Brepoels heeft een concreet bod......

Alles over de wedstrijden van STVV
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Dreke »

Wat heeft Degraen te maken met Brepoels? Die kan wel constructies uitwerken, maar dan moet hij wel een akkoord hebben met alle betrokken partijen. Of mis ik iets?
A loyal football fan only supports the shirt...
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Scandic »

Mikman schreef: BM heeft dat gisteren gezegd. Dat je dat niet gelooft is jouw zaak, het is nochtans de waarheid, of toch tenminste hetgeen BM gisteren zei, waarom zou ik hier over liegen? En al zeker als iemand die ik van haar noch pluim ken ( Dries Herbots ) nu net hetzelfde zegt.
Waarom zou dat de geloofwaardigheid van Brepoels aftasten? Het ging over een constructie die door Degraen werd uitgewerkt, daarom was er nog geen sprake van een officieel aabod. Zoals ik al zei: ik verwacht dat Morrenne morgen op de fandag wel een woordje uitleg zal geven.
De zaak zit complexer in mekaar vrees ik, Genk weet wie de nieuwe trainer wordt en wil die zo snel mogelijk voorstellen. Alleen 1 probleem : Vercauteren.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door lindoke »

omeloe schreef: Dus dit is een constructie die Degraen had uitgewerkt zonder te informeren bij GB als hij wel bereid was om naar Lokeren te gaan . Er is gisteren toch duidelijk gecommuniceerd dat er van verhuis of aanbieding geen sprake is . Indien hij toch op de hoogte was van die constructie en daartoe bereid was dan moet hij maar gaan ook . Dat alles nog niet tot een concrete aanbieding was gekomen vind ik niet belangrijk . Wanneer er interesse was en hij wou dat in overweging nemen dan moet hij er maar voor uit komen . Als BM dit al verteld tegen de fans dan zal er wel klaarheid volgen .
Denk je nu echt dat Guido zo dom is om zo'n risico te pakken door dat nu al naar buiten te brengen? Dat zou ik ook niet doen. Kijk, als die constructie klopt - en ik ben zeker dat een Degraen zoiets ineen kan steken want dat is ook niet de eerste de beste - dan moet Guido wachten totdat hij zekerheid heeft betreft zijn nieuwe werkgever en die constructie in z'n geheel terzelfdertijd naar buiten gebracht kan worden. Dat gaat niet makkelijk zijn en is heel complex, maar zoals ik al zei, als er iemand is die zoiets voor mekaar krijgt is het Degraen. Moest Guido nu al naar buiten komen met het nieuws dat hij eventueel naar Lokeren kan gaan en het gaat om de een of andere reden niet door mag hij hier z'n valiezen sowieso pakken en staat hij op straat zonder club. Ik geloof dat die constructie of iets dergelijks wel degelijk in de maak is. Of we ze gaan zien uitkomen gaat afhangen of alle betrokken partijen overeen kunnen komen. Als het effectief zo uitkomt zullen er wel een aantal partijen serieus in het zak gezet worden. In dit geval zeker STVV en in mindere mate Lokeren. Genk is de winnaar want heeft wat het wil hebben. STVV verliest onverwacht zijn trainer en moet die plaats zo vlug mogelijk invullen hetgeen niet zo simpel zal zijn aangezien er niet veel soeps en betaalbaar meer rond loopt. Lokeren verliest een bekwame trainer en krijgt er - volgens mij een minder kwalitatieve - voor in de plaats hetgeen de bandenman misschien nog zou pikken als er zwaar voor Maes betaald wordt, maar de supporters zullen volgens mij sceptisch zijn om niet te zeggen negatief. Ja, en Genk wil Maes en hebben hem dan. Of ze daar twee clubs met de gebakken peren moeten mee opzadelen zal hen worst wezen. Voetbal is oorlog, remember? Indien er ergens in die constructie een fout sluipt en er geen akkoorden gevonden worden zullen we waarschijnlijk nooit het fijne ervan weten en zullen het altijd geruchten blijven.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
stefan
Berichten: 79
Lid geworden op: 27 dec 2010, 18:05

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door stefan »

brepoels kan naar lokeren? staat in zwart aan geduid op zomertransfer 2011 2012? weet hier iemand meer over. alwast bedankt
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door voetballiefhebber »

Op de fandag werd niet over een mogelijk vertrek van Brepoels gesproken.
Ik heb even met hem gesproken en heb het ook niet gehad over een mogelijk vertrek.
Hij heeft me wel verteld dat er zaterdag in de ploeg enkele wijzigingen zullen zijn en is zeer tevreden over Morrenne. Hij zei dat we tijd verloren hadden, maar hij zei: 'je kunt er mee lachen, maar er gaat wat veranderen onder de nieuwe voorzitter'. De man geeft me niet de indruk weg te willen, hetgeen wat ik wel dacht te verstaan als ik STVV TV bekeek.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Since '54 »

Ik zie Rac.Genk nooit kiezen voor Brepoels maar heel misschien voor Maes.

In dit geval zou Brepoels inderdaad naar Lokeren kùnnen gaan in de hoop dat hij in het Waasland zou aarden een aanvaard worden. Maar vergeet ook niet dat Brepoels een honkvaste persoonlijkheid is (Maastricht, Hasselt, Leuven, Lommel, Sint-Truiden alles in zijn buurt) en bovendien is zijn echtgenote verpleegster met een vaste job en stek in Bilzen. Zie je hem al dagelijks heen en weer het Waasland rijden? Neen, ik niet tenzij de bandenman zijn bankrekening derwijze vet spekt dat hij zijn vrouwke verlof zonder wedde kan laten nemen ... och nee twee in Limburg studerende zonen, enz... Brepoels blijft bij STVV zo veel is zeker.

Bij Rac.Genk, die momenteel bulken van het geld (vandaag nog met doorverkoop Defour en straks met verkoop van De Bruyne), zie ik eerder een (dure en bekende) buitenlander met faam komen.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door toyotacorolla »

Niks is de dag van vandaag honkvast, als er met euro's over de brug wordt gekomen?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Jacques »

Scandic schreef:
Mikman schreef: BM heeft dat gisteren gezegd. Dat je dat niet gelooft is jouw zaak, het is nochtans de waarheid, of toch tenminste hetgeen BM gisteren zei, waarom zou ik hier over liegen? En al zeker als iemand die ik van haar noch pluim ken ( Dries Herbots ) nu net hetzelfde zegt.
Waarom zou dat de geloofwaardigheid van Brepoels aftasten? Het ging over een constructie die door Degraen werd uitgewerkt, daarom was er nog geen sprake van een officieel aabod. Zoals ik al zei: ik verwacht dat Morrenne morgen op de fandag wel een woordje uitleg zal geven.
De zaak zit complexer in mekaar vrees ik, Genk weet wie de nieuwe trainer wordt en wil die zo snel mogelijk voorstellen. Alleen 1 probleem : Vercauteren.
Dat vind ik raar. Als Genk zijn vervanger klaar heeft staan, waarom doet het dan nog 2 wedstrijden verder met Vercauteren, wiens gezag nu toch behoorlijk ondermijnd is?

Maes bij de Genkies
Guido bij Lokeren
Bij ons een vraagteken

Iedereen verliest volgens mij.
Overdrijven is een kunst
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Scandic »

Jacques schreef:Dat vind ik raar. Als Genk zijn vervanger klaar heeft staan, waarom doet het dan nog 2 wedstrijden verder met Vercauteren, wiens gezag nu toch behoorlijk ondermijnd is?

Maes bij de Genkies
Guido bij Lokeren
Bij ons een vraagteken

Iedereen verliest volgens mij.
Er zou ergens een juridisch probleem zijn ontstaan, maar meer weet ik er ook niet van.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Dries Herbots »

Alle ploegen spreken over ethiek. Maar waar is -als dit zou waar zijn- de ethiek? Maar, Lambrecht is er ook niet vies van hé...
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door lindoke »

Hier en daar begint men te denken dat de afspraken met Vercauteren in de VAE niet zo waterdicht zouden zijn als hij wel dacht. Stel je voor dat het hele verhaal niet door gaat? Dan moet Frankske nog terug beginnen te solliciteren :grappig:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door bor »

Jacques schreef:Dat vind ik raar. Als Genk zijn vervanger klaar heeft staan, waarom doet het dan nog 2 wedstrijden verder met Vercauteren, wiens gezag nu toch behoorlijk ondermijnd is?

Maes bij de Genkies
Guido bij Lokeren
Bij ons een vraagteken

Iedereen verliest volgens mij.
Eigenlijk heel simpel. Omdat Vercauteren nog geen ontslag heeft genomen. Dus als Genk nu met een andere trainer afkomt, moeten zij Frank nog een ontslagvergoeding betalen omdat hij op een ander meer wil gaan verdienen :lol:
Franky heeft Genk dus goed in de tang.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Scandic »

bor schreef: Eigenlijk heel simpel. Omdat Vercauteren nog geen ontslag heeft genomen. Dus als Genk nu met een andere trainer afkomt, moeten zij Frank nog een ontslagvergoeding betalen omdat hij op een ander meer wil gaan verdienen :lol:
Franky heeft Genk dus goed in de tang.
Jij komt heel close... :D
Elfaste
Berichten: 71
Lid geworden op: 24 nov 2010, 12:50

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Elfaste »

Allé bon, Vercauteren heeft gisteren zijn laatste minuten bij Genk uitgemaakt. Afwachten!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Jacques »

Allez, ze hebben bij Genk toch al 1 ticket kunnen uitsparen voor de terugvlucht. Wat een komedie.

Financieel is Genk bezig met het realiseren van een topzomer, maar qua communicatie en doortastendheid slaat Degraen met Courtois en Vercauteren tweemaal een modderfiguur. Derde keer goede keer met De Bruyne en Chelsea of gaat die ze ook nog een pad in de korf zetten?

In ieder geval einde van de ene soap. Begin van de volgende soap over de opvolging of zal het toch 'eenvoudigweg' (maar kostelijk) Stevens worden?
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie