Onderhoud

Mededelingen over het forum, ruimte voor opmerkingen en suggesties, enz.
Gargamel
Berichten: 125
Lid geworden op: 11 mei 2015, 19:05

Re: Onderhoud

Bericht door Gargamel »

Ik gebruik ook gewoon een android toestel, dus je moet gewoon wat geluk of pech hebben precies (; achja vandaag werkt de mijne misschien niet meer en de jouwe wel, spannend toch :D
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Onderhoud

Bericht door den ief »

STVV schreef:Ik gebruik ook gewoon een android toestel, dus je moet gewoon wat geluk of pech hebben precies (; achja vandaag werkt de mijne misschien niet meer en de jouwe wel, spannend toch :D
Ik gebruik Tapatalk nog maar sinds kort, en het werkt ook bij mij, op een iPhone.
Gebruikersavatar
Mattehh
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 apr 2015, 11:14

Re: Onderhoud

Bericht door Mattehh »

Tompie schreef:
michael schreef:
Tompie schreef:
STVV schreef:ik kan wel nog steeds op tapatalk, vreemd..
Zoveel te beter natuurlijk, maar idd wel vreemd. :) Gebruik je een Androidtoestel of iphone? Soms ligt het daar blijkbaar aan, Tapatalk heeft me trouwens gewoon geantwoord dat volgens hun informatie mijn forum perfect werkt op Tapatalk. Maar dat is dus toch niet bij iedereen het geval. :)
Ik krijg op mijn androidtoestel steeds de melding dat het verbinden met het forum mislukt is.
Ikzelf krijg die melding ook. Maar bij Tapatalk beweren ze dat er niets aan de hand is en als zij het zelf proberen werkt het wel...

Google helpt me ook niet veel verder, behalve dan dat heel veel fora om de haverklap problemen hebben met Tapatalk en die problemen plots komen en ook plots weer gaan.

Ik heb Tapatalk al verschillende keren volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, de API key gereset en overal aangepast, de directory nagekeken, veel meer kan ik momenteel niet doen, buiten hopen dat het probleem gaat zoals het gekomen is..
Hier hetzelfde, geraakte er gisteren ook niet op. Kreeg een foutmelding.
There is always a way.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Onderhoud

Bericht door Tompie »

Net de update gedaan van versie 3.1.4 naar 3.1.5, de meest recente versie.

Ik merk dat verschillende andere fora die een recente PHPBB versie gebruiken ook problemen ondervinden met Tapatalk. Ik vermoed dat de problemen met Tapatalk op termijn wel verholpen kunnen worden.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Mattehh
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 apr 2015, 11:14

Re: Onderhoud

Bericht door Mattehh »

Tompie schreef:Net de update gedaan van versie 3.1.4 naar 3.1.5, de meest recente versie.

Ik merk dat verschillende andere fora die een recente PHPBB versie gebruiken ook problemen ondervinden met Tapatalk. Ik vermoed dat de problemen met Tapatalk op termijn wel verholpen kunnen worden.
Bij mij waren de problemen al verholpen voor je update, vergeten te vermelden.. :oops:

Denk dat iedereen er nu wel opgeraakt. Stond ook tussen de changelog als ik me niet vergis.
There is always a way.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Onderhoud

Bericht door Jack »

Werkt hier weer!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Onderhoud

Bericht door Tompie »

Folks, ik vertrek morgen even op vakantie naar het (hopelijk) zonnige zuiden. Ik zal de komende week dus maar sporadisch eens een kijkje kunnen nemen op het forum. Probeer het hier een beetje deftig te houden (zoals gewoonlijk ;)).

Greets,

Tom
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Onderhoud

Bericht door STimVV »

Tompie schreef:Folks, ik vertrek morgen even op vakantie naar het (hopelijk) zonnige zuiden. Ik zal de komende week dus maar sporadisch eens een kijkje kunnen nemen op het forum. Probeer het hier een beetje deftig te houden (zoals gewoonlijk ;)).

Greets,

Tom
Net op vakantie wanneer stvv een vrij weekend heeft, ook "toevallig"... :D
Enjoy!
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Onderhoud

Bericht door Franz »

STimVV schreef:
Tompie schreef:Folks, ik vertrek morgen even op vakantie naar het (hopelijk) zonnige zuiden. Ik zal de komende week dus maar sporadisch eens een kijkje kunnen nemen op het forum. Probeer het hier een beetje deftig te houden (zoals gewoonlijk ;)).

Greets,

Tom
Net op vakantie wanneer stvv een vrij weekend heeft, ook "toevallig"... :D
Enjoy!
Bij STVV is het ook in een 'vrij weekend' nooit rustig: Tom mist de hele 'Ferrera soap'...
Kunnen best wat moderatie gebruiken als de 'discussie' zich zo verderzet...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Onderhoud

Bericht door Iniesta »

Dacht hetzelfde.

De man heeft zijn rug nog niet gedraaid en uitgerekend een reeds verwittigd man blijkt er weer wat van te bakken.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Onderhoud

Bericht door Brusselmans »

geen kaarten aannaaien hè mannen, het is in het heet van de strijd !
:grappig:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Onderhoud

Bericht door Jack »

Daarom dat ik enkel op vakantie ging als ik Wi-Fi had. :)
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Onderhoud

Bericht door Franz »

Moet er niemand Tompie bellen want het forum gaat hier ontploffen... :lol:
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Onderhoud

Bericht door Iniesta »

Who let the dogs out, who who who? :lol:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Onderhoud

Bericht door Brusselmans »

oei, het forum ook al zonder trainer ???
bij wie zou die aan het onderhandelen zijn ???
:o
Plaats reactie