Cercle - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: Cercle - STVV

Bericht door Filipoviç »

Halenaar schreef:
Filipoviç schreef:
Halenaar schreef:
Filipoviç schreef:
toyotacorolla schreef:Eigenlijk vraag ik mij af wat Daerden bij Stvv komt doen.
Idd, buiten dat goed shot de eerste helft , heb ik nog niet veel goeds van hem gezien !
Blijf dan ook in het vervolg naar de match 'kijken', want hij heeft nog een schitterende kopbal afgevuurd naar het doel van Cercle...

En hoe kan jij in godsnaam oordelen over een speler als je alleen de multilive hebt bekeken?
Jij bent ook vlug op je teentjes getrapt, altijd zo slecht gezind ?
Dit terzijde, ik kan wss beter oordelen als u, en ik heb al alle matchen van STVV met daerden gezien. Van zo een speler mag je gewoon meer verwachten ! :stvv:

Sportieve groeten.
Nee. Maar ik vind het zever als je afkomt met 'Wat komt Daerden hier in godsnaam doen?'. Het is ondertussen al duidelijk dat hij meer brengt op die postie dan Delorge, Deferm of Mennes ;)
Dat heb ik (Filipovic) niet gezegd hé ! :end:
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Cercle - STVV

Bericht door Jacques »

Vandaag in De Gentenaar/HNB over de scheidsrechter: Gerd Bylois (4) slaagde erin om vijftig procent van wat hij moest doen verkeerd te doen.


Treffende omschrijving.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Cercle - STVV

Bericht door Halenaar »

Filipoviç schreef:
Halenaar schreef:
Filipoviç schreef:
Halenaar schreef:
Filipoviç schreef:
Idd, buiten dat goed shot de eerste helft , heb ik nog niet veel goeds van hem gezien !
Blijf dan ook in het vervolg naar de match 'kijken', want hij heeft nog een schitterende kopbal afgevuurd naar het doel van Cercle...

En hoe kan jij in godsnaam oordelen over een speler als je alleen de multilive hebt bekeken?
Jij bent ook vlug op je teentjes getrapt, altijd zo slecht gezind ?
Dit terzijde, ik kan wss beter oordelen als u, en ik heb al alle matchen van STVV met daerden gezien. Van zo een speler mag je gewoon meer verwachten ! :stvv:

Sportieve groeten.
Nee. Maar ik vind het zever als je afkomt met 'Wat komt Daerden hier in godsnaam doen?'. Het is ondertussen al duidelijk dat hij meer brengt op die postie dan Delorge, Deferm of Mennes ;)
Dat heb ik (Filipovic) niet gezegd hé ! :end:
Maar jij ondertekend het wel :)

Maar goed, ik ben misschien ook te ver gegaan, de emoties van het moment. Mijn excuses ;)
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Cercle - STVV

Bericht door Dries Herbots »

Ze waren goed begonnen tot na de 0-1. Toen hebben ze de bal gewoon altijd zo ver mogelijk weggeshot en probeerden ze niet meer te voetballen. Castro heeft ons rechtgehouden. Al ging hij (misschien?) niet vrijuit bij de 1-1. De zogezegde fout waaruit de 1-1 komt was trouwens geen fout. Maar ik denk dat het compensatie was voor de penalty die Cercle niet kreeg. De arbiter was slecht langs 2 kanten. Castro heeft ons rechtgehouden tot de 88ste minuut. Toen dacht ik "Het is toch weer niet waar hé". Direct erna komen we met geluk op 2-2 (maar dat mag ook eens..). Bij die corner eigenlijk snap ik dat wel als je laatste staat en je hebt een punt. Maar ik ben blij dat we eindelijk een punt hebben gepakt zonder super te spelen.
K.STVV speelt op Staaien.
Plaats reactie