Pandoeringen

Alles over de wedstrijden van STVV
Tendens
Berichten: 286
Lid geworden op: 29 nov 2011, 14:05

Re: Pandoeringen

Bericht door Tendens »

Tendens schreef:
stvv'er schreef:
Dries Herbots schreef:Het is te zien wat noem jij een pandoering? Winst het jaar in tweedeklasse 7-1 tegen Olympic Charleroi. Verlies in het seizoen 2010-2011 6-0 tegen Eupen. Verder herinner ik mij ook nog een 3-6 tegen Moeskroen.

Dat was in december 2005 geloof ik, toen verklaarde :Roland: achteraf dat de supporters toch spektakel hebben gezien :geelblauw:

Met 3 goals van Custovic en 2 van die grote krullebol (naam schiet me niet te binnen, nadien Lokeren en vorig jaar Kortrijk) als ik me niet vergis?
Mario Carevic bedoelde ik dus.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Pandoeringen

Bericht door Dries Herbots »

Tendens schreef:
Tendens schreef:
stvv'er schreef:
Dries Herbots schreef:Het is te zien wat noem jij een pandoering? Winst het jaar in tweedeklasse 7-1 tegen Olympic Charleroi. Verlies in het seizoen 2010-2011 6-0 tegen Eupen. Verder herinner ik mij ook nog een 3-6 tegen Moeskroen.

Dat was in december 2005 geloof ik, toen verklaarde :Roland: achteraf dat de supporters toch spektakel hebben gezien :geelblauw:

Met 3 goals van Custovic en 2 van die grote krullebol (naam schiet me niet te binnen, nadien Lokeren en vorig jaar Kortrijk) als ik me niet vergis?
Mario Carevic bedoelde ik dus.
http://sport.be.msn.com/nl/jupilerprole ... game=88025" onclick="window.open(this.href);return false;
K.STVV speelt op Staaien.
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Pandoeringen

Bericht door StvvBoy »

STVV - KVM 7-0 overwinning ;)
Plaats reactie