STVV - Beerschot AC

Alles over de wedstrijden van STVV
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door omeloe »

Since '54 schreef:Ik heb niet deze gewoonte - en het is niet als grap bedoeld - maar toch ... mag ik mijn vraag eens opnieuw stellen?

'Afgelopen seizoen, ook zonder Mario Cantaluppi, was onze verdediging (dezelfde 3 CV's) ook niet super maar toch slikten we bijlange niet zoveel doelpunten. Wie kan zoiets verklaren?'

Als hier een onderbouwde discussie rond kan ontstaan en de oplossing wordt gevonden sturen we ze per direct en aangetekend aan Vanderelst toe.

Een deel van de verklaring is dat we toen nog Denis Odoi hadden . Ik denk niet dat hij interesse heeft om terug te komen .
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door Since '54 »

omeloe schreef:
Since '54 schreef:Ik heb niet deze gewoonte - en het is niet als grap bedoeld - maar toch ... mag ik mijn vraag eens opnieuw stellen?

'Afgelopen seizoen, ook zonder Mario Cantaluppi, was onze verdediging (dezelfde 3 CV's) ook niet super maar toch slikten we bijlange niet zoveel doelpunten. Wie kan zoiets verklaren?'

Als hier een onderbouwde discussie rond kan ontstaan en de oplossing wordt gevonden sturen we ze per direct en aangetekend aan Vanderelst toe.

Een deel van de verklaring is dat we toen nog Denis Odoi hadden . Ik denk niet dat hij interesse heeft om terug te komen .

Inderdaad dat is waar maar, zoals je zegt, dat kan niet alles verklaren.
Gebruikersavatar
555
Berichten: 289
Lid geworden op: 29 sep 2010, 20:48
Supporter van: STVV

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door 555 »

Since '54 schreef:
omeloe schreef:
Since '54 schreef:Ik heb niet deze gewoonte - en het is niet als grap bedoeld - maar toch ... mag ik mijn vraag eens opnieuw stellen?

'Afgelopen seizoen, ook zonder Mario Cantaluppi, was onze verdediging (dezelfde 3 CV's) ook niet super maar toch slikten we bijlange niet zoveel doelpunten. Wie kan zoiets verklaren?'

Als hier een onderbouwde discussie rond kan ontstaan en de oplossing wordt gevonden sturen we ze per direct en aangetekend aan Vanderelst toe.

Een deel van de verklaring is dat we toen nog Denis Odoi hadden . Ik denk niet dat hij interesse heeft om terug te komen .

Inderdaad dat is waar maar, zoals je zegt, dat kan niet alles verklaren.
Wat Omnia vorige pagina zegt klopt ook wel :
Kunstgras was een flater. Je scoort meer, maar zoals STVV zelf aangeeft kunnen ze geen toptalenten aankopen. Andere ploegen doen dat wel, en hebben snellere en technisch beter aangelegde spelers: ze vliegen de verdediging om de oren
.
Het rare is dan weer ze dat in de eerste helft wel konden!
Teveel weer 'net niet' in de eerste helft, daar hebben we de match verloren.
Roepen om trainers en / of andere buitengooien helpt ons niet verder.
Er moet dringend kracht op het plein bij komen. En daarna gooien ze maar buiten. ;)
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door panter »

Since '54 schreef:
omeloe schreef:
Since '54 schreef:Ik heb niet deze gewoonte - en het is niet als grap bedoeld - maar toch ... mag ik mijn vraag eens opnieuw stellen?

'Afgelopen seizoen, ook zonder Mario Cantaluppi, was onze verdediging (dezelfde 3 CV's) ook niet super maar toch slikten we bijlange niet zoveel doelpunten. Wie kan zoiets verklaren?'

Als hier een onderbouwde discussie rond kan ontstaan en de oplossing wordt gevonden sturen we ze per direct en aangetekend aan Vanderelst toe.

Een deel van de verklaring is dat we toen nog Denis Odoi hadden . Ik denk niet dat hij interesse heeft om terug te komen .

Inderdaad dat is waar maar, zoals je zegt, dat kan niet alles verklaren.
Geen Odoi meer en geen Sidibi op stilstaande fase en dan dan nog het snelle kunstgras waar sommige spelers niet wendbaar genoeg voor zijn .Dit in combinatie met Christ die elke match het laaste half uur ontzichtbaar wordt waardoor Mennes en co te veel moeten schuiven..
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door Jack »

Inderdaad, Odoi en het kunstgras. Euvrard en Buyssens zijn zo stijf als een plank, en hun startsnelheid is desastreus!
VWB
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:53

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door VWB »

Het kunstgras speelt ons toch wel parten. De ploeg die het spel maakt (meestal de thuisploeg) loopt zich kapot en de andere ploeg speelt het 2de helft perfect uit.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door stvvilvoorde »

Dat is spijtig genoeg het relaas van de laatste 4 matchen.
Telkens worden we in de tweede helft doodgedaan.

Op westerlo, op Cercle, thuis tegen AA Gent en Beerschot.
Had ge het resultaat van de eerste helft kunnen vasthouden, dan leverden die matchen u 8 punten op.
aline

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door aline »

Luc schreef:
aline schreef:Brepoels 1/15 versus VdE 1/15 = 2/30. Hoe duidelijk kan het zijn? Met de degradatiematch volgende week krijgt VdE de ultieme kans om NOG slechter te doen. Ten tijde van de trainerswissel getuigde het bestuur van voetbal-onkunde. Nu 1/3 van de competitie later, is er nog steeds geen voetbal-visie. Meer nog, er zal niets meer veranderen. Dit is dan ook mijn laatste bijdrage. STVV Forum - 'het onofficiële', het ga je goed! :end:
aline,
Jack heeft een jaar geleden dit forum opgericht omdat ze op het officiële forum weinig of geen kritiek konden aanvaarden en het dan maar sloten !
Op dit forum kan en mag (bijna) alles ! Het is niet omdat het nu slecht gaat met STVV dat je moet afhaken, je schrijft in je bericht wat velen hier denken ... Sommigen (bestuur) willen/kunnen voorlopig niet inzien of toegeven dat ze in de fout zijn gegaan in zovele dingen !
Dus zeker blijven posten ... ;)
;)
Ik wéét dat er op het officiële STVV forum, kritische fans monddood werden/worden gemaakt. Daarom ook proficiat aan de initiatiefnemers van dit forum. De naam 'onofficiële', gebruikte ik enkel omdat het zo ook op google terug te vinden is, al schat ik dit forum, als het op moraliteit aankomt hoger in. Moraliteit dus, dat is waarom ik hier 5 speeldagen, mijn ontevredenheid schreef. Het immorele ontslag van Brepoels, het gezicht en de mentaliteit van een strijdlustig STVV. Zoals het altijd geweest is, zoals het altijd zou moeten zijn. Haspengauwse mentaliteit, mouwen opstropen, de kop ervoor leggen. Ik heb hier bewust niets verkondigd, over tactiek, opstelling, en/of de kwaliteit van de trainer of spelers. Het ging mij erom te duiden dat een trainerswissel NIET nodig was. En OF het zich bewézen heeft, zoals ik een 0/15 voorspelde. Neen ik ben geen ziener, ook geen waarzegger. STVV heeft de laatste jaren te veel geïnvesteerd in technisch voetbal en gekunstelde spelers, het kunstgras als subliem sluitstuk. Als het dan toch voorbestemd was om te degraderen, waarom dan nog een emotieloze trainer binnen halen, en nog één heel binnenkort ... Voila, gedaan met mijne zever. Ik wens STVV het allerbeste, en hoop nog op een kentering van nondedju!
;)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door Jack »

aline schreef:Als het dan toch voorbestemd was om te degraderen, waarom dan nog een emotieloze trainer binnen halen, en nog één heel binnenkort
Na zaterdag kunnen we VDE toch moeilijk emotieloos noemen he?
Hij ging nogal tekeer! :lol:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door Brusselmans »

Morenne vandaag in alle kranten voor wie het nog niet wist : STVV wordt op cruciale fazes genekt.

Hij heeft gelijk ...
Bruls, Stijnen, .................................................................................................................
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door wim vanaken »

panter schreef:
Since '54 schreef:
omeloe schreef:
Since '54 schreef:Ik heb niet deze gewoonte - en het is niet als grap bedoeld - maar toch ... mag ik mijn vraag eens opnieuw stellen?

'Afgelopen seizoen, ook zonder Mario Cantaluppi, was onze verdediging (dezelfde 3 CV's) ook niet super maar toch slikten we bijlange niet zoveel doelpunten. Wie kan zoiets verklaren?'

Als hier een onderbouwde discussie rond kan ontstaan en de oplossing wordt gevonden sturen we ze per direct en aangetekend aan Vanderelst toe.

Een deel van de verklaring is dat we toen nog Denis Odoi hadden . Ik denk niet dat hij interesse heeft om terug te komen .

Dit in combinatie met Christ die elke match het laaste half uur ontzichtbaar wordt waardoor Mennes en co te veel moeten schuiven..
Wablief ? De laatste van de huidige 11 die met de vinger moet worden gewezen is laat ons wel wezen Christ. Actieradius gezien van die man ? Passing ? Inzet ?
Veruit onze beste man op 't veld.
Geen schande als die na 60 minuten door zijn beste krachten heen is, aan anderen om dan eventueel de fakkel over te nemen. Ook pluimpje voor Kotysch op 't middenveld, voor mij véél overtuigender daar dan in de verdediging.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door Iniesta »

Jongens, bekijk het doelsaldo en je weet genoeg waarom wij met 2 punten staan.

We moeten verdomme 4 keer scoren om maar een punt te kunnen halen, 5 volstaat soms om af en toe te winnen. Elke ploeg met dergelijke cijfers zakt.

De trainer kan er niets aan doen want het zijn ervaren mensen met talent maar zonder voldoende spelers in elke linie. De grote fout is dus het bestuur dat niet goed genoeg heeft ingekocht of teveel heeft laten vertrekken. Met pijn in het hart naar Sidibe gekeken die ons nog eens toonde hoe het wel moet.

Tegen de winterstop moet er dus kwaliteit bij, veel kwaliteit. Hopelijk is het tegen dan nog niet te laat.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door Since '54 »

Morrenne stuurt een sms-ke naar Vanderelst om hem moed in de spreken na de 1/15 (HBvL). Na dezelfde 1/15 en na 3 jaar tomeloze inzet van Brepoels krijgt deze laatste zijn C4 en wordt na een 'gesprekje van 10 minuten' bij het groot vuil gezet.

Benoît Morrenne de topman van Toyota en Kia is dat uw mensenkennis? De man die de 'verdiensten van een medewerker' als voormalig CEO zo inschat, is bij mij laag gevallen.

Uit zo'n gang van zaken blijkt meer dan duidelijk dat Morrenne en c°, met het ontslag van Brepoels, duidelijk hun eigen hachje hebben willen redden. Niet gelukt en des te erger voor ons en voor STVV. Smerig!
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door tbird »

Since '54 schreef:Morrenne stuurt een sms-ke naar Vanderelst om hem moed in de spreken na de 1/15 (HBvL). Na dezelfde 1/15 en na 3 jaar tomeloze inzet van Brepoels krijgt deze laatste zijn C4 en wordt na een 'gesprekje van 10 minuten' bij het groot vuil gezet.
Zijt ge nu nog altijd daar met Brepoels. Daar speelden meerdere factoren mee, niet alleen de 1/15.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Omnia
Berichten: 118
Lid geworden op: 19 jun 2011, 16:20

Re: STVV - Beerschot AC

Bericht door Omnia »

Bij Kia en Melexis kunnen ze alles, maar bij een voetbalploegje... Nu zonder zever: zou dat mogelijk zijn, wanneer ze inzien dat kunstgras niets voor hun was, dat ze die parkingput gewoon weer vullen met aarde en er gras over zaaien? :mrgreen:
Plaats reactie