STVV - Lokeren

Alles over de wedstrijden van STVV
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

STVV - Lokeren

Bericht door leuvenaar »

winnen is de boodschap en uit Kortrijk moet er ook iets meegebracht worden.
een vier op zes is een must en anders,het spijt me voor Halenaar,zie ik maar één uitweg.
Laatst gewijzigd door leuvenaar op 14 aug 2011, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - Lokeren

Bericht door Halenaar »

leuvenaar schreef:winnen is de boodschap en uit Kortrijk moet er ook iets meegebracht worden.
een vier op zes moet een must zijn en anders,het spijt me voor Halenaar,zie ik maar één uitweg.
*zucht*
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: STVV - Lokeren

Bericht door leuvenaar »

beste Halenaar stel dat je binnen twee matchen troosteloos onderaan bengelt,wat dan ?
sympathie ja,idolatrie neen !
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - Lokeren

Bericht door Halenaar »

leuvenaar schreef:beste Halenaar stel dat je binnen twee matchen troosteloos onderaan bengelt,wat dan ?
Versterking gaan zoeken in de winter.
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: STVV - Lokeren

Bericht door leuvenaar »

* zucht *
Gebruikersavatar
Ben de beer
Berichten: 107
Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:15
Supporter van: Stvv
Locatie: Sint Truiden

Re: STVV - Lokeren

Bericht door Ben de beer »

Halenaar : zucht... Leuvenaar: zucht... ikke ,Truienaar : ook maar zuchten zeker ? ;)
SenTruin: a (g)ras apoat!
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: STVV - Lokeren

Bericht door Ozzy »

---------------------------------Castro--------------------------------------------------

-------------------------Buyssens-----------Mennes--------------------------------------

--------------Delorge------------------------------------------Iandoli-------------------

--------------------------Christ-------------Deferm--------------------------------------

-----------------Dufer----------------Reza------------------Schouterden-----------------

---------------------------------Okotie--------------------------------------------------
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: STVV - Lokeren

Bericht door 't kanarieke »

Ozzy schreef:---------------------------------Castro--------------------------------------------------

-------------------------Buyssens-----------Mennes--------------------------------------

--------------Delorge------------------------------------------Iandoli-------------------

--------------------------Christ-------------Deferm--------------------------------------

-----------------Dufer----------------Reza------------------Schouterden-----------------

---------------------------------Okotie--------------------------------------------------
Ik ben het helemaal eens met deze opstelling. We kunnen Lokeren de eerste helft helemaal overpoweren met ons technisch middenveld en zo een paar goals scoren. Dan in de tweede helft de wedstrijd uitspelen met een paar verdedigende wissels en nog af en toe eens tegenprikken.

Buyssens moet absoluut terug centraal komen te staan, al dan niet met Euvrard langs hem. Delorge of Dufer mogen rechtsachter spelen voor mij.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: STVV - Lokeren

Bericht door Goody »

Ozzy schreef:---------------------------------Castro--------------------------------------------------

-------------------------Buyssens-----------Mennes--------------------------------------

--------------Delorge------------------------------------------Iandoli-------------------

--------------------------Christ-------------Deferm--------------------------------------

-----------------Dufer----------------Reza------------------Schouterden-----------------

---------------------------------Okotie--------------------------------------------------
Met deze opstelling krijgen we er 7 binnen :headbang:
Een volledig nieuwe achterlijn stelt gij op, nog nooit samen op een rijke gestaan ... en daar Christ en Deferm voren ... :beer:
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: STVV - Lokeren

Bericht door tbird »

Goody schreef:
Ozzy schreef:---------------------------------Castro--------------------------------------------------

-------------------------Buyssens-----------Mennes--------------------------------------

--------------Delorge------------------------------------------Iandoli-------------------

--------------------------Christ-------------Deferm--------------------------------------

-----------------Dufer----------------Reza------------------Schouterden-----------------

---------------------------------Okotie--------------------------------------------------
Met deze opstelling krijgen we er 7 binnen :headbang:
Een volledig nieuwe achterlijn stelt gij op, nog nooit samen op een rijke gestaan ... en daar Christ en Deferm voren ... :beer:
Idd dit zou Lokeren graag zien denk ik ik
Verander de ploeg op Bergen op een plaats of 3
Buyssens naast Euvrard, Delorge ev op de rechtsback, Deferm op 't middenveld. Eventueel als Christ of Dufer niet draaien, Okotie inbrengen
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV - Lokeren

Bericht door voetballiefhebber »

Goody schreef:
Ozzy schreef:---------------------------------Castro--------------------------------------------------

-------------------------Buyssens-----------Mennes--------------------------------------

--------------Delorge------------------------------------------Iandoli-------------------

--------------------------Christ-------------Deferm--------------------------------------

-----------------Dufer----------------Reza------------------Schouterden-----------------

---------------------------------Okotie--------------------------------------------------
Met deze opstelling krijgen we er 7 binnen :headbang:
Een volledig nieuwe achterlijn stelt gij op, nog nooit samen op een rijke gestaan ... en daar Christ en Deferm voren ... :beer:
Neen, ik zou ook niet zo spelen. Onlangs is Delorge trouwens uitgetest als rechtsachter en dat was geen meevaller heb ik gelezen.

Ik hoop ergens toch op het aanwerven van Koen Daerden. Is wel een speler die ook van de streek is en de juiste mentaliteit en vechtlust bezit. Hij is ook redelijk polyvalent.
En is ook een speler om toekomstgericht een job na het voetbal aan te bieden bij STVV.
michael
Berichten: 323
Lid geworden op: 29 jan 2011, 11:15
Supporter van: STVV

Re: STVV - Lokeren

Bericht door michael »

Misschien enigszins off-topic, vraagje voor de trainingwatchers. Hoe is het met Garcia-Calvete gesteld ? Welke indruk geeft hij op training? Vind het eigenaardig dat hij nog geen speelminuten gekregen heeft,van hem mag toch een behoorlijke technische bagage en enige balvastheid verwacht worden of zie ik dit verkeerd ?
Kon wel eens de moment zijn om hem ook wat speelgelegenheid te geven.
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: STVV - Lokeren

Bericht door tbird »

michael schreef:Misschien enigszins off-topic, vraagje voor de trainingwatchers. Hoe is het met Garcia-Calvete gesteld ? Welke indruk geeft hij op training? Vind het eigenaardig dat hij nog geen speelminuten gekregen heeft,van hem mag toch een behoorlijke technische bagage en enige balvastheid verwacht worden of zie ik dit verkeerd ?
Kon wel eens de moment zijn om hem ook wat speelgelegenheid te geven.
Hij is nog wat plat om een ploeg te dragen natuurlijk maar ik zou hem gelijk Schoofs zoal ne keer 15-20 min voor tijd brengen.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: STVV - Lokeren

Bericht door Jack »

Het is hier al direct van moeten.
Alles hangt kort op elkaar, we moeten zien dat we niet de enige zijn die een kloofje naar onderen toe aan ons been krijgen.
De andere 'concurrenten' staan er al iets beter voor.

Conclusie: heel erg jammer dat het na 3 speeldagen alweer van dat is...
Rekenen, als...als, degradatieconcurrent, het moet nu,...
Wanneer eens geen zorgen!!??

En wij Lokeren overpoweren met ons technische middenveld?
Denk je dat die daar Johan en Pirrewiet hebben rondlopen?
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: STVV - Lokeren

Bericht door Dries Herbots »

----------Castro--------

---Rymenants---Euvrard--Buysens--Iandoli
------------Delorge-------Deferm-------------
----Dufer------Reza---------Schouterden----
------------------Okotie---------------------

En stop met die lange bal en probeer te voetballen!!!
K.STVV speelt op Staaien.
Plaats reactie