Centen of ambitie

Alles over de wedstrijden van STVV
Plaats reactie

centen of ambitie

centen
6
50%
ambitie
6
50%
 
Totaal aantal stemmen: 12

leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Centen of ambitie

Bericht door leuvenaar »

Stel je bent zelf trainer van een ploeg uit de subtop en je krijgt de keuze om te kiezen voor de centen van een andere subtopper of je kan je ambities waar maken door in te gaan op de vraag van een topper met Europese uitstapjes in het vizier.
Vergeet bij deze vraag figuren als Brepoels of Maes en ploegen als Lokeren of Genk.
Het gaat over trainers met ronkende namen als Jack,Jacques,Halenaar,Cremasco,Since 54,Bookie,Scandic enz enz
Zelf kies ik voor de ambitie !
Laatst gewijzigd door leuvenaar op 12 aug 2011, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Centen of ambitie

Bericht door Jack »

Beetje rare stelling.
als ik het goed begrijp kan je dus kiezen uit:
1. centen van een andere subtopper
of
2. ambities door in te gaan op de vraag van een topper met Europese uitstapjes in het vizier.

Gaat een topper niet sowieso meer geld hebben dan een subtopper?
Dus bij optie 2 heb je de ambitie én het geld. Duidelijk lijkt me! :)

Persoonlijk zou ik voor ambitie gaan wanneer ik al geld genoeg had.
Vercauteren begrijp ik dus niet. Hij heeft al genoeg om van te leven en verdiende al genoeg. Waarom dan niet vol voor de carrière gaan ipv voor 't geld.
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Centen of ambitie

Bericht door leuvenaar »

centen spelen inderdaad altijd een rol,Maes die de centen van Lokeren koos boven Mechelen,Vercauteren en Preudhomme die oliegeld verkiezen boven CL.
Maar met de keuze voor centen bedoel ik inderdaad de subtopper,met de keuze voor ambitie het Europees avontuur.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Centen of ambitie

Bericht door enerkey »

leuvenaar schreef:centen spelen inderdaad altijd een rol,Maes die de centen van Lokeren koos boven Mechelen,Vercauteren en Preudhomme die oliegeld verkiezen boven CL.
Maar met de keuze voor centen bedoel ik inderdaad de subtopper,met de keuze voor ambitie het Europees avontuur.
Maw kiezen voor het de centen of het sportieve? ;)
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Centen of ambitie

Bericht door leuvenaar »

de centen (Lokeren bv) of de ambitie om op de sportieve ladder te stijgen met een Europees avontuurtje (Genk bv) als toegift.
Het is de trainer Enerkey die moet beslissen,je niet verplaatsen in Brepoels.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Centen of ambitie

Bericht door Scandic »

Mijn keuze is ambitie en niet de centen.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Centen of ambitie

Bericht door enerkey »

leuvenaar schreef:de centen (Lokeren bv) of de ambitie om op de sportieve ladder te stijgen met een Europees avontuurtje (Genk bv) als toegift.
Het is de trainer Enerkey die moet beslissen,je niet verplaatsen in Brepoels.
In dat geval kiest den Enerkey voor de centen uiteraard. Roger here I come :twisted:
De Bouwman
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 jun 2011, 19:37

Re: Centen of ambitie

Bericht door De Bouwman »

Wat iedereen vergeet is de factor "avontuur". Als je een jaar (of 2) de kans krijgt vb. de Aziatische Champions League mee te maken als coach. Of je kan je enige tijd settelen in een Arabisch land, kennis maken met de cultuur,...

Ik zou dat ook doen. Ik ben op dit moment in de running voor een job in Ethiopië voor 2 jaar, ik hoop écht dat ik ze krijg... Ik ga daar niet flauw over doen, ik kan daar 5 x meer verdienen dan hier... Maar ik laat ook alles achter, ik zie mijn vrienden, familie,... lange tijd niet. Ik neem een serieus veiligheidsrisico... Dus vind ik die opslag te rechtvaardigen, mààr als de job mij niet zou aanstaan konden ze mij 10 x meer aanbieden, ik ging niet.
En ik denk dat ook vb. Vercauteren zo wel gedacht heeft.
Plaats reactie