Actie ondernemen tegen GM

Alles over de wedstrijden van STVV
punkefke
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2011, 15:30

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door punkefke »

Franske schreef: Ik zal voor de ploeg roepen, net als altijd. Maar aan al dat anti-gedoe doe ik niet mee. Gedane zaken nemen geen keer, we moeten verder nu.

Hoe denk je dat die splers gemotiveerd dé derby kunnen aanvatten en zich gesteund kunnen voelen door hun publiek als de hele tent naast de kwestie ligt te roepen. In het stadion moeten we achter de ploeg staan gvd. Ervoor en erna doe je voor mijn part wat je wil (op een deftige en beleefde manier weliswaar), maar tijdens de match moeten we achter het team staan.
Amen :geelblauw: Hulde aan Guido mag voor mij erbij! Zolang het maar positief blijft.
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Rikke »

Franske schreef:
Soccer4Live schreef:Actie voeren tegen volledige staf--> Mangelschots, Vanleeuw en Withofs uit die staf verdomme ! Allemaal samen schreeuwen voor dat ontslag tijdens de match tegen KRC Genk. En dan zorgen we ervoor samen voor een schreeuw naar Brepoels terug!

Wie doet mee en wie wil dit initiatief nemen?

:onfire: :onfire: :onfire: :onfire: :onfire:
Ik zal voor de ploeg roepen, net als altijd. Maar aan al dat anti-gedoe doe ik niet mee. Gedane zaken nemen geen keer, we moeten verder nu.

Hoe denk je dat die splers gemotiveerd dé derby kunnen aanvatten en zich gesteund kunnen voelen door hun publiek als de hele tent naast de kwestie ligt te roepen. In het stadion moeten we achter de ploeg staan gvd. Ervoor en erna doe je voor mijn part wat je wil (op een deftige en beleefde manier weliswaar), maar tijdens de match moeten we achter het team staan.
Franske, ons spelers vatten al jaren de derby aan met heel veel motivatie en het lukt hen zelfs dan niet.
En we willen het niet tegen de spelers hebben maar TEGEN het bestuur. Denk jij dat de spelers tevreden zijn om opgescheept te zitten met peter Voets? Lees maar eens de commentaren ivm de trainingen, dan weet je waar het schoentje wringt.
Die match tegen G*nk interesseert me geen reet en ik hoop dat we afgeslacht worden.
Ben eens benieuwd hoe Morenne en consoorten dan door St Truiden zullen wandelen.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Iniesta »

Daar schieten we veel mee op met het feit dat een paar gefrustreerden hun gelijk halen tijdens 1 match. :oops:

Guido is weg en komt niet terug, get over it. Het enige dat nu telt is punten pakken en wie en hoe kan me momenteel geen ene reet schelen.
amelieke
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 okt 2010, 10:28

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door amelieke »

Ik ben eens benieuwd naar uw reactie als we toevallig deze match zouden winnen,maar blijkbaar kom je toch niet kijken wegens niet ingeinteresseerd.
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Rikke »

amelieke schreef:Ik ben eens benieuwd naar uw reactie als we toevallig deze match zouden winnen,maar blijkbaar kom je toch niet kijken wegens niet ingeinteresseerd.

Mijn reactie? het laat me koud echt waar, ik heb daar geen zin in, maar ben wel gekloot met mijn abo.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
JTB
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 jun 2011, 09:35

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door JTB »

We mogen :mangel: nu ook niet met alle zonden van STVV opzadelen!
Wat guido heeft gedaan voor STVV daar hebben we met zen allen veel plezier aan gehad en Guido verdient een standbeeld !
Maar een tiental jaar geleden heeft Mangelschots ons ook heel mooie momenten bezorgd en hij is toen ook buiten gevlogen en terug gekomen langs de grote poort om ons te redden van tweede klas.En dit geen één keer maar meerdere keren (remember toen Wilmots trainer was)
Toen riep heel Sint truiden dat het Paterke van Hasselt en standbeeld verdiende er was zelfs sprake om het rond punt aan de Tiensesteenweg het Guy Mangelschots punt te noemen.
Dat hij verantwoordelijk is voor alle miskopen daar ben ik niet mee akkoord.
Dan is Roalnd en Morenne den domste mensen op aarde om Guy op zijn stoel te laten blijven zitten.
MAW dan is het heel zot om een veel duurder persoon als Guido de deur te wijzen ipv Mangelschots
Neen de miskopen van de laatste jaar zijn niet allemaal de fout van :mangel:
Guido haalde ook niet uit Camara wat er uit te halen was, bewijs hiervan de terug ronde van Camara bij Standard. ( en ja standard is stvv niet ) weet ik ook !
Velen riepen hier dat Castro moest komen nu moeten ze een andere doeman hebben.
Velen riepen op Okotie en nog enkele weken en ze hangen hem ook aan de schandpaal.
Smetana is ook niet door :mangel: gehaald maar door de buitengegooide Laureysen die :Roland: voor de zoveelste keer bedroog.
Onana maakte meer goals als Sidibé in tweede klas in hetzelfde jaar , iedereen blij dat hij kwam!!! En nu ????????? ook de schandpaal !
Denk je dat het allemaal zo simpel is .
In Anderlecht laten ze eerst ook Odoi en Mbokani gaan om ze daarna terug te halen voor meer geld als dat ze vertrokken waren.
Mbokani nam hun zelfs twee titels af !
Neen, Guy de dood wensen dat doe je niet, als je zijn gezondheidstoestand zou kennen dan wens je hem dat niet !
Dat doe je niet !!!!!!
Dat er voor opvolging mag gekeken worden daar kan ik mee leven.
Holsbeek heeft ook nog een jaar in de schaduw van Verschueren gelopen om daana het alleen te doen met wisselend resultaat !
En wie weet komt binnen .... tijd Guido terug langs de grote poort als TD.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 512
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door KNRI »

het zou interessant zijn om eerst eens te weten wie nu juist wat doet binnen de club voordat men zomaar in het wilde weg mensen begint te viseren. Iemand ooit al dat befaamde organigram van Roland gezien?

Mangelschots is een populaire naam als het op 'pispaal-zoeken' aankomt maar ik kan me moeilijk voorstellen dat hij de eindverantwoordelijkheid draagt in sportieve keuzes. Hij heeft in het verleden trouwens minstens zoveel voor de club gedaan als Brepoels nu en heeft zijn standbeeld al lang verdiend! :toppie:
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Rikke »

JTB schreef:We mogen :mangel: nu ook niet met alle zonden van STVV opzadelen!
Wat guido heeft gedaan voor STVV daar hebben we met zen allen veel plezier aan gehad en Guido verdient een standbeeld !
Maar een tiental jaar geleden heeft Mangelschots ons ook heel mooie momenten bezorgd en hij is toen ook buiten gevlogen en terug gekomen langs de grote poort om ons te redden van tweede klas.En dit geen één keer maar meerdere keren (remember toen Wilmots trainer was)
Toen riep heel Sint truiden dat het Paterke van Hasselt en standbeeld verdiende er was zelfs sprake om het rond punt aan de Tiensesteenweg het Guy Mangelschots punt te noemen.
Dat hij verantwoordelijk is voor alle miskopen daar ben ik niet mee akkoord.
Dan is Roalnd en Morenne den domste mensen op aarde om Guy op zijn stoel te laten blijven zitten.
MAW dan is het heel zot om een veel duurder persoon als Guido de deur te wijzen ipv Mangelschots
Neen de miskopen van de laatste jaar zijn niet allemaal de fout van :mangel:
Guido haalde ook niet uit Camara wat er uit te halen was, bewijs hiervan de terug ronde van Camara bij Standard. ( en ja standard is stvv niet ) weet ik ook !
Velen riepen hier dat Castro moest komen nu moeten ze een andere doeman hebben.
Velen riepen op Okotie en nog enkele weken en ze hangen hem ook aan de schandpaal.
Smetana is ook niet door :mangel: gehaald maar door de buitengegooide Laureysen die :Roland: voor de zoveelste keer bedroog.
Onana maakte meer goals als Sidibé in tweede klas in hetzelfde jaar , iedereen blij dat hij kwam!!! En nu ????????? ook de schandpaal !
Denk je dat het allemaal zo simpel is .
In Anderlecht laten ze eerst ook Odoi en Mbokani gaan om ze daarna terug te halen voor meer geld als dat ze vertrokken waren.
Mbokani nam hun zelfs twee titels af !
Neen, Guy de dood wensen dat doe je niet, als je zijn gezondheidstoestand zou kennen dan wens je hem dat niet !
Dat doe je niet !!!!!!
Dat er voor opvolging mag gekeken worden daar kan ik mee leven.
Holsbeek heeft ook nog een jaar in de schaduw van Verschueren gelopen om daana het alleen te doen met wisselend resultaat !
En wie weet komt binnen .... tijd Guido terug langs de grote poort als TD.

Even nuanceren. Guy zijn gezondheidstoestand doet hier niks ter zaken en staat hier totaal buiten van.

Anders moet ge eens met mensen gaan klappen die zeer nauw samengewerkt hebben met Guy in het verleden.
Het paterke is niet vrij van zonden, integendeel, hij is niet vioes van een scheve schaats, wat steekpenningen, en zijn eigen wil door te drijven. Dat is het probleem.


Het gaat mij vooral over de manier waarop.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Franske »

KNRI schreef: Mangelschots is een populaire naam als het op 'pispaal-zoeken' aankomt maar ik kan me moeilijk voorstellen dat hij de eindverantwoordelijkheid draagt in sportieve keuzes. Hij heeft in het verleden trouwens minstens zoveel voor de club gedaan als Brepoels nu en heeft zijn standbeeld al lang verdiend! :toppie:
Ik sluit me hier bij aan.

Dat is exact waarom ik kan begrijpen dat ze het officiële forum hebben gesloten. De ene begint met stemmingmakerij obv geruchten of eigen verzinsels en vele anderen nemen die onzin nog over ook. Voor je 't weet ontstaat er een hetze tegen iemand die ongetwijfeld het beste voor heeft met de club (anders blijf je je niet tot zo'n leeftijd en met een wankele gezondheid zo inzetten voor de club). Ik ken niet alle feiten, maar op basis van hetgeen ik in mijn 25-jarige supporterscarrière van Mangelschots heb gezien: respect! Zo iemand verdient het niet om hier zo te kakken gezet te worden.
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Rikke »

Franske schreef:
KNRI schreef: Mangelschots is een populaire naam als het op 'pispaal-zoeken' aankomt maar ik kan me moeilijk voorstellen dat hij de eindverantwoordelijkheid draagt in sportieve keuzes. Hij heeft in het verleden trouwens minstens zoveel voor de club gedaan als Brepoels nu en heeft zijn standbeeld al lang verdiend! :toppie:
Ik sluit me hier bij aan.

Dat is exact waarom ik kan begrijpen dat ze het officiële forum hebben gesloten. De ene begint met stemmingmakerij obv geruchten of eigen verzinsels en vele anderen nemen die onzin nog over ook. Voor je 't weet ontstaat er een hetze tegen iemand die ongetwijfeld het beste voor heeft met de club (anders blijf je je niet tot zo'n leeftijd en met een wankele gezondheid zo inzetten voor de club). Ik ken niet alle feiten, maar op basis van hetgeen ik in mijn 25-jarige supporterscarrière van Mangelschots heb gezien: respect! Zo iemand verdient het niet om hier zo te kakken gezet te worden.

En de supporters dan die al 10 tallen jaren te kakken gezet worden door ons bestuur? Wij moeten daar dan ook nog eens voor betalen ook.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door the fan »

Iedereen die ik tegenkom is gedegouteerd door het bestuur.
Brepeols vorige week de hemel inprijzen en nu koudweg ontslaan.
Mer dan 10 jaar totaal wanbeheer, maar Guido, die enorm veel heeft gedaan en BEREIKT (eindelijk es spelers verkocht met winst) wordt na een 1 op 15 opzij geschoven ...
En wie blijft? Ja, inderdaad, de bakker,s choenmaker, traiteur, ...
PUUR AMATEURISME, waar ik geen euro meer aan geef!
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Franske »

Rikke schreef:
En de supporters dan die al 10 tallen jaren te kakken gezet worden door ons bestuur? Wij moeten daar dan ook nog eens voor betalen ook.
Blijf dan thuis he makker. Niemand verplicht u een abo te pakken.

Wat een gezeik hier, godverdomme.
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Alain »

KNRI schreef:Iemand ooit al dat befaamde organigram van Roland gezien?
Sylvain Gielen laat weten dat hij er eind 2012 mee klaar denkt te zijn...
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Dreke »

Franske schreef:Ik zal voor de ploeg roepen, net als altijd. Maar aan al dat anti-gedoe doe ik niet mee. Gedane zaken nemen geen keer, we moeten verder nu.

Hoe denk je dat die splers gemotiveerd dé derby kunnen aanvatten en zich gesteund kunnen voelen door hun publiek als de hele tent naast de kwestie ligt te roepen. In het stadion moeten we achter de ploeg staan gvd. Ervoor en erna doe je voor mijn part wat je wil (op een deftige en beleefde manier weliswaar), maar tijdens de match moeten we achter het team staan.
Ik zal komende vrijdag voor de eerste keer dat ik naar Staaien kom niet roepen voor de ploeg. Ik ben het kotsbeu. Gedane zaken nemen inderdaad geen keer. Maar als we gewoon verder supporteren, dan geven we de smeerlappen gelijk. Aan u om de term "smeerlappen" met namen in te vullen. Ik steek er mijn hand niet voor in het vuur dat er geen enkele speler betrokken is bij het ontslag van Brepoels. En voor zo'n bende (hoeveel het er ook mogen zijn) ga ik niet roepen. Want dat is net wat ze willen.

Ik zal er zijn. Zoals altijd. Maar dan enkel voor mijn kameraden, waarvan er zelfs al een deel afhaken. Ik neem ze het niet eens kwalijk. De spelers, de rest van de technische staf en het onbekwame bestuur kunnen voor bij de boom in. Ik geef respect als ik respect krijg. En dat is in mijn ogen niet meer het geval.

Ik moet niks overigens. Dus ik moet ook niet achter het team staan. Elke protestactie die er al dan niet spontaan ontstaat komende vrijdag en die zonder geweld gebeurt, zal ik ten volle steunen.

Trop is te veel en te veel is trop.

Het resultaat die paljassen uit het noorden kan mij overigens gestolen worden.
A loyal football fan only supports the shirt...
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Messi »

KNRI schreef:het zou interessant zijn om eerst eens te weten wie nu juist wat doet binnen de club voordat men zomaar in het wilde weg mensen begint te viseren. Iemand ooit al dat befaamde organigram van Roland gezien?

Mangelschots is een populaire naam als het op 'pispaal-zoeken' aankomt maar ik kan me moeilijk voorstellen dat hij de eindverantwoordelijkheid draagt in sportieve keuzes. Hij heeft in het verleden trouwens minstens zoveel voor de club gedaan als Brepoels nu en heeft zijn standbeeld al lang verdiend! :toppie:
²

+Het is ook zo dat namen die op het forum vallen als mogelijke transfers ook mislukken. Om een voorbeeld te noemen: Tisza is ook enorm vaak aangehaald als transfer die ze moeten doen. Uiteindelijk komt Tisza en mislukt Tisza.
Het valt mij ook op dat het lijkt of spelers hier minder kans hebben om te slagen. Bvb. Onana krijgt op STVV geen deuk in een pakje boter getrapt, elders speelt hij de pannen van het dak. Ligt dat aan een slechte sportieve ondersteuning? Ik zou het niet weten. Ik stel me daar vragen bij.

Het vertrouwen van de supporters naar het bestuur toe is nu tot een nieuw dieptepunt gezakt en terecht. Ze lijken daar zich schijnbaar geen zorgen over te maken aan de Tiense. Verontrustend hoe ze met de voeten van de STVV-supporter blijven spelen.
De bal ligt in het kamp van het bestuur om dat vertrouwen te herstellen. *Tip: Hervorm grondig de sportieve structuur.*
*2e bijkomende tip: wees transparanter met de supporter, het ontbreken van een organigram is hier een illustratief voorbeeld van, qua communicatie kan het ook pakken beter.*
Plaats reactie