Pronospel Jupiler Pro League - seizoen 2023-24

Voorspel de uitslagen van de wedstrijden uit de Jupiler Pro League!
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Pronospel Jupiler Pro League - seizoen 2023-24

Bericht door stvv'er »

2016/2017
Nog 9 dagen en onze vaderlandse competitie gaat weer start, en dus (mogelijk) ook een nieuw seizoen van het pronostiekspel op dit forum.

Ik ben gerust bereid het ook dit seizoen te organiseren, maar mijn vraag is: is hier nog voldoende interesse voor? Op het einde van vorig seizoen waren het aantal deelnemers nl. erg beperkt. Het lijkt mij vrij nutteloos om het spel nog voor een man of 5 te organiseren.
Soit, ik hoor jullie mening hierover graag. Ik kan desnoods in het weekend de eerste speeldagen al posten en dan kijken of er nog voldoende interesse is ...

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Edit 23.07:

Hieronder vinden jullie in bijlage een klein reglementje i.v.m. het pronospel voor het seizoen 2016/17.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door stvv'er op 21 jul 2023, 19:15, 6 keer totaal gewijzigd.
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Pronospel Jupiler Pro League - seizoen 2016-2017

Bericht door StvvBoy »

stvv'er schreef:Nog 9 dagen en onze vaderlandse competitie gaat weer start, en dus (mogelijk) ook een nieuw seizoen van het pronostiekspel op dit forum.

Ik ben gerust bereid het ook dit seizoen te organiseren, maar mijn vraag is: is hier nog voldoende interesse voor? Op het einde van vorig seizoen waren het aantal deelnemers nl. erg beperkt. Het lijkt mij vrij nutteloos om het spel nog voor een man of 5 te organiseren.
Soit, ik hoor jullie mening hierover graag. Ik kan desnoods in het weekend de eerste speeldagen al posten en dan kijken of er nog voldoende interesse is ...
Ik doe weer mee :toppie:
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Pronospel Jupiler Pro League - seizoen 2016-2017

Bericht door den ief »

stvv'er schreef:Nog 9 dagen en onze vaderlandse competitie gaat weer start, en dus (mogelijk) ook een nieuw seizoen van het pronostiekspel op dit forum.

Ik ben gerust bereid het ook dit seizoen te organiseren, maar mijn vraag is: is hier nog voldoende interesse voor? Op het einde van vorig seizoen waren het aantal deelnemers nl. erg beperkt. Het lijkt mij vrij nutteloos om het spel nog voor een man of 5 te organiseren.
Soit, ik hoor jullie mening hierover graag. Ik kan desnoods in het weekend de eerste speeldagen al posten en dan kijken of er nog voldoende interesse is ...
Count me in!
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Pronospel Jupiler Pro League - seizoen 2016-2017

Bericht door Iniesta »

verwa nè
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Pronospel Jupiler Pro League - seizoen 2016-2017

Bericht door Krisaias »

Ben zelf tijdens de play-offs afgehaakt vorig seizoen, maar wil gerust weer meedoen
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Pronospel Jupiler Pro League - seizoen 2016-2017

Bericht door Scandic »

Ik doe ook mee !
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Pronospel Jupiler Pro League - seizoen 2016-2017

Bericht door stvvilvoorde »

Ik doe ook mee
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Pronospel Jupiler Pro League - seizoen 2016-2017

Bericht door Tompie »

Ik doe ook mee. :)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Pronospel Jupiler Pro League - seizoen 2016-2017

Bericht door stvv'er »

Ah leuk, zoveel positieve reacties ! :toppie:

Ik zal morgen dan de 1ste speeldagen posten.
Veel ben ik niet van plan te veranderen. Wel voor de klassementen zal er iets veranderen, voornamelijk om bij "ex aequo"-punten te bepalen welke speler voorrang heeft, want dat gebeurde vorig seizoen in feite maar willekeurig. Zo wordt het spel denk ik nog wat attractiever en leuker om volgen.

Ik hoop in ieder geval op zoveel mogelijk (vaste) deelnemers ! :onfire:
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Pronospel Jupiler Pro League - seizoen 2016-2017

Bericht door Dreke »

Enkel als er iets uit de fanshop te winnen valt.
A loyal football fan only supports the shirt...
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Pronospel Jupiler Pro League - seizoen 2016-2017

Bericht door stvv'er »

Ik heb ondertussen de eerste 3 speeldagen gepost.

Ook heb in mijn 1ste bericht van dit topic een document geplaatst met enkele afspraken en wat toelichting.
De meeste zaken lijken mij logisch en waren er vorig seizoen ook al.
Enkel puntjes 8-9 zijn nieuw, die gaan over de volgorde die wordt gehanteerd bij gelijke puntenstand van 2 of meer spelers + het extra klassement dat daarbij hoort.
Puntje 10 is onder voorbehoud: voorlopig ga ik geen STVV-klassement meer bijhouden, omdat ik denk dat het anders teveel tabelletjes en klassementjes gaan worden. Echter kan ik het er later altijd terug bij nemen, indien hier nog wens naar is.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Pronospel Jupiler Pro League - seizoen 2017-2018

Bericht door stvv'er »

PRONOSTIEKSPEL 2017/18

Na 2 maanden inactiviteit is het tijd om uit onze zomerslaap te komen. Nog welgeteld 10 dagen voor de competitie van start gaat met Antwerp - Anderlecht en dus ook tijd om mijn licht eens op te steken onder de forumleden: is er nog enthousiasme om er nog een seizoen pronospel bij te plakken?

Ik ben in ieder geval weer bereid het spel te organiseren. Laat gerust iets weten, kwestie van een idee te hebben!

Zo ja, zal ik over enkele dagen de 1ste speeldagen posten.

:blauw: :geel:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Pronospel Jupiler Pro League - seizoen 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Tsja, die afhakers van afgelopen seizoen ... :lol:
Count me in, na plaats 4 vorig jaar ga ik resoluut voor de overwinning.
Ik heb al mjn hersencellen weggegeven, en hier en daar enkele nieuwe laten inplanten, en een nieuwe glazen bol gekocht bij senora Esmeralda ...
Kan niet misgaan !!!
V
:onfire:
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Pronospel Jupiler Pro League - seizoen 2017-2018

Bericht door Krisaias »

Ik doe ook mee :-)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Pronospel Jupiler Pro League - seizoen 2017-2018

Bericht door Dreke »

Ik zal na mijn siësta van vorig seizoen (nederlaag tegen Bulder is lij slecht bevallen :) ) terug meedoen.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie