Nieuwe trainer

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Nieuwe trainer

Bericht door tbird »

Erik Engerd schreef:Laten we er toch over op houden, Guido is weg, tis mooi geweest tijd voor een nieuw tijdperk
Amen
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1466
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Krisaias »

Since '54 schreef:@ Krisaias

Kan u uw archief eens raadplegen om na te gaan hoeveel wedstrijden Frank Van der Elst en Danny Boffin hebben samengespeeld bij de Rode Duivels en over welke periode het handelt?

Dank u bij vooorbaat mijn vriend.

Mijn archief is voornamelijk STVV gerelateerd, mijn vriend, maar ik zal eens zien wat ik hierover kan terugvinden.

Na edit: ik zie dat Luc de nodige research al voor u gedaan heeft, waarvoor dank ;)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Cremasco »

Het is de eerste keer bij mijn weten dat STVV een trainer inhaalt die adelbrieven heeft als speler én ervaring heeft als trainer. Wilmots kon dat eerste ook voorleggen maar had 0,0 ervaring toen hij hier trainer was. Misschien Fazekas en Van Moer in een ver verleden maar die waren speler-trainer tegelijkertijd. Ik doel op caps voor de nationale ploeg hé, voor alle duidelijkheid. Anders kwam Van Wijk misschien ook in aanmerking
Gebruikersavatar
Kan Harie
Berichten: 187
Lid geworden op: 01 feb 2011, 00:02
Supporter van: STVV

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Kan Harie »

Cremasco schreef:Het is de eerste keer bij mijn weten dat STVV een trainer inhaalt die adelbrieven heeft als speler én ervaring heeft als trainer. Wilmots kon dat eerste ook voorleggen maar had 0,0 ervaring toen hij hier trainer was. Misschien Fazekas en Van Moer in een ver verleden maar die waren speler-trainer tegelijkertijd. Ik doel op caps voor de nationale ploeg hé, voor alle duidelijkheid. Anders kwam Van Wijk misschien ook in aanmerking
Vergeet Henk Houwaert niet he :grappig:
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Cremasco »

Kan Harie schreef:
Cremasco schreef:Het is de eerste keer bij mijn weten dat STVV een trainer inhaalt die adelbrieven heeft als speler én ervaring heeft als trainer. Wilmots kon dat eerste ook voorleggen maar had 0,0 ervaring toen hij hier trainer was. Misschien Fazekas en Van Moer in een ver verleden maar die waren speler-trainer tegelijkertijd. Ik doel op caps voor de nationale ploeg hé, voor alle duidelijkheid. Anders kwam Van Wijk misschien ook in aanmerking
Vergeet Henk Houwaert niet he :grappig:
Is die dan international geweest ?
Jester
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 jul 2011, 19:59

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jester »

Cremasco schreef:
Kan Harie schreef:
Cremasco schreef:Het is de eerste keer bij mijn weten dat STVV een trainer inhaalt die adelbrieven heeft als speler én ervaring heeft als trainer. Wilmots kon dat eerste ook voorleggen maar had 0,0 ervaring toen hij hier trainer was. Misschien Fazekas en Van Moer in een ver verleden maar die waren speler-trainer tegelijkertijd. Ik doel op caps voor de nationale ploeg hé, voor alle duidelijkheid. Anders kwam Van Wijk misschien ook in aanmerking
Vergeet Henk Houwaert niet he :grappig:
Is die dan international geweest ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henk_Houwaart volgens wikipedia één cap, blijkbaar :p
Gebruikersavatar
Kan Harie
Berichten: 187
Lid geworden op: 01 feb 2011, 00:02
Supporter van: STVV

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Kan Harie »

Jester schreef:
Cremasco schreef:
Kan Harie schreef:
Cremasco schreef:Het is de eerste keer bij mijn weten dat STVV een trainer inhaalt die adelbrieven heeft als speler én ervaring heeft als trainer. Wilmots kon dat eerste ook voorleggen maar had 0,0 ervaring toen hij hier trainer was. Misschien Fazekas en Van Moer in een ver verleden maar die waren speler-trainer tegelijkertijd. Ik doel op caps voor de nationale ploeg hé, voor alle duidelijkheid. Anders kwam Van Wijk misschien ook in aanmerking
Vergeet Henk Houwaert niet he :grappig:
Is die dan international geweest ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henk_Houwaart volgens wikipedia één cap, blijkbaar :p
En speelde toch bij fcb, zal daar ook wel wa europese matchen gespeeld hebben. Maar als ik aan zn resultaten hier terugdenk.. joenge toch! :dead:
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Nieuwe trainer

Bericht door AirMontella »

Strafste vond ik toch nog toen hij Vanczak op de rechtsmidden wou posteren :lol:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Nieuwe trainer

Bericht door stvvilvoorde »

Of in Genk 4-6-0 gaan spelen....

:zot:
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Nieuwe trainer

Bericht door leuvenaar »

Grimbergen en Van Winckel gaan uiteen

De match van zondag tegen leider Bocholt is het eindpunt van de samenwerking tussen KSC Grimbergen en trainer Stef Van Winckel. Van Winckel wordt definitief hulptrainer bij eersteklasser Sint-Truiden, Grimbergen gaat op zoek naar een nieuwe trainer.

Stef Van Winckel was de afgelopen jaren naast hoofdcoach van KSC ook al physical coach bij Sint-Truiden. Nadat STVV Guido Brepoels en Peter Voets opzij zette werd Van Winckel de assistent van de nieuwe trainer Franky Van der Elst. Nu is gebleken dat Van Winckel die functie zal blijven uitoefenen. Dat maakt de combinatie met het trainerschap in Grimbergen onmogelijk. Tot die conclusie zijn de betrokken partijen gekomen na de wedstrijd tegen KV Turnhout. Van Winckel zal Grimbergen wel nog leiden in de komende wedstrijd tegen Bocholt. Dat wordt zijn afscheid als trainer van KSC.

In maart 2008 werd Van Winckel hoofdtrainer bij KSC Grimbergen. KSC hing toen net boven de degradatieplaatsen in Bevordering. Na een 1-1 gelijkspel op de slotspeeldag tegen rechtstreeks concurrent Berchem dwong Grimbergen het behoud in vierde klasse af. Daarna volgden er nog
twee jaar vierde klasse en het seizoen 2009 - 2010 was uiteraard het hoogtepunt van de periode van Van Winckel bij Grimbergen. Van Winckel leidde KSC via de eindronde voor het eerst in zijn bestaan naar derde klasse. Daar werd vorig seizoen nipt de degradatie vermeden. Momenteel staat Grimbergen laatste in derde klasse B. Stef Van Winckel was drie en een half jaar trainer van Grimbergen.

bron : website Grimbergen

Misschien kunnen ze ook die web-master binnenhalen ...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Nieuwe trainer

Bericht door stvvilvoorde »

Ik denk dat de afgelopen twee wedstrijden al aangetoond is dat de trainer niet de oorzaak van onze malaise was.
We blijven in hetzelfde bedje ziek en dat heeft met niks anders dan spelerskwaliteit (keeper & verdediging specifiek) te maken.
Deze ploeg doet zelfs Mourinho niet beter verdedigen.

Daar sta je dan met je 'ambitieuze' kern he, Benoit Marionet.

Kloothommels
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Halenaar »

stvvilvoorde schreef:Ik denk dat de afgelopen twee wedstrijden al aangetoond is dat de trainer niet de oorzaak van onze malaise was.
We blijven in hetzelfde bedje ziek en dat heeft met niks anders dan spelerskwaliteit (keeper & verdediging specifiek) te maken.
Deze ploeg doet zelfs Mourinho niet beter verdedigen.

Daar sta je dan met je 'ambitieuze' kern he, Benoit Marionet.

Kloothommels
Dat is een mooie :mrgreen:
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: Nieuwe trainer

Bericht door 't kanarieke »

stvvilvoorde schreef:Ik denk dat de afgelopen twee wedstrijden al aangetoond is dat de trainer niet de oorzaak van onze malaise was.
We blijven in hetzelfde bedje ziek en dat heeft met niks anders dan spelerskwaliteit (keeper & verdediging specifiek) te maken.
Deze ploeg doet zelfs Mourinho niet beter verdedigen.

Daar sta je dan met je 'ambitieuze' kern he, Benoit Marionet.

Kloothommels
Het is een gladde aal, hij lult zich er overal uit. Hij kan dat zelfs nog beter dan zijn voorganger :ill: :headbang:
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
den ief
Berichten: 1349
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Nieuwe trainer

Bericht door den ief »

Schieten op morrenne is begrijpelijk, maar ik denk toch dat we deze situatie voor 90% te danken hebben aan het mooie voorbereidende werk van de heer duchatelet die ons in een cruciale fase in puin achterliet. Wraakroepend waren dan ook weer zijn woorden dat we ons huiswerk af hadden en klaar waren voor een goed seizoen. Bij standard gaat hij weer net hetzelfde doen hoor, ik ben echt benieuwd hoe dat daar gaat aflopen.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Cremasco »

den ief schreef:Schieten op morrenne is begrijpelijk, maar ik denk toch dat we deze situatie voor 90% te danken hebben aan het mooie voorbereidende werk van de heer duchatelet die ons in een cruciale fase in puin achterliet. Wraakroepend waren dan ook weer zijn woorden dat we ons huiswerk af hadden en klaar waren voor een goed seizoen. Bij standard gaat hij weer net hetzelfde doen hoor, ik ben echt benieuwd hoe dat daar gaat aflopen.
Is deels waar : Morrenne had nog tijd genoeg voor een tweetal aanwinsten maar na Ngawa was het 10 dagen abnormaal stil. Er was nog keuze genoeg.
Gesloten