KVC WESTERLO - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door Jan Bulder »

Johan schreef:ik vraag mij af waar ons zogezegd Budget van 7 miljoen euro aan besteed is
Onder andere aan een buitensporig voorzittersloon. Enkele seizoenen geleden liet :Roland: eens vallen hoeveel ze maandelijks wilden spenderen aan een "topspits". Morenne komt in de buurt.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door Iniesta »

Je zit in de hoek waar de klappen vallen. Er is al geen overschot aan talent en dan valt al de rest ook nog eens tegen. Dat zijn de jaren dat je degradeert.

Westerlo was zeker niet beter en OHL is ook niet beter maar ze pakken de punten en wij verliezen alweer door 2 persoonlijke fouten en onterecht afgekeurde doelpunten en kansen. Overmaat van ramp is dat de speler die punten moest helpen pakken de fouten maakt. Nu spelen ze nog redelijk, wat gaat het geven als ook dat eens minder is?
Zorro
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 nov 2010, 10:12
Supporter van: STVV

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door Zorro »

Jan Bulder schreef:
Johan schreef:ik vraag mij af waar ons zogezegd Budget van 7 miljoen euro aan besteed is
Onder andere aan een buitensporig voorzittersloon. Enkele seizoenen geleden liet :Roland: eens vallen hoeveel ze maandelijks wilden spenderen aan een "topspits". Morenne komt in de buurt.
Waar halen jullie toch al die gegevens , ik begrijp er geen kl*ten van waar jullie dat vandaan halen.

Niet afbreken , opbouwen zou veel beter zijn !! Iedereen heeft nu de schijt aan alles , ook zij die het voor het zeggen hebben. Wie is dat ??????????? Of wie zijn dat ????????
Jullie zullen het wel weten , zeg het dan !!
Beter : Jan Bulder zeg het.
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door 't kanarieke »

Zorro schreef:
Jan Bulder schreef:
Johan schreef:ik vraag mij af waar ons zogezegd Budget van 7 miljoen euro aan besteed is
Onder andere aan een buitensporig voorzittersloon. Enkele seizoenen geleden liet :Roland: eens vallen hoeveel ze maandelijks wilden spenderen aan een "topspits". Morenne komt in de buurt.
Waar halen jullie toch al die gegevens , ik begrijp er geen kl*ten van waar jullie dat vandaan halen.

Niet afbreken , opbouwen zou veel beter zijn !! Iedereen heeft nu de schijt aan alles , ook zij die het voor het zeggen hebben. Wie is dat ??????????? Of wie zijn dat ????????
Jullie zullen het wel weten , zeg het dan !!
Beter : Jan Bulder zeg het.
Zeg dat maar tegen ons bestuur en dat kieken in Luik.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door Jack »

Dit was rampzalig.
Je was de eerste helft de beter voetballende ploeg, maar hoe verdomd traag was dat pottekestamp? Het leek erger dan een einde-seizoensmatch.
2de klasse is nu al niet meer te ontwijken.
Je vraagt je inderdaad af waar ons budget eigenlijk aan op gaat. 7 miljoen is weinig, maar evenveel als de andere kleine ploegen. We staan er dan nog eens voor bekend slecht te betalen...
Waar steekt dat geld dan? Je hebt een ploeg voor 2de klasse op 't veld, niet voor 1ste!

Verhulst: ik had een rustige prestatie gehoopt zodat er geen kritiek kon komen. Maar ja, als je 't zo verkloot!? Alweer een verbrande keeper extra in de kern. Tja, hij stond er voor bekend, alleen stom dat hij net gehaald werd om hetzelfde probleem op te lossen.
Ngawa: zeer goed, niks op aan te merken. Moet de voorkeur krijgen op Daeseleire.
Euvrard: niet echt iets op aan te merken deze keer.
Kotysch: niet echt iets op aan te merken, al lijkt hij wel van suiker te zijn. Die heeft toch altijd iets he?
Iandoli: ik hoop dat de andere ploegen hem al volgen. Deze speler hoort in 1ste klasse. Jammer dat de rest zo slecht is.
Mennes: vandaag behoorlijk goed, al vrees ik dat 't puur komt door 't wandeltempo van de wedstrijd.
Daerden: wow, een schim van zijn invalbeurt van vorige week. Wat was dit? Zijn eerste 6 passes gingen echt nergens naartoe en heeft daarna nooit meer in de wedstrijd kunnen komen. Heel slecht!
Dufer: niet echt slechte dingen over te zeggen, maar ook niet echt goed. Is wel een salonvoetballer, bij harde duels houdt hij in.
Schouterden: ik probeer 't kort te houden. Nu naar de bank of ik verscheur mijn abonnement! Schandalig!
Christ: idem als Dufer. Te onopvallend voor zo'n positie.
Reeza: idem als Iandoli. Ik heb medelijden. Hij heeft de foute ploeg gekozen.

Taelemans: behoorlijk ingevallen
Smetana: toont dat hij enkel kan dienen om op 't einde wat te beuken met lange ballen. Echt voetballen zit er niet in vrees ik.
Calvete: aub laten starten ipv Schouterden. Slechter kan toch niet!

Conclusie: armoede troef!

Ik voel me nog meer genaaid met mijn 300 euro abonnement dan vorig jaar. Ik dacht niet dat dat nog mogelijk was. En verdorie, we wisten 't al voor 't begin...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door Halenaar »

En, wie krijgt weer gelijk? Waar zijn nu al die mannen die het menneke een eerlijke kans wilden geven? Voila hij heeft zijn kans gehad, en dankzij hem ben je meteen weer 3 punten kwijt.

Bij Genk de slechtste keeper van het land, vorig seizoen de slechtste keeper van Holland, maar we moeten het menneke toch een eerlijke kans geven hé :grappig:

Het is nu wachten op de reactie van Ozzy, die toch o zo blij was dat Verhulst erin stond...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door Since '54 »

Halenaar schreef:En, wie krijgt weer gelijk? Waar zijn nu al die mannen die het menneke een eerlijke kans wilden geven? Voila hij heeft zijn kans gehad, en dankzij hem ben je meteen weer 3 punten kwijt.

Bij Genk de slechtste keeper van het land, vorig seizoen de slechtste keeper van Holland, maar we moeten het menneke toch een eerlijke kans geven hé :grappig:

Het is nu wachten op de reactie van Ozzy, die toch o zo blij was dat Verhulst erin stond...

Al zal ik enkelen misschien het harnas injagen maar het dient toch gezegd dat het Verhulst zijn eerste match was. Niet goed, je suis d'accord, maar tegen Beveren moet hij datgene laten zien waarvoor hij geroepen is, nl. een keeper voor een 1ste klasseploeg. Ik geef hem nog een paar matchen krediet. Hij zal er a.s. woensdag 'moeten staan' en ook tegen AA Gent. Daarna zullen wij hem definitief kunnen beoordelen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door Halenaar »

Since '54 schreef:
Halenaar schreef:En, wie krijgt weer gelijk? Waar zijn nu al die mannen die het menneke een eerlijke kans wilden geven? Voila hij heeft zijn kans gehad, en dankzij hem ben je meteen weer 3 punten kwijt.

Bij Genk de slechtste keeper van het land, vorig seizoen de slechtste keeper van Holland, maar we moeten het menneke toch een eerlijke kans geven hé :grappig:

Het is nu wachten op de reactie van Ozzy, die toch o zo blij was dat Verhulst erin stond...

Al zal ik enkelen misschien het harnas injagen maar het dient toch gezegd dat het Verhulst zijn eerste match was. Niet goed, je suis d'accord, maar tegen Beveren moet hij datgene laten zien waarvoor hij geroepen is, nl. een keeper voor een 1ste klasseploeg. Ik geef hem nog een paar matchen krediet. Hij zal er a.s. woensdag 'moeten staan' en ook tegen AA Gent. Daarna zullen wij hem definitief kunnen beoordelen.
Nu, mijn mening ken je ondertussen al :mrgreen:

Maar ik ben dit echt kotsbeu als supporter. 1 op 21, dat zegt genoeg...
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door leuvenaar »

Grapjas !
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door FANFOREVER »

Since '54 schreef:
Halenaar schreef:En, wie krijgt weer gelijk? Waar zijn nu al die mannen die het menneke een eerlijke kans wilden geven? Voila hij heeft zijn kans gehad, en dankzij hem ben je meteen weer 3 punten kwijt.

Bij Genk de slechtste keeper van het land, vorig seizoen de slechtste keeper van Holland, maar we moeten het menneke toch een eerlijke kans geven hé :grappig:

Het is nu wachten op de reactie van Ozzy, die toch o zo blij was dat Verhulst erin stond...

Al zal ik enkelen misschien het harnas injagen maar het dient toch gezegd dat het Verhulst zijn eerste match was. Niet goed, je suis d'accord, maar tegen Beveren moet hij datgene laten zien waarvoor hij geroepen is, nl. een keeper voor een 1ste klasseploeg. Ik geef hem nog een paar matchen krediet. Hij zal er a.s. woensdag 'moeten staan' en ook tegen AA Gent. Daarna zullen wij hem definitief kunnen beoordelen.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden..............
Is en blijft ene vliegevanger en die mag je nog zoveel kansen geven...
:stvv:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door stvvilvoorde »

FANFOREVER schreef: Zachte heelmeesters maken stinkende wonden..............
Is en blijft ene vliegevanger en die mag je nog zoveel kansen geven...
Idd, na de match van gisteren en eigenlijk alle matchen die ik ooit van die ket gezien heb,
zal er veel moeten gebeuren om mij nog van het tegendeel te overtuigen.
Elfaste
Berichten: 71
Lid geworden op: 24 nov 2010, 12:50

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door Elfaste »

Since '54 schreef:

Al zal ik enkelen misschien het harnas injagen maar het dient toch gezegd dat het Verhulst zijn eerste match was. Niet goed, je suis d'accord, maar tegen Beveren moet hij datgene laten zien waarvoor hij geroepen is, nl. een keeper voor een 1ste klasseploeg. Ik geef hem nog een paar matchen krediet. Hij zal er a.s. woensdag 'moeten staan' en ook tegen AA Gent. Daarna zullen wij hem definitief kunnen beoordelen.
Bwah, bij Beveren waren ze hem anders ook liever kwijt dan rijk, zowel voor zijn prestaties op als naast het veld... Ik was gisteren op Waasland-Beveren en de 'mopjes' à la 'shotten van wijd de woendag' kwamen duchtig ter sprake. Face it, die kerel is als 'talent' vertrokken bij Beveren, heeft gans België (behalve onze sportieve cel) overtuigd van zijn onkunde in zijn Genk-periode, vertrok naar Willem II waar hij geen puntenpakker was en komt nu terug en speelt gewoon op zijn niveau zoals weleer. Over Willem II gesproken, ik heb zo het gevol dat we dezelfde kant opgaan...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door Jack »

Ik heb hier zonet een HALVE PAGINA gezever moeten verwijderen.
Waarvoor dank! :roll:
KrisP
Berichten: 78
Lid geworden op: 20 jan 2011, 08:58

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door KrisP »

Proficiat Jack :roll:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: KVC WESTERLO - STVV

Bericht door Jack »

Heb net 't interview met Morenne bekeken.
Daar word ik toch niet goed van...
Heeft de trainerswissel niet gebracht wat je wou?
Daar kun je toch alleen maar ja op antwoorden. De trainerswissel was er toch in de hoop meer punten te pakken dacht ik toch? En dat is niet het geval.
Als hij dan zegt dat hij er niks meer van verwacht had, ja, waarom dan wisselen? Want je geeft dan indirect gewoon toe dat je ploeg niet goed genoeg is.


PS: Ik zeg niet dat VDE er iets aan kan doen he.
Het is inderdaad gewoon de ploeg die niet beter kan, maar geef dat dan ook gewoon met die woorden toe aub!
Plaats reactie