Mons - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Mons - STVV

Bericht door Jokke »

enrique schreef:
Jokke schreef:Volk bij komen ? misschien , kan nooit kwaad , maar ik denk dat er dringend ene weg mag , nl onze dierbare trainer zelf !
Met alle respect voor zijn inzet in het verleden maar deze man is voorbij gestreefd !
Leert niks uit fouten , vastgeroeste spelwijzen die bovendien onproductief blijken , vastgeroeste spelers die dringend aan de kant moeten , ( o.a. Wim en Peter ), zwakke en vervelende uitleg voor de camera's , zat als ne bompa in "stadion" vorige week zonder veel zinnige praat.
Misschien een rol als assistent - trainer - vaderfiguur - oppepper maar niet als meester -trainer - tacticus wat we in eerste klasse nodig hebben willen we aan de bak komen!
En de tweede helft Brugge dan ? wel dat was de magie van het stadion en de boost die uit de Jonagoldtribune over het veld en spelers spoelde....
We zullen eens gaan kijken of er in Ziekeren nog plaats is voor u. Of ge zit misschien liever in Sancta Maria, tussen de vrouwtjes? Haha.
Ik heb Brepoels enkel op de radio gehoord. Daar zei ie dat de linies veel te ver uit mekaar spelen en dat er te veel ruimte was. Het veld te groot gemaakt. En dat is juist. Niet meer, niet minder... Bergen was technisch veel sterker. En Nicaise gezien? Als ik daar onze centrale tandem mee vergelijk, oei oei. En Euvrard vanachter, tja. Voelt zich misschien de man op STVV, maar moet ook dringend in de spiegel gaan kijken.
Uw middenveld is bij balverlies een drama. Dat is het grote probleem. En de verdediging is voetbal kwalitatief niet goed genoeg om dat op te vangen. Uw centrale as is niks vergeleken met 2 seizoenen geleden. Koop daar maar in, anders wordt het niets.
Exact uitgedrukt Enrique , en laat daar onze grote Tovenaar maar tegen volgende wedstrijd iets aan doen ; tenslotte is dat zijn werk , ben benieuwd...
B.t.w. Ziekeren bestaat als psychiatrisch centrum niet meer...
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Mons - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Ik lees hier over het jojo voetbal van Brepoels. Ik denk niet dat de trainer hier veel aan kan doen. Hij kan toch niet meer doen dan de spelers op hun plichten wijzen.
Dat spelers zwaar onder hun niveau blijven, daar kan hij ook niet aan doen. Deze man heeft ook weinig wisselmogelijkheden.
Op de rechtsback kan hij al helemaal niet wisselen.
Ik had ook gedacht dat Buyssens dat zou kunnen omdat hij vorig seizoen Boussoufa uit de match heeft gehouden. Nu achteraf is het gemakkelijk.

Een goed gesprek met de spelersgroep dringt zich op denk ik.

Wat ik wel zou doen nu is stilaan Mennes aan de kant schuiven. Dit is voor hem duidelijk het seizoen teveel. Maar wie moet hem vervangen?

Mijn gevoel zegt wel dat Brepoels wel degelijk interesse geniet van andere clubs. Op STVV TV zei Brepoels dat hij NU de club niet in de steek kan laten.
Tussen de regels door heb ik trouwens sterk de indruk dat hij STVV gaat verlaten.
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Mons - STVV

Bericht door tbird »

voetballiefhebber schreef:
Mijn gevoel zegt wel dat Brepoels wel degelijk interesse geniet van andere clubs. Op STVV TV zei Brepoels dat hij NU de club niet in de steek kan laten.
Tussen de regels door heb ik trouwens sterk de indruk dat hij STVV gaat verlaten.
Dit was ook direct mijn eerste gedacht na het bekijken van het interview.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: Mons - STVV

Bericht door patattenboer »

Begin aub de heilige huisjes om te gooien Guido.
Castro is geen slechte doelman maar gisteren toch twee op zijn rekening.
Iandoli deftig
Euvrard tja ik vergelijk met Hayen, een goede naast hem en hij is ook goed
Kotysh had echt meer vaan verwacht, is momenteel gebuisd
Buyssens op de RB ja hallo dat werkt niet. Waarom is hij geen titularis meer? Even een discussie met Don Guido en hup op de bank :cry:
Mennes is nuttig geweest maar eens stopt het
Delorge idem, een van de twee en daar Christ naast
Christ aanspeelbaar af en toe goede pass waarom vervangen?
Deferm redelijk maar soms zo gelaten
Dufer gewoon goed
Schouterden veel minder als vorige week maar het ging nog net
Reza is gewoon heel goed
Okoti ? kan en durf ik niet beoordelen op die korte tijd.
Conclusie Brepoels stel de juiste mensen op de juiste plaats en durf eens te veranderen onze speelwijze is toch o zo voorspelbaar.
Stop vooral met die afgebakende zones voor elke speler op de plein!!!!!
Ik was met deze opstelling begonnen
Castro
Dufer Ludo Euvrard Iandoli
Delorge Christ
Reza Schouterden
Okoti
Als je zag dat dat niet werkte kon je met een wissel = Okoti / Deferm alles veranderen
bertie8
Berichten: 216
Lid geworden op: 08 aug 2011, 14:55

Re: Mons - STVV

Bericht door bertie8 »

patattenboer schreef:Begin aub de heilige huisjes om te gooien Guido.
Castro is geen slechte doelman maar gisteren toch twee op zijn rekening.
Iandoli deftig
Euvrard tja ik vergelijk met Hayen, een goede naast hem en hij is ook goed
Kotysh had echt meer vaan verwacht, is momenteel gebuisd
Buyssens op de RB ja hallo dat werkt niet. Waarom is hij geen titularis meer? Even een discussie met Don Guido en hup op de bank :cry:
Mennes is nuttig geweest maar eens stopt het
Delorge idem, een van de twee en daar Christ naast
Christ aanspeelbaar af en toe goede pass waarom vervangen?
Deferm redelijk maar soms zo gelaten
Dufer gewoon goed
Schouterden veel minder als vorige week maar het ging nog net
Reza is gewoon heel goed
Okoti ? kan en durf ik niet beoordelen op die korte tijd.
Conclusie Brepoels stel de juiste mensen op de juiste plaats en durf eens te veranderen onze speelwijze is toch o zo voorspelbaar.
Stop vooral met die afgebakende zones voor elke speler op de plein!!!!!
Ik was met deze opstelling begonnen
Castro
Dufer Ludo Euvrard Iandoli
Delorge Christ
Reza Schouterden
Okoti
Als je zag dat dat niet werkte kon je met een wissel = Okoti / Deferm alles veranderen
Dat is wel eentje te weinig - Schoofs of Garcia op de 10
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: Mons - STVV

Bericht door patattenboer »

bertie8 schreef:
patattenboer schreef:Begin aub de heilige huisjes om te gooien Guido.
Castro is geen slechte doelman maar gisteren toch twee op zijn rekening.
Iandoli deftig
Euvrard tja ik vergelijk met Hayen, een goede naast hem en hij is ook goed
Kotysh had echt meer vaan verwacht, is momenteel gebuisd
Buyssens op de RB ja hallo dat werkt niet. Waarom is hij geen titularis meer? Even een discussie met Don Guido en hup op de bank :cry:
Mennes is nuttig geweest maar eens stopt het
Delorge idem, een van de twee en daar Christ naast
Christ aanspeelbaar af en toe goede pass waarom vervangen?
Deferm redelijk maar soms zo gelaten
Dufer gewoon goed
Schouterden veel minder als vorige week maar het ging nog net
Reza is gewoon heel goed
Okoti ? kan en durf ik niet beoordelen op die korte tijd.
Conclusie Brepoels stel de juiste mensen op de juiste plaats en durf eens te veranderen onze speelwijze is toch o zo voorspelbaar.
Stop vooral met die afgebakende zones voor elke speler op de plein!!!!!
Ik was met deze opstelling begonnen
Castro
Dufer Ludo Euvrard Iandoli
Delorge Christ
Reza Schouterden
Okoti
Als je zag dat dat niet werkte kon je met een wissel = Okoti / Deferm alles veranderen
Dat is wel eentje te weinig - Schoofs of Garcia op de 10
Heel juist, weet je wat elk ene helft .
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Mons - STVV

Bericht door Jack »

Er was ook iets teveel 'gerustgesteldheid' na de 2de helft van vorige week.
We vergeten nogal rap dat de eerste helft (denk ik) de grootste overrompeling was die we meemaakten sinds velen hier STVV volgen.
Ik heb alleszins nooit zo'n onmondigheid meegemaakt. Ok, vorig jaar was er op Eupen, maar hier was het klasseverschil een klasse of 3.

Euvrard was toen ook een van de zwaksten, en ook vorig jaar heeft hij de eerste seizoenshelft heel zwak gespeeld. Hij kreeg toen veel kritiek op 't forum.
Hij is gewoon zeer traag en totaal niet wendbaar. Wanneer zijn centrale maat dan van dezelfde soort is...dan is 't van tijd tot tijd rampzalig
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Mons - STVV

Bericht door darion »

Brepoels telt de owngoal van Mennes mee?
Hij zegt in het interview dat STVV al 6 keer gescoord heeft, ik tel er toch maar 5. 2 op Bergen en 3 thuis tegen Brugge.
Rare man.

Er zal versterking moeten bijkomen maar dat ziet iedereen wel ondertussen
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Mons - STVV

Bericht door Luc »

En 1 van Dufer op KV Mechenen !
Laatst gewijzigd door Luc op 14 aug 2011, 14:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Flipper2011
Berichten: 136
Lid geworden op: 26 jul 2011, 14:26

Re: Mons - STVV

Bericht door Flipper2011 »

1 op Kv Mechelen.
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Mons - STVV

Bericht door leuvenaar »

Dufer op Mechelen = 1
Reza,Schouterden en Dufer tegen Club = 3
Reza en Buyssens op Mons = 2
1 + 3 + 2 = 6
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Mons - STVV

Bericht door darion »

leuvenaar schreef:Dufer op Mechelen = 1
Reza,Schouterden en Dufer tegen Club = 3
Reza en Buyssens op Mons = 2
1 + 3 + 2 = 6
Ik was mechelen inderdaad vergeten, excuseer.

Wat ook raar is dat Castro zegt dat Brepoels niks over een mogelijk vertrek heeft gezegd of ontkend naar de spelers toe, dat stond nochtans wel in het Belang van Limburg.
Zou hij dan toch wegwillen?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Mons - STVV

Bericht door Jacques »

Als ge na 3 matchen 9 doelpunten slikt, is het wel duidelijk wara het probleem zit.
Net als vorige week zit ons viertal centraal (Mennes, Delorge, Euvrard, Kotysch) te zwemmen en te kijken naar elkaar. Thans, die mannen spelen al een volledig jaar samen, Mennes, Delorge en Euvrard al 3 jaar. Als het niet aan een gebrek aan automatismen of dergelijke kan liggen, dan ligt het waarschijnlijk aan een gebrek aan kwaliteit.
Volgende week astublieft Ludo centraal in de plaats van Kotysch of Euvrard, desnoods Taelemans proberen. Dit is de voorbije 2 matchen om van te grinsen, mijn bomma geeft minder boulevards weg dan die 2. Op de verdedigende mid Deferm brengen in plaats van Mennes. Ik ben nog altijd geen Deferm-fan, maar hij doet het momenteel een stuk beter dan Mennes die dringend een tand moet bijsteken of aan een uitbol-seizoen begonnen is.

Cru gesteld is dit een makkelijk punt weggegooid. Als je 2 maal op verplaatsing scoort, moet je minstens met een punt thuiskomen en intrinsiek ben ik er ook niet van overtuigd dat Bergen een betere ploeg zou hebben dan wij. Maar als je zo wekelijks opendeurdag gaat houden, legt zelfs Kuttekoven er 3 in het mandje.

Aanvallend zitten we behoorlijk goed. Wat ik van Okotie zag (zonder fantastische ballen te krijgen) doet me het beste vermoeden. Als die er met zijn hoofd bij blijft, denk ik dat dit wel een voltreffer is. Hoogste prioriteit nu is een controlerende middenvelder om naast/voor Delorge te spelen en de rol van Chimedza over te nemen. Tweede prioriteit is de centrale verdediging, al denk ik dat een goede Ludo centraal al veel miserie en gegudder van Kotysch-Euvrard zou vermijden.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Mons - STVV

Bericht door stvvilvoorde »

Jack schreef:Er was ook iets teveel 'gerustgesteldheid' na de 2de helft van vorige week.
We vergeten nogal rap dat de eerste helft (denk ik) de grootste overrompeling was die we meemaakten sinds velen hier STVV volgen.
Ik heb alleszins nooit zo'n onmondigheid meegemaakt. Ok, vorig jaar was er op Eupen, maar hier was het klasseverschil een klasse of 3.

Euvrard was toen ook een van de zwaksten, en ook vorig jaar heeft hij de eerste seizoenshelft heel zwak gespeeld. Hij kreeg toen veel kritiek op 't forum.
Hij is gewoon zeer traag en totaal niet wendbaar. Wanneer zijn centrale maat dan van dezelfde soort is...dan is 't van tijd tot tijd rampzalig
I second.

Ik snap eigenlijk niet goed dat er in de voorbereiding niet geexperimenteerd is met mennes centraal in de verdediging.
Veel trager dan Euvrard zal hij niet zijn, maar hij bezit wel veel meer voetballend vermogen.
Ik dacht dat ze vorig seizoen daarmee eens geexperimenteerd hadden in de match tegen sedan en dat dat toen nog vrij goed bleek mee te vallen.
Als Wim de nadagen van zijn carriere in eerste klasse wil slijten zal hij zich toch op zoiets moeten focussen, dat is een logische evolutie bij het gros van de centrale middenvelders.
Nico Van kerckhoven bewees westerlo op die plek nog grote diensten tot zijn bijna 40.
Ik hoop dat ze op training in de onderlinge matchkes bij team a -buyssens en euvrard- en team b -mennes en taelemans- centraal achterin eens proberen.
Kottysch heeft het bij mij verkorven. Ik zie daar weinig of niks in.
Laatst gewijzigd door stvvilvoorde op 14 aug 2011, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Mons - STVV

Bericht door Dries Herbots »

Toen de match begon leek het precies al of ze content waren bij een punt. Altijd die bal vanachter gewoon wegsjotten. Stop met die lange bal! (tegen Brugge de eerste helft ook). En probeer te voetballen. U centrale as (Euvrard-Kotysch-Delorge-Mennes) was heel zwak. Euvrard en Kotysch hebben elk een goal op hun kap. Euvrard dat de bal van zijne voet wegschiet en Kotysch kon Perbet gewoon niet volgen. Delorge OF Mennes moet eruit, niet alletwee. En Brepoels heeft gelijk als hij zegt "Voetbal is ook verdedigen". Want de aanval is bij ons geen probleem de verdediging is gewoon te zwak.
Dus volgende week starten met Delorge OF Mennes en NIET alletwee! Want Garcia en Taelemans hebben we ook nog, wie kan over die twee iets vertellen?
K.STVV speelt op Staaien.
Plaats reactie