STVV - Lokeren

Alles over de wedstrijden van STVV
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: STVV - Lokeren

Bericht door wim vanaken »

Wabbe schreef:Bergen aan het winnen van RSCA, ik denk wel dat we weten hoelaat het is ....
Wij zijn de zwakste ploeg van 1ste klas. :cry:
Bergen mogen we (nu al) schrappen uit het (kleine kransje) degradatiekandidaten dat voor aanvang van het seizoen de ronde deed. Bergen heeft te veel kwaliteit om in de problemen de komen, daar waren ook de voetbalanalisten het gisteren over eens na het knappe gelijkspel van Bergen op Anderlecht. Blijven over : OHL, STVV en dan hebben we de 2 voornaamste wel gehad denk ik. Lierse sprokkelt punten met de regelmaat van de klok en die zie ik netjes buiten de gevarenzone blijven. Ook Westerlo gaat onderin niet blijven staan, al verwacht ik wel één van de slechtste seizoenen voor hen in jaren.....Ook Kortrijk heeft al een straatlengte voor op ons en kan daar 2 straten van maken mits ze zaterdag winnen tegen ons....Ik vraag me in Godsnaam af welke 2 ploegen we dit seizoen achter ons gaan kunnen houden ?

Ik blijf erbij :
* We hebben momenteel méér kwaliteit dan vorig seizoen.
* Toch is dat echter géén maatstaf aangezien onze redding vorig seizoen bijgeschreven mag worden als 8ste wereldwonder. Nooit nog zullen we erin slagen met zo weinig punten zoveel ploegen achter ons te houden. Alles zat in dat opzicht vorig seizoen mee voor ons. Bij verlies van onze ploeg deden de tegenstanders dat ook....Verder konden we met een paar individuele acties (inderdaad die tellen ook...) van Mennes, Dufer en Mutombo levensbelangrijke matchen (waarin we meestal onderlagen) toch in ons voordeel ombuigen. Zonder dat hadden we 10 punten minder....
* Een serieuse kwaliteitsinjectie was dus ontontbeerlijk en 10 dagen voor het afsluiten van de transferperiode is ons huiswerk dus verre van af.
* Te weinig kwaliteit loopt parallel met "individuele fouten" die ons dit seizoen al meerdere punten gekost hebben....
castvv
Berichten: 47
Lid geworden op: 26 jul 2011, 23:16

Re: STVV - Lokeren

Bericht door castvv »

patattenboer schreef:
omeloe schreef:
Cremasco schreef:Iemand foto's van die vamp in het hotel ? :)
Ja , zo ne foto toen ze hare decolleté opentrok en het snoepgoed tevoorschijn floepte . Dat was tijdens de rustpauze . Ze zag er wel redelijk duur uit .
Post die foto maar eens hier
http://www.sporza.be/cm/sporza/extra/op ... tel_Stayen" onclick="window.open(this.href);return false; :grappig:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - Lokeren

Bericht door Halenaar »

castvv schreef:
patattenboer schreef:
omeloe schreef:
Cremasco schreef:Iemand foto's van die vamp in het hotel ? :)
Ja , zo ne foto toen ze hare decolleté opentrok en het snoepgoed tevoorschijn floepte . Dat was tijdens de rustpauze . Ze zag er wel redelijk duur uit .
Post die foto maar eens hier
http://www.sporza.be/cm/sporza/extra/op ... tel_Stayen" onclick="window.open(this.href);return false; :grappig:
Mark Volders, wat doe jij daar :shock:



:mrgreen:
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: STVV - Lokeren

Bericht door Filipoviç »

Halenaar schreef:
castvv schreef:
patattenboer schreef:
omeloe schreef:
Cremasco schreef:Iemand foto's van die vamp in het hotel ? :)
Ja , zo ne foto toen ze hare decolleté opentrok en het snoepgoed tevoorschijn floepte . Dat was tijdens de rustpauze . Ze zag er wel redelijk duur uit .
Post die foto maar eens hier
http://www.sporza.be/cm/sporza/extra/op ... tel_Stayen" onclick="window.open(this.href);return false; :grappig:
Mark Volders, wat doe jij daar :shock:

Revalideren ! :grappig:
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: STVV - Lokeren

Bericht door Chimedza4ever13 »

Filipoviç schreef: http://www.sporza.be/cm/sporza/extra/op ... tel_Stayen" onclick="window.open(this.href);return false;
Mark Volders, wat doe jij daar :shock:

Revalideren !
demonstreren
proberen
profiteren... :fuck:
en........................ ejaculeren !!!!!!!!!!!!!! :party:
op kosten van de zaak :stvv:
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: STVV - Lokeren

Bericht door 't kanarieke »

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article. ... mpaign=all" onclick="window.open(this.href);return false;

:lol: :grappig:
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV - Lokeren

Bericht door Brusselmans »

De politie onderzoekt deze zaak !!!
Zijn da kwezels daar op Stayen ofwa ?
Een hotel uitbaten, en dan van je stoel vallen dat er daar eens ene toekomt die eens goed wil "jassen" met een wild meisje ?
Zitten we nog in de jaren '50 ?
Het is nochtans geweten dat zakenmensen, die men daar het liefst van al ziet aan die kant van het stadion, wel een jaarlijks budget hebben voor deze stoeipartijen. Het is hun gegund trouwens.
Dan gaat Withofs eens effe geschokt en verontwaardigd reageren, en er de politie nog bijhalen ook :grappig:

Get alife please.
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: STVV - Lokeren

Bericht door 't kanarieke »

Halenaar schreef:
castvv schreef:
patattenboer schreef:
omeloe schreef:
Cremasco schreef:Iemand foto's van die vamp in het hotel ? :)
Ja , zo ne foto toen ze hare decolleté opentrok en het snoepgoed tevoorschijn floepte . Dat was tijdens de rustpauze . Ze zag er wel redelijk duur uit .
Post die foto maar eens hier
http://www.sporza.be/cm/sporza/extra/op ... tel_Stayen" onclick="window.open(this.href);return false; :grappig:
Mark Volders, wat doe jij daar :shock:



:mrgreen:
Zijne selder stond in bloei :grappig:


Link
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV - Lokeren

Bericht door Jacques »

Brusselmans schreef:De politie onderzoekt deze zaak !!!
Zijn da kwezels daar op Stayen ofwa ?
Een hotel uitbaten, en dan van je stoel vallen dat er daar eens ene toekomt die eens goed wil "jassen" met een wild meisje ?
Zitten we nog in de jaren '50 ?
Het is nochtans geweten dat zakenmensen, die men daar het liefst van al ziet aan die kant van het stadion, wel een jaarlijks budget hebben voor deze stoeipartijen. Het is hun gegund trouwens.
Dan gaat Withofs eens effe geschokt en verontwaardigd reageren, en er de politie nog bijhalen ook :grappig:

Get alife please.
De flikken zullen het wel onderzoeken, tot aan het gaatje. :mrgreen:

Behoorlijk belachelijke reactie van Withofs, als de mensen betaald hebben voor hun kamer doen ze daar voor mijn part wat ze willen. Daar zo'n spel van maken, ja jongen, we hebben met z'n allen zeker anderhalve tiet gezien. Als de gast in kwestie daarop kickt heeft hij waarschijnlijk nu al 3 orgasmes gehad van alle aandacht die zijn avondje uit krijgt...Profileringsdrang noem ik dat eerder. Thans zit er wel geld in de sector van de rendez-vous hotelletjes, niks mis met een eerbaar beroep. :lol:


En ja, ik had zaterdag tussen 8 en 10 ook best wel wat anders willen doen dan naar dat slaapverwekkend provinciaal voetbal kijken.
Toch 2 mensen die zich zaterdag avond geamuseerd hebben. :toppie:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV - Lokeren

Bericht door Brusselmans »

yeah right, rendez-vous hotelletje Stayen :lol:
En geraak nog maar eens van zo een slechte naam af :beer:
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: STVV - Lokeren

Bericht door 't kanarieke »

Brusselmans schreef:yeah right, rendez-vous hotelletje Stayen :lol:
En geraak nog maar eens van zo een slechte naam af :beer:
Rendez-vous chez Roland :mrgreen: :lol:
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - Lokeren

Bericht door Halenaar »

't kanarieke schreef:
Brusselmans schreef:yeah right, rendez-vous hotelletje Stayen :lol:
En geraak nog maar eens van zo een slechte naam af :beer:
Rendez-vous chez Roland :mrgreen: :lol:
:grappig:
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1201
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: STVV - Lokeren

Bericht door Luc »

Jacques schreef:
Brusselmans schreef:De politie onderzoekt deze zaak !!!
Zijn da kwezels daar op Stayen ofwa ?
Een hotel uitbaten, en dan van je stoel vallen dat er daar eens ene toekomt die eens goed wil "jassen" met een wild meisje ?
Zitten we nog in de jaren '50 ?
Het is nochtans geweten dat zakenmensen, die men daar het liefst van al ziet aan die kant van het stadion, wel een jaarlijks budget hebben voor deze stoeipartijen. Het is hun gegund trouwens.
Dan gaat Withofs eens effe geschokt en verontwaardigd reageren, en er de politie nog bijhalen ook :grappig:

Get alife please.
De flikken zullen het wel onderzoeken, tot aan het gaatje. :mrgreen:

Behoorlijk belachelijke reactie van Withofs, als de mensen betaald hebben voor hun kamer doen ze daar voor mijn part wat ze willen. Daar zo'n spel van maken, ja jongen, we hebben met z'n allen zeker anderhalve tiet gezien. Als de gast in kwestie daarop kickt heeft hij waarschijnlijk nu al 3 orgasmes gehad van alle aandacht die zijn avondje uit krijgt...Profileringsdrang noem ik dat eerder. Thans zit er wel geld in de sector van de rendez-vous hotelletjes, niks mis met een eerbaar beroep. :lol:


En ja, ik had zaterdag tussen 8 en 10 ook best wel wat anders willen doen dan naar dat slaapverwekkend provinciaal voetbal kijken.
Toch 2 mensen die zich zaterdag avond geamuseerd hebben. :toppie:
Withofs zou beter die 2 mensen enkele keer gratis een kamer aanbieden, rendez-vous hotel Stayen komt ter sprake in zowat alle kranten en op ontelbare internetsites. Weet Withofs wel wat een reklame dit voor hem is ! ;)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: STVV - Lokeren

Bericht door Jack »

leuvenaar schreef:
Tweety loves Guido.jpg
ik denk dat er iemand gaat boos zijn !
Persoonlijke vetes werken jullie liefst buiten het forum op elkaar uit.
De hele tijd persoonlijk gerichte berichten zijn absoluut niet nodig.
Le
Let er aub wat op!!

Ik heb geen zin om hier politieman te gaan spelen...
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: STVV - Lokeren

Bericht door patattenboer »

castvv schreef:
patattenboer schreef:
omeloe schreef:
Cremasco schreef:Iemand foto's van die vamp in het hotel ? :)
Ja , zo ne foto toen ze hare decolleté opentrok en het snoepgoed tevoorschijn floepte . Dat was tijdens de rustpauze . Ze zag er wel redelijk duur uit .
Post die foto maar eens hier
http://www.sporza.be/cm/sporza/extra/op ... tel_Stayen" onclick="window.open(this.href);return false; :grappig:
Merci, zo wil ik ook wel naar de voetbal gaan
Plaats reactie