STVV - Beerschot AC

Alles over de wedstrijden van STVV
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

STVV - Beerschot AC

Bericht door toyotacorolla »

Deze match mag je niet afsluiten zonder de drie punten.
Ik opteer voor deze match met twee spitsen te spelen, nl. Reza en Smetana.
Je moet op eigen veld toch de baas zijn en blijven over de bezoekende ploeg.
Jronbe
Berichten: 131
Lid geworden op: 13 apr 2011, 00:32

Re: STVV-GBA

Bericht door Jronbe »

toyotacorolla schreef:Deze match mag je niet afsluiten zonder de drie punten.
Ik opteer voor deze match met twee spitsen te spelen, nl. Reza en Smetana.
Je moet op eigen veld toch de baas zijn en blijven over de bezoekende ploeg.
Of Okotie indien hij de trainingen goed verteerd?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV-GBA

Bericht door Halenaar »

Je maakt gigantisch veel doelpunten. Je slikt ook gigantisch veel doelpunten. Het laatste wat ik dan zou doen, is een middenvelder opofferen voor een 2de spits...
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV-GBA

Bericht door voetballiefhebber »

Moet eigenlijk Beerschot AC zijn ipv GBA.

Maar los van die naamsvergissing zal STVV de punten nu echt moeten thuishouden. Zal ook weer niet gemakkelijk zijn, maar eens moeten we toch winnen hé.
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: STVV-GBA

Bericht door 't kanarieke »

Een overwinning moet lukken. Al blijft het natuurlijk oppassen voor Sidibe en Losada. Maar met Buysens erbij staan we terug een stuk sterker in de verdediging.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: STVV-GBA

Bericht door Ozzy »

Halenaar schreef:Je maakt gigantisch veel doelpunten. Je slikt ook gigantisch veel doelpunten. Het laatste wat ik dan zou doen, is een middenvelder opofferen voor een 2de spits...
Moet je hierin gelijkgeven. Bovendien is het middenveld niet echt verdedigend ingesteld want noch Dufer, noch Schouterden recupereren veel ballen maar zorgen wel voor het nodige gevaar.
Daerden is zich zowat aan het ontpoppen tot vaste waarde en ook Mennes begint zijn draai te vinden.
Christ begint zijn waarde te tonen en geeft veel assists waar Reza optimaal van profiteert.
Nee, ik zie echt niet in wie we moeten slachtofferen.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door Ozzy »

---------------------------------------Castro--------------------------------------------

---------------------------------Buyssens-----------Euvrard------------------------------

------Ngawa----------------------------------------------------Iandoli-------------------

-------------------------Mennes----------------------Daerden----------------------------

---------Dufer--------------------------Christ---------------------Schouterden-----------

-------------------------------------------------Reza------------------------------------
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door Alain »

Stiekem geloof ik zelfs in een 9 op 9. Waarschijnlijk in de nasleep van dat Dusseldorf-optimisme.
Maar we zullen zulke reekskes nodig hebben om onderaan weg te komen.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1201
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door Luc »

Ozzy schreef:---------------------------------------Castro--------------------------------------------

---------------------------------Buyssens-----------Euvrard------------------------------

------Ngawa----------------------------------------------------Iandoli-------------------

-------------------------Mennes----------------------Daerden----------------------------

---------Dufer--------------------------Christ---------------------Schouterden-----------

-------------------------------------------------Reza------------------------------------
Mag Daerden spelen na zijn rode kaart (2x geel) tegen Cercle Brugge ?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door stvvilvoorde »

Luc schreef:
Ozzy schreef:---------------------------------------Castro--------------------------------------------

---------------------------------Buyssens-----------Euvrard------------------------------

------Ngawa----------------------------------------------------Iandoli-------------------

-------------------------Mennes----------------------Daerden----------------------------

---------Dufer--------------------------Christ---------------------Schouterden-----------

-------------------------------------------------Reza------------------------------------
Mag Daerden spelen na zijn rode kaart (2x geel) tegen Cercle Brugge ?
Ik dacht van niet...
Deferm en Delorge ook nog altijd geblesseerd.

Mss Christ op de positie van Daerden, Reza op de plek van Christ en Okotie in de spits?
Of anders eens met Daeseleire op de plek van Daerden proberen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-GBA

Bericht door Jacques »

Halenaar schreef:Je maakt gigantisch veel doelpunten. Je slikt ook gigantisch veel doelpunten. Het laatste wat ik dan zou doen, is een middenvelder opofferen voor een 2de spits...
Amen.

We kunnen moeilijk verwachten dat we nog meer kansen en doelpunten gaan afdwingen. Iedere normale ploeg heeft genoeg aan 3 doelpunten voor een comfortabele overwinning.

Maja, fé zin nè normoal.
stvvilvoorde schreef: Of anders eens met Daeseleire op de plek van Daerden proberen.
Daar gaat hij verloren lopen, vrees ik. Positioneel is het op de back al een halve of hele ramp en daar heb je dan nog een zijlijn langs je en het spel grotendeels voor je. Centraal op het middenveld zijn de ruimtes rond je veel groter en dan gaat hij zwemmen.
Wie dan wel? Ik weet het niet echt. Is Ludo al terug? Anders zou ik opteren om Euvrard een rij vooruit te schuiven en achterin Buysens-Kotysch te spelen.
Overdrijven is een kunst
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door Ozzy »

Wist niet dat Daerden geschorst was. Kan Proesmans dan niet depanneren? Taelemans is zeker geen optie, Buyssens kan er spelen en heeft bij Mons al op die positie gespeeld maar denk dat hij op dit moment niet klaar is om op de cm te spelen. Euvrard? Tja dat zie ik misschien ook zitten en hij is van opleiding eigenlijk al een cm en heeft fysiek te koop.
Tja dan moet het maar met het duo Mennes-Euvrard.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door Ozzy »

Niet gedacht dat we dit seizoen zo moeten sukkelen in ons verdedigend compartiment.
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door Alain »

Ik zou niet verschieten als VDE Taelemans aan de aftrap zou brengen voor Daerden. Is al enkele weken de (eerste) invaller - meestal op het middenveld - wat aangeeft dat men er toch wel iets in ziet...
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door kedkedet »

Ik gok op Kotysch als vervanger van Daerden op het middenveld. In verdediging zal dan Buyssens (indien voldoende hersteld) of Taelemans zijn plaats innemen. Okotie hoogstens een invalbeurt
Plaats reactie