KVC WESTERLO - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door Jokke »

Komaan forummmers, met sarkasme en negativisme noch met reffereren naar Guido schieten we niks op.
Het mistasten van de doelman is natuurlijk doodjammer vooral voor Davino zelf , meer drama moet daarover niet gemaakt worden.
Ik zag daarentegen ( weliswaar op samenvatting Stadion ) een behoorlijke aanval iets wat bij GB lang niet het geval was.
Reza werd tot tweemaal toe van een vermeende buitenspel teruggefloten , die " lijnlul " houdt ons hier wel op z'n eentje van een mogelijke overwinning hè !
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door Dreke »

Mooi staaltje fair-play van Dekelver overigens...
A loyal football fan only supports the shirt...
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door wim vanaken »

Cremasco schreef:Niet investeren in de kern met hetgeen je vangt voor Mignolet en Odoi maar terug in de pocket van RD, dan raak je niet verder. Westel laat Brüls gaan en neemt Arbitman en haalden eerder al De smet.
We slepen nog altijd het wanbeleid en het afval kopen door RD van vorige seizoen met ons mee : Kotysch die nog niks bewees, Taelemans gehaald na een test omdat ze inzagen bij het uitvallen van Buysens dat ze toch niks meer hadden centraal, tweederangskeeper Van der jeugt halen omdat een tweede doelman niks mocht kosten na het uitvallen van superdure vogel Volders.

Mennes en Delorge die altijd alles moesten spelen, Deferm die het binnen 5 jaar nog niet kan, Schouterden die serieus overroepen is en veel te plat is, een paar kemphanen als Christ die onrust stookt omdat zijn trainer geen Frans kan en de spler in kwestie te mottig is om zelf eens wat Nederlands te leren, een hoop "jung" die het nooit zullen waarmaken (de beteren zijn al lang weggeplukt door concurrenten omdat STVV ze niet evenveel kan bieden), Smetana inhalen uit paniek om Sidibé te vervangen zonder hem zelf veel te scouten en verder gaan op een oude bekende die ons al padden in de korf zette : Laureyssen. Andrade die pech heeft en Okotie die volgens mij al geblesseerd was toen hij hier toekwam. Net zoals in Nürnberg zal die niet veel spelen.

Nalaten om voor het sluiten van de transfermarkt karakter te tonen en offensief, defensief en in doel kwaliteit in te halen.
De supporters voorhouden dat Guido buiten gooien de oplossing is terwijl Voets veel minder goed in de groep lag.
Alles hangt met geld en onderhandelen samen : Verbauwhede, Geraerts, een paar goede centrale verdedigers en een scorende spits en we waren al veel verder. Geld dat er hier al versmost werd aan tweederangstransfers en trainers en spelers die op de keien werden gezet, verder moeten betalen, een dure keeper die al 1,5 jaar revalideert, een nieuw bestuur dat bestaat uit 2/3 kiekens en daarbij een hoop oude gepensioneerden die zich hun ego nog willen tonen met op STVV de grote jan te komen uithangen.

Maar wel : een nieuw stadion in tweede, de helft van de spelers die zal vertrekken en ook de helft van de supporters want die blijven dat echt niet pikken.
Ten spijt van mijn abo. Hoe zot kan een mens zijn ?
Nu nog motten krijgen van Waasland zeker ? Goed dat ik woensdag niet kan gaan zien. Arme VDE.
Inderdaad nagels met koppen ! Heb het pijnlijk "wedervaren" van de kanaries met lede ogen moeten ervaren vanuit mijn vakantiebestemming in Zuid-Frankrijk. Zal eveneens (gelukkig) geen getuige kunnen zijn van het bekertreffen tegen Waasland. Volgende zaterdag ga ik (tegen mijn voornemen) niet alles in 't werk stellen om de 1000 km op tijd te overbruggen teneinde de Kanaries aan 't werk te kunnen zien tegen Gent.
Ik heb me bedacht. Ik ga het rustig aan doen en volg het spelleke wel thuis met mijn voetjes op de poef....Ben het spuugzat dat deze bende losers tweede klas met mijn zuurverdiende centen het zotteke uithangen. Kortrijk en Bergen hebben al een hele Champs Elysées voorsprong en zijn (nu al) onbereikbaar, andere vermeende degradatiekandidaten (OHL, Lierse) sprokkelen punten met de regelmaat van de klok), zelfs tegen een zwak Westerlo kunnen we voor de 11de keer op rij niet winnen....
Als de uitslagen de volgende 2 weken wat tegenvallen sta je binnen de kortste keren 7 of 8 punten achter op de voorlaatste...We zijn de schlemiel van eerste klas. Niks meer, niks minder. Met dank aan 't bewind op 't niveau van FC Kuttekoven.
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door leuvenaar »

met een assistent die niet de vlag omhoog steekt als hij een arm de hoogte in ziet gaan,sta je na een goed kwartier 0 - 2 voor.
Zo simpel is het.
Maar ja één keer het laatste fluitsignaal kan je nog 3000 postreply's plaatsen,het helpt geen ...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door Brusselmans »

FANFOREVER schreef:Alee, vooruit effen posten wat ik denk.
Maandag blokletteren alle kranten "KVC Westerlo begint aan wederopstanding tegen hopeloos onmondig STVV".
Wat iedereen vreesde is werkelijkheid geworden. STVV gaat nog maar eens de boot in tegen een rechtstreekse concurent voor de 16 de plaats. Westerlo dat met een spitsenprobleem kampte potte er tegen de makke kanaries maar eventjes zoveel dat hun doelpuntenaantal van dit seizoen met de slag verdubbelde namelijk 4 doelpunten. De supporters van STVV zijn langzaamaan gewend om er vier rond de oren te krijgen. De commentaar van de voorzitter klonk na de match nog steeds positief." We spelen toch al beter, maar we zitten in een dipje.
Door hard te werken komen we er wel uit."
Ik hoop dat dit doemscenario geen werkelijkheid wordt.
Geweldig !
Alleen dat blokletteren, het zal eerder in een kolommeke zijn.
En of ze voorspelbaar zin op Stayen.
Toen lapzwans hier vertrok was het nochtans met volle overtuiging :"We hebben een ploeg die gaat verrassen, velen gaan nog ogen opentrekken". Tsja, een kenner blijft een kenner natuurlijk :grappig:

Ook nog effe lachen met degenen die dachten dat ze niet zonder een abo door het leven konden. Hahahahahahahahahahahahahahaaaaaa, hoe kan je zo naief blijven vraag ik me af, om je elke jaar zo met je pietje te laten trekken ?

Was dit allemaal te voorspellen ? Jazeker, je moet er zelfs geen kenner voor zijn.
Deze club is in vrije val, Charleroi achterna die er ook niks van bakken in tweede. Merci aan het Antwerpse zottengezicht. "No you can't".
Heeft de rest van zijn fouten geleerd ? Nee, niks hebben ze geleerd.

Ik ga eens goed lachen volgend jaar in tweede. Toch niemand die daar nog aan twijfelt ? De spelers niet natuurlijk, die schrijven elke week de gazetten vol , en dragen zichzelf veel kwaliteiten toe..Of zou er evenveel volk blijven rondlopen in de toren ?
Allé Morenne, begin eens consequent te handelen hè vriend, zoals je met Guido gedaan hebt. Geen resultaten = buiten ! We gaan van een heleboel "rot" afgeraken, daarvoor had ik zelfs geen 100 dagen nodig.
Maja, Morenne is op die korte tijd al zwaar doordrenkt van de kanker die daar rondwaart, zoals ik voorspeld had bij zijn "grote intrede", en genezen zal er ook al niet meer inzitten.

"It's over"
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Deze match mocht niet verloren worden, en dan met zulk een wandel en onzuiver voetbal uitpakken, wie verstaat zoiets.
Maarja, de kern is te zwak voor eerste. Dat de club nu maar eens het tegendeel bewijst.

Endan het gezwans van de voorzitter op tv. Waarom de trainer niet aan het woord??????
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1431
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door zipke373 »

Ik ben blij dat onzen TV de match van gisteren ongeschonden doorgekomen is...
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door Scandic »

Deze match mocht nooit verloren worden, maar een combinatie van verschillende factoren doen uiteindelijk STVV de das om. Het is tijd voor bezinning en er is eigenlijk geen tijd meer. Sommige spelers halen gewoon het niveau niet...
Laatst gewijzigd door Scandic op 18 sep 2011, 08:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door Goody »

stvv'er schreef:Ook net terug thuis. Resultaat : :bweik: :ill:

De Exqileague heet K. STVV welkom (bis) :end:
Nie wenen manne, volgend jaar groot feest op Stayen, de Grote Markt boumvol ... we're the champions ... :grappig:
iedereen wreed content ... YES WE CAN ... en terug gatlikken ... :beer:
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door lindoke »

Scandic schreef:Deze match mocht nooit verloren worden, maar een combinatie van verschillende factoren doen uiteindelijk STVV de das om. Het is tijd voor bezinning en er is geen tijd meer. Sommige spelers halen gewoon het niveau niet...
Inderdaad, een combinatie van verschillende factoren. En nog niet van de minste. Balans in de ploeg is DRAMATISCH. Spelers met individueel talent VEEL TE WEINIG. Leider in de ploeg is er NIET. Systeem van spelen is er NIET. Kwaliteit van ploeg als geheel VOLLEDIG ONVOLDOENDE. Samenhang van spelers onderling is er COMPLEET NIET.

Ik vrees dat er ondertussen ook al kliekjes aan het vormen zijn want als de winstpremies uitblijven......
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door vdl »

lindoke schreef:
Scandic schreef:Deze match mocht nooit verloren worden, maar een combinatie van verschillende factoren doen uiteindelijk STVV de das om. Het is tijd voor bezinning en er is geen tijd meer. Sommige spelers halen gewoon het niveau niet...
Inderdaad, een combinatie van verschillende factoren. En nog niet van de minste. Balans in de ploeg is DRAMATISCH. Spelers met individueel talent VEEL TE WEINIG. Leider in de ploeg is er NIET. Systeem van spelen is er NIET. Kwaliteit van ploeg als geheel VOLLEDIG ONVOLDOENDE. Samenhang van spelers onderling is er COMPLEET NIET.

Ik vrees dat er ondertussen ook al kliekjes aan het vormen zijn want als de winstpremies uitblijven......
Het resultaat is inderdaad slecht,maar we voetbalden beter dan Westerlo.
Onze keeper kost ons weer eens punten,das het verhaal van dit seizoen, anders had je nu toch al zes punten.
Loper
Berichten: 104
Lid geworden op: 17 mar 2011, 14:01

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door Loper »

Ik vondt dat STVV de eerste helft niet schlecht voetbalde.
Geen kans voor Westerlo toegelaten en zelfs een paar goede voorzetten geplaatst

slechteste mannen op het veld : Verhulst, Schouterden en Daerden........................en den scheidsrichter
De verdediging speelde beter dan de verledenen weken.
Maar de doelman hoort er helaas ook bij, en die was helemaal slecht en nerveus.
Wat mij ook opviel : Smetana wint zo goed als geen kopbalduel, :zot:

Ik ben benieuwd of Franky durft, woensdag enkele andere spelers een kans te geven. :heil:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door Jacques »

Jokke schreef:Het mistasten van de doelman is natuurlijk doodjammer vooral voor Davino zelf , meer drama moet daarover niet gemaakt worden.
Inderdaad, het is immers nog maar de 6de match op 7 die je verliest door individuele blunders, da's nog maar bijna 1/3de van de competitie dat je door geklungel weg gooit. :roll:


Eén match, 2 ballen, 2 blunders. En daar sta je dan met je eerlijke kans.

Ach, wat maakt het ook nog uit. :fuck:
Overdrijven is een kunst
Coelmoes
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 dec 2010, 23:20

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door Coelmoes »

pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :headbang:

Waarom ben ik ooit supporter geworden?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door stvvilvoorde »

Echt hoeveel punten zijn we al niet door die f*cking keepers kwijtgespeeld dit jaar?

Eerste helft waren we veel beter dan Westerlo.
Hadden we met de rust 0-2 voorgestaan, niemand die daar wat had op kunnen zeggen.

En dan begint de Davino-show.
Man, man, man, die heeft amper werk gehad en als em dan ne bal voor de goal krijgt is het zo goed als elke keer kassa.
Onbegrijpelijk dat ze die weer gepakt hebben terwijl een Verbauwhede even goed vrij was.

Voor de rest vond ik de ploeg vrij goed op enkele na.
Daerden zat erdoor tweede helft, eerste helft vond ik die goed meedraaien.
Schouterden terecht gewisseld, maakte wederom niks klaar.
Mennes vrij goed voor zijn doen dit seizoen, alleen vertraagt hij het spel nogal.
Smetana bevestigde met zijn povere invalbeurt waarom hij terecht op de bank zit.

Ngawa mag nooit meer uit de ploeg voor Daeseleire.
Euvrard en Kotysch beginnen er ook door te komen, al kan dit ook aan de zwakte van Westerlo liggen.
Iandoli weer één van de beste mannen op het plein.
Reza ook weer goed, zeker twee keer onterecht afgevlagd. Had ook tweemaal moeten scoren.
Dufer en Christ goed zonder meer, Christ vind ik wel toch nog iets te veel als een kieken zonder kop over de plein crossen, maar over inzet niks af te geven.
Taelemans vond ik goed invallen, had er een beetje schrik voor, maar zeer sterk in de duels en niet van de traagste.

Dit mag van mij gerust +/- het geraamte van de ploeg worden de komende weken.
En hopen dat Castro terugkomt, lijkt mij momenteel de minst 'worst of 4' van onze keepers.
Plaats reactie