijzer worden voor die drie meerwaardes.
Ik moet zeggen dat wat genoemde 3 en Schouterden in de 2de helft lieten zien, me echt wel beviel. Als ze dat kunnen doorzetten en Andrade komt terug hebben we misschien wel een goeie aanvoer, maar er zijn teveel twijfels rond die Smetana. Ik hoop dat hij binnenkort het niveau gaat aankunnen maar denk toch dat we zo best snel mogelijk, en liefst nog deze week, een vlotscorende spits moeten bijhalen.

Na de eerst helft van gisteren, begin ik meer en meer twijfels te krijgen over ons verdedigend compartiment en dan bedoel ik zowel op de back als centraal in de verdediging maar ook de verdedigende middenvelders. We hebben daar centraal achteraan dringend een leider nodig die de organisatie van de eerste minuut op punt zet.
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Mons - STVV

Bericht door Guggenheimer »

Tijd voor verandering van systeem. Een systeem met 2 verdedigende middenvelders moet tot het verleden behoren.

--------------------- Castro

-----------Kotysch------------Euvrard

--Buysens------------------------------Iandoli

--------------------Delorge

--------------------- Christ

Dufer-----------------Reza--------------Schouterden

----------------------Smetana


Buysens en Iandoli moeten waar mogelijk in aanvallend opzicht meegaan.

Delorge moet zich in aanvallend opzicht beperken tot het opvangen van de leemte die of Buysens of Iandoli laten.

Christ moet een soort mini box-to-box speler worden. 10 meter voor en 10 meter achter de middenlijn, verder moet hij niet persé komen, al mag hij altijd eens aanvallend inschuiven. Als hij zich beperkt tot rol van spelverdeler zoals hij gisteren voortreffelijk deed kan hij van grote waarde zijn. Ballen doorsteken naar de flanken of de de combinatie zoeken met Reza/Smetana.

Bij aanvallen over de flank kan Reza inschuiven in de 16 zodat je op de voorzetten van Schouterden/Iandoli/Buysens/Dufer 2 aanspeelpunten hebt. Reza heeft bewezen dat hij de goal weet staan en ook Smetana moet los van zijn voetballende kwaliteiten een goal kunnen maken.

Als we zo spelen dan moet de druk op onze verdediging ook lichter zijn omdat we niet langer over het station Mennes-Delorge moeten wiens opbouw veel te traag is waardoor de verdediging onder druk komt te staan.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Mons - STVV

Bericht door Mikman »

-------------Castro------------------

Dufer----Buyssens---Euvrard---Iandoli

------Delorge-of-Mennes----Schoofs--

Garcia-------Christ----------Schouterden

----------------Reza------------------
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Mons - STVV

Bericht door Guggenheimer »

Mikman schreef:-------------Castro------------------

Dufer----Buyssens---Euvrard---Iandoli

------Delorge-of-Mennes----Schoofs--

Garcia-------Christ----------Schouterden

----------------Reza------------------
Wissel Christ en Schoofs en ik ga akkoord.
bertie8
Berichten: 216
Lid geworden op: 08 aug 2011, 14:55

Re: Mons - STVV

Bericht door bertie8 »

Vind ik ook de beste opstelling.
Ps. zou Mennes een aantal matchen testen als CV bij de beloften. Kan volgens mij het best Cantaluppi benaderen
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Mons - STVV

Bericht door Halenaar »

Ik zou met dezelfde opstelling beginnen als gisteren.
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Mons - STVV

Bericht door Guggenheimer »

Halenaar schreef:Ik zou met dezelfde opstelling beginnen als gisteren.
Grapjas
den ief
Berichten: 1347
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Mons - STVV

Bericht door den ief »

Volgens mij is Calvete niet goed op de flank. Dufer op de back heb ik toch ook mijn twijfels bij. Nu voor de back wordt het sowieso moeilijk aangezien buysens of kotysch daar ook niet ideaal zijn. Ik vind dan ook dat er zeker nog eens rechtsback moet bijkomen, het hele gewicht op Dimi leggen kan ons zuur opbreken zonder een deftige backup.
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Mons - STVV

Bericht door Johan Bamps »

den ief schreef:Volgens mij is Calvete niet goed op de flank. Dufer op de back heb ik toch ook mijn twijfels bij. Nu voor de back wordt het sowieso moeilijk aangezien buysens of kotysch daar ook niet ideaal zijn. Ik vind dan ook dat er zeker nog eens rechtsback moet bijkomen, het hele gewicht op Dimi leggen kan ons zuur opbreken zonder een deftige backup.
Ze zullen wel beseffen wat ze gedaan hebben door Waggie te laten vertrekken!
Gebruikersavatar
Bojan Joskamp
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 dec 2010, 15:52

Re: Mons - STVV

Bericht door Bojan Joskamp »

Afbeelding
Plaats reactie