Onderhoud

Mededelingen over het forum, ruimte voor opmerkingen en suggesties, enz.
TWEagle
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2015, 17:12

Re: Onderhoud

Bericht door TWEagle »

Goedenmiddag

ik ben zelf beheerder van een aantal phpbb fora

maar in dit topic geeft u aan dat u een aantal mods hebben geïnstalleerd

maar welke hebben jullie geïnstalleerd?
Gebruikersavatar
Mattehh
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 apr 2015, 11:14

Re: Onderhoud

Bericht door Mattehh »

TWEagle schreef:Goedenmiddag

ik ben zelf beheerder van een aantal phpbb fora

maar in dit topic geeft u aan dat u een aantal mods hebben geïnstalleerd

maar welke hebben jullie geïnstalleerd?
Staat 1 post boven je vermeld:
Tompie schreef:Naast Tapatalk is nu ook de "vind ik leuk" knop terug, en kan je berichten ook delen op Facebook of Twitter.

Tompie; indien ik je kan helpen, graag. Ik heb jarenlang ervaring met phpbb fora. Denk dat eens de reguliere competitie terug begint; het hier uit zijn voegen gaat barsten :)
There is always a way.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Onderhoud

Bericht door Tompie »

Mattehh schreef:
TWEagle schreef:Goedenmiddag

ik ben zelf beheerder van een aantal phpbb fora

maar in dit topic geeft u aan dat u een aantal mods hebben geïnstalleerd

maar welke hebben jullie geïnstalleerd?
Staat 1 post boven je vermeld:
Tompie schreef:Naast Tapatalk is nu ook de "vind ik leuk" knop terug, en kan je berichten ook delen op Facebook of Twitter.

Tompie; indien ik je kan helpen, graag. Ik heb jarenlang ervaring met phpbb fora. Denk dat eens de reguliere competitie terug begint; het hier uit zijn voegen gaat barsten :)
Matteh, bedankt! Ik stuur je binnenkort een privéberichtje om een aantal zaken te vragen. Alle hulp is welkom, want ik heb geen ICT-achtergrond wat het niet altijd evident maakt. :)

TWEagle: de geïntalleerde extensies zijn hier inderdaad al aangehaald: tapatalk, de "vind ik leuk knop" per bericht ("thanks for posts" extensie), en de mogelijkheid om berichten te delen op Facebook en Twitter ("share on" extensie).
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Onderhoud

Bericht door Halenaar »

Weer een paar kleine updates precies, ziet er goed uit!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Onderhoud

Bericht door Tompie »

Halenaar schreef:Weer een paar kleine updates precies, ziet er goed uit!
Bedankt Halenaar! Ik heb inderdaad wat gele accenten toegevoegd, om toch de clubkleuren wat aan bod te laten komen (zonder er een kleurboek van te willen maken).
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Onderhoud

Bericht door Jack »

Tapatalk werkt niet meer.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Onderhoud

Bericht door Tompie »

Jack schreef:Tapatalk werkt niet meer.
Ben al een hele tijd niet aan de instellingen van Tapatalk gekomen, dus op zich is dat wel vreemd.
Heb eens gekeken bij de instellingen van de extensie of de API-key nog correct is en de verwijzing naar de directory klopt, maar dit blijkt in orde te zijn.

Zal nog even verder kijken of ik iets vind!
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Onderhoud

Bericht door Jack »

Hmm, misschien ligt 't dan bij mij. Zal eens op zoektocht gaan...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Onderhoud

Bericht door Tompie »

Ik heb ondertussen wat opzoekwerk verricht en blijkbaar zijn er nog wel regelmatig fora die met hetzelfde probleem te kampen krijgen.
Ik heb er nu zelf ook last van, soms hebben enkel Android toestellen er last van, soms ook IOS.

Ik heb al eens geprobeerd de extensie opnieuw te installeren en alles opnieuw in te stellen, maar dat lost bij mij niets op.

Als het probleem blijft duren, zal ik contact opnemen met Tapatalk zelf.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Onderhoud

Bericht door Tompie »

Ik heb ondertussen een ticket ingediend bij Tapatalk, want geraak zelf ook niet meer met Tapatalk op het forum.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Onderhoud

Bericht door zipke373 »

Tompie schreef:Ik heb ondertussen wat opzoekwerk verricht en blijkbaar zijn er nog wel regelmatig fora die met hetzelfde probleem te kampen krijgen.
Ik heb er nu zelf ook last van, soms hebben enkel Android toestellen er last van, soms ook IOS.

Ik heb al eens geprobeerd de extensie opnieuw te installeren en alles opnieuw in te stellen, maar dat lost bij mij niets op.

Als het probleem blijft duren, zal ik contact opnemen met Tapatalk zelf.
Ik geraak via Tapatalk ook al een tijdje niet meer op het forum van nr10. Heb die rommel er af gezwierd wegens nog andere problemen....
Gargamel
Berichten: 125
Lid geworden op: 11 mei 2015, 19:05

Re: Onderhoud

Bericht door Gargamel »

ik kan wel nog steeds op tapatalk, vreemd..
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Onderhoud

Bericht door Tompie »

STVV schreef:ik kan wel nog steeds op tapatalk, vreemd..
Zoveel te beter natuurlijk, maar idd wel vreemd. :) Gebruik je een Androidtoestel of iphone? Soms ligt het daar blijkbaar aan, Tapatalk heeft me trouwens gewoon geantwoord dat volgens hun informatie mijn forum perfect werkt op Tapatalk. Maar dat is dus toch niet bij iedereen het geval. :)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
michael
Berichten: 323
Lid geworden op: 29 jan 2011, 11:15
Supporter van: STVV

Re: Onderhoud

Bericht door michael »

Tompie schreef:
STVV schreef:ik kan wel nog steeds op tapatalk, vreemd..
Zoveel te beter natuurlijk, maar idd wel vreemd. :) Gebruik je een Androidtoestel of iphone? Soms ligt het daar blijkbaar aan, Tapatalk heeft me trouwens gewoon geantwoord dat volgens hun informatie mijn forum perfect werkt op Tapatalk. Maar dat is dus toch niet bij iedereen het geval. :)
Ik krijg op mijn androidtoestel steeds de melding dat het verbinden met het forum mislukt is.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Onderhoud

Bericht door Tompie »

michael schreef:
Tompie schreef:
STVV schreef:ik kan wel nog steeds op tapatalk, vreemd..
Zoveel te beter natuurlijk, maar idd wel vreemd. :) Gebruik je een Androidtoestel of iphone? Soms ligt het daar blijkbaar aan, Tapatalk heeft me trouwens gewoon geantwoord dat volgens hun informatie mijn forum perfect werkt op Tapatalk. Maar dat is dus toch niet bij iedereen het geval. :)
Ik krijg op mijn androidtoestel steeds de melding dat het verbinden met het forum mislukt is.
Ikzelf krijg die melding ook. Maar bij Tapatalk beweren ze dat er niets aan de hand is en als zij het zelf proberen werkt het wel...

Google helpt me ook niet veel verder, behalve dan dat heel veel fora om de haverklap problemen hebben met Tapatalk en die problemen plots komen en ook plots weer gaan.

Ik heb Tapatalk al verschillende keren volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, de API key gereset en overal aangepast, de directory nagekeken, veel meer kan ik momenteel niet doen, buiten hopen dat het probleem gaat zoals het gekomen is..
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Plaats reactie