Nieuwe trainer

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Nieuwe trainer

Bericht door stvvilvoorde »

Cremasco schreef: Is deels waar : Morrenne had nog tijd genoeg voor een tweetal aanwinsten maar na Ngawa was het 10 dagen abnormaal stil. Er was nog keuze genoeg.
Tsja als ge liever op vakantie gaat als de 'moneytime' in voetbal aanbreekt, kan dat drie dingen betekenen.
Oftewel zijt ge te loemp om te helpen donderen, oftewel is het geld op, oftewel is er iemand anders die nog steeds de beslissingen neemt.
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Rikke »

stvvilvoorde schreef:
Cremasco schreef: Is deels waar : Morrenne had nog tijd genoeg voor een tweetal aanwinsten maar na Ngawa was het 10 dagen abnormaal stil. Er was nog keuze genoeg.
Tsja als ge liever op vakantie gaat als de 'moneytime' in voetbal aanbreekt, kan dat drie dingen betekenen.
Oftewel zijt ge te loemp om te helpen donderen, oftewel is het geld op, oftewel is er iemand anders die nog steeds de beslissingen neemt.

En in Morenne zijn geval zijn het alle 3 de feiten.

Ik neem het hem nog altijd zeer kwalijk dat hij op vakantie ging. Toen Morenne werd aangesteld heb ik nooit onder stoelen of naken gestoken dat ik die kerel niet moet. Ik werd uitgelachen en neergesabeld.
Nu 2,5 maand later zie je waar je staat, en dat is niet enkel RD zijn fout.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Rikke »

den ief schreef:Schieten op morrenne is begrijpelijk, maar ik denk toch dat we deze situatie voor 90% te danken hebben aan het mooie voorbereidende werk van de heer duchatelet die ons in een cruciale fase in puin achterliet. Wraakroepend waren dan ook weer zijn woorden dat we ons huiswerk af hadden en klaar waren voor een goed seizoen. Bij standard gaat hij weer net hetzelfde doen hoor, ik ben echt benieuwd hoe dat daar gaat aflopen.

Schieten Op Morenne is wel degelijk terecht. Als hij vond dat ons team niet voldeed dan had hij spelers moeten bijkopen, maar neen lees er zijn interviews maar op na . OOk hij zei dat we sterk genoeg waren, en stop nu eens met alles op RD zijn nek te duwen. De overnemers hadden alle tijd om het roer om te gooien .
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Dreke »

Schieten op Morrenne is vooral te vroeg. Dat het nu niet goed gaat, is op zijn minst (en dan druk ik het zacht uit) voor een stuk op RD zijn kap.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Dries Herbots »

Rikke schreef:
den ief schreef:Schieten op morrenne is begrijpelijk, maar ik denk toch dat we deze situatie voor 90% te danken hebben aan het mooie voorbereidende werk van de heer duchatelet die ons in een cruciale fase in puin achterliet. Wraakroepend waren dan ook weer zijn woorden dat we ons huiswerk af hadden en klaar waren voor een goed seizoen. Bij standard gaat hij weer net hetzelfde doen hoor, ik ben echt benieuwd hoe dat daar gaat aflopen.

Schieten Op Morenne is wel degelijk terecht. Als hij vond dat ons team niet voldeed dan had hij spelers moeten bijkopen, maar neen lees er zijn interviews maar op na . OOk hij zei dat we sterk genoeg waren, en stop nu eens met alles op RD zijn nek te duwen. De overnemers hadden alle tijd om het roer om te gooien .
Ze hebben allebei gedeeltelijk schuld aan de malaise. Ik geef Morrenne nog een beetje krediet. Wat niet wegneemt dat ze zich in de winter MOETEN bewijzen bij de transferperiode.
K.STVV speelt op Staaien.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Scandic »

Dries Herbots schreef: Ze hebben allebei gedeeltelijk schuld aan de malaise. Ik geef Morrenne nog een beetje krediet. Wat niet wegneemt dat ze zich in de winter MOETEN bewijzen bij de transferperiode.
Er zijn veel fouten gemaakt en het zal niet simpel worden om die op één transferperiode recht te trekken. Vraag maar eens na in Genk...Daar houdt men nu hun hart al vast voor de komende 2 transferperiodes.

Hopelijk pakt STVV snel punten, anders zie ik het somber in.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Nieuwe trainer

Bericht door the fan »

En waarom zou er in de winter WEL plots geld zijn?
Ik krijg het van die winteraankopen,hè! Heeft er nu niemand in dat bestuur door dat je veel beter op het begin vh seizoen kan inkopen en dat dat veel goedkoper is en veel minder risico's inhoudt ...
AMATEURS

Het seizoen is pas begonnen en nu al heb ik spijt van mijn abonnement ...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jack »

Als in de winterstop de kloof al niet te groot is...

Soit, ik denk toch dat er niet veel meer in zit dan spelers lenen.
Ze moeten zeker van 10 spelers balast afgeraken (Appeltans, Antheunis, Vanwelkenhuyze,...).
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Scandic »

Jack schreef:Als in de winterstop de kloof al niet te groot is...

Soit, ik denk toch dat er niet veel meer in zit dan spelers lenen.
Ze moeten zeker van 10 spelers balast afgeraken (Appeltans, Antheunis, Vanwelkenhuyze,...).
Ik vrees ook dat het lenen zal worden. Hopelijk is men al bezig met rond te kijken, anders ben je sowieso te laat. Van de balast afgeraken is een groter probleem.
BBB
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2016, 09:08

Re: Nieuwe trainer

Bericht door BBB »

Er is geen enkel trainer die na René Vandereycken bereikt heft wat René gedaan heft het jaar later. Misschien spelt hij wat te defensief, lees slim en uitgekookt, maar de reultaten waren er gezien de middelen wel. Echter men moet hem de tijd gunnen. De basis van de nationale ploeg is zijn werk. Wijeln reporter Jan Wauters vond hem intelligent liet weten dat Anderlecht een stragische fout maakte met hem zo vroeg te ontslaan. Marc Degryse die buiten technisch onderlegd te zijn een speller was met een enorm spelinzicht en voetbalintelligentie, bij extra time bevestigt hij dit continu, stelde René ook voor om trainer van Club Brugge te worden. Volgens mij is René nog beter dan Michel Preud'homme. René's probleem is dat hij moeilijk diplomatisch blijft bij onprofessionele reacties en bekwaamheden van bestuur en pers.
Als René deze uitdaging wil aangaan, heft STVV niet enkel een van de meest onderlegde trainers, iemand met een visie, maar ook een stevig uithangbord die een structurele groei onderbouwd. Enige raad, iets minder koele beredeneerdheid en iets meer passionele inzet die past bij STVV en de chemie tussen de partijen wordt een succesvolle cocktail.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Dreke »

Vandereycken is al 7 jaar geen trainer meer. Ik heb geen idee van zijn activiteiten in het voetbal sinds toen. Maar je kan je wel afvragen of hij nog "mee" is na 7 jaar...
A loyal football fan only supports the shirt...
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jan Bulder »

BBB schreef: René's probleem is dat hij moeilijk diplomatisch blijft bij onprofessionele reacties en bekwaamheden van bestuur en pers.
Dan moet hij zeker voor Bart en Roland komen werken :yes:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Nieuwe trainer

Bericht door stvvilvoorde »

Is Vandereycken één van de drie opties?
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Nieuwe trainer

Bericht door tweety »

stvvilvoorde schreef:Is Vandereycken één van de drie opties?
Ik mag hopen van niet.. :shock:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jack »

BBB schreef:Er is geen enkel trainer die na René Vandereycken bereikt heft wat René gedaan heft het jaar later. Misschien spelt hij wat te defensief, lees slim en uitgekookt, maar de reultaten waren er gezien de middelen wel. Echter men moet hem de tijd gunnen. De basis van de nationale ploeg is zijn werk. Wijeln reporter Jan Wauters vond hem intelligent liet weten dat Anderlecht een stragische fout maakte met hem zo vroeg te ontslaan. Marc Degryse die buiten technisch onderlegd te zijn een speller was met een enorm spelinzicht en voetbalintelligentie, bij extra time bevestigt hij dit continu, stelde René ook voor om trainer van Club Brugge te worden. Volgens mij is René nog beter dan Michel Preud'homme. René's probleem is dat hij moeilijk diplomatisch blijft bij onprofessionele reacties en bekwaamheden van bestuur en pers.
Als René deze uitdaging wil aangaan, heft STVV niet enkel een van de meest onderlegde trainers, iemand met een visie, maar ook een stevig uithangbord die een structurele groei onderbouwd. Enige raad, iets minder koele beredeneerdheid en iets meer passionele inzet die past bij STVV en de chemie tussen de partijen wordt een succesvolle cocktail.
Welkom op het forum René! :)
Gesloten