Lierse - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Driesje
Berichten: 70
Lid geworden op: 06 okt 2011, 12:21

Re: Lierse - STVV

Bericht door Driesje »

Spelers STVV incasseren extra premie
http://www.voetbalprimeur.be/site/nieuw ... remie.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Driesje
Berichten: 70
Lid geworden op: 06 okt 2011, 12:21

Re: Lierse - STVV

Bericht door Driesje »

Daerden: "Toch niet mijn snelste doelpunt"
http://www.voetbalprimeur.be/site/nieuw ... elpunt.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Lierse - STVV

Bericht door Jacques »

Angst verlamt en het was duidelijk dat ze bij momenten met dichtgeknepen billen stonden te spelen. Al een chance dat we tegen de zwakste aanval van 1ste klasse speelden, anders zou het misschien minder goed afgelopen zijn. Anderzijds, f*ck it, er zijn ook heel veel ploegen die hier zijn komen winnen enkel en alleen maar omdat wij zo zwak verdedigden, dat is hetzelfde verhaal. Ik vind het ergens wel grappig en gênant tegelijk: na 11 speeldagen in 1 klap uw puntenaantal meer dan verdubbelen. er zijn er niet veel die dat kunnen zeggen. :mrgreen:

Hopelijk tanken we er vertrouwen uit, zowel uit het houden van de nul (vond ik nog het meest verrassende) als uit de overwinning.

Het is misschien een gevaarlijke uitspraak, maar Standard komt op een goed moment. Thuis liggen die ons behoorlijk goed en ze zijn zelf nog op zoek naar hun beste vorm en opstelling. Als we erin zouden slagen nu een 6/6 te boeken, kunnen we echt aan het seizoen beginnen...
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: Lierse - STVV

Bericht door 't kanarieke »

Jacques schreef:Angst verlamt en het was duidelijk dat ze bij momenten met dichtgeknepen billen stonden te spelen. Al een chance dat we tegen de zwakste aanval van 1ste klasse speelden, anders zou het misschien minder goed afgelopen zijn. Anderzijds, f*ck it, er zijn ook heel veel ploegen die hier zijn komen winnen enkel en alleen maar omdat wij zo zwak verdedigden, dat is hetzelfde verhaal. Ik vind het ergens wel grappig en gênant tegelijk: na 11 speeldagen in 1 klap uw puntenaantal meer dan verdubbelen. er zijn er niet veel die dat kunnen zeggen. :mrgreen:

Hopelijk tanken we er vertrouwen uit, zowel uit het houden van de nul (vond ik nog het meest verrassende) als uit de overwinning.

Het is misschien een gevaarlijke uitspraak, maar Standard komt op een goed moment. Thuis liggen die ons behoorlijk goed en ze zijn zelf nog op zoek naar hun beste vorm en opstelling. Als we erin zouden slagen nu een 6/6 te boeken, kunnen we echt aan het seizoen beginnen...
Jaja, maar al die voorgaande keren was dat wel op gewoon gras hé ;) :roll:
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
eric
Berichten: 115
Lid geworden op: 22 okt 2010, 20:56

Re: Lierse - STVV

Bericht door eric »

van de scheidsrechter mag je dit keer helemaal niet klagen, 1ste helft , betwiste fase in de baklijn, het was heel licht maar sommigen fluiten dat. Mennes die al geel had maakte nog 2 zware fouten dat gerust geel mocht zijn, Daerden stampt de laatste minuten ene met zijn voeten vooruit omver. Ze zullen het niet afleren, maar bij lomperikken zul je dat niet afgeleerd krijgen.
Aan schouterden maak ik geen woorden meer vuil,verdient hij zelfs niet.
Voor de rest;heeeeeeel zwakke match maar dat was langs beide kanten zo, als dat Lierse maar is gaan ze ook nog serieus in de problemen komen, ma liever zo'n match spelen en winnen dan een mooie match met 3-4 verliezen.
Zorro
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 nov 2010, 10:12
Supporter van: STVV

Re: Lierse - STVV

Bericht door Zorro »

eric schreef:van de scheidsrechter mag je dit keer helemaal niet klagen, 1ste helft , betwiste fase in de baklijn, het was heel licht maar sommigen fluiten dat. Mennes die al geel had maakte nog 2 zware fouten dat gerust geel mocht zijn, Daerden stampt de laatste minuten ene met zijn voeten vooruit omver. Ze zullen het niet afleren, maar bij lomperikken zul je dat niet afgeleerd krijgen.
Aan schouterden maak ik geen woorden meer vuil,verdient hij zelfs niet.
Voor de rest;heeeeeeel zwakke match maar dat was langs beide kanten zo, als dat Lierse maar is gaan ze ook nog serieus in de problemen komen, ma liever zo'n match spelen en winnen dan een mooie match met 3-4 verliezen.
Ik zou zo direct niet durven zeggen naar Daerden toe dat hij een lomperik is hoor. Zoiets zeg je niet ! Als je ziet hoe hij overkomt in een interview voor de camera, chapeau. Zou jij het kunnen , zo vlot als Daerden ?
Ik alleszins niet . :stvv:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Lierse - STVV

Bericht door Halenaar »

eric schreef:, Daerden stampt de laatste minuten ene met zijn voeten vooruit omver. Ze zullen het niet afleren, maar bij lomperikken zul je dat niet afgeleerd krijgen.
:grappig:

Hij was gisteren weer eens één van de betere kanaries!
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Lierse - STVV

Bericht door omeloe »

Halenaar schreef:
eric schreef:, Daerden stampt de laatste minuten ene met zijn voeten vooruit omver. Ze zullen het niet afleren, maar bij lomperikken zul je dat niet afgeleerd krijgen.
:grappig:

Hij was gisteren weer eens één van de betere kanaries!
Daerden en Mennes flirten te gedreven met kaarten , ze moeten daar meer voor oppassen .
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Lierse - STVV

Bericht door Halenaar »

omeloe schreef:
Halenaar schreef:
eric schreef:, Daerden stampt de laatste minuten ene met zijn voeten vooruit omver. Ze zullen het niet afleren, maar bij lomperikken zul je dat niet afgeleerd krijgen.
:grappig:

Hij was gisteren weer eens één van de betere kanaries!
Daerden en Mennes flirten te gedreven met kaarten , ze moeten daar meer voor oppassen .
Dat kan misschien wel zijn. Maar om hem daarvoor een lomperik te noemen...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Lierse - STVV

Bericht door Jacques »

Terugblik op Lierse-STVV te vinden in het matchcenter van Stadion

http://stadion.vtm.be/videozone" onclick="window.open(this.href);return false;
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Lierse - STVV

Bericht door stvvilvoorde »

Iemand gisteren Sportweekend gezien?
Blijkbaar is de Samy niet meer zo aanwezig als in het verleden?
Volgens de supps is die daar niet veel meer te zien in het stadion.
Voor ons zou het geen slechte zaak zijn moest lierse ineens zonder de Egyptenaar vallen.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Lierse - STVV

Bericht door Dries Herbots »

Ze scoorde direct en toen hebben ze eigenlijk gewoon de bal weggeshot. Lierse kreeg na de goal meer balbezit maar ook geen echte kansen. Als ze het een paar keer sneller hadden uitgespeeld had de match rapper beslist kunnen zijn. Reza is echt een speler met een klasseflits. Christ vond ik nonchalant spelen. Ngawa ziijn flank lag altijd open. Maar wat maakt het uit? Eindelijk hebben we de 3 punten. Maar we moeten met de voetjes op de grond blijven.
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Lierse - STVV

Bericht door Jacques »

stvvilvoorde schreef:Iemand gisteren Sportweekend gezien?
Blijkbaar is de Samy niet meer zo aanwezig als in het verleden?
Volgens de supps is die daar niet veel meer te zien in het stadion.
Voor ons zou het geen slechte zaak zijn moest lierse ineens zonder de Egyptenaar vallen.
Goh, dat lijkt me in ieder geval te vroeg om aan zo'n scenario te denken.

Ik kan me inbeelden dat de grote bazen van de Wadi Degla Holding wel wat ongeduldig worden en wat meer return-on-investment willen zien (zowel financieel als sportief) maar ik zie ze hun handen niet volledig wegtrekken, want dat staat gelijk met 100% verlies. Zonder Wadi Degla is er immers simpelweg geen Lierse, maar ook geen Turnhout en ook geen Jeugdacademie. En vooral van die laatste verwachten ze over enkele jaren toch wel wat spelers die doorbreken. Ik zie ze wel de broeksriem aanspannen (was deze zomer trouwens al het geval), maar hun Belgische poot laten vallen zie ik WD niet doen.

Het heeft misschien eerder te maken met de gespannen religieuze en politieke situatie in Egypte, waardoor ze daar momenteel meer aanwezig moeten zijn?

Ik zou trouwens niet graag door zo'n scenario in 1ste blijven, veel eer is daar niet aan te behalen me dunkt. Beveren heeft dat ooit geflikt maar uiteindelijk bleek het ook niet meer dan uitstel van executie.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Lierse - STVV

Bericht door Since '54 »

Dries Herbots schreef:Ze scoorde direct en toen hebben ze eigenlijk gewoon de bal weggeshot. Lierse kreeg na de goal meer balbezit maar ook geen echte kansen. Als ze het een paar keer sneller hadden uitgespeeld had de match rapper beslist kunnen zijn. Reza is echt een speler met een klasseflits. Christ vond ik nonchalant spelen. Ngawa ziijn flank lag altijd open. Maar wat maakt het uit? Eindelijk hebben we de 3 punten. Maar we moeten met de voetjes op de grond blijven.
Ngawa is nog te kwak en iedere trainer van de tegenpartij weet dat ondertussen. Ook thuis tegen Beerschot werd veelal over links, dus op Ngawa gespeeld. Nog 1 jaar en die jongen staat er wel maar ... dan zijn we hem waarschijnlijk kwijt.

Christ moést van de trainer op het Lisp veelal op links spelen en stond niet zo vaak in de positie van centrale spelverdeler zoals hij tegen Beerschot een schitterende partij speelde.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Lierse - STVV

Bericht door Jacques »

Nog ééntje alvorens op Kortrijk te focussen.

Filip Joos op StuBru (vanaf ongeveer 2'30)
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie