Nieuwe trainer

Alles over de wedstrijden van STVV
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Nieuwe trainer

Bericht door bert1924 »

Goody schreef:Oesje, de nieuwe trainer gaat 2 uur trainen per dag (allée volgens de Vod van Limburg).
gaan onze spelerkes dat wel accepteren :clap:
Ja maar dan slechts een training per dag.
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: Nieuwe trainer

Bericht door patattenboer »

@Leuvenaar ja toneel!
@ Chimedza ja :cool:
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Cremasco »

Big si : je vist zoveel ? Heb je daar belang bij ? :D
Je lijkt me idd. Voets himself die hier bewijzen van roddels tegen hemzelf wil als bewijslast tegen degenen die hem zwart maakten.
Waar rook is is vuur, neem het van me aan. De spelers doen zoiets niet zomaar. In al de jaren dat ik supporter ben (en dat zijn er veel) heb ik een kern nooit zoiets zien doen. Ook spelers die het ontslag aanvechten bij het bestuur, nooit meegemaakt. Dat zegt genoeg.
delwiche
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jan 2011, 17:00

Re: Nieuwe trainer

Bericht door delwiche »

Cremasco schreef:Big si : je vist zoveel ? Heb je daar belang bij ? :D
Je lijkt me idd. Voets himself die hier bewijzen van roddels tegen hemzelf wil als bewijslast tegen degenen die hem zwart maakten.
Waar rook is is vuur, neem het van me aan. De spelers doen zoiets niet zomaar. In al de jaren dat ik supporter ben (en dat zijn er veel) heb ik een kern nooit zoiets zien doen. Ook spelers die het ontslag aanvechten bij het bestuur, nooit meegemaakt. Dat zegt genoeg.
Guido heeft meermaals aan Voets gevraagt zijn houding tegenover de spelers te veranderen... maar neen !!! En wat wordt verstaan onder zijn houding (arrogantie ?)
Dat echt zoveel onvrede was tussen de hele spelersgroep en Voets dat wist Guido pas afgelopen maandag na de stemming.
Dit ging Guido echt zijn petje te boven...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Halenaar »

Dus om het kort en bondig samen te vatten:

Spelersgroep wilt absoluut doorgaan met Guido = Guido krijgt C4.

Spelersgroep wilt absoluut niet doorgaan met Voets = Voets mag blijven.

WTF :zot:
delwiche
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jan 2011, 17:00

Re: Nieuwe trainer

Bericht door delwiche »

Halenaar schreef:Dus om het kort en bondig samen te vatten:

Spelersgroep wilt absoluut doorgaan met Guido = Guido krijgt C4.

Spelersgroep wilt absoluut niet doorgaan met Voets = Voets mag blijven.

WTF :zot:

En spijtig dat mijn discussie op stadion over Voets en het bestuur niet aan bod is geweest.
Maar Aimé Antheunis is er toch goed op ingegaan....

Voor mij einde discussie.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jack »

Halenaar schreef:Dus om het kort en bondig samen te vatten:

Spelersgroep wilt absoluut doorgaan met Guido = Guido krijgt C4.

Spelersgroep wilt absoluut niet doorgaan met Voets = Voets mag blijven.

WTF :zot:
Ik zou "spelers die door wouden gaan met Brepoels" toch ook niet overschatten. Er zal inderdaad een deel echt kapot zijn van zijn vertrek, ja, misschien zelfs kwaad. Maar evengoed is er wel degelijk een deel geweest dat zijn beklag gedaan heeft over Brepoels (en dan denk ik vooral aan Dufer, Christ,...), al dan niet met de hoop dat hij weggestuurd werd. Waarom denk je anders dat Dufer zich excuseert bij Brepoels en zich schuldig voelt? Hij heeft DENK IK geklaagd, maar niet met de bedoeling dat Brepoels buiten geflikkerd zou worden. Als echter een aantal spelers dat zo doen, dan kan dat leiden tot wat gebeurd is...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Halenaar »

Jack schreef:
Halenaar schreef:Dus om het kort en bondig samen te vatten:

Spelersgroep wilt absoluut doorgaan met Guido = Guido krijgt C4.

Spelersgroep wilt absoluut niet doorgaan met Voets = Voets mag blijven.

WTF :zot:
Ik zou "spelers die door wouden gaan met Brepoels" toch ook niet overschatten. Er zal inderdaad een deel echt kapot zijn van zijn vertrek, ja, misschien zelfs kwaad. Maar evengoed is er wel degelijk een deel geweest dat zijn beklag gedaan heeft over Brepoels (en dan denk ik vooral aan Dufer, Christ,...)
Kijk, als er een delegatie gaat naar het bestuur vanuit de spelersgroep om het ontslag ongedaan te maken, en als heel de spelersgroep Brepoels een staande ovatie geeft, dan is dat een teken dat die misnoegde spelers met een zeer klein aantal zijn en niks te zeggen hebben. En waarom zou Dufer lastig zijn op Guido? Hij heeft tot nu toe altijd een basisplaats gehad, behalve bij de laatste match. En ook met Christ had hij tot nader orde geen problemen denk ik, hij besefte maar al te goed dat er nog gewerkt moest worden aan zijn diepgang en tactisch inzicht. Kijk trouwens maar eens terug naar de beelden van bij Club, en hoe Christ Guido vastpakte van vreugde ;)
big si
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 aug 2011, 01:46

Re: Nieuwe trainer

Bericht door big si »

Cremasco schreef:Big si : je vist zoveel ? Heb je daar belang bij ? :D
Je lijkt me idd. Voets himself die hier bewijzen van roddels tegen hemzelf wil als bewijslast tegen degenen die hem zwart maakten.
Waar rook is is vuur, neem het van me aan. De spelers doen zoiets niet zomaar. In al de jaren dat ik supporter ben (en dat zijn er veel) heb ik een kern nooit zoiets zien doen. Ook spelers die het ontslag aanvechten bij het bestuur, nooit meegemaakt. Dat zegt genoeg.

Dit is de reinste flauwe die ik al gehoord heb.NIEMAND IS IETS GAAN AANVECHTEN BIJ HET BESTUUR ? En neen ik moet bij niemand vissen .
Vorige week maandag is er vanuit de tribune geroepen door een supporter toen de spelers terug kwamen van hun uitloop , dat het misschien wel tijd werd dat GUIDO beter zou opstappen , daar is reactie gekomen van de spelersgroep met het volgende antwoord : DAT DENK IK OOK .
En nee simpele ik ben Voets niet ?? :mierenneuker:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Since '54 »

@ Krisaias

Kan u uw archief eens raadplegen om na te gaan hoeveel wedstrijden Frank Van der Elst en Danny Boffin hebben samengespeeld bij de Rode Duivels en over welke periode het handelt?

Dank u bij vooorbaat mijn vriend.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1201
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Luc »

Since '54 schreef:@ Krisaias

Kan u uw archief eens raadplegen om na te gaan hoeveel wedstrijden Frank Van der Elst en Danny Boffin hebben samengespeeld bij de Rode Duivels en over welke periode het handelt?

Dank u bij vooorbaat mijn vriend.
Franky Van der Elst, 86 wedstrijden, periode 1984-1998
Danny Boffin, 53 wedstrijden, periode 1989-2002

In deze wedstrijden speelden ze samen, volledige wedstrijd of gedeeltelijk, bij gedeeltelijke wedstrijd was het meestal VDE die de wedstrijd volledig speelde en Boffin die inviel of vervangen werd. Hopelijk ben ik er geen vergeten !

23/08/1989 België 3 - 0 Denemarken
25/10/1989 België 1 - 1 Luxemburg
12/09/1990 België 0 - 2 Oost-Duitsland
09/10/1991 Hongarije 0 - 2 België
25/03/1992 Frankrijk 3 - 3 België
22/04/1992 België 1 - 0 Cyprus
03/06/1992 Faeroer Eilanden 0 - 3 België
14/10/1992 België 1 - 0 Roemenië
18/11/1992 België 2 - 0 Wales
13/02/1993 Cyprus 0 - 3 België
31/03/1993 Wales 2 - 0 België
22/05/1993 België 3 - 0 Faeroer Eilanden
13/10/1993 Roemenië 2 - 1 België
17/11/1993 België 0 - 0 Tsjechoslowakije
04/06/1994 België 9 - 0 Zambia
08/06/1994 België 3 - 1 Hongarije
19/06/1994 België 1 - 0 Marokko
29/06/1994 België 0 - 1 Saoedi Arabië
02/07/1994 België 2 - 3 Duitsland
07/09/1994 België 2 - 0 Armenië
16/11/1994 België 1 - 1 Macedonië
17/12/1994 België 1 - 4 Spanje
11/10/1997 België 3 - 2 Wales
29/10/1997 Ierse Rep. 1 - 1 België
15/11/1997 België 2 - 1 Ierse Rep.
25/02/1998 België 2 - 0 Verenigde Staten
25/03/1998 België 2 - 2 Noorwegen
22/04/1998 België 1 - 1 Roemenië
27/05/1998 België 0 - 1 Frankrijk
03/06/1998 België 2 - 0 Colombië
06/06/1998 België 1 - 0 Paraguay
13/06/1998 België 0 - 0 Nederland
20/06/1998 België 2 - 2 Mexico
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Nieuwe trainer

Bericht door FANFOREVER »

Het vertrek van Guido Brepoels maakte veel los, de spelers van STVV zijn terug overgegaan naar de orde van de dag. Vrijdag staat de derby tegen Racing Genk op de agenda. Zo snel mogelijk onderaan (1 op 15) weggeraken is de boodschap. De aanpak van de nieuwe trainer valt alvast in de smaak.

"Je voelt enorm dat Van der Elst een pak ervaring heeft als speler. Hij deelt die ervaring vooral wanneer je bepaalde keuzes moet maken in wedstrijdvormen", stelt Nils Schouterden in HBvL.

"Een voordeel vind ik dat hij vlot Engels en Frans spreekt. Op dat vlak gaan we er enorm op vooruit. Je merkt dat aan de anderstalige jongens."

"Van der Elst maakte al een goede indruk op de spelersgroep", stelt Vincent Euvrard. "Een heel rustige persoonlijkheid, maar iemand met een duidelijke visie, iemand die duidelijke accenten legt. Je merkt meteen dat Van der Elst zelf op het hoogste niveau gevoetbald heeft en dat hij ook altijd van verzorgd spel houdt."

Na vier trainingsdagen mag Franky Van der Elst al meteen aan de bak. Zwarte beest Racing Genk zakt naar Stayen af. De Kanaries hopen de ban te kunnen breken.

Bron : VoetbalBelgie.be
:stvv:
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Chimedza4ever13 »

FANFOREVER schreef:Het vertrek van Guido Brepoels maakte veel los, de spelers van STVV zijn terug overgegaan naar de orde van de dag. Vrijdag staat de derby tegen Racing Genk op de agenda. Zo snel mogelijk onderaan (1 op 15) weggeraken is de boodschap. De aanpak van de nieuwe trainer valt alvast in de smaak.

"Je voelt enorm dat Van der Elst een pak ervaring heeft als speler. Hij deelt die ervaring vooral wanneer je bepaalde keuzes moet maken in wedstrijdvormen", stelt Nils Schouterden in HBvL.

"Een voordeel vind ik dat hij vlot Engels en Frans spreekt. Op dat vlak gaan we er enorm op vooruit. Je merkt dat aan de anderstalige jongens."

"Van der Elst maakte al een goede indruk op de spelersgroep", stelt Vincent Euvrard. "Een heel rustige persoonlijkheid, maar iemand met een duidelijke visie, iemand die duidelijke accenten legt. Je merkt meteen dat Van der Elst zelf op het hoogste niveau gevoetbald heeft en dat hij ook altijd van verzorgd spel houdt."

Na vier trainingsdagen mag Franky Van der Elst al meteen aan de bak. Zwarte beest Racing Genk zakt naar Stayen af. De Kanaries hopen de ban te kunnen breken.

Bron : VoetbalBelgie.be
Als ze dan op termijn ook nog effectief dat verzorgd voetbal en die visie kunnen uitvoeren op het veld dan pas zitten we in de juiste richting.
Dan gaat Franky toch ook moeten gaan toveren ofwel het geluk hebben dat enkele jongeren opstaan en tot veel meer in staat zijn dan we denken.
Guido predikte dat aanvallend foetbal ook al tijd, ma ik zag daar daar toch weinig van terug op het veld. Vond het ook steeds raar dat hij dan net die spelers daarvoor, naast zich op de bank plaatste. Fout gegokt en met 1 op 15 zijn eigen lijdensweg binnen te graven...
Aan FVE om het tegendeel te bewijzen.
Laatst gewijzigd door Chimedza4ever13 op 07 sep 2011, 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Alain »

FANFOREVER schreef:Het vertrek van Guido Brepoels maakte veel los, de spelers van STVV zijn terug overgegaan naar de orde van de dag. Vrijdag staat de derby tegen Racing Genk op de agenda. Zo snel mogelijk onderaan (1 op 15) weggeraken is de boodschap. De aanpak van de nieuwe trainer valt alvast in de smaak.

"Je voelt enorm dat Van der Elst een pak ervaring heeft als speler. Hij deelt die ervaring vooral wanneer je bepaalde keuzes moet maken in wedstrijdvormen", stelt Nils Schouterden in HBvL.

"Een voordeel vind ik dat hij vlot Engels en Frans spreekt. Op dat vlak gaan we er enorm op vooruit. Je merkt dat aan de anderstalige jongens."

"Van der Elst maakte al een goede indruk op de spelersgroep", stelt Vincent Euvrard. "Een heel rustige persoonlijkheid, maar iemand met een duidelijke visie, iemand die duidelijke accenten legt. Je merkt meteen dat Van der Elst zelf op het hoogste niveau gevoetbald heeft en dat hij ook altijd van verzorgd spel houdt."

Na vier trainingsdagen mag Franky Van der Elst al meteen aan de bak. Zwarte beest Racing Genk zakt naar Stayen af. De Kanaries hopen de ban te kunnen breken.

Bron : VoetbalBelgie.be
De beste vriendjes van Brepoels zijn goed hun best aan het doen om ook de beste vriendjes van Van der Elst te worden. :grappig:
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Erik Engerd »

Laten we er toch over op houden, Guido is weg, tis mooi geweest tijd voor een nieuw tijdperk

Ik heb Lommel vorig jaar een paar keer zien voetballen en moet zeggen dat ze op n slecht veld (einde seizoen, eindronde) nog beter voetbal brachten als STVV... twas een sterke combinerende ploeg, verzorgd spelend, geen lange ballen zoals dat hier vaak den tactiek was... watch verre bal naar Sidi

Christ en Dufer moeten zich nu maar bewijzen, ik ben benieuwd, dikwijls zie je wel spelers aan de oppervlakte komen bij een trainers-wissel laten we hopen!
Gesloten