Brepoels heeft een concreet bod......

Alles over de wedstrijden van STVV
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door wim vanaken »

Valt niet mee op een nuchter maag. Brepoels heeft een concreet bod op zak, van wie wilt hij (nog) niet gezegd hebben (van Genk ?)...
moanverke
Berichten: 315
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door moanverke »

Van waar haal je dat?
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door wim vanaken »

Verder in 't artikel van HLN...."Namen noemen zou nu niet verstandig zijn..." Dat laat ik over aan de pers....We zien wel, als er iets verandert zullen jullie het snel genoeg weten....Of ik blijf ? Ik weet het echt niet....Alles is mogelijk....Na de voorstelling van Okotie had hij nog een gesprek met Morenne blijkbaar en de voorzitter bevestigde naderhand dat hij serieus rekening houdt met een vertrek van zijn coach. Er is belangstelling voor Brepoels, net als voor sommige spelers...We moeten de realiteit onder ogen zien, voor de rest kunnen we alleen maar proberen daarop te anticiperen....
moanverke
Berichten: 315
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door moanverke »

Dat zou wel een anti-climax zijn. (Hopelijk) een goede speler erbij en dan aan de andere kant er een paar zien vertrekken. Enfin, afwachten dan maar, zeker.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door wim vanaken »

Als het Genk is (waar ik vanuit ga...), héél smerige zet. Omdat zij koud in de kont gepakt zijn door Franky, moeten ze maar net hetzelfde doen bij ons...Ik beloof hen nu al een warm onthaal binnen enkele weken op Stayen....
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Zomertransfers

Bericht door Johan Bamps »

Dit zou pas een ramp zijn voor STVV!!

http://www.een.be/teletekst#myTeletext=0_0_0_507_01" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers

Bericht door the fan »

Inderdaad, het gaat toch nie waar zijn,hè!
Wat voor een competitie is dit???
NU nog een andere trainer zoeken ... :cry:
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Chimedza4ever13 »

Ik denk eerder aan de ploeg waar de opvolger van Vercauteren "zat".
Misschien Lokeren... als Maes naar Genk zou gaan...
Want Morenne heeft het over een carrousel in België.
Gebruikersavatar
Soccer4Live
Berichten: 46
Lid geworden op: 09 aug 2011, 21:43

Re: Zomertransfers

Bericht door Soccer4Live »

Johan Bamps schreef:Dit zou pas een ramp zijn voor STVV!!

http://www.een.be/teletekst#myTeletext=0_0_0_507_01" onclick="window.open(this.href);return false;

Hij heeft een aanbieding op zak maar hij is wel eerlijk dat hij het zegt. Is normaal voor deze trainer en normaal gezien is die aanbieding Genk.
Persoonlijk denk ik dat hij wel zal blijven. Zijn werk is nog niet af hier. :stvv:
"Ik heb mijn spelers duidelijk gemaakt dat ik niet vertrek" Brepoels HBVL 13-08-2011
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Zomertransfers

Bericht door Johan Bamps »

Soccer4Live schreef:
Johan Bamps schreef:Dit zou pas een ramp zijn voor STVV!!

http://www.een.be/teletekst#myTeletext=0_0_0_507_01" onclick="window.open(this.href);return false;

Hij heeft een aanbieding op zak maar hij is wel eerlijk dat hij het zegt. Is normaal voor deze trainer en normaal gezien is die aanbieding Genk.
Persoonlijk denk ik dat hij wel zal blijven. Zijn werk is nog niet af hier. :stvv:

Ik begrijp je standpunt en hoop dat je gelijk hebt, maar het zou wel een serieuze verbetering zijn voor hem, zowel financieel als sportief (EL of CL). Als het Genk is, begrijp ik dat wel niet zo goed, want Guido heeft totaal niks van Europese ervaring.

Na edit; Nu zie ik pas dat er een nieuwe topic over dit onderwerp werd opgemaakt!
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Johan Bamps »

moanverke schreef:Van waar haal je dat?
http://www.een.be/teletekst#myTeletext=0_0_0_507_01" onclick="window.open(this.href);return false;
VWB
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:53

Re: opvolging vercauteren

Bericht door VWB »

VWB schreef:ALS Genk Brepoels een contract geeft.. is hij weg.

bereid jullie maar voor.. bekijk Brepoels zijn CV en dan zie je dat het tijd is om voor weer een stapje hogerop.
Xperia
Berichten: 56
Lid geworden op: 12 okt 2010, 18:49

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Xperia »

Ik gun GB wel een "transfer" naar een andere ploeg. Al zie ik hem natuurlijk liever niet naar Genk gaan.
Ik ben trouwens wel benieuwd wat hij waard is een niveau hoger.
Aan stvv is het nu om krachtdadig op te treden tegen een eventueel vertrek. Concreet, nieuw contract, meer geld, meer bevoegdheden (transfer, beleid,...)
Dat is mijn visie natuurlijk.
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Goody »

Chimedza4ever13 schreef:Ik denk eerder aan de ploeg waar de opvolger van Vercauteren "zat".
Misschien Lokeren... als Maes naar Genk zou gaan...
Want Morenne heeft het over een carrousel in België.
Nagel op de kop :roll:
The team of my heart .... kweiken ze allemaal ... :vomit:
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Brepoels heeft een concreet bod......

Bericht door Jack »

Ik denk ook niet Genk, eerder de ploeg waar Genk zijn coach wil gaan halen.
Toch raar, had nooit gedacht dat er een andere ploeg in eerste klasse Brepoels zou willen.
Hij komt me vaak als wat simpel over, vooral zéér sterk in motivatie (dat werkt meestal niet lang bij spelers), maar of hij tactisch zoveel kaas gegeten heeft.

Voor hem is het een groot risico. Hier zit hij nog wel even gebeiteld en zal men slechte prestaties toch altijd toeschrijven aan de slechte ploeg.
Bij een betere ploeg komen ze al sneller bij de trainer uit bij mindere resultaten.
En zoveel ploegen zullen er toch niet zijn die hem ooit als trainer willen!? Daarvoor is hij teveel "hate him or love him", en dan niet alleen "love him" omdat 't zo een grappig manneke is om naar te luisteren.

Grote vraag, wie zouden wij in godsnaam nemen daarna?
We hadden hier een trainerskerkhof voor Brepoels kwam.
Dan toch hopelijk eens een naam. En dan bedoel ik niet Henk Houwaert! :)
Plaats reactie