Lierse - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Lierse - STVV

Bericht door Luc »

lindoke schreef:0-2 gewonnen maar wat ik op multilive gezien heb was het geleverde spel absoluut VRE-SE-LIJK !!!! Dit was qua spel waarschijnlijk het slechtste wat STVV dit seizoen laten zien heeft. Maar goed, de punten tellen op dit moment en de teller staat nu toch op 5
Het was inderdaad niet mooi om te zien, maar de 3 punten zijn binnen en dat is het belangrijkste !
amelieke
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 okt 2010, 10:28

Re: Lierse - STVV

Bericht door amelieke »

Slechtste match van STVV die ik dit seizoen gezien heb,maar wel eentje die je winnend kunt afsluiten.
De tegenstander van vandaag was nog slechter als ons,met zoveel balbezit geen enkele kans kunnen bijeen gevoetbald krijgen dan weet je het wel zekers.
:stvv:
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Lierse - STVV

Bericht door stvv'er »

lindoke schreef:0-2 gewonnen maar wat ik op multilive gezien heb was het geleverde spel absoluut VRE-SE-LIJK !!!! Dit was qua spel waarschijnlijk het slechtste wat STVV dit seizoen laten zien heeft.
Bwa, niet overdrijven hé. Maar goed, de tegenstand was zowaar nog slechter :lollig: Dit Lierse is absoluut niet beter als ons.

En volgende week gaat Roland ons een cadeauke doen :hug:
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Lierse - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Om een goeie match te zien moet je met twee elftallen willen (kunnen) voetballen.
Los van het feit dat er zeker niet mocht verloren worden, was het zwakjes.
In de tweede helft tegen tien man, daar moet je meer uithalen, wat door stvv is nagelaten.
Deze overwinning is misschien de boost om tegen Standard een knalprestatie neer te zetten, en misschien wel naar een 6/6.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Lierse - STVV

Bericht door Mikman »

Dit was inderdaad veruit de zwakste match van STVV dit seizoen, gelukkig kon Lierse nauwelijks kansen afdwingen en werkten we aan bijna 100% af. Mooie actie van Reza en Daerden bij het openingdoelpunt. Daarna werden er te weinig duels aangegaan, en de backs stonden zwak te verdedigen. In balbezit ook veel te onrustig. De man extra werd ook noooit uitgebuit. Ik val in herhaling, maar Schouterden was weeral eens de minste. Zoveel onnodig balverlies dat die lijdt, niet te doen. Dan deed Dufer het toch wat beter in zijn invalbeurt, dwong ook de ( terechte ) penalty af. Op de wedstrijdleiding was weinig aan te merken. STVV kreeg een karrevracht gele kaarten, maar die waren even dom als terecht. Ook op de rode kaart van Lierse en de penalty valt niets aan te merken.

Maar goed, slechte match of niet, uiteindelijk zijn het de drie punten die tellen. En eindelijk eens de nul kunnen houden.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Lierse - STVV

Bericht door Cremasco »

Enkel tweede helft gezien maar dat bleek van klotenniveau : egelstelling met Reza alleen op een eiland.
Waarom Schouterden niet eruit en Daerden op diens plaats ? Is Schouterden misschien een koppel met de andere kleindochter van Mangelschots ?
Laatst gewijzigd door Cremasco op 22 okt 2011, 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Lierse - STVV

Bericht door Luc »

Cremasco schreef:Enkel tweed helft gezien maar dat bleek van kloteniveau : egelstelling met Reza alleen op een eiland.
Waarom Schouterden niet eruit en Daerden op diens plaats ? Is Schouterden misschien een koppel met de andere kleindochter van Mangelschots ?
Schouterden werd na 60' vervangen door Dufer. VDE 'durft' hem tenminste vervangen !

Euvrard geschorst voor de wedstrijd tegen Standard, waarschijnlijk Kotysch dan terug een rij naar achter al zie ik hem liever op het middenveld !
Zorro
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 nov 2010, 10:12
Supporter van: STVV

Re: Lierse - STVV

Bericht door Zorro »

Na de 0-1 gaan verdedigen, begijpe wie kan ! Gewoon hun spel verder spelen zoals bij de 0-0 zou toch veel beter geweest zijn . Nu zou je met een tegen doelpunt al gelijk staan en Lierse op dreef dan.
Nadien met de uitsluiting van de lierse speler nog meer gaan verdedigen, ik versta er geen klote van.
Ook Verhulst voor de pauze al tijd winnen en terecht bestraft met geel. Zeker de slechtste match dit seizoen.
Als de verdedigde opdracht van Van der Elst kwam begrijp ik er niets van (ze kunnen toch veel beter), dat was met VUUR spelen. Reza stond alleen op een eiland.
Wat een geluk dat Lierse er kompleet niks van bakte, ik weet niet waar zij de vergaarde punten hebben gehaald.

Sorry maar zo heb ik met de stuipen op het lijf de match gezien en ik niet alleen hoor.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Lierse - STVV

Bericht door Jack »

Ik denk dat we momenteel gewoon niks over het spelpeil moeten zeggen. Nu tellen enkel de punten. Van mij mag 't nu zo nog 5 keer.
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: Lierse - STVV

Bericht door 't kanarieke »

De slechtste match van het seizoen ... !!!! Maar, "who cares" eindelijk kunnen we eens de overwinning vieren :beer: :party: :drunk:

De vorige 10 keren toen we wel verloren, waren we wel de beste ploeg. Ik zie wat we ermee bereikt hebben.

Haha :Roland:, we zullen u volgende week warm onthalen op Stayen :twisted:
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Lierse - STVV

Bericht door zipke373 »

Jack schreef:Ik denk dat we momenteel gewoon niks over het spelpeil moeten zeggen. Nu tellen enkel de punten. Van mij mag 't nu zo nog 5 keer.
Ge neemt mij de woorden uit de mond...5 keer op rij graag.Daarna mag er van mij terug over het spelpeil gezeverd worden.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Lierse - STVV

Bericht door Ozzy »

Schouterden, man man man en capsones dat hem heeft en voor de rest geen commentaar meer.
Verhulst: niks moeten doen, één goede redding en verder alert.
Ngawa: een kwajongen, was Waggie nog maar hier.
Buyssens: won alle luchtduels en is duidelijk de sterkste centrale verdediger.
Euvrard: niet gezien
Iandoli: één van zijn zwakste wedstrijden.
Kotysch: sterke wedstrijd en mag daar van mij blijven staan want een rij achteruit zie ik eigenlijk niet zitten.
Mennes: wil soms teveel doen en haalt het tempo uit ons team, moest vaker in één tijd spelen maar draaide zichzelf vaak in de problemen.
Daerden: wisselde sterke momenten met zwakkere.
Christ: zwakke wedstrijd
Reza: niet gezien maar had weer eens een klasseflits in zijn voeten die ons de zege bezorgde.
Invaller Dufer: eindelijk wat aanvallende impulsen en was eigenlijk de enige die verzorgd voetbal bracht en uiteindelijk de wedstrijd besliste door een terechte penalty op hem te maken.
Draak van een wedstrijd en het enige positieve is dat we gewonnen hebben.
Nu ik Lierse gezien, Westerlo en Leuven geevalueerd hebben we nog kans maar dan moeten we wel efficient zoals vandaag worden. Heb de indruk dat we gisteren minder met ons krachten gewoekerd hebben.
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Lierse - STVV

Bericht door Franske »

Met die spelersanalyses ben ik het hier toch niet eens zunne...

Iandoli: stond telkens tegen 2 man, heeft daar zijne plan tegen getrokken & was op geen fout te betrappen.
Mennes: zalig proffessioneel. Door 'traag' te spelen zorgde hij voor rust.
Christ: voor mij man vd match, zeer balvast & zich altijd goed aanbiedend. En dat 90' volhouden: mooi!
Schouterden: wel mee eens, brengt te weinig
Daerden: absoluut meerwaarde
Reza: iets te egoïstisch, maar schitterend hoe hij die strafschoppen koel blijft afwerken

Vander Elst: hij liet Lierse bewust in balbezit en dat bleek een goeie taktiek. Eindelijk beginnen we taktisch ook eens een match naar ons toe te trekken ipv puur op karakter. Zijn verdienste imo.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Lierse - STVV

Bericht door Dreke »

Mikman schreef:Ik val in herhaling, maar Schouterden was weeral eens de minste. Zoveel onnodig balverlies dat die lijdt, niet te doen.
Het is overigens al de tweede keer dit seizoen dat hij geel pakt omdat hij uitdrukkelijk staat te applaudisseren bij een gele kaart voor STVV. Dit moet je als club zwaar aanpakken. Brengt de laatste tijd niets bij. Eruit.
Mikman schreef:Op de wedstrijdleiding was weinig aan te merken. STVV kreeg een karrevracht gele kaarten, maar die waren even dom als terecht. Ook op de rode kaart van Lierse en de penalty valt niets aan te merken.
Als Verhulst die vrije trap van Maric (wat een debiel ritueel trouwens) niet stopt, zijn we nu weer met zijn allen - terecht - aan het klagen over de arbitrage. De voorafgaande fout was er in honderd jaar geen...

Voor wij er nog niet zeker van was: een contractverlenging voor Kotysch is uit den boze.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: Lierse - STVV

Bericht door 't kanarieke »

Mikman schreef:STVV kreeg een karrevracht gele kaarten, maar die waren even dom als terecht. Ook op de rode kaart van Lierse en de penalty valt niets aan te merken.
Het enigste minpuntje dat ik over de scheidsrechter had, was dat Thompson meerdere keren zijn tweede gele kaart had kunnen krijgen. En dat hij die dan uiteindelijk niet gekregen heeft. Hij maakte een fout op Kotysch toen die de bal niet wou afgeven, hij maakte de penaltyfout op Dufer, ....
Laatst gewijzigd door 't kanarieke op 23 okt 2011, 12:30, 1 keer totaal gewijzigd.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Plaats reactie