Mons - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Mons - STVV

Bericht door Alain »

Jokke schreef:Volk bij komen ? misschien , kan nooit kwaad , maar ik denk dat er dringend ene weg mag , nl onze dierbare trainer zelf !
Met alle respect voor zijn inzet in het verleden maar deze man is voorbij gestreefd !
Leert niks uit fouten , vastgeroeste spelwijzen die bovendien onproductief blijken , vastgeroeste spelers die dringend aan de kant moeten , ( o.a. Wim en Peter ), zwakke en vervelende uitleg voor de camera's , zat als ne bompa in "stadion" vorige week zonder veel zinnige praat.
Misschien een rol als assistent - trainer - vaderfiguur - oppepper maar niet als meester -trainer - tacticus wat we in eerste klasse nodig hebben willen we aan de bak komen!
En de tweede helft Brugge dan ? wel dat was de magie van het stadion en de boost die uit de Jonagoldtribune over het veld en spelers spoelde....
:grappig:
bertie8
Berichten: 216
Lid geworden op: 08 aug 2011, 14:55

Re: Mons - STVV

Bericht door bertie8 »

[ Wat een Priet Praat vertelt die Brepoels toch maar.Vertelt eerst in de krant dat hij de klub niet verlaat en dat hij dat ook aan de spelers meegedeeld heeft, nadat ze zeer stil in de kleedkamer zaten.Vandaag voor de TV, antwoordt hij eerst niet op de vraag van de reporter, en dan later zegt hem dat hij de klub in deze omstandigheden niet kan achterlaten.Verder denk ik dat Castro misschien geslapen heeft in de kleedkamer, want blijkbaar heeft hij Brepoels zijn verhaal van " ik blijf bij de klub"niet gehoord.Ik verdenk Brepoels ervan een one-manshow te willen opvoeren om zijn "ego" in de belangstelling te plaatsen.
Ik heb concrete aanbiedingen.Maar ik zeg niet wie.
Ik heb geen contact gehad, noch met een ploeg uit binnen- noch buitenland.
Ik blijf bij de klub.
In deze omstandigheden kan ik de klub niet verlaten.
Allemaal uitspraken van hem en dit op 48 u tijd.Dit is niet meer normaal.Is die man soms de pedalen kwijt of wat is er aan de hand? Ofwel blijft hij ofwel vertrekt hem. Maar wees tenminste duidelijk
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: Mons - STVV

Bericht door wim vanaken »

the fan schreef:Dit was beschamend en éérsteklasse onwaardig.
Alle doelpunten in cadeauverpakking, Ze stan er niet als het moet ...
Nu al een off-day ingebouwd???
Castro ook zeer onzeker aan het seizoen begonnen ... mag er ook enkele op zijn rekening schrijven.
Da's heel juist, maar het erge is dat hij er ook enkele gemaakte uitgehaald heeft....Na een kwartier had hij al een drietal keren naar de winkelhaak moeten zweven bij al die vrijschoppen die toegestaan werden aan de 16.
Je krijgt er 4 binnen, maar dat hadden er een pak meer kunnen zijn...
't Is lang geleden dat je nog zo gemakkelijk scoort, maar aan de andere kant staat de boulevard wagewijd open en krijg je er nog een pak meer binnen...Het is Delorge of Mennes, niet beiden, daar heb ik hier weken geleden al op gehamerd op dit forum. Centraal achterin kan Euvrard alleen funktioneren als hij een sterke man à la Canta naast hem heeft, maar die hadden we verleden seizoen al niet meer nodig. Ik moet nog even terugdenken aan hetgeen ik dezer dagen ôp het Smurfenforum opraapte naar aanleiding van de mogelijke interesse van Genk voor Brepoels...
"Brepoels maakt daar van ezels trekpaarden, hier moet hij van koerspaarden Arabische volbloeden maken...." Spijtig genoeg moet ik er nog een regel aan toevoegen : " Van steenezels kun je niets maken..." Hoe vaak moet Brepoels "het spelleke" nog uitleggen aan onze kern ? Dan pikken ze één helft de draad op tegen Brugge, 6 dagen later hebben ze alles alweer vergeten...Om moedeloos van te worden...Feit is dat je in een zespuntenmatch kansloos de boot ingaat (tegen een mogelijke andere degradatiekandidaat). Chapeau aan diegenen (ik was er ook bij....) die voor "deze acte de présence" van onze troepen 200 km rijden en 36 € over heeft. Wat is 't toch fijn een STVV-sup te zijn ! Geen enkele, ik herhaal, geen enkele ploeg in België heeft betere supporters dan wij. 3 of 4 goede passen, 1 doelgerichte aanval is al genoeg om bij thuismatchen de vlam in de ketel te laten slaan...Geef ons een ploeg die vast meestrijdt in de linkerkolom en hier zitten iedere match minimum 10000 man. Spijtig genoeg is die smeekbede (tot op heden) nog maar zelden verhoord....Ik heb alle vertrouwen dat dat met Morenne aan het roer kan gebeuren, alleen zullen we ons dit seizoen eerst moeten zien te redden....En dat zal met het huidige potentieel geen gemakkelijke opgave worden !
Gebruikersavatar
Ben de beer
Berichten: 107
Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:15
Supporter van: Stvv
Locatie: Sint Truiden

Re: Mons - STVV

Bericht door Ben de beer »

bertie8 schreef:[ Wat een Priet Praat vertelt die Brepoels toch maar.Vertelt eerst in de krant dat hij de klub niet verlaat en dat hij dat ook aan de spelers meegedeeld heeft, nadat ze zeer stil in de kleedkamer zaten.Vandaag voor de TV, antwoordt hij eerst niet op de vraag van de reporter, en dan later zegt hem dat hij de klub in deze omstandigheden niet kan achterlaten.Verder denk ik dat Castro misschien geslapen heeft in de kleedkamer, want blijkbaar heeft hij Brepoels zijn verhaal van " ik blijf bij de klub"niet gehoord.Ik verdenk Brepoels ervan een one-manshow te willen opvoeren om zijn "ego" in de belangstelling te plaatsen.
Ik heb concrete aanbiedingen.Maar ik zeg niet wie.
Ik heb geen contact gehad, noch met een ploeg uit binnen- noch buitenland.
Ik blijf bij de klub.
In deze omstandigheden kan ik de klub niet verlaten.
Allemaal uitspraken van hem en dit op 48 u tijd.Dit is niet meer normaal.Is die man soms de pedalen kwijt of wat is er aan de hand? Ofwel blijft hij ofwel vertrekt hem. Maar wees tenminste duidelijk
Inderdaad Bertie 8: zoals ze hier zeggen "Eier of jung" :) Ik heb na het zien van het interview bij mezelf gezegd: die blijft hier niet meer lang...
Guido : wat zal het zijn man?
SenTruin: a (g)ras apoat!
Sandro 11
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 jun 2011, 12:53

Re: Mons - STVV

Bericht door Sandro 11 »

Niet te geloven! Nu jullie eindelijk goed gewapend zijn vooraan, blijkt het achteraan een zeef... Jammer!
Gebruikersavatar
Ben de beer
Berichten: 107
Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:15
Supporter van: Stvv
Locatie: Sint Truiden

Re: Mons - STVV

Bericht door Ben de beer »

Sandro 11 schreef:Niet te geloven! Nu jullie eindelijk goed gewapend zijn vooraan, blijkt het achteraan een zeef... Jammer!
Voor de aanvang van de competitie:"De verdediging staat goed; nu nog wat meer aanvalskracht" en nog : "achteraan zitten we goed..."

Ipv te "staan" en te"zitten" zou er beter wat "gevoetbald" worden :cry:
SenTruin: a (g)ras apoat!
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: Mons - STVV

Bericht door 't kanarieke »

Ik kan niet begrijpen waarom onze verdediging er ineens 4 doorlaat. Buyssens is gene flankverdediger tot daar aan toe, maar Kotysch en Euvrard presteerden nog zwakker :gek: . Naar mijn mening moet Buyssens gewoon terug langs Euvrard komen te staan en dan moet er maar iemand anders rechtsback staan. Maar gaat deze ingreep de problemen oplossen? Een patron zoals Canta zou de beste oplossing zijn, maar is daar geld voor en wil men zo een speler aantrekken?

Vorig seizoen hebben we net eenzelfde wedstrijd gespeeld zoals gisteren. Het gaat om Cercle Brugge - STVV (eindstand 4-2); we openden zelfs met de eerste treffer (toen nog van Camara), maar we gaven het net zoals gisteren op een lullige wijze uit handen.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Mons - STVV

Bericht door Jokke »

Halenaar schreef:
Messi schreef:
Bob Van Beethoven schreef:Mijn vaststellingen na deze draak van een wedstrijd:

- Delorge-Mennes = voorbijgestreefd
- zowel het derde als het vierde doelpunt van Bergen mogen op het conto van Deferm worden geschreven. Bij het derde doelpunt verliest hij lullig de bal in het middenveld, bij het vierde doelpunt zet hij niet de minste druk op zijn man die rustig een doorsteekpas naar Perbet mag geven.
Idd. Dat Delorge-Mennes voorbijgestreefd is zag je al in de oefenwedstrijd tegen Lierse.

Zoals we nu spelen zijn we gewoon tweedeklassemateriaal.
Ach, en zoals we op de 2de helft tegen club speelde zijn we PO1 materiaal :)

Nogmaals, laten we het goede niet vergeten. Het is ook redelijk normaal dat we onze start wat missen. KVM is subtop, FCB is top. Bij die 2 moet je als STVV fan bewust van zijn dat je daar amper aan punten zal geraken, en dus bonus zou zijn. Vandaag moest er echter gewonnen worden inderdaad, maar geef dit team ook de kansen. Heel wat nieuwe jongens moeten ingepasd worden. En de tandem Buyssens-Euvrard was vorig jaar oerdegelijk, laten we dat niet vergeten ondanks dat beide heren een echte kutmatch hebben gespeeld. Ik heb ook net de samenvatting bekeken, en het was een inderdaad een ramp. Maar laten we nu ook niet alles zwart gaan maken.
Halenaar jij bent toch ne brave jongen hè, is't nie m'n jong , altijd dat positivisme ?
Gij vindt dat " jojo " voetbal van Brepoels dus te pruimen ? één helft " flop " de ander " top " ?
Ben akkoord met positieve ingesteldheid maar er zijn grenzen hoor , vorig seizoen heeft die al maandenlang liggen kreunen over zijn jongens en dit jaar begint de zever opnieuw...
Resultaten graag !!!
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Mons - STVV

Bericht door enrique »

Jokke schreef:Volk bij komen ? misschien , kan nooit kwaad , maar ik denk dat er dringend ene weg mag , nl onze dierbare trainer zelf !
Met alle respect voor zijn inzet in het verleden maar deze man is voorbij gestreefd !
Leert niks uit fouten , vastgeroeste spelwijzen die bovendien onproductief blijken , vastgeroeste spelers die dringend aan de kant moeten , ( o.a. Wim en Peter ), zwakke en vervelende uitleg voor de camera's , zat als ne bompa in "stadion" vorige week zonder veel zinnige praat.
Misschien een rol als assistent - trainer - vaderfiguur - oppepper maar niet als meester -trainer - tacticus wat we in eerste klasse nodig hebben willen we aan de bak komen!
En de tweede helft Brugge dan ? wel dat was de magie van het stadion en de boost die uit de Jonagoldtribune over het veld en spelers spoelde....
We zullen eens gaan kijken of er in Ziekeren nog plaats is voor u. Of ge zit misschien liever in Sancta Maria, tussen de vrouwtjes? Haha.
Ik heb Brepoels enkel op de radio gehoord. Daar zei ie dat de linies veel te ver uit mekaar spelen en dat er te veel ruimte was. Het veld te groot gemaakt. En dat is juist. Niet meer, niet minder... Bergen was technisch veel sterker. En Nicaise gezien? Als ik daar onze centrale tandem mee vergelijk, oei oei. En Euvrard vanachter, tja. Voelt zich misschien de man op STVV, maar moet ook dringend in de spiegel gaan kijken.
Uw middenveld is bij balverlies een drama. Dat is het grote probleem. En de verdediging is voetbal kwalitatief niet goed genoeg om dat op te vangen. Uw centrale as is niks vergeleken met 2 seizoenen geleden. Koop daar maar in, anders wordt het niets.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Mons - STVV

Bericht door Halenaar »

Jokke schreef:
Halenaar schreef:
Messi schreef:
Bob Van Beethoven schreef:Mijn vaststellingen na deze draak van een wedstrijd:

- Delorge-Mennes = voorbijgestreefd
- zowel het derde als het vierde doelpunt van Bergen mogen op het conto van Deferm worden geschreven. Bij het derde doelpunt verliest hij lullig de bal in het middenveld, bij het vierde doelpunt zet hij niet de minste druk op zijn man die rustig een doorsteekpas naar Perbet mag geven.
Idd. Dat Delorge-Mennes voorbijgestreefd is zag je al in de oefenwedstrijd tegen Lierse.

Zoals we nu spelen zijn we gewoon tweedeklassemateriaal.
Ach, en zoals we op de 2de helft tegen club speelde zijn we PO1 materiaal :)

Nogmaals, laten we het goede niet vergeten. Het is ook redelijk normaal dat we onze start wat missen. KVM is subtop, FCB is top. Bij die 2 moet je als STVV fan bewust van zijn dat je daar amper aan punten zal geraken, en dus bonus zou zijn. Vandaag moest er echter gewonnen worden inderdaad, maar geef dit team ook de kansen. Heel wat nieuwe jongens moeten ingepasd worden. En de tandem Buyssens-Euvrard was vorig jaar oerdegelijk, laten we dat niet vergeten ondanks dat beide heren een echte kutmatch hebben gespeeld. Ik heb ook net de samenvatting bekeken, en het was een inderdaad een ramp. Maar laten we nu ook niet alles zwart gaan maken.
Halenaar jij bent toch ne brave jongen hè, is't nie m'n jong , altijd dat positivisme ?
Gij vindt dat " jojo " voetbal van Brepoels dus te pruimen ? één helft " flop " de ander " top " ?
Ben akkoord met positieve ingesteldheid maar er zijn grenzen hoor , vorig seizoen heeft die al maandenlang liggen kreunen over zijn jongens en dit jaar begint de zever opnieuw...
Resultaten graag !!!
Een maand geleden was ik hier nog een negativist. Gelijk Henri zei, het kan snel keren. Wat zevert die dan terug opnieuw?
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Mons - STVV

Bericht door bert1924 »

Marthy Mc Fly schreef:Men ziet nu wat er gebeurd als je te lang wacht om belangrijke posities dubbel te bezetten. Buyssens is geen flankverdediger en dat was er aan te zien. Was ook teleurgesteld in Landoli. Werd er vaak afgelopen. En ook ons centraal duo achteraan was vandaag zeeeeeer zwak. Kotysch mag er twee op zijn naam schrijven. Op het middenveld lijkt het duo mennes delorge niet meer te lukken.
Mennes haalt verre van zijn niveau van vorig jaar. Dus denk ik dat we ons stillaan zorgen mogen beginnen te maken hoe brepoels dit gaat oplossen zonder een kwaliteits injectie.
Of tovert morenne de komende weken nog wat uit zijn hoed.
Sorry maar Perbet gaat twee maal door op de kant van EUvrard.Bij het tweede doelpunt zat Euvrard zelft rond te lopen in het middenveld.
big si
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 aug 2011, 01:46

Re: Mons - STVV

Bericht door big si »

bert1924 schreef:
Marthy Mc Fly schreef:Men ziet nu wat er gebeurd als je te lang wacht om belangrijke posities dubbel te bezetten. Buyssens is geen flankverdediger en dat was er aan te zien. Was ook teleurgesteld in Landoli. Werd er vaak afgelopen. En ook ons centraal duo achteraan was vandaag zeeeeeer zwak. Kotysch mag er twee op zijn naam schrijven. Op het middenveld lijkt het duo mennes delorge niet meer te lukken.
Mennes haalt verre van zijn niveau van vorig jaar. Dus denk ik dat we ons stillaan zorgen mogen beginnen te maken hoe brepoels dit gaat oplossen zonder een kwaliteits injectie.
Of tovert morenne de komende weken nog wat uit zijn hoed.
Sorry maar Perbet gaat twee maal door op de kant van EUvrard.Bij het tweede doelpunt zat Euvrard zelft rond te lopen in het middenveld.
Denk dat bert het bij het rechte eind heeft . :lollig:
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Mons - STVV

Bericht door bert1924 »

wim vanaken schreef:Toch niet in 't donker moeten terugkeren vanuit "le pays noir".....
We hebben tenminste de rode lantaarn.... :lol:
Wat een wanvertoning. Altijd achter de feiten aan, net zoals tegen Brugge....Mirakels gebeuren echter niet op bestelling (en zeker niet iedere week)....Niet vanavond dus....Dan kom je (onverhoopt) terug in de macth net na de rust.....geef je het meteen weer weg met de 3-1.....We hebben eindelijk geïnvesteerd in onze backs, maar bij de eerste de beste gelegenheid dat D'Haeseleire geschorst is kom je meteen al dik in de schit met Buyssens op RB. Buyssens is geen back, dat weten we intussen, persoonlijk had ik geopteerd voor Taelemans die ik heel sterk zag presteren tegen Helmond op de back....Waar we echter niet in geïnvesteerd hebben is in de centrale verdediging...Het moge duidelijk zijn dat Euvrard een flink stuk van zijn (al niet denderende) capaciteiten verliest wanneer Kotysch naast hem postvat....Waarom Buyssens ineens plaats moest ruimen in mij een raadsel en hoop dat ook Taelemans eens wat meer speelgelegenheid krijgt. We krijgen dus 4 doelpunten binnen van een Bergen dat tot op heden al niet makkelijk scoorde....Goed bezig manne....We zijn amper 3 matchen ver en staan al een hele straat achter op andere mogelijke degradatieconcurrenten OHL, Kortrijk en Bergen...Het moge duidelijk zijn dat RD onze ploeg dus niet in "goede conditie" achterliet zoals hij bijna triomfantelijk beweerde bij aijn afscheid....Een Okotie was er zeker niet bijgekomen onder zijn bewind en nu heb je nog minstens 3 versterkingen nodig om een fatsoenlijk elftal op de been te brengen.....Er wacht ons wederom een zwaar seizoen billen toeknijpen op de tribune...Durf er momenteel geen halve eurocent op verwedden dat we 't redden deze keer....Op naar....Banneux ? Voor ik 't vergeet, er waren toch lichtpuntjes....Reza en Okotie...Maar waarom een Christ wederom naar de kant moest ? Zet hem dan aub op de plaats van Mennes, dan kan Reza ook op de 10 spelen !
Zeer juiste opmerking betreffende Christ.
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Mons - STVV

Bericht door bert1924 »

big si schreef:
bert1924 schreef:
Marthy Mc Fly schreef:Men ziet nu wat er gebeurd als je te lang wacht om belangrijke posities dubbel te bezetten. Buyssens is geen flankverdediger en dat was er aan te zien. Was ook teleurgesteld in Landoli. Werd er vaak afgelopen. En ook ons centraal duo achteraan was vandaag zeeeeeer zwak. Kotysch mag er twee op zijn naam schrijven. Op het middenveld lijkt het duo mennes delorge niet meer te lukken.
Mennes haalt verre van zijn niveau van vorig jaar. Dus denk ik dat we ons stillaan zorgen mogen beginnen te maken hoe brepoels dit gaat oplossen zonder een kwaliteits injectie.
Of tovert morenne de komende weken nog wat uit zijn hoed.
Sorry maar Perbet gaat twee maal door op de kant van EUvrard.Bij het tweede doelpunt zat Euvrard zelft rond te lopen in het middenveld.
Denk dat bert het bij het rechte eind heeft . :lollig:
Sorry ,moest zijn bij het vierde doelpunt.
big si
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 aug 2011, 01:46

Re: Mons - STVV

Bericht door big si »

big si schreef:
bert1924 schreef:
Marthy Mc Fly schreef:Men ziet nu wat er gebeurd als je te lang wacht om belangrijke posities dubbel te bezetten. Buyssens is geen flankverdediger en dat was er aan te zien. Was ook teleurgesteld in Landoli. Werd er vaak afgelopen. En ook ons centraal duo achteraan was vandaag zeeeeeer zwak. Kotysch mag er twee op zijn naam schrijven. Op het middenveld lijkt het duo mennes delorge niet meer te lukken.
Mennes haalt verre van zijn niveau van vorig jaar. Dus denk ik dat we ons stillaan zorgen mogen beginnen te maken hoe brepoels dit gaat oplossen zonder een kwaliteits injectie.
Of tovert morenne de komende weken nog wat uit zijn hoed.
Sorry maar Perbet gaat twee maal door op de kant van EUvrard.Bij het tweede doelpunt zat Euvrard zelft rond te lopen in het middenveld.
Denk dat bert het bij het rechte eind heeft . :lollig:
Centrale as was een drama , castro 2 keer mee in de fout ,, Vincent speelde een draak van een wedstrijd .
Mennes veel te traag ,Schouterden meer downs dan ups .
En last but not least Brepoels heeft zijn les nog niet geleerd na vorige week zondag .
Plaats reactie