Mons - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Mons - STVV

Bericht door toyotacorolla »

En Euvrard mag week na week flateren.
philippe
Berichten: 91
Lid geworden op: 22 jul 2011, 10:38

Re: Mons - STVV

Bericht door philippe »

Wat je hier allemaal moet lezen GB een leugenaar, hij zou naar daar of daar gaan.
Dit doet er toch niet toe alles wat met voetbal te maken heeft is een carroussel, bv: naar een betere club -beter contact enz.
Hier gaat het erover en dat is de nederlaag in bergen.
Bepaalde spelers zijn nu eenmaal te langzaam en daar verliezen we elke keer weer.
Dat is het grote pijnpunt bij stvv dit moment
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Mons - STVV

Bericht door Johan »

alles wat ik hier lees is zeer juist, compakter spelen, minder breed en minder lang, wij spelen met langzamere spelers enz. Wiens fout is het dat dit op het terrein niet wordt uitgevoerd, de trainer toch, ge hebt snellere spelers en technisch sterkere spelers, maar hij stelt ze niet op , ge moogt nog kopen wat ge wilt ,iedere keer brengt hij dezelfde ezels opnieuw en opnieuw
Als guido nu nog niet inziet dat de mennessen, delorges ,kotysch, deferm het niet waard zijn om opnieuw op te stellen en hij volhard in de boosheid, ewel dan is hij de eindverantwoordelijke en moet hij niet zitten klagen .Hij is en blijft een beperkte trainer en zijn houdbaarheid is voorbij.
Vorig jaar was het slecht en dit jaar desastreus, als wij dat niet dringend onder ogen zien zijn wij kanaries voor de kat .En ten laatste , denk maar niet dat brepoels de enige trainer is hoor.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Mons - STVV

Bericht door Halenaar »

Johan schreef:alles wat ik hier lees is zeer juist, compakter spelen, minder breed en minder lang, wij spelen met langzamere spelers enz. Wiens fout is het dat dit op het terrein niet wordt uitgevoerd, de trainer toch, ge hebt snellere spelers en technisch sterkere spelers, maar hij stelt ze niet op , ge moogt nog kopen wat ge wilt ,iedere keer brengt hij dezelfde ezels opnieuw en opnieuw
Als guido nu nog niet inziet dat de mennessen, delorges ,kotysch, deferm het niet waard zijn om opnieuw op te stellen en hij volhard in de boosheid, ewel dan is hij de eindverantwoordelijke en moet hij niet zitten klagen .Hij is en blijft een beperkte trainer en zijn houdbaarheid is voorbij.
Vorig jaar was het slecht en dit jaar desastreus, als wij dat niet dringend onder ogen zien zijn wij kanaries voor de kat .En ten laatste , denk maar niet dat brepoels de enige trainer is hoor.
Alé, dan zouden we volgens u zonder middenveld moeten spelen...
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Mons - STVV

Bericht door panter »

Er is achteraan maar een speler weg en dat is Odoi. Waar hij ook speelde de gaten waren steeds door hem dichtgelopen zelfs als hij in het middenveld stond konden ze hem daar niet meer missen. Dit zeg veel over andere spelers!!!!!!!!!
voetballiefhebber
Berichten: 2693
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Mons - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

De Bouwman schreef:Bon, in plaats van te schrijven: "Laat Guido maar gaan.", geef eens een serieus (vrij) alternatief? Ik heb mijn hoofd gebroken over wie te gaan halen, de afgelopen week, ik kan me niet direct iemand voor de geest halen die bij STVV past. STVV heeft trouwens geen geld om vb. een Borkelmans vrij te kopen bij Dender.
Guido wegdoen is wel het domste wat je kan doen, maar ja...

Over het spel:
De enige oplossing lijkt mij om volgende week Deferm te laten starten voor Mennes en Okotie inbrengen voor Christ. Ik zie niet in hoe je Christ én Reeza kan gebruiken in een ploeg met twee aanvallende flanken (Dufer en Schouterden), als je ook gebruik wilt maken van Okotie (of Smetana).
Je gaat dan echter hetzelfde probleem krijgen als vorig jaar, vrees ik, en dat is een Christ die niet om kan gaan met de status van bankzitter.

Wat er echter moet gebeuren is de lengte van het speelveld verkleinen. Dat is de enige manier om het aantal tegendoelpunten te verminderen. Lukt dat niet, dan moet je van spelwijze veranderen, en je centrale as versterken.
Hier ga ik helemaal mee akkoord. Eén van de weinige trainers die vrij zijn is Hugo Broos, maar past volgens mij totaal niet bij STVV.
Ik kan ook niet meteen een trainer vinden die bij de stijl van STVV zou passen. De enige die ik misschien zie is Vital Borkelmans.
Vroeger heb ik ooit Peter Maes genoemd die bij STVV zou passen, toen die man nog bij Geel zat. Nu is hij natuurlijk niet meer te halen.

Bij STVV zijn alleen maar trainers geslaagd die geen bekende naam hadden, zeker niet als trainer zoals Poll Peters, Guy Mangelschots, Jacky Mathijssen, Guido Brepoels en zelfs Raymond Goethals kende niemand toen hij trainer werd bij STVV.

Trainers die faalden hadden grotere namen zoals Martin Lippens, Barry Hulshoff, Walter Meeuws, Dennis Van Wijck en wellicht nog een paar.
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Mons - STVV

Bericht door bert1924 »

voetballiefhebber schreef:
De Bouwman schreef:Bon, in plaats van te schrijven: "Laat Guido maar gaan.", geef eens een serieus (vrij) alternatief? Ik heb mijn hoofd gebroken over wie te gaan halen, de afgelopen week, ik kan me niet direct iemand voor de geest halen die bij STVV past. STVV heeft trouwens geen geld om vb. een Borkelmans vrij te kopen bij Dender.
Guido wegdoen is wel het domste wat je kan doen, maar ja...

Over het spel:
De enige oplossing lijkt mij om volgende week Deferm te laten starten voor Mennes en Okotie inbrengen voor Christ. Ik zie niet in hoe je Christ én Reeza kan gebruiken in een ploeg met twee aanvallende flanken (Dufer en Schouterden), als je ook gebruik wilt maken van Okotie (of Smetana).
Je gaat dan echter hetzelfde probleem krijgen als vorig jaar, vrees ik, en dat is een Christ die niet om kan gaan met de status van bankzitter.

Wat er echter moet gebeuren is de lengte van het speelveld verkleinen. Dat is de enige manier om het aantal tegendoelpunten te verminderen. Lukt dat niet, dan moet je van spelwijze veranderen, en je centrale as versterken.
Hier ga ik helemaal mee akkoord. Eén van de weinige trainers die vrij zijn is Hugo Broos, maar past volgens mij totaal niet bij STVV.
Ik kan ook niet meteen een trainer vinden die bij de stijl van STVV zou passen. De enige die ik misschien zie is Vital Borkelmans.
Vroeger heb ik ooit Peter Maes genoemd die bij STVV zou passen, toen die man nog bij Geel zat. Nu is hij natuurlijk niet meer te halen.

Bij STVV zijn alleen maar trainers geslaagd die geen bekende naam hadden, zeker niet als trainer zoals Poll Peters, Guy Mangelschots, Jacky Mathijssen, Guido Brepoels en zelfs Raymond Goethals kende niemand toen hij trainer werd bij STVV.

Trainers die faalden hadden grotere namen zoals Martin Lippens, Barry Hulshoff, Walter Meeuws, Dennis Van Wijck en wellicht nog een paar.
Niet akkoord:Barry Hulshof: met een beperkte kern 29 punten en practisch gered met nog 8 matches te spelen
Moest weg van mangel en Cleeren omdat hij Coenen niet wou opstellen en omdat mangel geen
zeggenschap kreeg bij de opstelling van de ploeg
Walter meeuws :onder Meeuws werd het mooiste voetbal gespeeld ooit,doch bij gebrek aan scorende
spelers liep het mis.
Dennis Van Wijck: bewijst nu bij Bergen dat hij het wel kan.
Besluit:Het lag niet zozeer aan de trainers maar wel aan het sportief beleid
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Mons - STVV

Bericht door Halenaar »

bert1924 schreef:
voetballiefhebber schreef:
De Bouwman schreef:Bon, in plaats van te schrijven: "Laat Guido maar gaan.", geef eens een serieus (vrij) alternatief? Ik heb mijn hoofd gebroken over wie te gaan halen, de afgelopen week, ik kan me niet direct iemand voor de geest halen die bij STVV past. STVV heeft trouwens geen geld om vb. een Borkelmans vrij te kopen bij Dender.
Guido wegdoen is wel het domste wat je kan doen, maar ja...

Over het spel:
De enige oplossing lijkt mij om volgende week Deferm te laten starten voor Mennes en Okotie inbrengen voor Christ. Ik zie niet in hoe je Christ én Reeza kan gebruiken in een ploeg met twee aanvallende flanken (Dufer en Schouterden), als je ook gebruik wilt maken van Okotie (of Smetana).
Je gaat dan echter hetzelfde probleem krijgen als vorig jaar, vrees ik, en dat is een Christ die niet om kan gaan met de status van bankzitter.

Wat er echter moet gebeuren is de lengte van het speelveld verkleinen. Dat is de enige manier om het aantal tegendoelpunten te verminderen. Lukt dat niet, dan moet je van spelwijze veranderen, en je centrale as versterken.
Hier ga ik helemaal mee akkoord. Eén van de weinige trainers die vrij zijn is Hugo Broos, maar past volgens mij totaal niet bij STVV.
Ik kan ook niet meteen een trainer vinden die bij de stijl van STVV zou passen. De enige die ik misschien zie is Vital Borkelmans.
Vroeger heb ik ooit Peter Maes genoemd die bij STVV zou passen, toen die man nog bij Geel zat. Nu is hij natuurlijk niet meer te halen.

Bij STVV zijn alleen maar trainers geslaagd die geen bekende naam hadden, zeker niet als trainer zoals Poll Peters, Guy Mangelschots, Jacky Mathijssen, Guido Brepoels en zelfs Raymond Goethals kende niemand toen hij trainer werd bij STVV.

Trainers die faalden hadden grotere namen zoals Martin Lippens, Barry Hulshoff, Walter Meeuws, Dennis Van Wijck en wellicht nog een paar.
Niet akkoord:Barry Hulshof: met een beperkte kern 29 punten en practisch gered met nog 8 matches te spelen
Moest weg van mangel en Cleeren omdat hij Coenen niet wou opstellen en omdat mangel geen
zeggenschap kreeg bij de opstelling van de ploeg
Walter meeuws :onder Meeuws werd het mooiste voetbal gespeeld ooit,doch bij gebrek aan scorende
spelers liep het mis.
Dennis Van Wijck: bewijst nu bij Bergen dat hij het wel kan.
Besluit:Het lag niet zozeer aan de trainers maar wel aan het sportief beleid
Ja hoor, Van Wijck :grappig:

En bij hoeveel clubs heeft die al bewezen dat hij het niet kan? Typische hollander, grote muil, maar als het erop aankomt...
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Mons - STVV

Bericht door leuvenaar »

geen geld om Borkelmans te halen ?Soms vergeten dat ze Brepoels ook zo zijn gaan halen in Lommel.
Maar kom ik dacht dat dit een forum was voor STVV-fans en anderen.Als ik een bepaald schrander iemand wil geloven moet dit een forum voor Brepoels-fans zijn.
Dat denkt deze simpele geest toch.
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Mons - STVV

Bericht door Johan »

ja leuvenaar, zeg maar niks van Brepoels want Halenaar heeft volgens mij een foto van Brepoels boven zijn bed hangen
stvv'er
Berichten: 2445
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Mons - STVV

Bericht door stvv'er »

Wat een klein kinderen hier :shock: Niet onlogisch dat quasi alle bekende forumgangers het de laatste tijd laten afweten, kan ze alleen maar gelijk geven.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Mons - STVV

Bericht door Halenaar »

Johan schreef:ja leuvenaar, zeg maar niks van Brepoels want Halenaar heeft volgens mij een foto van Brepoels boven zijn bed hangen
Zei het groot licht tegen de andere. Schreeuwen kunnen ze als de beste, maar argumenteren? How meneer, niet teveel vragen hé.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Mons - STVV

Bericht door Jack »

Kan het persoonlijk op elkaar vitten wat minderen aub? Van alle kanten graag!
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Mons - STVV

Bericht door mourinho »

Voor alle duidelijkheid, voor mij mag Brepoels gerust blijven maar als hij moest vertrekken dan is dat maar zo, dat is nu éénmaal de voetbalwereld . Een vervanger vinden is een andere zaak. Iemand van wie ik mij afvraag waar die nu zit is Jos Daerden. Het is een Limburger ,sympathieke rustige man met toch ook wel enige ervaring op het hoogste niveau. :stvv:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
michael
Berichten: 323
Lid geworden op: 29 jan 2011, 11:15
Supporter van: STVV

Re: Mons - STVV

Bericht door michael »

mourinho schreef:Voor alle duidelijkheid, voor mij mag Brepoels gerust blijven maar als hij moest vertrekken dan is dat maar zo, dat is nu éénmaal de voetbalwereld . Een vervanger vinden is een andere zaak. Iemand van wie ik mij afvraag waar die nu zit is Jos Daerden. Het is een Limburger ,sympathieke rustige man met toch ook wel enige ervaring op het hoogste niveau. :stvv:
Daerden is momenteel trainer van Sporting Charleroi.
Plaats reactie