Nieuwe trainer

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Since '54 »

7 jaar uit roulatie ... komaan hé.
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Nieuwe trainer

Bericht door enrique »

Mis ik iets ?
Van 19 september 2011 geleden dat hier in deze topic geschreven is
Waarom niet afgesloten ?
En dan begint er ineens ene over Rene V ... ? (13 april 2016) :o

WTF
Leeft die nog wel ? ...
Pas op, ik wens het hem hoor, geen misverstand aub
newbori
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 jan 2014, 14:16
Supporter van: Stvv / Schalke 04

Re: Nieuwe trainer

Bericht door newbori »

STVV heeft haar nieuwe trainer beet. De 38-jarige Ivan Leko wordt volgend seizoen de nieuwe coach van de Kanaries. De Kroaat, in België vooral bekend als ex-speler van Club Brugge en coach van OHL, heeft het trainersprofiel dat de Kanaries zochten: jong en ambitieus. Hij tekent vandaag zijn contract aan de Tiensesteenweg.
Ivan Leko wordt vanaf volgend seizoen de nieuwe coach van STVV. De ex-speler van Club Brugge, Germinal Beerschot, Lokeren en de Kroatische nationale ploeg, zat de jongste dagen meermaals rond de onderhandelingstafel op Stayen. Vandaag tekent hij er zijn contract.

Leko was in Sint-Truiden het belangrijkste alternatief voor Stijn Vreven. De coach van Waasland-Beveren was lange tijd één van de drie topkandidaten en lag zelfs in poleposition, maar de Hasselaar ligt nog een jaar onder contract in het Waasland, terwijl Leko vrij is. Vreven lijkt zijn overeenkomst bij Waasland-Beveren gewoon verder te zetten. Nochtans zagen de Haspengouwse fans hun ex-speler graag komen, maar strubbelingen uit het verleden speelden niet in zijn voordeel om een nieuwe samenwerking op poten te zetten.

Omdat Vreven wel voldeed aan het trainersprofiel dat het STVV-bestuur opstelde, keek de club de jongste dagen de kat nog wat uit de boom en wachtte ze af wat er in Beveren zou gebeuren. Maar omdat daar de gesprekken maar bleven aanslepen, raakte de nakende deal met Leko in een stroomversnelling.






IK MOET :bweik:
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1431
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zipke373 »

newbori schreef:STVV heeft haar nieuwe trainer beet. De 38-jarige Ivan Leko wordt volgend seizoen de nieuwe coach van de Kanaries. De Kroaat, in België vooral bekend als ex-speler van Club Brugge en coach van OHL, heeft het trainersprofiel dat de Kanaries zochten: jong en ambitieus. Hij tekent vandaag zijn contract aan de Tiensesteenweg.
Ivan Leko wordt vanaf volgend seizoen de nieuwe coach van STVV. De ex-speler van Club Brugge, Germinal Beerschot, Lokeren en de Kroatische nationale ploeg, zat de jongste dagen meermaals rond de onderhandelingstafel op Stayen. Vandaag tekent hij er zijn contract.

Leko was in Sint-Truiden het belangrijkste alternatief voor Stijn Vreven. De coach van Waasland-Beveren was lange tijd één van de drie topkandidaten en lag zelfs in poleposition, maar de Hasselaar ligt nog een jaar onder contract in het Waasland, terwijl Leko vrij is. Vreven lijkt zijn overeenkomst bij Waasland-Beveren gewoon verder te zetten. Nochtans zagen de Haspengouwse fans hun ex-speler graag komen, maar strubbelingen uit het verleden speelden niet in zijn voordeel om een nieuwe samenwerking op poten te zetten.

Omdat Vreven wel voldeed aan het trainersprofiel dat het STVV-bestuur opstelde, keek de club de jongste dagen de kat nog wat uit de boom en wachtte ze af wat er in Beveren zou gebeuren. Maar omdat daar de gesprekken maar bleven aanslepen, raakte de nakende deal met Leko in een stroomversnelling.






IK MOET :bweik:
:roll: Zeven maand ervaring bij een ploeg die afgaat...hadden ze evengoed COL kunnen houden. Amateurs...
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Nieuwe trainer

Bericht door the fan »

Uiteraard moet je niemand op voorhand afschieten en uiteraard verdient hij een kans, MAAR inderdaad … 7 maanden ervaring bij een ploeg die degradeert! Ideale handpop… Ze willen gewoon geen sterke figuur
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Krikke »

Jong en ambitieus... Lees: GOEDKOOP
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Bartman »

Harde hand ...
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Dreke »

newbori schreef:heeft het trainersprofiel dat de Kanaries zochten: jong en ambitieus
De volgende keer doe ik ook mee aan de selectieprocedure. Ik ben 3 jaar jonger dan Leko en ik heb 100 keer meer ambitie in mijn kleine teen dan Lammens, Bormans en Niessen samen.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jack »

Qua zet om gegarandeerd de supporters er weer achter te krijgen kan dit tellen! :unsure:
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Nieuwe trainer

Bericht door STVVninof »

Elke confrontatie met OHl zette Fererra Leko tactisch in zijn onderbroek.
Volgde ook het OHL-forum wat en ook daar was er unanieme kritiek.

Dan was ik nog liever voor Mathijsen gegaan...
Gesloten