STVV-Standard

Alles over de wedstrijden van STVV
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: STVV-Standard

Bericht door Alain »

Camara mocht vorig jaar spelen tegen Standard, Mutombo niet. Ook dit jaar zitten we met twee Standard-huurlingen (nu wel basisspelers).
Tot nu toe heb ik er niets rond gehoord, daarom vermoed ik dat ze wel mogen spelen. Maar kan iemand dit bevestigen?
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: STVV-Standard

Bericht door Goody »

RD, vandaag in de vod van Limburg:
- Eén puntje voor beide is een slechte zaak
- STVV heeft een goede ploeg en ik kan het weten, heb hem zelf aangekocht :grappig:
- STVV gaat zich redden, doch ze kunnen niet meer in PO I geraken ...
- Standard heeft de punten nodig voor PO I ...
- Dus wie wint er zondag ??? :rood:

Hij gaat ons toch weer niet redden zekers :lollig:
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: STVV-Standard

Bericht door Cremasco »

Nu zouden we Standard eens met een blamage naar huis moeten sturen. Wie weet komt de tribune er dan niet :lol:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV-Standard

Bericht door Jan Bulder »

Cremasco schreef:Nu zouden we Standard eens met een blamage naar huis moeten sturen. Wie weet komt de tribune er dan niet :lol:
Komt ze er nu wel? Bij mijn weten gingen ze in deze periode met de bouw starten, maar ik zie daar niet veel gebeuren...
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: STVV-Standard

Bericht door Cremasco »

Jan Bulder schreef:
Cremasco schreef:Nu zouden we Standard eens met een blamage naar huis moeten sturen. Wie weet komt de tribune er dan niet :lol:
Komt ze er nu wel? Bij mijn weten gingen ze in deze periode met de bouw starten, maar ik zie daar niet veel gebeuren...
Het zal wel voor na nieuwjaar zijn
stvv'er
Berichten: 2445
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: STVV-Standard

Bericht door stvv'er »

Cremasco schreef:
Jan Bulder schreef:
Cremasco schreef:Nu zouden we Standard eens met een blamage naar huis moeten sturen. Wie weet komt de tribune er dan niet :lol:
Komt ze er nu wel? Bij mijn weten gingen ze in deze periode met de bouw starten, maar ik zie daar niet veel gebeuren...
Het zal wel voor na nieuwjaar zijn
Na nieuwjaar 2050? :lol:
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: STVV-Standard

Bericht door Cremasco »

stvv'er schreef:
Cremasco schreef:
Jan Bulder schreef:
Cremasco schreef:Nu zouden we Standard eens met een blamage naar huis moeten sturen. Wie weet komt de tribune er dan niet :lol:
Komt ze er nu wel? Bij mijn weten gingen ze in deze periode met de bouw starten, maar ik zie daar niet veel gebeuren...
Het zal wel voor na nieuwjaar zijn
Na nieuwjaar 2050? :lol:
Ik dacht dat iemand dat hier onlangs postte
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: STVV-Standard

Bericht door Alain »

Cremasco schreef:Nu zouden we Standard eens met een blamage naar huis moeten sturen. Wie weet komt de tribune er dan niet :lol:
Die paar trapkes tussen de dug-out en het Grand Café, misschien dat dat wel onze nieuwe tribune is volgens Roland! :grappig:
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: STVV-Standard

Bericht door tbird »

Alain schreef:
Cremasco schreef:Nu zouden we Standard eens met een blamage naar huis moeten sturen. Wie weet komt de tribune er dan niet :lol:
Die paar trapkes tussen de dug-out en het Grand Café, misschien dat dat wel onze nieuwe tribune is volgens Roland! :grappig:
:lollig:

Ik vond het hilarisch toen VDE naar de tribune (die paar trapkes) gestuurd werd. 2 meter verder :lollig:
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: STVV-Standard

Bericht door 't kanarieke »

http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lees ... e-toekomst" onclick="window.open(this.href);return false;

"Onze fans die geduld moeten oefenen zou ik graag belonen met extra spektakel", voegt de baas er nog aan toe. "Een wedstrijd van Standard Femina of een jeugdploeg voor de match van de A-kern zou geen tienduizend mensen gelukkig maken, maar toch een duizendtal", aldus de eigenaar van Standard.

Waar heb ik dit eerder gehoord? :roll: :lol:

En Rolandke, daar in Luik willen ze geen 10 of 20 jaar wachten op een nieuw kampioenschap.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Lenthello
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2011, 12:45

Re: STVV-Standard

Bericht door Lenthello »

Aanvallen moeten we doen! Christ eruit door blessure, Okotie diep in de spits en Reza als hangende 2 de spits daar net achter! Dan daar achter het duo Mennes-Daerden. Ik hoop niet dat hij Okotie opnieuw op de bank gaat houden om maar persé ne middenvelder in de ploeg te gooien!
klenne
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 nov 2010, 23:39

Re: STVV-Standard

Bericht door klenne »

Duchâtelet wil nieuwe naam voor Sclessin

Standard kijkt uit naar een sponsor die geld op tafel legt om zijn naam aan het stadion te koppelen. Voorzitter Roland Duchâtelet maakt dit nieuws bekend in Standard Magazine. Het is niet bekend welk bedrag daarbij komt kijken.

De officiële naam van de thuishaven van Standard luidt Maurice Dufrasne stadion. In de volksmond heeft men het over Sclessin.

Standard zou niet de enige club in België zijn met een commerciële stadionnaam. Racing Genk speelt in de Cristal Arena, KV Mechelen in het Argosstadion.
bron: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=46353" onclick="window.open(this.href);return false;

Klinkt me bekend in de oren...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV-Standard

Bericht door Brusselmans »

't kanarieke schreef:http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lees ... e-toekomst

"Onze fans die geduld moeten oefenen zou ik graag belonen met extra spektakel", voegt de baas er nog aan toe. "Een wedstrijd van Standard Femina of een jeugdploeg voor de match van de A-kern zou geen tienduizend mensen gelukkig maken, maar toch een duizendtal", aldus de eigenaar van Standard.

Waar heb ik dit eerder gehoord? :roll: :lol:

En Rolandke, daar in Luik willen ze geen 10 of 20 jaar wachten op een nieuw kampioenschap.
Hij heeft precies weer een zware opstoot van waanideeën (Halloween?) als je leest wat hij weer allemaal uitkraamt de laatste dagen.
Zouden zijn pillekes uitgewerkt zijn?
Bij die man is genen hoek af, die is kogelrond :heil:
coach
Berichten: 89
Lid geworden op: 14 jan 2011, 17:03

Re: STVV-Standard

Bericht door coach »

klenne schreef:
Duchâtelet wil nieuwe naam voor Sclessin

Standard kijkt uit naar een sponsor die geld op tafel legt om zijn naam aan het stadion te koppelen. Voorzitter Roland Duchâtelet maakt dit nieuws bekend in Standard Magazine. Het is niet bekend welk bedrag daarbij komt kijken.

De officiële naam van de thuishaven van Standard luidt Maurice Dufrasne stadion. In de volksmond heeft men het over Sclessin.

Standard zou niet de enige club in België zijn met een commerciële stadionnaam. Racing Genk speelt in de Cristal Arena, KV Mechelen in het Argosstadion.
bron: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=46353" onclick="window.open(this.href);return false;

Klinkt me bekend in de oren...
Een dag vinden ze hem in een blok cement als hij aan dit tempo door gaat gaan :mrgreen:
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: STVV-Standard

Bericht door Ozzy »

Het is hier maar stillekes amai. Hopelijk kunnen we straks onze eerste overwinning op Stayen vieren.
Allez ik ga me wagen aan een prono: 3-1 :beer:
Plaats reactie