Actie ondernemen tegen GM

Alles over de wedstrijden van STVV
bertie8
Berichten: 216
Lid geworden op: 08 aug 2011, 14:55

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door bertie8 »

Ben de beer schreef:["]
Ben de beer schreef:Zie eerlijk gezegd het nut niet in van "nog maar eens uitleg gaan vragen bij Morenne"
Een voetbalploeg is geen parlementaire democratie ; het is een bedrijf waar de CEO en de raad van bestuur beslist!
Wij zijn daarenboven "slechts abonnees" en geen aandeelhouders die de bestuurders om rekenschap kunnen vragen...
Niet mee eens. Akkoord, wij zijn niet de aandeelhouders van STVV, maar wij zijn wel de consumenten van STVV, als we dan toch over het bedrijfsleven gaan beginnen. En een bedrijf staat of valt met zijn klanten. Als wij het 'product' STVV slecht vinden en geen abo meer gaan kopen, dan gaat deze club gegarandeerd naar lagere reeksen. Het is dan aan Benoit en co om de consument proberen te overtuigen om hun product (opnieuw) aan te kopen, dus dan vind ik het niet meer dan normaal dat supporters om uitleg gaan vragen en ze ook krijgen.
OK Halenaar ; een nieuwe poging gestoeld op je eigen redenering:
Je bent klant bij een bank : je hebt je niet te moeien wie er aangeworven of ontslagen wordt; evenmin over het beleid van de bank of wie er CEO is of blijft ....En als het "product"u niet aanstaat ben je idd vrij naar een"ander product bij een andere bank" over te stappen.Aan u de keuze,maar...medezeggenschap of beslissingsrecht heb je niet...Als je dat zou willen moet je maar ofwel hoofdaandeelhouder worden of je bank overnemen :lol:

I rest my case... :stvv:

PS: Ik werk niet bij een bank en heb ook geen enkele binding met het beleid of het bestuur van STVV :|[/quote]
Ja, maar bank = uw verstand, uw favoriete ploeg = uw hart. Moesten ze hier allemaal doen zoals bij hun bankzaken, STVV had nog amper 20 man in de tribune :)
[/quote]
Het zou nog erger zijn, moesten we onze bankzaken op dezelfde manier als STVV benaderen. Allemaal torenhoge schulden en een afbetalingsplan. :mrgreen:[/quote]

Actie ondernemen of een boycot vind ik persoonlijk nutteloos.Brepoels is weg en is goed weg.Niets zal dat nog kunnen veranderen.Persoonlijk vond ik Brepoels ook een heel aimabel mens, maar ook met zijn beperkingen.Vanaf dag één heeft hij zeer goed het hart van de supporters bespeeld.Hij wist heel goed dat de STVV- supporters een trainer konden kraken en daarom heeft hij zich hiertegen heel goed gewapend,door de supporters achter hem te krijgen.Hij is daar wonderwel in geslaagd. Hij dacht waarschijnlijk als ik de supporters achter mij heb, durft het bestuur mij nooit op de wip zetten.Tot hiertoe niets aan de hand en niets verkeerd mee.
Maar Brepoels maakte ook fouten.
- Brepoels dacht op het laatste dat Brepoels STVV was en dat STVV Brepoels was.Hij wilde dat STVV spelers aantrok die hij wilde (8 tranfers van hem)Een trainer de tranfers laten doen loopt op termijn altijd falikant uit.Trainers zijn passanten.
-Hij kreeg 8 spelers die hij wilde en op het einde zei hij dat er kwaliteit moest bijkomen.Dat de jongens nog moesten groeien,zei hij.
- Hij wilde absoluut Daseleire.Maar op het einde was Daseleire te klein en moest er een grotere komen.Hij kreeg hem nl. Ngawa.Hij was bij STVV even groot als bij Genk.
-Hoeveel vragen hebben wij ons niet gesteld bij zijn opstellingen en te late vervangingen.Met als toppunt de opstelling in Kortrijk.
- Hij moest een 10 hebben. Het verhaal Christ moet ik niet meer oprakelen.
- De opstelling van Schouterden is hier al meermaals gehekeld.
- Volgens mij was Brepoels op het de pedalen wat aan het verliezen.
- Ik vermoed dat hij de laatste dagen, tijdens de afwezigheid van Morenne, ook wat wild om zich heen geslagen heeft naar de overige bestuursleden i.v.m de aankoop van Geeraerts.
Om al deze redenen en waarschijnlijk nog andere, ons onbekend, is het vrij logisch dat men gezegd heeft " en hier stopt het verhaal"Het bestuur zal wel in eer en geweten gehandeld hebben en daarom vind ik een boycot ongepast.Men staat veel beter als één man achter de ploeg en de nieuwe trainer.
Het was misschien beter geweest hem te ontslaan als trainer, maar hem bij de ploeg te houden in een andere functie.Maar dan moet hij ook willen en bekwaam zijn voor die andere functie en daar heb ik ook mijn twijfels over.Ik ben er haast van overtuigd dat Morenne dit ook in overweging genomen heeft[/quote]
@ Bertie 8:
In mijn ogen een objectieve en correcte analyse; boenk erop zonder al te veel sentiment...[/quote]
Mag ik ook nog vermelden:
-het geflirt met Lokeren
-Brepoels werd een openbreking van zijn contract voorgesteld.Tot op de dag van zijn ontslag was hij daar nog niet op in gegaan.Waarom niet? Indien STVV hem toch zo nauw aan het hart lag, waarom tekende hij dat niet?
-De problemen tussen Brepoels en enkele spelers waren ons ook bekend : Christ - Dufer - Rijmenants - Buyssens
Toch een hele waslijst, die het bestuur onmogelijk blij kon stemmen.Guido heeft zeker zijn verdienste gehad en ons fijne momenten bezorgd.Maar het was over voor hem en trop is trop op een zeker ogenblik.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Halenaar »

Sommigen hier zijn echt grappig.
bertie8
Berichten: 216
Lid geworden op: 08 aug 2011, 14:55

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door bertie8 »

Halenaar schreef:Sommigen hier zijn echt grappig.
Beste Supporters.
Ik heb er alle begrip voor dat sommige mensen voor of tegen Mangelschots zijn.Maar denk wel: "Ook hij heeft ongetwijfeld grote verdiensten gehad in dienst van STVV.Denk ook daar maar eens aan terug.De man heeft waarschijnlijk in de loop der jaren wel fouten gemaakt. Wie niet?
Ook wij en jullie ook?
Maar denk eraan dat de man op dit ogenblik ziek is.Iets wat wij niemand toewensen.Een boycot en zo iemand aan de schandpaal hangen door te scanderen "Mangelschots buiten" vind ik ongepast, zeer laag bij de grond en mensonwaardig.Ik zou me in uw plaats schamen, indien dit vrijdagavond zou gebeuren.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1202
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Luc »

bertie8 schreef:
Halenaar schreef:Sommigen hier zijn echt grappig.
Beste Supporters.
Ik heb er alle begrip voor dat sommige mensen voor of tegen Mangelschots zijn.Maar denk wel: "Ook hij heeft ongetwijfeld grote verdiensten gehad in dienst van STVV.Denk ook daar maar eens aan terug.De man heeft waarschijnlijk in de loop der jaren wel fouten gemaakt. Wie niet?
Ook wij en jullie ook?
Maar denk eraan dat de man op dit ogenblik ziek is.Iets wat wij niemand toewensen.Een boycot en zo iemand aan de schandpaal hangen door te scanderen "Mangelschots buiten" vind ik ongepast, zeer laag bij de grond en mensonwaardig.Ik zou me in uw plaats schamen, indien dit vrijdagavond zou gebeuren.
Zoals je zegt, hij heeft ongetwijfeld grote verdiensten gehad. Zijn tijd is echter voorbij en hij zou eigenlijk al lang op pensioen moeten zijn ! Ik denk niet dat hij de laatste seizoenen nog degelijke transfers gedaan heeft en daarvoor is hij er toch als TD. Hoog tijd voor vernieuwing !

Met het 2de deel van je post ben ik het eens ! Laten we al het 'buiten' geroep maar houden voor Withofs en Vanleeuw !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Actie ondernemen tegen GM

Bericht door Jacques »

kenshi schreef:Wij zijn supporter van STVV en niet van Guido, anders moet je hem maar volgen naar zijn volgende club, het leven van STVV gaat verder,
respect voor wat hij gepresteerd heeft maar niemand van ons zit alle dagen op de club weet wat er in de bestuurskamer allemaal gezegd word, dus ik
ga er vanuit dat er wel een gegronde reden zal zijn voor zijn ontslag
Ons bestuur ook niet, wie moet er anders de bakkerij wel doen? :lol:
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie