Welkom --- Regels

Mededelingen over het forum, ruimte voor opmerkingen en suggesties, enz.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Welkom --- Regels

Bericht door Jack »

Welkom op dit STVV-forum voor en door supporters.
Iedereen is welkom op dit forum, zelfs supporters van andere ploegen.
Geen enkele discussie is taboe, maar hou het deftig aub.

Hier volgen enkele regels die in acht genomen moeten worden...

Bij het posten van topics (posten) en antwoorden op topics (replyen) vragen we de volgende regels in acht te nemen:

* U praat met echte mensen. Heb respect voor de ander (net zoals je zelf verwacht).

* Persoonlijke aantijgingen? Liever niet en laat u ook niet verleiden.

* Gebruik in uw post geen vulgaire, haatdragende of dreigende taal.

* Geen Spam!
Post geen directe reclame voor producten en plaats geen url's die een nadrukkelijke advertentiebedoeling hebben. De admins en moderators van het forum hebben mede als taak dit aspect in het oog te houden en eventueel gepaste maatregelen te nemen (deleten post tot ban).

* Schrijf uw post niet met uitsluitend hoofdletters. Dit wordt als schreeuwend en opdringerig ervaren. Dus 'Caps Lock' AF !

* Verzorg uw taalgebruik zo goed mogelijk. Leestekens zijn hip!

* Tenslotte: verwelkom alle nieuwe leden van ons forum. We zijn een vriendelijke gemeenschap, dus verwelkom anderen zoals u zelf verwelkomd zou willen worden.

Enkele specifieke punten

* Storende berichten :

Gasten en members die vinden dat bepaalde berichten niet in het forum thuis horen worden aangemoedigd dit z.s.m. aan ons (moderatoren en admins) te melden.
Wij (admins en moderators) zullen indien nodig een persoonlijk bericht ('privé bericht') sturen naar de betreffende user. In dringende gevallen of bij herhaaldelijk misbruik van dit forum kan een bericht door ons worden verwijderd en in het uiterste geval kunnen wij de betreffende user/member permanent de toegang tot de forums weigeren.

* Naam kiezen

Het is niet toegestaan een gebruikersnaam te kiezen die verwarring, misleiding of misbruik kan veroorzaken. Met andere woorden, het is niet toegestaan om namen van andere personen te gebruiken of om met je gebruikersnaam reclame te maken op het forum.

* Flamewars

Flamewars (d.w.z. ongewenst taalgebruik, beledigingen, eindeloos heen-en-weer verwijten etc.) zijn op dit forum niet toegestaan. De moderators hebben dan ook de opdracht hierop toe te zien en eventueel in te grijpen. De starters en deelnemers van een flamewar ontvangen in dat geval een waarschuwing en lopen het risico om, bij herhaling, te worden gebanned.

* On-topic/off-topic

Probeer de discussies zo veel mogelijk "on-topic" te houden (d.w.z. hou je aan het onderwerp). Natuurlijk kan het voorkomen dat je tussendoor een opmerking wilt plaatsen die niet direct ingaat op het onderwerp, dat is niet zo’n probleem zolang dat de discussie niet beïnvloedt.

* Newbies

Natuurlijk zijn we altijd blij met nieuwe leden. We vertrouwen erop dat ze warm worden onthaald. Als een newbie zich niet houdt aan de regels van het forum (bijvoorbeeld door spammen), meld dit dan aan de moderator. Dat is zinvoller dan de discussie aan te gaan, bovendien moeten we in het begin deze foutjes wat door de vingers zien. Bij herhaling zullen we zeker hiertegen optreden.

* Topic titels

Gebruik duidelijke omschrijvingen in de titels van nieuwe topics.

* Dubbel posten of "Crosspost"

Plaats wat je te zeggen hebt in één bericht. Mocht je iets hebben vergeten of je ontdekt een fout, kun je het bericht altijd aanpassen door op "edit" te klikken. Dubbelposts worden verwijderd.

* phpBB Code

Als je een berichtje plaatst op het forum kun je de lay-out aanpassen met behulp van phpBB Codetags.

* Het wijzigen van berichtlayout (inkorten regels, extra lege regels toevoegen) om een bericht meer te laten opvallen is niet toegestaan.

Vragen of opmerkingen...laat 't me gerust weten.


Bron: http://forum.student.khleuven.be/


Enige gelijkenis met een bestaand forum berust op louter toeval.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Jack »

Gelieve ook op te letten dat je de avatar en je onderschrift niet te groot maakt.
Zoniet is het hier binnen de kortste keren onoverzichtelijk doordat het forum "uitgerokken" wordt.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Jack »

Nu ook de "Youtube" tag toegevoegd.
Gewoon de link naar een youtube video er tussen plaatsen en het filmpje is zichtbaar in je post.

Ik heb het forum ook toegankelijk gemaakt voor Tapatalk.
Dit is een toepassing die een forum beter toegankelijk maakt voor gsm's.
Het programma is beschikbaar voor iPhone, Android, Blackberry en Nokia...
Gebruikersavatar
Ugo Dorst
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:15

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Ugo Dorst »

Goed initiatief ;)
"Er is nog niemand door het ijs gezakt" (GM).
"Alleen dode vissen drijven met de stroom mee." (M. Muggeridge)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Jack »

Sp.tter schreef:Goed initiatief ;)
Dank u! En geen ruzie maken he! :lol:
Gebruikersavatar
Ugo Dorst
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:15

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Ugo Dorst »

Het leven zit vol met verrassingen 8-)
"Er is nog niemand door het ijs gezakt" (GM).
"Alleen dode vissen drijven met de stroom mee." (M. Muggeridge)
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Luc »

Intussen zijn ook o.a. Cremasco en Since '54 hier geregistreerd !

Het gaat hier dus de goeie kant op !
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Since '54 »

Hallo STVV-vrienden

Proficiat met de opening van het 'STVV Forum' of, zoals jullie het ook noemen, het 'Onofficiële open Forum voor STVV-fans en anderen'. Dit is een mooi en dankbaar alternatief voor het officiële forum.
Hopelijk zullen de ingeschrevenen zich hier gauw in een evenwaardige thuisomgeving voelen eerder dan zich te moeten beschouwen als spelers van een tweede ploeg.

Ontgoocheld en zelfs teneergeslagen door mijn, zij het tijdelijke, banning uit het officiële forum spreek ik van hieruit graag mijn dank uit naar hen die, in de topic 'Het forum twee maanden later', met me meevoelen want wees er zeker van dat de steun die ik van enkelen heb mogen ondervinden welgekomen is. STVV is immers mijn tweede leven en het forum is daar de dagdagelijkse hartsuitdrukking van.

Mijn spijt druk ik langs deze weg uit als ik iemand met een bijdrage persoonlijk zou gekwetst hebben. De opwelling van het ogenblik was er de oorzaak van, zonder enige twijfel. Nooit ligt het in mijn aard iemand iets aan te doen waarvan ik à piriori weet dat het kwetsend zou overkomen.

Met de makers van dit forum, die ik hierboven al gefeliciteerd heb, maak ik in alle eerlijkheid de afspraak dat, van zodra mijn ban wordt opgeheven, ik terug ga schrijven op het officiële forum zonder dat ik het forum dat hier voor me ligt zal verlaten. STVV is mijn geliefkoosd gespreksonderwerp en er twee forums aan wijden zal me geen één te veel zijn.

Met vriendelijke groeten aan Jack and company
en aan allen die het goed voorhebben met STVV.

Since '54
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Jack »

Wees welkom!

En je bent vrij om te komen en gaan wanneer je wil...
Gebruikersavatar
Ugo Dorst
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:15

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Ugo Dorst »

Since '54 schreef:Hallo STVV-vrienden

Proficiat met de opening van het 'STVV Forum' of, zoals jullie het ook noemen, het 'Onofficiële open Forum voor STVV-fans en anderen'. Dit is een mooi en dankbaar alternatief voor het officiële forum.
Hopelijk zullen de ingeschrevenen zich hier gauw in een evenwaardige thuisomgeving voelen eerder dan zich te moeten beschouwen als spelers van een tweede ploeg.

Ontgoocheld en zelfs teneergeslagen door mijn, zij het tijdelijke, banning uit het officiële forum spreek ik van hieruit graag mijn dank uit naar hen die, in de topic 'Het forum twee maanden later', met me meevoelen want wees er zeker van dat de steun die ik van enkelen heb mogen ondervinden welgekomen is. STVV is immers mijn tweede leven en het forum is daar de dagdagelijkse hartsuitdrukking van.

Mijn spijt druk ik langs deze weg uit als ik iemand met een bijdrage persoonlijk zou gekwetst hebben. De opwelling van het ogenblik was er de oorzaak van, zonder enige twijfel. Nooit ligt het in mijn aard iemand iets aan te doen waarvan ik à piriori weet dat het kwetsend zou overkomen.

Met de makers van dit forum, die ik hierboven al gefeliciteerd heb, maak ik in alle eerlijkheid de afspraak dat, van zodra mijn ban wordt opgeheven, ik terug ga schrijven op het officiële forum zonder dat ik het forum dat hier voor me ligt zal verlaten. STVV is mijn geliefkoosd gespreksonderwerp en er twee forums aan wijden zal me geen één te veel zijn.

Met vriendelijke groeten aan Jack and company
en aan allen die het goed voorhebben met STVV.

Since '54
En wat was eigenlijk de reden van je ban, commisair ? ;)
Ik heb ook gelezen dat je niet meer op het forum kan, ook niet om te lezen.
Gewoon de cookies verwijderen, et voilà !
"Er is nog niemand door het ijs gezakt" (GM).
"Alleen dode vissen drijven met de stroom mee." (M. Muggeridge)
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Welkom --- Regels

Bericht door zipke373 »

Dag Since! Dag Cremasco!
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Cremasco »

zipke373 schreef:Dag Since! Dag Cremasco!
Hé Zipke !
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Since '54 »

Vanuit Sint-Truiden City een goede dag terug Zip ;)
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Cremasco »

Vermits ik ook een ban van een maand heb voor iets belachelijk kom ik hier maar posten dus....
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Jack »

Cremasco schreef:Vermits ik ook een ban van een maand heb voor iets belachelijk kom ik hier maar posten dus....

Welkom!
Er gaan er nog volgen denk ik, maar een zege in Eupen kan de zaken kalmeren.
Dat hier maar niet teveel volk komt, seffes krijg ik volgend jaar geen abonnement meer! :)
Dankzij hun mooi privacybeleid op 't officiële forum weten ze immers perfect wie ik ben, waar ik zit en hoe ik eruit zie.
:x
Plaats reactie