Klassement pronospel - seizoen 2016-2017

Voorspel de uitslagen van de wedstrijden uit de Jupiler Pro League!
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Klassement pronospel - seizoen 2016-2017

Bericht door den ief »

Na een heel seizoen op kop te hebben gestaan werd het zowaar nog spannend op het eind. Blij dat ik het nog over de streep heb kunnen trekken :D .

Mooie wedstrijd, goed georganiseerd waarvoor dank. Hopelijk volgend seizoen weer van dat met meer deelnemers, minder afhakers en even veel spanning.

Bedankt aan de organisator! :toppie:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Klassement pronospel - seizoen 2016-2017

Bericht door Brusselmans »

Tendens schreef:Ik strand op 1 puntje van de winnaar, maar deze is terecht hoor!
Al had ik bij de laatste speeldag van de gewone Play-offs de boel kunnen dichtgooien en mijn plotse leiderschap moeten veiligstellen, maar zo zit ik niet in mekaar :P

Toffe wedstrijd!
Ik wel ! :lol:
Gene Yellow Feaver voor mij, no way !!!!! :cool:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Klassement pronospel - seizoen 2016-2017

Bericht door Tompie »

stvv'er schreef:EINDKLASSEMENT

En we hebben een winnaar: DEN IEF was de beste met 235 punten en mag zich zo de JPL-kenner van het seizoen 2016/17 noemen.
Proficiat!

Hij volgt daarmee Jan Bulder (algemeen klassement) en Tendens op (STVV-klassement).

Net zoals vorig seizoen is een trofee of een ander prijsje jammer genoeg niet mogelijk, maar eeuwige roem en respect op het forum is wel op zijn plaats ;)

Tot slot wil ik iedereen bedanken voor deel te nemen en misschien (?) tot eind juli voor de start van een nieuw pronospel 2017/18.
Nogmaals dank aan stvv'er voor de knappe organisatie van dit spel. stvv'er, moest je tijd en goesting hebben om volgend seizoen hetzelfde te organiseren, laat je gerust gaan zou ik zeggen... :) Moest dat om één of andere reden geen optie zijn, geef dan ook gerust een seintje.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Plaats reactie