Onderhoud

Mededelingen over het forum, ruimte voor opmerkingen en suggesties, enz.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Onderhoud

Bericht door Iniesta »

Kris Buvens is de nieuwe mod, maar STVV weet nog van niets :grappig:
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Onderhoud

Bericht door stvv'er »

Iniesta schreef:Dacht hetzelfde.

De man heeft zijn rug nog niet gedraaid en uitgerekend een reeds verwittigd man blijkt er weer wat van te bakken.
2

Dit forum is de laatste dagen (en bij uitbreiding zelfs weken) gewoon een Centraal Meldpunt geworden voor de 1 enkel zwaar gefrustreerde individu.
Zelfs voor dit forum nog maar te lezen is het niet meer plezant.
Jammer.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Onderhoud

Bericht door Tompie »

Toen ik hier via de Spaanse pers vernam dat onze coach naar Standard trok, heb ik hier toch maar even naar een deftige internetconnectie gezocht.

:-) Ben er in de vlucht eens doorgegaan en hier en daar wat geschrapt, had het in feite nog erger verwacht. Dat zegt al genoeg natuurlijk. :-)

Ik ga nu terug sangria's drinken tot volgende maandag. Dat verzacht alle leed. :-) Ik neem tussendoor nog wel eens een kijkje indien mogelijk. Bij terugkeer is het misschien nuttig enkele medemoderatoren aan te stellen.

Wie dat goed doet, maakt kans om op korte termijn het forum van de rouches te modereren. ;-)

Probeer het nog wat deftig te houden daar aub, er zijn erger dingen in het leven...
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
TruiensNieuws.be
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 aug 2015, 11:53

Re: Onderhoud

Bericht door TruiensNieuws.be »

Net iets gevonden op het Standard forum en ik vind dat het wel bijdraagt aan de ordelijkheid van het forum:

Bij elke match een voorbeschouwing en nabeschouwing in een apart topic zetten, zo is alles wat overzichtelijker?

:mierenneuker:
Op de hoogte blijven van het nieuws in Sint-Truiden?
http://www.truiensnieuws.be
:stvv:
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Onderhoud

Bericht door weekenders »

TruiensNieuws.be schreef:Net iets gevonden op het Standard forum en ik vind dat het wel bijdraagt aan de ordelijkheid van het forum:

Bij elke match een voorbeschouwing en nabeschouwing in een apart topic zetten, zo is alles wat overzichtelijker?

:mierenneuker:
wel opletten dat je op den duur niet zoveel topics hebt dat het al even onoverzichtelijk wordt.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Onderhoud

Bericht door Tompie »

Lijkt me inderdaad vooral een goed idee als er zeer veel berichten worden gepost. Ik kan me inbeelden dat op het forum van Standard of Genk dat het overzicht bevordert, maar bij ons is het aantal berichten per wedstrijd toch eerder beperkt.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Onderhoud

Bericht door Franz »

Tompie schreef:... bij ons is het aantal berichten per wedstrijd toch eerder beperkt.
De fan(s) niet uitdagen hé!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Onderhoud

Bericht door Tompie »

We draaien ondertussen weer op de nieuwste PHPBB versie (3.1.7)!

De site kan vanavond eventueel af en toe nog kortstondig offline zijn als ik links of recht nog wat probeer te optimaliseren.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Onderhoud

Bericht door Tompie »

Ik vertrek morgen even op vakantie naar (hopelijk) de zon.

De laatste keer dat ik dat geprobeerd heb, besloot een zekere YF om van Sint-Truiden naar Standard te trekken, en was het kot hier te klein. :mrgreen:
Ik hoop dat ze me op Stayen niet nog eens iets gelijkaardigs lappen. :lollig:

Ik neem tussendoor hier uiteraard wel eens een kijkje. Maar wat er ook gebeurt, houd het hier wat deftig... ;)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Onderhoud

Bericht door Halenaar »

Het forum zou er kwalitatief enorm op vooruit gaan als je een paar figuren hier een ban geeft.

Just saying Tompie ;)
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Onderhoud

Bericht door stvv'er »

Op dit moment zijn ze dus in drie (!) verschillende topics aan het bekvechten. Daar moet toch een recordje inzitten :mrgreen:
Tompie draait overuren :onfire:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Onderhoud

Bericht door Halenaar »

stvv'er schreef:Op dit moment zijn ze dus in drie (!) verschillende topics aan het bekvechten. Daar moet toch een recordje inzitten :mrgreen:
Tompie draait overuren :onfire:
Drie trollen bannen en Tompie kan weer op zijn hangmat gaan liggen :) ;)
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Onderhoud

Bericht door moanverke »

Ze zouden beter eens een 50 vs 50 organiseren ipv te bekvechten op het forum.
Elk topic ontaardt in een ruzie... ik hoop dat dit snel betert want zo hoeft het niet meer voor mij!
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Onderhoud

Bericht door Tompie »

Het is vooral jammer omdat die personen in kwestie wel een meerwaarde kunnen zijn voor het forum. Ze hebben allemaal een duidelijke mening, en zijn best wel in staat om die ook te beargumenteren. Dat blijkt althans uit sommige van hun berichten die ze hier plaatsen.

Ik heb ook geen probleem met extreme meningen, positief of negatief. Als dat is hoe iemand denkt, kan dat best. Zolang je dat maar op een deftige manier kan brengen.

Maar wat vooral telt, is hoe forumleden hier met elkaar omgaan. Als het voor sommigen niet meer lukt om op een gewone manier te discussiëren, dan zit er inderdaad niets anders op dan weer met een ban te zwaaien.

Bij deze nog een warme oproep: als je vindt dat iemands berichten niet door de beugel kunnen, meld dit bericht dan gewoon. Maar laat je zelf niet vangen door mee te springen in dat kinderachtig gedoe.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Onderhoud

Bericht door moanverke »

Tompie schreef:Het is vooral jammer omdat die personen in kwestie wel een meerwaarde kunnen zijn voor het forum. Ze hebben allemaal een duidelijke mening, en zijn best wel in staat om die ook te beargumenteren. Dat blijkt althans uit sommige van hun berichten die ze hier plaatsen.

Ik heb ook geen probleem met extreme meningen, positief of negatief. Als dat is hoe iemand denkt, kan dat best. Zolang je dat maar op een deftige manier kan brengen.

Maar wat vooral telt, is hoe forumleden hier met elkaar omgaan. Als het voor sommigen niet meer lukt om op een gewone manier te discussiëren, dan zit er inderdaad niets anders op dan weer met een ban te zwaaien.

Bij deze nog een warme oproep: als je vindt dat iemands berichten niet door de beugel kunnen, meld dit bericht dan gewoon. Maar laat je zelf niet vangen door mee te springen in dat kinderachtig gedoe.
:toppie:
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Plaats reactie