Klassement pronospel - seizoen 2017-2018

Voorspel de uitslagen van de wedstrijden uit de Jupiler Pro League!
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Klassement pronospel - seizoen 2017-2018

Bericht door stvv'er »

Klassement na speeldag 1

24 deelnemers op de eerste speeldag, waaronder ook verschillende nieuwkomers! Tof! :onfire:

Door de vele verrassende uitslagen op speeldag 1 blijven de hoge scores voorlopig echter achterwege (slechts een gemiddelde van 3 punten per deelnemer). De winnaar van vorig seizoen, den ief, staat al meteen terug aan de leiding met 7 punten en is dus ook de eerste weekwinnaar.

Aanstaande vrijdag start speeldag 2 al met Standard - Genk.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Klassement pronospel - seizoen 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

stvv'er schreef:Klassement na speeldag 1

24 deelnemers op de eerste speeldag, waaronder ook verschillende nieuwkomers! Tof! :onfire:

Door de vele verrassende uitslagen op speeldag 1 blijven de hoge scores voorlopig echter achterwege (slechts een gemiddelde van 3 punten per deelnemer). De winnaar van vorig seizoen, den ief, staat al meteen terug aan de leiding met 7 punten en is dus ook de eerste weekwinnaar.

Aanstaande vrijdag start speeldag 2 al met Standard - Genk.
In het klassement staat dat den ief 1 correcte uitslag heeft (w g v) , maar toch 2 keer een correcte stand heeft geraden ..

Zit er een fout in mijn denkwijze of klopt dat niet helemaal :) ?

Tenzij hij hierdoor nòg meer punten krijgt,
Dan mag bovenstaande genegeerd worden :D
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Klassement pronospel - seizoen 2017-2018

Bericht door den ief »

BoemBoem schreef:
stvv'er schreef:Klassement na speeldag 1

24 deelnemers op de eerste speeldag, waaronder ook verschillende nieuwkomers! Tof! :onfire:

Door de vele verrassende uitslagen op speeldag 1 blijven de hoge scores voorlopig echter achterwege (slechts een gemiddelde van 3 punten per deelnemer). De winnaar van vorig seizoen, den ief, staat al meteen terug aan de leiding met 7 punten en is dus ook de eerste weekwinnaar.

Aanstaande vrijdag start speeldag 2 al met Standard - Genk.
In het klassement staat dat den ief 1 correcte uitslag heeft (w g v) , maar toch 2 keer een correcte stand heeft geraden ..

Zit er een fout in mijn denkwijze of klopt dat niet helemaal :) ?

Tenzij hij hierdoor nòg meer punten krijgt,
Dan mag bovenstaande genegeerd worden :D
2 keer een volledig juiste uitslag ( antwerp en mechelen) en dan nog eens een juiste voorspelling dat waregem won. Dat is 2 maal 3 plus 1 punt is gelijk aan 7.

Mijn excuses dat het alweer vanaf speeldag 1 froomiaanse toestanden zijn geworden. Ik kan alleen maar vragen nog niet op te geven mannen!
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Klassement pronospel - seizoen 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

den ief schreef:
BoemBoem schreef:
stvv'er schreef:Klassement na speeldag 1

24 deelnemers op de eerste speeldag, waaronder ook verschillende nieuwkomers! Tof! :onfire:

Door de vele verrassende uitslagen op speeldag 1 blijven de hoge scores voorlopig echter achterwege (slechts een gemiddelde van 3 punten per deelnemer). De winnaar van vorig seizoen, den ief, staat al meteen terug aan de leiding met 7 punten en is dus ook de eerste weekwinnaar.

Aanstaande vrijdag start speeldag 2 al met Standard - Genk.
In het klassement staat dat den ief 1 correcte uitslag heeft (w g v) , maar toch 2 keer een correcte stand heeft geraden ..

Zit er een fout in mijn denkwijze of klopt dat niet helemaal :) ?

Tenzij hij hierdoor nòg meer punten krijgt,
Dan mag bovenstaande genegeerd worden :D
2 keer een volledig juiste uitslag ( antwerp en mechelen) en dan nog eens een juiste voorspelling dat waregem won. Dat is 2 maal 3 plus 1 punt is gelijk aan 7.

Mijn excuses dat het alweer vanaf speeldag 1 froomiaanse toestanden zijn geworden. Ik kan alleen maar vragen nog niet op te geven mannen!
Nooit :D

Dacht dat ge dan 3 juiste voorspellingen had ipv 1..
Was enkel in uw voordeel :D
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Klassement pronospel - seizoen 2017-2018

Bericht door stvv'er »

Mochten er mensen zijn die iets niet begrijpen aan het klassement: vraag gerust.

Ik zal het hier al eens uitleggen. Er bestaan 3 tabellen, 1 tabel op elke blz.

TABEL 1: ALGEMEEN KLASSEMENT:
- Kolom 1 : de naam van de deelnemer, gerangschikt o.b.v. het aantal behaalde punten.
- Kolom 2: een grote kolom van speeldag 1 t.e.m. 10 waar iedere deelnemer zijn score kan zien per speeldag. Wegens plaatsgebrek wordt dit in vieren gedeeld (speeldag 1-10 / speeldag 11-20 / speeldag 21-30 / play-off's).
- Kolom 3: puntentotaal. Degene die aan het einde van de rit de meeste punten heeft, is de winnaar. Dit puntentotaal moet overeenkomen met het puntentotaal van tabel 3, totaalklassement (zie onder).

TABEL 2: DAGKLASSEMENT: de uitslagen van de desbetreffende speeldag.
- Kolom 1: de naam van de deelnemer uiteraard, gerangschikt o.b.v. het aantal behaalde punten op die speeldag.
- Kolom 2: aantal deelnames, oftewel het aantal wedstrijden waarop de deelnemer heeft gepronostikeerd. Uiteraard kunnen dat er per speeldag max. 8 zijn. Ben je bv. eens te laat met 1 wedstrijd, worden dat er 7.
- Kolom 3: "aantal volledig juist voorspelde uitslagen". Hier valt per wedstrijd max. 3 punten te verdienen. Zo moest je dus bij STVV - AA Gent 3-2 pronostikeren.
- Kolom 4: "aantal juist voorspelde resultaten" (w-v-g). Hier valt per wedstrijd max. 1 punt te verdienen. Je hebt bv. bij STVV- AA Gent 1-0 gepronostikeerd. Je wist wel de winst/verlies/gelijkspel te voorspellen, maar niet de volledige juiste uitslag.
- Kolom 5: puntentotaal van die speeldag: bv. bij den ief: 2 volledig juist voorspelde uitslagen (= 2 x 3 punten = 6) + 1 juist voorspeld resultaat (= 1 x 1 = 1) = totaal 7 punten.

TABEL 3: TOTAALKLASSEMENT: hetzelfde principe als het dagklassement, maar dan alle speeldagen samen opgeteld. uiteraard zijn totaalklassement en dagklassement na speeldag 1 nog hetzelfde. De ranking alsook het puntentotaal die je hier ziet zou moeten overeenkomen met dat van het algemeen klassement.

Een lange uitleg voor eigenlijk iets heel simpel, denk ik :P
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Klassement pronospel - seizoen 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

den ief schreef:
Mijn excuses dat het alweer vanaf speeldag 1 froomiaanse toestanden zijn geworden. Ik kan alleen maar vragen nog niet op te geven mannen!
Welke gek zet nu 0 - 0 op Antwerp - Anderlecht ???
:shock:
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Klassement pronospel - seizoen 2017-2018

Bericht door tweety »

Brusselmans schreef:
den ief schreef:
Mijn excuses dat het alweer vanaf speeldag 1 froomiaanse toestanden zijn geworden. Ik kan alleen maar vragen nog niet op te geven mannen!
Welke gek zet nu 0 - 0 op Antwerp - Anderlecht ???
:shock:
In de leer geweest bij de Grote Leider, hè..
Da's "out of the box denken" :lol:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Klassement pronospel - seizoen 2017-2018

Bericht door Tompie »

17 jaar geleden deden de kanaries overigens hetzelfde. 0-0 op speeldag 1 in eigen huis tegen Anderlecht.
Als ik me niet vergis speelde STVV toen nog met Dimitriadis.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Klassement pronospel - seizoen 2017-2018

Bericht door Krisaias »

Tompie schreef:17 jaar geleden deden de kanaries overigens hetzelfde. 0-0 op speeldag 1 in eigen huis tegen Anderlecht.
Als ik me niet vergis speelde STVV toen nog met Dimitriadis.
Toen Bartje Raes STVV op Stadion verweet straatvoetbal te spelen :fuckyou:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Klassement pronospel - seizoen 2017-2018

Bericht door Brusselmans »

Krisaias schreef:
Tompie schreef:17 jaar geleden deden de kanaries overigens hetzelfde. 0-0 op speeldag 1 in eigen huis tegen Anderlecht.
Als ik me niet vergis speelde STVV toen nog met Dimitriadis.
Toen Bartje Raes STVV op Stadion verweet straatvoetbal te spelen :fuckyou:
Toen ik op het matje geroepen werd (serieuze mat, want zelfs Binnenlandse Zaken kwam zich moeien, ik kon toch nie zien da die controleur achter mij stond) omdat ik die van Anderlecht wa de rooie kaart gekregen had (Hasi ?) zijne kop vol verweten had. Er was ook iets bij van smurf :cool:
Moest STVV-fan het gezien hebben >>> :clap: :heil: :toppie:
Dat mocht niet als neutraal beschouwde omroeper in het hok boven ...
:o

Het werd een blaam*uiteindelijk ...
*blaam (de ~) : schande; smet op naam of eer; schandvlek

Ne mens mag nog geen emoties meer hebben :?
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 02 aug 2017, 12:47, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Klassement pronospel - seizoen 2017-2018

Bericht door Tompie »

Was inderdaad Hasi, die pas 7 minuten op het veld stond. De opstelling van STVV vind ik niet meer terug, Anderlecht speelde toen met:
De Wilde
Crasson, Staelens, Ilic (71' Pirard)
Vanderhaeghe, Stoica, Baseggio (60' Hasi), Van Diemen, Goor
Koller, Radzinski (61' Iachtchouk)

In datzelfde seizoen stond STVV na een half uurtje overigens met 0-2 voor op Anderlecht (Teppers en Schockaert), maar uiteindelijk werd het nog 3-2 (Radzinski, Stoica en Goor).
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Klassement pronospel - seizoen 2017-2018

Bericht door den ief »

Brusselmans schreef:
den ief schreef:
Mijn excuses dat het alweer vanaf speeldag 1 froomiaanse toestanden zijn geworden. Ik kan alleen maar vragen nog niet op te geven mannen!
Welke gek zet nu 0 - 0 op Antwerp - Anderlecht ???
:shock:
Bwa ja dacht antwerp nog onmondig voorin maar wel veel goede wil en publiek erachter. Anderlecht nog niet goed wakker dus nulnulletje leek me plausibel.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Klassement pronospel - seizoen 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Tompie schreef:Was inderdaad Hasi, die pas 7 minuten op het veld stond. De opstelling van STVV vind ik niet meer terug, Anderlecht speelde toen met:
De Wilde
Crasson, Staelens, Ilic (71' Pirard)
Vanderhaeghe, Stoica, Baseggio (60' Hasi), Van Diemen, Goor
Koller, Radzinski (61' Iachtchouk)

In datzelfde seizoen stond STVV na een half uurtje overigens met 0-2 voor op Anderlecht (Teppers en Schockaert), maar uiteindelijk werd het nog 3-2 (Radzinski, Stoica en Goor).
En een wolkbreuk op weg naar staaien..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Klassement pronospel - seizoen 2017-2018

Bericht door stvv'er »

Klassement na speeldag 2

22 deelnemers deze week en er werd een pak hoger gescoord: 3 punten/speler op speeldag 1, nu was dat 6,86.

Ik mag mezelf als weekwinnaar vermelden (met 13 punten) en ben meteen ook de nieuwe leider (en dat zonder vals te spelen :mrgreen: ).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Klassement pronospel - seizoen 2017-2018

Bericht door Yellow Feaver »

Ik denk dat Dimitriadis inviel voor een sterke Stijn Meert.
Ook Babic viel in als ik mij niet vergis.

Mathijssen stond in doel. Fiers en Isaias in de basis want zij zorgden voor het enige Truiense gevaar als ik me niet vergis.
Plaats reactie