Brepoels heeft een concreet bod......

Alles over de wedstrijden van STVV
stefan
Berichten: 79
Lid geworden op: 27 dec 2010, 18:05

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door stefan »

sorry ik wil niemand ongerust maken maar op voetbalmagazine.be staat
stvv verder zonder brepoels? ik hoop dat het een kwakkel is.
Border001
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 mei 2011, 11:03

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Border001 »

Stop toch eens met zeveren, is het niet duidelijk wat op stvv.com staat ???
janzwever
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 aug 2011, 13:42

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door janzwever »

En op de site van HBVL herhaald wordt ...
http://www.hbvl.be/nieuws/sport/voetbal ... -genk.aspx
en vervolgens op voetbalkrant weer wordt herhaald ...
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... en-vertrek
wie volgt ? :zot:
Laatst gewijzigd door janzwever op 12 aug 2011, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Soccer4Live
Berichten: 46
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:43

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Soccer4Live »

Border001 schreef:Stop toch eens met zeveren, is het niet duidelijk wat op stvv.com staat ???
indeed, Stvv.com geeft de juiste communicatie dus stop allemaal met die geruchten! Brepoels ontkent.
"Ik heb mijn spelers duidelijk gemaakt dat ik niet vertrek" Brepoels HBVL 13-08-2011
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door leuvenaar »

beste Stefan je moet altijd op ' Lees meer ' klikken bij die artikels op voetbalbelgië en andere voetbalsites en dan alles eens volledig en aandachtig lezen !
stefan
Berichten: 79
Lid geworden op: 27 dec 2010, 18:05

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door stefan »

sorry mensen zo als ik al zij wilde ik niemand ongerust maken of op jagen mijn excusses
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door leuvenaar »

mij maakte je niet ongerust met wat je zei maar het leek me als of je de volledige tekst niet had doorgenomen.
michael
Berichten: 323
Lid geworden op: 29 jan 2011, 11:15
Supporter van: STVV

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door michael »

Officiële ontkenning of niet, ik kan mij toch niet van de indruk ontdoen dat, zoals Scandic al aanhaalde, indien er een serieuze aanbieding van Genk zou komen Guido weg is. Hij is er niet het type voor om een stap hogerop af te slaan. Wat je hem moeilijk kwalijk kunt nemen, hij weet nu dat hij als trainer van een eersteklasser zich nergens voor moet schamen nu kan hij er misschien achter komen wat hij als trainer van een topploeg waard is.
Ik denk dat alles van Genk afhangt, als ze Guido echt willen dan is hij er. Maar ik heb grote twijfels of ze bij Genk Guido een geschikte trainer gaan vinden volgens hun " profiel".
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3065
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Tompie »

Indien Guido ooit naar Genk zou gaan, gun ik het hem van harte. Wat Guido in Sint-Truiden bereikt heeft, is bewonderenswaardig. Na het boeken van eerdere successen bij andere clubs kwam hij op Staaien terecht, het 'trainerskerkhof' van het Belgisch voetbal, in de Exqi League. Daar deed hij zijn eerste huzarenstukje, door de onmiddellijke terugkeer met geelblauw naar de Jupiler Pro League. Hoewel Lierse intrinsiek meer kwaliteit had en 6/6 haalde tegen de kanaries, zorgde Guido er toch voor dat zijn troepen mentaal sterker stonden en een beter geheel vormden op het veld.

In de Jupiler Pro League haalde hij vervolgens met een beperkte kern PO1, opnieuw een fantastische prestatie. Hoewel de stijl van Brepoels in eerste instantie focust op 'mentaliteit en overgave', kan je er niet omheen dat STVV in deze 2 seizoenen ook regelmatig zeer fraai voetbal op de mat bracht. Dit is niet alleen knokken en ploeteren voor iedere morzel grond, maar wel inzet gecombineerd met aardig voetbal.

Vorig seizoen deed Guido zijn 3de glansprestatie op rij, door met STVV het behoud te verzekeren. Ook nu waren bepaalde ploegen intrinsiek ongetwijfeld beter dan de kanaries, maar toch wist hij met STVV deze teams onder zich te houden.

Dit seizoen wordt alweer een lastig seizoen, maar in de eerste thuiswedstrijd was STVV 'Guido' ten top. Door de combinatie van een tomeloze inzet (ondanks zware 0-3 cijfers) EN mooi voetbal (!!) knokten STVV zich naar een oververdiend punt. Het STVV van na de koffiepauze tegen Club, dat is het BrepoelSTVV.

Deze man is simpelweg een topcoach. De enige reden dat een club als STVV hem nog steeds als trainer kan houden, ligt vermoedelijk in zijn 'simpele houding'. Zijn beperkte taalkennis, zijn hart op de tong interviews en het ontbreken van een 'irritante coach'-factor à la Jacobs/Vercauteren naar de pers toe, maken dat hij niet snel een topploeg zal coachen.

In Genk zijn ze opgelucht dat hij normaliter niet komt, maar of die opluchting terecht is, laat ik in het midden. Brepoels doet meer met dit STVV dan enkel prediken over 'knokken en inzet', niet in woorden, maar wel in daden. En hoewel hij niet ALTIJD goed om kan gaan met 'sterren' (of zij die zichzelf zo bestempelen/beschouwen), kan je evenzeer stellen dat hij van Chimedza een topspeler maakte, dat hij met Cantaluppi een verlengstuk kreeg op het terrein, dat hij Mutombo en in mindere mate Da Silva in het gareel deed lopen, en dat een verguisde speler als Christ wanneer hij de juiste mentaliteit toont plots toch een basisplaats kan afdwingen. Spelers waarvan hij zogezegd niets moest hebben, konden vervolgens ook elders niet overtuigen (Onana).

Perfect is hij zeker niet en fouten maken is menselijk. Zo stel ik me soms de vraag of met het huidige spelerspotentieel een ander spelsysteem niet beter zou zijn. Maar de prestaties van Guido de voorbije 3 seizoenen geven hem steevast gelijk.

Een promotie, behalen van PO1, en de redding met zowat de zwakste kern. Hij haalt het maximum uit een kern.
Dat bereik je niet door enkel hele dagen te palaveren over inzet en mentaliteit.

Laat ze op een ander maar lacherig over hem doen, zodat hij totdat anderen het licht zien hier puik werk kan blijven verrichten. Want daar kan je gewoon niet langskijken.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door patattenboer »

KINGAMBO schreef:
Jacques schreef: Los van de trainer op zich, verlies je ook een pak knowhow en drang naar professionalisering als Guido weg zou gaan. Gaan Mangelschots of ons scoutingsapparaat spelers als Reza of Andrade op het spoor komen? Gaan zij verder werken met de uitgebreide video-analyses? Dat zijn dingen die ook door Guido in de club zijn gebracht. Zelfs als de club actief verder wil professionaliseren (laat het ons hopen), heeft ze nog zeker een jaar of 2 nodig om die zaken in haar structuren te implementeren en integraal deel te laten uitmaken van het huis.

Als je Guido nog enige tijd bij de club wil zul je hem werkzekerheid voor lang tijd moeten geven en hem dus TD aanbieden, een job die niet de wisselvalligheid van het trainerschap heeft. En dan nog is het de vraag of hij niet zal kiezen voor meer geld (een succesrijk trainer krijgt meer dan een stabiele TD) EN, Guido kennende, hij niet de ambitie zal hebben om het eens echt hogerop proberen waar te maken. In mijn ogen is hij nog beter om de juiste spelers te gaan halen dan als pure trainer. Dat hij geen Engels, Duits, ... spreekt en geen recht heeft gestudeerd en nog een aantal van die door sommigen aangehaalde competenties niet heeft is van geen belang.

Zijn houdbaarheidsdatum als trainer bij ons begint te naderen. Niet omdat hij slecht is of wordt, maar omdat mensen stilletjes aan zijn kwaliteiten gewend raken en focussen op zijn foutjes. Dat zie je hier op het forum, dat is ook zo bij spelers (hij heeft geluk dat er een groot verloop van spelers is). Hij weet dat zelf ook, hij is daar meer dan slim genoeg voor. Hier nadert het ogenblik waarop hij voor de meerderheid niks goed meer kan doen, alleen nog maar slecht. Als je dus vindt dat hij voor de club nog heel wat kan betekenen, moet je uiterlijk voor het einde van dit seizoen wat anders bedenken.
Wijze woorden die helemaal juist zijn
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Jan Bulder »

Dat HLN niet meteen de meest betrouwbare krant is, volledig akkoord.

Nu wat de berichtgeving over STVV betreft, is dat een ander verhaal. Ze hebben een mannetje dat bijna dagelijks de trainingen volgt en achter de schermen (al is dat nu minder van toepassing) dicht bij Duchatelet staat. Bovendien ook een stuk neutraler dan de verslaggeving van HBVL, die commerciële deals hebben lopen met de club STVV...

Als die man dan quotes van Brepoels en Morenne neerpent, dan zal er zeker wat van aan zijn. Maar de communicatie van STVV uit was dit keer ook snel en goed: geen sprake van een vertrek. Maar die communicatie spreekt nergens over het feit dat er al dan niet contacten zouden geweest zijn.
Amzu
Berichten: 228
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Amzu »

Zoals het spreekwoord zegt : "Waar rook is, was/is vuur".
Afwachten dus hoe dit afloopt.

Hoe dan ook zal er ooit een dag komen dat Guido Brepoels geen trainer meer zal zijn van ons geliefde STVV.
Wie zal hem dan opvolgen ? Onmogelijk te voorspellen.
Ik vind persoonlijk, en nu gaan er veel lachen, dat onze T2 het bij zijn vorige depannages nog niet zo slecht deed. Maar of hij de capaciteiten voor een T1 (al) heeft ?

Voetbal is ........

.... Emotie voor alle voetballiefhebbers en supporters. En dat kan je hen niet kwalijk nemen.

.... Keiharde euro's voor alle professioneel betrokkenen (spelers,trainers,...). En dat kan je hen ook niet kwalijk nemen.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Cremasco »

Geef Guido een contractverlenging voor een jaar of 2 en het is opgelost.
Gebruikersavatar
theking
Berichten: 65
Lid geworden op: 19 apr 2011, 15:02

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door theking »

En weet ge wie het lont van deze bom heeft aangestoken, :rood: de heer Frank Raas maandag avond in extra time.
Hoe een domme vraag aan Guido,een kwakkel van een sugestie, een eigen leven begint te leven :gek: :gek:
En de pers springt daar op als een vlieg op een koeienvlaai,maar ja anders krijgen ze de gazet(????) niet vol.
Laatst gewijzigd door theking op 12 aug 2011, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV is a way of life,it's in you'r blood and vains.
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door tbird »

theking schreef:En weet ge wie het lont van deze bom heeft aangestoken, :rood: de heer Frank Raas maandag avond in extra time.
Hoe een domme vraag aan Guido,een kwakkel van een sugestie, een eigen leven begind te leven :gek: :gek:
En de pers springt daar op als een vlieg op een koeienvlaai,maar ja anders krijgen ze de gazet(????) niet vol.
begind :headbang:
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Plaats reactie