STVV-Standard

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

STVV-Standard

Bericht door Jack »

Het is nog vroeg voor deze topic, maar ik stel me vragen bij de datum...
Ik heb immers dat weekend iets te doen op zaterdag 29/10.

Wanneer laten ze weten of de match op vrijdag, zaterdag of zondag zal zijn?
Ik veronderstel/hoop dat dit een "topmatch" is, en dus door telenet gekozen zal worden.
Dan is de kans groot dat 't op vrijdag of zondag is.

Iemand die al meer weet?
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: STVV-Standard

Bericht door stvv'er »

Ze gaan eerst moeten afwachten welke van de 4 Belgische ploegen CL / EL of uiteindelijk niet tot december Europees spelen. Dat wordt bekendgemaakt +- eind augustus, begin september denk ik zo. Waarschijnlijk wordt er vrijdag of zondag gespeeld.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV-Standard

Bericht door voetballiefhebber »

Ik dacht dat het 4 weken op voorhand wordt bekendgemaakt.
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: STVV-Standard

Bericht door Motörhead »

Jack schreef:Het is nog vroeg voor deze topic, maar ik stel me vragen bij de datum...
Ik heb immers dat weekend iets te doen op zaterdag 29/10.

Wanneer laten ze weten of de match op vrijdag, zaterdag of zondag zal zijn?
Ik veronderstel/hoop dat dit een "topmatch" is, en dus door telenet gekozen zal worden.
Dan is de kans groot dat 't op vrijdag of zondag is.

Iemand die al meer weet?
Laat maar op zaterdag ;)

Vrijdag staat al iets op het programma :beer:

http://www.vorstnationaal.be/nl/kalende ... otorhead-2" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV-Standard

Bericht door Krisaias »

Denk nie da er die vrijdag competitiewedstrijden gaan zijn, aangezien midweek ervoor bekerduels gepland staan ...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: STVV-Standard

Bericht door leuvenaar »

geen Europees voetbal en geen interland die week.
Er is Brugge - Genk dat weekend maar als je de andere matchen bekijkt is een uitzending meer dan hoogstwaarschijnlijk.
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: STVV-Standard

Bericht door stvv'er »

De match is zondagavond 30 oktober om 20u30.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Re: STVV-Standard

Bericht door Jack »

stvv'er schreef:De match is zondagavond 30 oktober om 20u30.
Woehoe! Ideaal!
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: STVV-Standard

Bericht door Dries Herbots »

Anderlecht-STVV is ook verzet naar zondag 20 november om 18u. De communicatie op de site is ook weer fantastisch....
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: STVV-Standard

Bericht door Cremasco »

http://www.een.be/teletekst#myTeletext=0_0_0_530_01" onclick="window.open(this.href);return false;

Ideale moment om Standard te bekampen ? Het afzwaaimoment van Riga ? Het zou mooi zijn en we zijn vertrokken dan...
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: STVV-Standard

Bericht door 't kanarieke »

http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... -geschorst" onclick="window.open(this.href);return false;

Euvrard heeft tegen Lierse zijn vijfde gele kaart gepakt en daardoor zal hij aan de kant moeten blijven tegen Standard. Pfff, dat wordt waarschijnlijk Kotysch weer naar de verdediging verschuiven.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: STVV-Standard

Bericht door Ozzy »

Ik vind niet dat we Kotysch terug moeten posteren op een plaats waar hij telkens gefaald heeft.
Dan zou ik nog liever Mennes als sluitstuk willen zien, heeft daar meer doorzicht en voetballend vermogen.

--------------------------------------Verhulst--------------------------------------------

------------------------------Mennes---------------Buyssens-----------------------------

----------Daeseleire-----------------------------------------------Iandoli-----------------

-----------------------------Kotysch-----------Daerden----------------------------------

----------Dufer----------------------Christ------------------------Calvete----------------

---------------------------------Reza----------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV-Standard

Bericht door Since '54 »

Nog voor geen triple-premie wilt Mennes de plaats van centrale verdediger innemen. Ik heb het hem trouwens, toen Cantaluppi vertrok, in eigen persoon gevraagd. 'Se hebben mich tat nogal gevraag, maar nee da kan ich nie, zoals Mario speelt, da's heel bijzonder zunne, zo loopt er in België geen tweede rond'.

Meermaals heb ik gisterenavond gevloekt toen STVV, in het verdedigend middenveld en met 11 man achter de bal (!), in balbezit kwam en waaronder Mennes weigerde diepgang te geven aan een counter. Mijn God toch, was dat opgedragen of hadden ze en ei tussen hun billen? Ze draaiden nog liever terug naar achter in plaats van diep te gaan en ... Mennes niet alleen.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: STVV-Standard

Bericht door Ozzy »

Since '54 schreef:Nog voor geen triple-premie wilt Mennes de plaats van centrale verdediger innemen. Ik heb het hem trouwens, toen Cantaluppi vertrok, in eigen persoon gevraagd. 'Se hebben mich tat nogal gevraag, maar nee da kan ich nie, zoals Mario speelt, da's heel bijzonder zunne, zo loopt er in België geen tweede rond'.

Meermaals heb ik gisterenavond gevloekt toen STVV, in het verdedigend middenveld en met 11 man achter de bal (!), in balbezit kwam en waaronder Mennes weigerde diepgang te geven aan een counter. Mijn God toch, was dat opgedragen of hadden ze en ei tussen hun billen? Ze draaiden nog liever terug naar achter in plaats van diep te gaan en ... Mennes niet alleen.
Tja Since, hier zijn we het al jaren eens mee dat Mennes wel eens de ideale centrale verdediger zou moeten zijn of worden.
Maar natuurlijk moet je daar het vertrouwen voor hebben en niet onbelangrijk je moet het willen spelen ook hé.
Gisteren vond ik Buyssens een hoog niveau spelen, had alle ballen in de lucht en ook in de duels over de grond won hij 99 procent.
Alleen dat uitverdedigen wil maar niet lukken en daarom zou Mennes de ideale man zijn met ervaring, technisch vermogen en doorzicht.
Een duo Mennes-Buyssens zou ideaal zijn.
Maar nogmaals als de speler er niet in gelooft heeft het weinig zin om hem op die positie te posteren.
Driesje
Berichten: 70
Lid geworden op: 06 okt 2011, 12:21

Re: STVV-Standard

Bericht door Driesje »

Reza denkt eerst aan STVV en dan aan de nationale ploeg
http://www.voetbalprimeur.be/site/nieuw ... ploeg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie