Actie ondernemen tegen GM

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Sacruzsa »

Zoals zovele ben ik niet de grootste fan van Herr :mangel: en met alle respect wa hij voor de club gedaan heeft .
Maar nu zijn we op een punt gekomen da het genoeg is en wij supporters met een hart voor ons STVV actie moeten ondernemen
Tis nu al jaren da deze dictator het sportieve in handen heeft en wa hebben we gehad 2 goei jaren en 7 slechte ( als ik het mij goed herinner )
Dus ik roep iedereen op om tegen G*nk om hun ongenoegen tegen :mangel: te uiten
Daarom stel ik voor om 90min lang ":mangel: buiten" te roepen
Guido verdient dit niet ookal snapte ik zijn opstellingen soms niet toch blijft hij de ideale trainer voor stvv mist defitge speler
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
joske85
Berichten: 27
Lid geworden op: 14 okt 2010, 09:37

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door joske85 »

Sacruzsa schreef:Zoals zovele ben ik niet de grootste fan van Herr :mangel: en met alle respect wa hij voor de club gedaan heeft .
Maar nu zijn we op een punt gekomen da het genoeg is en wij supporters met een hart voor ons STVV actie moeten ondernemen
Tis nu al jaren da deze dictator het sportieve in handen heeft en wa hebben we gehad 2 goei jaren en 7 slechte ( als ik het mij goed herinner )
Dus ik roep iedereen op om tegen G*nk om hun ongenoegen tegen :mangel: te uiten
Daarom stel ik voor om 90min lang ":mangel: buiten" te roepen
Guido verdient dit niet ookal snapte ik zijn opstellingen soms niet toch blijft hij de ideale trainer voor stvv mist defitge speler
Persoonlijk ben ik tegen een persoonlijke aanval op GM. Ik zou eerder Guido zijn naam scanderen, als eerbetoon, iets wat ook naar het nieuwe bestuur kan toe eventueel hard kan aankomen. Ons richten op het volledige bestuur. Zonder materiaal kan je immers geen huis bouwen

Als er morgen uit de pers zou blijken dat de spelers niet meer achter hem stonden, dan zou ik hen ook goed op de korrel nemen.
amelieke
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 okt 2010, 10:28

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door amelieke »

Groot gelijk joske,er zijn op dit moment andere personen die belangrijke beslissingen nemen.
Neem dan het voltallige bestuur onder vuur i.p.v steeds dezelfde persoon.
Oostsupporter
Berichten: 99
Lid geworden op: 29 jan 2011, 12:39

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Oostsupporter »

Het bestuur zeker en vast, en als de spelers erook achter zitten, ook zij zeker nie sparen. ZIJ ZIJN HET DIE HET MOETEN DOEN EN NIEMAND ANDERS. 90 min. fluitconcert en guido' s naam scanderen.
Dit is voor mij de druppel TEVEEL, bende, achterlijke hypocrieten, dit maakt me kwaad.
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door darion »

Allemaal Brepoels eren, een groot spandoek voor Brepoels.
Na de match het bestuur opwachten en ze vasthouden op de club.
Brepoels heeft zoveel mooie momenten hier gebracht om hem nu zo op straat te zetten, laag bij de grond.
Rotzakken
Gebruikersavatar
stvv_373
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 apr 2011, 17:28
Supporter van: STVV
Locatie: Tienen

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door stvv_373 »

darion schreef:Allemaal Brepoels eren, een groot spandoek voor Brepoels.
Na de match het bestuur opwachten en ze vasthouden op de club.
Brepoels heeft zoveel mooie momenten hier gebracht om hem nu zo op straat te zetten, laag bij de grond.
Rotzakken
ben hier 100 procent akkoord mee :(
Stef Wijnants: "STVV is piepedood, het Japanse orkest laat het schip zinken" 31/01/2022
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door den ief »

Guido heeft het goed gedaan de laatste jaren. zijn beslissingen de laatste tijd sloegen echter nergens op en alles wees er op dat hij niet meer werd gedragen door de groep. Voorhet ploegbelang moet hij dan plaats ruimen. Jullie kunnen hier vloeken en melancholisch doen zoveel jullie willen, als trainer ben je mede verantwoordelijk voor de resultaten, volgen ze niet dan lig je nu eenmaal buiten. Hij heeft mooie dingen gedaan maar we leven in het heden en niet in het verleden. Hopelijk maken ze nu eens werk van een stevige sportieve structuur (zonder Mangel) en goede trainer.
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Motörhead »

Tegenwoordig heeft Mangelschots niet zoveel meer in de pap te brokken.
Denk dat ze al lang blij mogen zijn dat die daar nog rondloopt, anders was er géén enkel papier in orde! Tis Mangel die alles in orde brengt tegenwoordig tussen STVV en Brussel/bond.

Maar we mogen ons ook niet tegen het bestuur keren, Morrenne heeft "maar" 4 weken om alles recht te zetten wat Roland op 7 jaar heeft afgebroken.

Dus gewoon Guido roepen, of een spandoek voor Guido, of iedereen zijn T-shirt "In Guido WE Trust" aandoen. Dan weten ze (de spelers) dat het nu aan hen is om te bewijzen dat ze beter kunnen!
Oostsupporter
Berichten: 99
Lid geworden op: 29 jan 2011, 12:39

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Oostsupporter »

Spelers iets rechtzetten, als ze iets moesten doen was het openlijk durven toegeven dat ze als ploeg momenteel door individuelen en collectieve onmacht nergens stonden. Van sommige ezels kan je geen renpaarden maken. Je kan motiveren, peptalk verkopen, maar kwaliteit kan je er NIET inpompen. Dan maar het cliché bovenhalen i.p.v. sommige heren op hun verantwoordelijkheid te wijzen. Hier gaan spelers niet vrijuit, medeplichtig.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door enerkey »

Tja op Mangel zitten vitten is een typisch geval van "Shooting the messenger". Hij is degene die alles wat met het sportieve te maken heeft mag komen uitleggen. Dus denkt iedereen natuurlijk dat hij alle sportieve beslissingen neemt :roll: Terwijl hij in realiteit exact doet wat Motorhead hierboven omschrijft.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Since '54 »

enerkey schreef:Tja op Mangel zitten vitten is een typisch geval van "Shooting the messenger". Hij is degene die alles wat met het sportieve te maken heeft mag komen uitleggen. Dus denkt iedereen natuurlijk dat hij alle sportieve beslissingen neemt :roll: Terwijl hij in realiteit exact doet wat Motorhead hierboven omschrijft.
Natuurlijk is dat zo. Eerlijk gezegd wie ziet zo'n ernstig ziek man een professionele voetbalclub runnen. Meestal is dat nog te zwaar voor een kerngezond man ... Mr. Morrenne kan daar misschien al na een paar maand op antwoorden.
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Messi »

Ach, nu zoekt men natuurlijk naar een zondebok om de frustraties op los te laten. Als RD er nog was zou dit topic "actie ondernemen tegen RD" heten.

Ja GM is verantwoordelijk en draagt een hele grote verantwoordelijkheid, maar mij ga je niet wijsmaken dat als hij vertrekt alles beter zal worden. Dat de hele sportieve cel of wat daar voor doorgaat eens zijn boeltje pakt.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Dreke »

Nu nog mooier. Bombardeer hem anders tot beste TD van het land...
A loyal football fan only supports the shirt...
Oostsupporter
Berichten: 99
Lid geworden op: 29 jan 2011, 12:39

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Oostsupporter »

Zet ze maar allemaal op een voetstuk, één voor één, maar ik herhaal met deze kern zou geen enkele trainer meer eruit halen dan guido gedaan heeft. En dat de heren aan het Tiense maar op hun borst kloppen want da kan je van hun geklungel in aankoopbeleid niet zeggen. De volgende weken en maanden zullen verhelderend zijn voor sommige. Vakmanschap is meesterschap, maar iedereen heeft da nie, of ze moeten bij hun hoofdberoep blijven. Begrijpe wie kan.
Gebruikersavatar
Kan Harie
Berichten: 187
Lid geworden op: 01 feb 2011, 00:02
Supporter van: STVV

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Kan Harie »

Was het Morenne niet die zei toen andere ploegen Guido wilden inpikken: "Hij is de ideale trainer voor STVV, Guido blijft!"
Amai menne frak...
Plaats reactie