Actie ondernemen tegen GM

Alles over de wedstrijden van STVV
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door bert1924 »

Ten titel van inlichting:nogmaals vernomen en ditmaal van een ander lid van het bestuur dat mangel nog in elke belangrijke beslissing zijn zeg heeft.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door den ief »

bert1924 schreef:Ten titel van inlichting:nogmaals vernomen en ditmaal van een ander lid van het bestuur dat mangel nog in elke belangrijke beslissing zijn zeg heeft.
Uw plaat blijft serieus hangen.
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door leuvenaar »

Beste Bert Canary 1924 Mangelschots zit niet in het bestuur,wel in de sportieve commissie is daar naast ook woordvoerder sportieve zaken.

Bestuur STVV

Voorzitter
Benoit Morrenne

Leden
Aimé Vanleeuw, Luc Withofs

Ere-voorzitter
Jef Cleeren

Dagelijks bestuur
Rika Scalais, Wim Vanweerts

Ik veronderstel persoonlijk dat die iemand anders van je ook van iedere iemand anders de vriend is !
Ook van Mangelschots,ook van Brepoels,ook van Vanderelst en ook van alle supporters.
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Erik Engerd »

enrique schreef:
Messi schreef: +Het is ook zo dat namen die op het forum vallen als mogelijke transfers ook mislukken. Om een voorbeeld te noemen: Tisza is ook enorm vaak aangehaald als transfer die ze moeten doen. Uiteindelijk komt Tisza en mislukt Tisza.
Het valt mij ook op dat het lijkt of spelers hier minder kans hebben om te slagen. Bvb. Onana krijgt op STVV geen deuk in een pakje boter getrapt, elders speelt hij de pannen van het dak. Ligt dat aan een slechte sportieve ondersteuning? Ik zou het niet weten. Ik stel me daar vragen bij.
Messi, ik vind dat ook. Tisza is hier mislukt, zeggen ze dan. Maar is dat wel zo ? Een speler kan namelijk gedwarsboomd worden door een coach. En dan is de speler zogezegd mislukt. En is het de fout van het bestuur. Ik vond Tisza gene slechte speler. Net zo min dat ik Christ een slechte speler vind, of Dufer, of Garcia. Maar ze staan er niet in bij Don Guido. Zijn ze dan mislukt of is er iets anders aan de hand? Schiet mij nu maar af. Dit forum is verworden tot Guido's bijbel, maar ik heb het recht om mij die vragen te stellen !
Ik ben altijd voorstander van Tisza geweest! ik was ni alleen ik denk Since en Halenaar ook
Heeft Tisza echt z'n kans gehad? (op de positie / spelsysteem dat hij gewend was)
Ik vind het raar dat Tisza dat jaar bij Antwerp de pannen van het dak speelde en één vd smaakmakers van 2de klasse was...
Onana ongeveer hetzelfde verhaal...nu scoort 'm weer met de ogen toe... feit is dat Onana..ééne keer in een systeem met 2 spitsen is mogen starten onder Guido.. echt zen kans 3,4 matchen achtereen heeft m nooit gehad (zoals Nilske of Euvrard)

Mss krijgt ne Onana terug z'n kans onder the fox wie weet? of word ne Calvete de revelatie?
Nieuwe trainers, nieuwe wetten...
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door bert1924 »

leuvenaar schreef:Beste Bert Canary 1924 Mangelschots zit niet in het bestuur,wel in de sportieve commissie is daar naast ook woordvoerder sportieve zaken.

Bestuur STVV

Voorzitter
Benoit Morrenne

Leden
Aimé Vanleeuw, Luc Withofs

Ere-voorzitter
Jef Cleeren

Dagelijks bestuur
Rika Scalais, Wim Vanweerts

Ik veronderstel persoonlijk dat die iemand anders van je ook van iedere iemand anders de vriend is !
Ook van Mangelschots,ook van Brepoels,ook van Vanderelst en ook van alle supporters.

Het is NIET omdat je niet in het bestuur zit dat je geen grote invloed kan hebben.Ook als je weet dat mangel,Roland,V.Leeuw en Withofs allemaal dezelfde handen op dezelfde buik hebben.
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door bert1924 »

den ief schreef:
bert1924 schreef:Ten titel van inlichting:nogmaals vernomen en ditmaal van een ander lid van het bestuur dat mangel nog in elke belangrijke beslissing zijn zeg heeft.
Uw plaat blijft serieus hangen.
Die zal blijven hangen zolang dit individu :mangel: hier rondloopt :boemel:
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door leuvenaar »

Precies goed thuis bij TVL mijnheer Albert Vanham !
Flipper2011
Berichten: 136
Lid geworden op: 26 jul 2011, 14:26

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Flipper2011 »

Deze heer :mangel: krijgt ge hier niet buiten.Die weet te veel iets wat wij niet weten.Maar vroeg of laat verdwijnt hij toch. De onnozelaar van Hasselt.Zolang die hier rond loopt zal het niet beteren.Zijn ziekte heeft hier niets mee te maken.Dat is erg genoeg.Maar toch buiten met hem.
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door bert1924 »

Gisteravond werd een afgevaardiging van de supporters (ong.10man)ontvangen door de voorzitter.
Het was een onderhoud van ong.1.5hr.Volgens een deelnemer was me na het onderhoud juist zo ver als ervoor.
Deze Morenne verstaat de kunst om zich overal als een gladde paling uit te praten.Is ws. in leer gegaan bij Roland.
Waarom werd er door een van de deelnemers niet gecomuniceerd via dit forum over de vragen die gesteld werden en de antwoorden van mr Morenne?
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door bert1924 »

leuvenaar schreef:Precies goed thuis bij TVL mijnheer Albert Vanham !

Heb ik de eer u te kennen?
Elfaste
Berichten: 71
Lid geworden op: 24 nov 2010, 12:50

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Elfaste »

bert1924 schreef:Gisteravond werd een afgevaardiging van de supporters (ong.10man)ontvangen door de voorzitter.
Het was een onderhoud van ong.1.5hr.Volgens een deelnemer was me na het onderhoud juist zo ver als ervoor.
Deze Morenne verstaat de kunst om zich overal als een gladde paling uit te praten.Is ws. in leer gegaan bij Roland.
Waarom werd er door een van de deelnemers niet gecomuniceerd via dit forum over de vragen die gesteld werden en de antwoorden van mr Morenne?
Het lijkt mij niet onlogisch mocht je zelf eens een onderhoud plannen met Morrenne i.v.m. GM, gebaseerd op de feiten en verhalen die je van bepaalde 'insiders' ontvangt!
Aangezien Morrenne toch zo'n toegankelijk man is, lijkt het mij nu niet zo moeilijk om dat voor mekaar te krijgen... Of misschien beter, waarom niet met GM himself? ;)
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Jan Bulder »

Elfaste schreef:
bert1924 schreef:Gisteravond werd een afgevaardiging van de supporters (ong.10man)ontvangen door de voorzitter.
Het was een onderhoud van ong.1.5hr.Volgens een deelnemer was me na het onderhoud juist zo ver als ervoor.
Deze Morenne verstaat de kunst om zich overal als een gladde paling uit te praten.Is ws. in leer gegaan bij Roland.
Waarom werd er door een van de deelnemers niet gecomuniceerd via dit forum over de vragen die gesteld werden en de antwoorden van mr Morenne?
Het lijkt mij niet onlogisch mocht je zelf eens een onderhoud plannen met Morrenne i.v.m. GM, gebaseerd op de feiten en verhalen die je van bepaalde 'insiders' ontvangt!
Aangezien Morrenne toch zo'n toegankelijk man is, lijkt het mij nu niet zo moeilijk om dat voor mekaar te krijgen... Of misschien beter, waarom niet met GM himself? ;)
Bert heeft toch gelijk. Als Morenne praat met afgevaardigden van de supporters, dan verwacht ik daar een verslag van. Net na de aanstelling van Morenne was er ook zo een gesprek, toen ook geen enkele terugkoppeling naar de fans.

Ik dacht dat STVV meer was dan 10 supporters. Zeker als daar vertegenwoordigers van supportersclubs en supportersverbond tussenzotten, hebben zij de taak om terug te koppelen naar hun leden/fans.
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door bert1924 »

Elfaste schreef:
bert1924 schreef:Gisteravond werd een afgevaardiging van de supporters (ong.10man)ontvangen door de voorzitter.
Het was een onderhoud van ong.1.5hr.Volgens een deelnemer was me na het onderhoud juist zo ver als ervoor.
Deze Morenne verstaat de kunst om zich overal als een gladde paling uit te praten.Is ws. in leer gegaan bij Roland.
Waarom werd er door een van de deelnemers niet gecomuniceerd via dit forum over de vragen die gesteld werden en de antwoorden van mr Morenne?
Het lijkt mij niet onlogisch mocht je zelf eens een onderhoud plannen met Morrenne i.v.m. GM, gebaseerd op de feiten en verhalen die je van bepaalde 'insiders' ontvangt!
Aangezien Morrenne toch zo'n toegankelijk man is, lijkt het mij nu niet zo moeilijk om dat voor mekaar te krijgen... Of misschien beter, waarom niet met GM himself? ;)

Ik werd niet gevraagd.Ik ben liever in beeld :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Cremasco »

Ik vind het knap dat die 10 dit doen. Dat was bij Roland ondenkbeeldig.
Gebruikersavatar
Ben de beer
Berichten: 107
Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:15
Supporter van: Stvv
Locatie: Sint Truiden

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Ben de beer »

Zie eerlijk gezegd het nut niet in van "nog maar eens uitleg gaan vragen bij Morenne"
Een voetbalploeg is geen parlementaire democratie ; het is een bedrijf waar de CEO en de raad van bestuur beslist!
Wij zijn daarenboven "slechts abonnees" en geen aandeelhouders die de bestuurders om rekenschap kunnen vragen...
De beslissing om Guido te ontslaan is hopelijk weloverwogen en niet omkeerbaar omdat enkele misnoegden wat gaan jammeren over de genomen beslissing.

Tijd om deze bladzijde in de turbulente geschiedenis van STVV eens om te draaien en naar de toekomst te kijken zeker ?

...Te beginnen met de moeilijke opdracht vrijdag tegen de smurfen :onfire:
SenTruin: a (g)ras apoat!
Plaats reactie