Kortrijk - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Kortrijk - STVV

Bericht door darion »

Morenne ge zult nu wel uit uw geldbuidel MOETEN tasten!!
Het interesseert mij niet hoeveel verlies ge daarmee maakt, een groter verlies dan degraderen is er niet in mijn ogen!!
Nog vier dagen, voor elke dag 1 speler ;)
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Kortrijk - STVV

Bericht door darion »

Je zal eigenlijk tegen Genk moeten winnen, of moeten we wachten tot in de Westerlo op de eerste overwinning?
Je moet tegen Genk iets rapen.
Gent komt er ook snel aan..
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Kortrijk - STVV

Bericht door panter »

Onze trainer is eerlijk iedereen doet zijn best en niemand kon met de vinger gewezen worden!! Dat is hetzelfde als zeggen wij hebben geen kwaliteit!!! Nog 4 dagen om daar aan een beetje te sleutelen of wij halen geen 20 punten! Eerlijk is eerlijk normaal waren wij er al vorig seizoen bij zonder de vrije trappen van mennes en doelpunten van dufer. Alleen dit jaar zijn er geen zwakke broertjes meer ...............................................................
Jamanast
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 jan 2011, 12:43

Re: Kortrijk - STVV

Bericht door Jamanast »

Onze trainer is eerlijk iedereen doet zijn best en niemand kon met de vinger gewezen worden!! Dat is hetzelfde als zeggen wij hebben geen kwaliteit!!! Nog 4 dagen om daar aan een beetje te sleutelen of wij halen geen 20 punten! Eerlijk is eerlijk normaal waren wij er al vorig seizoen bij zonder de vrije trappen van mennes en doelpunten van dufer. Alleen dit jaar zijn er geen zwakke broertjes meer ...............................................................

Jawel, maar dit jaar zijn wij het zelf
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Kortrijk - STVV

Bericht door Rikke »

Jamanast schreef:Onze trainer is eerlijk iedereen doet zijn best en niemand kon met de vinger gewezen worden!! Dat is hetzelfde als zeggen wij hebben geen kwaliteit!!! Nog 4 dagen om daar aan een beetje te sleutelen of wij halen geen 20 punten! Eerlijk is eerlijk normaal waren wij er al vorig seizoen bij zonder de vrije trappen van mennes en doelpunten van dufer. Alleen dit jaar zijn er geen zwakke broertjes meer ...............................................................

Jawel, maar dit jaar zijn wij het zelf

We zijn het al het 2de jaar op rij.
Trouwens waarom steeds kijken naar de anderen? je moet maar alleen naar jezelf kijken.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
ccpl
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2011, 12:15

Re: Kortrijk - STVV

Bericht door ccpl »

Hallo iedereen,

Ik ben KVK fan, hier dus te gast, en absoluut zonder intentie te provoceren, maar wie weet kan commentaar van een (ex) tegenstrever ook jullie wat bijbrengen...

Even eerst de wedstrijd :
- eerst de afgekeurde goal van STVV : kijk naar de beelden op RTBF : tweede man (die scoort) staat bij eerste poging buitenspel en geniet dus van z'n positioneel voordeel op z'n tweede poging : buitenspel, spijtig maar helaas want was een mooie kans
- eerste goal KVK lijkt ons ook kantje boordje van Nfor... maar zoals wij zeggen 'gelijk met de man' kunnen jullie zeggen 'net ervoor'... dat soort beslissingen krijgen wij meestal tegen, zo te zien hebben jullie nog MEER pech met de scheidsen dan wij....
- penalty KVK : licht, maar ook HEEL dom om op die positie je been vooruit te steken als een spits passeert en de ref er staat op te kijken
- STVV had recht op een penalty ref de handsbal van Maulesmo... die wordt 50/50 gefloten... maar niet voor jullie (we know how that feels...)
- derde kan je niks aan doen
- vierde is mooi doorkoppen omdat je dan al te ver voor je goal gaat spelen met je verdediging

Over de algemene taktiek : we hadden de indruk een bekerwedstrijd te zien tegen een tegenstander uit lagere klasse... wij onderschatten ('t zal wel loslopen) zij spelen met veel enthousiasme en grinta ... maar met een absoluut tekort aan techniek en spelinzicht

Wij hebben al Lierse gehad (absoluut onmondig vooraan), Westerlo (daar zit geen oemf in), Cercle (die waren op gelijke hoogte met ons, wij hadden thuisvoordeel) en Standard (heel overheersend).... er is dus nog kns voor jullie dit jaar, maar dan gaan jullie deze week echt wel moeten gaan kopen / huren om meer klasse en talent in huis te halen...

PS : waarom verkiezen spelers altijd andere ploegen boven jullie trouwens ? Is opvallend in de laatste 3 jaren en jullie hebben toch een sympatieke uitstraling, dus dat gaat er bij mij niet helemaal in.

Nu, good luck kanaries in het komend seizoen, we zien elkaar (misschien) opnieuw voor de beker !
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Kortrijk - STVV

Bericht door Rikke »

ccpl schreef:Hallo iedereen,

Ik ben KVK fan, hier dus te gast, en absoluut zonder intentie te provoceren, maar wie weet kan commentaar van een (ex) tegenstrever ook jullie wat bijbrengen...

Even eerst de wedstrijd :
- eerst de afgekeurde goal van STVV : kijk naar de beelden op RTBF : tweede man (die scoort) staat bij eerste poging buitenspel en geniet dus van z'n positioneel voordeel op z'n tweede poging : buitenspel, spijtig maar helaas want was een mooie kans
- eerste goal KVK lijkt ons ook kantje boordje van Nfor... maar zoals wij zeggen 'gelijk met de man' kunnen jullie zeggen 'net ervoor'... dat soort beslissingen krijgen wij meestal tegen, zo te zien hebben jullie nog MEER pech met de scheidsen dan wij....
- penalty KVK : licht, maar ook HEEL dom om op die positie je been vooruit te steken als een spits passeert en de ref er staat op te kijken
- STVV had recht op een penalty ref de handsbal van Maulesmo... die wordt 50/50 gefloten... maar niet voor jullie (we know how that feels...)
- derde kan je niks aan doen
- vierde is mooi doorkoppen omdat je dan al te ver voor je goal gaat spelen met je verdediging

Over de algemene taktiek : we hadden de indruk een bekerwedstrijd te zien tegen een tegenstander uit lagere klasse... wij onderschatten ('t zal wel loslopen) zij spelen met veel enthousiasme en grinta ... maar met een absoluut tekort aan techniek en spelinzicht

Wij hebben al Lierse gehad (absoluut onmondig vooraan), Westerlo (daar zit geen oemf in), Cercle (die waren op gelijke hoogte met ons, wij hadden thuisvoordeel) en Standard (heel overheersend).... er is dus nog kns voor jullie dit jaar, maar dan gaan jullie deze week echt wel moeten gaan kopen / huren om meer klasse en talent in huis te halen...

PS : waarom verkiezen spelers altijd andere ploegen boven jullie trouwens ? Is opvallend in de laatste 3 jaren en jullie hebben toch een sympatieke uitstraling, dus dat gaat er bij mij niet helemaal in.

Nu, good luck kanaries in het komend seizoen, we zien elkaar (misschien) opnieuw voor de beker !
Voila; een tegenstrever die oprecht is en inziet dat wij een vogel voor de kat zijn.

Vooral zijn zinnetje: " waarom verkiezen spelers altijd andere ploegen boven jullie trouwens ? Is opvallend in de laatste 3 jaren en jullie hebben toch een sympatieke uitstraling, dus dat gaat er bij mij niet helemaal in" is de nagel op de kop. Tis simpel: WANBELEID, vroeger en nu, GEEN SPORTIEVE CEL, etc
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
den ief
Berichten: 1347
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Kortrijk - STVV

Bericht door den ief »

Er moet voor mij nog een verdediger en zeker een vm bijkomen maar toch denk ik nog steeds dat we meer kwaliteit hebben dan vorig jaar. We halen nu geen punten dus dan ligt de oorzaak elders. Een voetballer op de vm zetten (Christ) om een vlotte omschakeling naar de aanval te krijgen, onbegrijpelijk dat dit nooit gebeurt. Als Brepoels zijn oogkleppen aanhoudt, mag hij wat mij betreft stilaan beschikken. Heb hem graag gehad en zou het jammer vinden, maar ik denk dat een frisse wind momenteel nodig is. Als de spelers hem niet meer dragen dan stopt het.
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: Kortrijk - STVV

Bericht door 't kanarieke »

ccpl schreef:Hallo iedereen,

Ik ben KVK fan, hier dus te gast, en absoluut zonder intentie te provoceren, maar wie weet kan commentaar van een (ex) tegenstrever ook jullie wat bijbrengen...

Even eerst de wedstrijd :
- eerst de afgekeurde goal van STVV : kijk naar de beelden op RTBF : tweede man (die scoort) staat bij eerste poging buitenspel en geniet dus van z'n positioneel voordeel op z'n tweede poging : buitenspel, spijtig maar helaas want was een mooie kans
- eerste goal KVK lijkt ons ook kantje boordje van Nfor... maar zoals wij zeggen 'gelijk met de man' kunnen jullie zeggen 'net ervoor'... dat soort beslissingen krijgen wij meestal tegen, zo te zien hebben jullie nog MEER pech met de scheidsen dan wij....
- penalty KVK : licht, maar ook HEEL dom om op die positie je been vooruit te steken als een spits passeert en de ref er staat op te kijken
- STVV had recht op een penalty ref de handsbal van Maulesmo... die wordt 50/50 gefloten... maar niet voor jullie (we know how that feels...)
- derde kan je niks aan doen
- vierde is mooi doorkoppen omdat je dan al te ver voor je goal gaat spelen met je verdediging

Over de algemene taktiek : we hadden de indruk een bekerwedstrijd te zien tegen een tegenstander uit lagere klasse... wij onderschatten ('t zal wel loslopen) zij spelen met veel enthousiasme en grinta ... maar met een absoluut tekort aan techniek en spelinzicht

Wij hebben al Lierse gehad (absoluut onmondig vooraan), Westerlo (daar zit geen oemf in), Cercle (die waren op gelijke hoogte met ons, wij hadden thuisvoordeel) en Standard (heel overheersend).... er is dus nog kns voor jullie dit jaar, maar dan gaan jullie deze week echt wel moeten gaan kopen / huren om meer klasse en talent in huis te halen...

PS : waarom verkiezen spelers altijd andere ploegen boven jullie trouwens ? Is opvallend in de laatste 3 jaren en jullie hebben toch een sympatieke uitstraling, dus dat gaat er bij mij niet helemaal in.

Nu, good luck kanaries in het komend seizoen, we zien elkaar (misschien) opnieuw voor de beker !
Dat zijn we al gewoon. Als de scheidsrechter de kans heeft om ons te kloten, dan doet hij dat ook. Vorige week net hetzelfde; met dat piske, die van Jeurissen zijn eerste match maar weer eens op Stayen mocht komen fluiten. Gisteren weer hetzelfde met die opzichtige handsbal en een onterecht afgekeurde voorzet van Schouterden; die Smetana op de lat kopte (in de tweede helft). Waarom staat daar eigenlijk een lijnrechter :mad: ? Als dat dat tegen een topploeg voorvalt, kan ik het nog min of meer begrijpen, want dat is het lot van een kleine ploeg. Maar nu gebeurt dit ook al tegen evenwaardige tegenstanders.
Weet je overigens dat wij vorig seizoen, als enigste ploeg in eerste (over het hele seizoen + play-offs) geen enkele penalty gekregen hebben. We zijn dat wel nooit veel aan de goal gekomen, maar dan nog ...
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Kortrijk - STVV

Bericht door bert1924 »

Messi schreef:Ach ja, Euvrard is een hopeloos geval maar is incontournable zolang Brepoels blijft.

Neen zolang de mangel hier blijft rondlummelen(kleindochter in vriendin van Euvrard)
Dit is belangenvermenging vermits mangel zich blijft moeien met de opstelling.
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Kortrijk - STVV

Bericht door bert1924 »

Loper schreef:Niets tegen de prestatie van Bertjens, maar ik vind het toch raar, dat een Trainer een speler aan de aftrap zet,
die dit jaar nog niet een keer in de 18 geselcterden stond. Geen gemakelijke situatie voor die spelers, die nog geen kans gekregen hebben.
(Zie Rymenants, Evertz, Calvete, ), voor Smetana, Schoofs en Christ zeker ook niet simpel te slikken.

Misschien speelde hij op aanvraag van de Trainer van de nationale U-19 ploeg. :grappig:

MANGEL :boemel: :boemel:
De Bouwman
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 jun 2011, 19:37

Re: Kortrijk - STVV

Bericht door De Bouwman »

De opstelling van gister, nja, dag me gegudder... Ik snap dat toch niet meer goed ze.

-Christ speelt een heel degelijke tweede helft vorige week, Deferm steekt zich contstant weg, wie speelt er?
-Daeseleire komt te kort op de back, Dufer speelt niet goed, maar is wel bijna elke match aanwezig met een gevaarlijk moment (of 2) waaruit meestal een belangrijk doelpunt valt.
-Bertjens start!!!!, alle jonges, dat ge die jong in laat vallen daar kan ik in komen. Maar starten?
-Euvrard mag gewoon blijven staan, terwijl hij al verschillende doelpunten op zijn kap heeft de laatste weken. Probeer dan Ngawa eens centraal vanachter als voetballende verdediger? Slechter dan nu, zal het niet zijn.
-De keeper, hem viel gister weinig te verwijten. Maar vol vertrouwen speelt hij niet, getuige zijn bijna-wissel omwille van een blauwe plek op de schouder en het niet voluit gaan bij de penalty. (Een keeper met vertrouwen, pakt die bal... Daar ben ik 100 % zeker van).

Guido weet het niet meer, vrees ik, ik kan het begrijpen. Maar dan moet er nu ingegrepen worden... Guido TD en een nieuwe trainer + versterkingen (anders heeft het idd geen zin). De formule is op, hoe erg ik het ook vind.

Ah ja, elke speler die na een 4-0 nederlaag nog de tijd en goesting vindt naar het liefje te komen zwaaien en te lachen moesten ze eens dik onder hun bos stampen. Dan zit ge er niet al teveel mee in, mijn gedacht.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Kortrijk - STVV

Bericht door Dries Herbots »

Ik heb alleen de samenvatting gezien dus ik kan niet echt een analyse geven. Wat ik gehoord/gezien heb hebben ze voetballend hun beste match tot nu gespeeld (of minst slechte). Maar de goals vallen WEERAL door individuele blunders. En je moet ALTIJD Christ en Dufer in de basis laten starten. Ik blijf erbij we hebben een betere ploeg dan verleden jaar maar winnen dat zie ik toch niet rap gebeuren. Ik zie het toch zo slecht in :headbang:
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
theking
Berichten: 65
Lid geworden op: 19 apr 2011, 15:02

Re: Kortrijk - STVV

Bericht door theking »

bert1924 schreef:
Messi schreef:Ach ja, Euvrard is een hopeloos geval maar is incontournable zolang Brepoels blijft.

Neen zolang de mangel hier blijft rondlummelen(kleindochter in vriendin van Euvrard)
Dit is belangenvermenging vermits mangel zich blijft moeien met de opstelling.
Ach man,hoe kun je dat bewijzen.Stel deze vraag eens aan G.B.op de man af.Pas op ik vind ook dat er veel moet veranderen van bovenaf,scoutingsapparaat(als dat er al is)TD(zie maar naar genk..."27/08 Gunther Jacob wordt technisch directeur bij landskampioen Racing Genk. "Waarom kan dit niet bij stvv.Het word tijd dat Mr.Morrene zich beter laat omringen.Als je in eerste wil blijven zullen ze(wie dat ook is?)moeten investeren,een degratatie kost veel meer op langetermijn. :mad:
STVV is a way of life,it's in you'r blood and vains.
Gebruikersavatar
theking
Berichten: 65
Lid geworden op: 19 apr 2011, 15:02

Re: Kortrijk - STVV

Bericht door theking »

De Bouwman schreef:De opstelling van gister, nja, dag me gegudder... Ik snap dat toch niet meer goed ze.

-Christ speelt een heel degelijke tweede helft vorige week, Deferm steekt zich contstant weg, wie speelt er?
-Daeseleire komt te kort op de back, Dufer speelt niet goed, maar is wel bijna elke match aanwezig met een gevaarlijk moment (of 2) waaruit meestal een belangrijk doelpunt valt.
-Bertjens start!!!!, alle jonges, dat ge die jong in laat vallen daar kan ik in komen. Maar starten?
-Euvrard mag gewoon blijven staan, terwijl hij al verschillende doelpunten op zijn kap heeft de laatste weken. Probeer dan Ngawa eens centraal vanachter als voetballende verdediger? Slechter dan nu, zal het niet zijn.
-De keeper, hem viel gister weinig te verwijten. Maar vol vertrouwen speelt hij niet, getuige zijn bijna-wissel omwille van een blauwe plek op de schouder en het niet voluit gaan bij de penalty. (Een keeper met vertrouwen, pakt die bal... Daar ben ik 100 % zeker van).

Guido weet het niet meer, vrees ik, ik kan het begrijpen. Maar dan moet er nu ingegrepen worden... Guido TD en een nieuwe trainer + versterkingen (anders heeft het idd geen zin). De formule is op, hoe erg ik het ook vind. :toppie:
Ah ja, elke speler die na een 4-0 nederlaag nog de tijd en goesting vindt naar het liefje te komen zwaaien en te lachen moesten ze eens dik onder hun bos stampen. Dan zit ge er niet al teveel mee in, mijn gedacht.
STVV is a way of life,it's in you'r blood and vains.
Plaats reactie