Klassement pronospel - seizoen 2018-2019

Voorspel de uitslagen van de wedstrijden uit de Jupiler Pro League!
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Klassement pronospel - seizoen 2018-2019

Bericht door stvv'er »

Klassement na speeldag 10 (play-offs)

Met nog 2 wedstrijden te gaan is Tendens nu ook mathematisch zeker van de eindzege. Hij staat nu 11 punten voor op de nummer twee Tompie en kan dus onmogelijk nog ingehaald worden. Tompie (227) en Weekenders (226) kunnen wel nog strijden om het zilver en het brons.

Tompie en Ronnieking waren de weekwinnaars met 10 punten.

We vervolledigen het pronospel met de PO II-finale en de barragewedstrijd. Die worden respectievelijk woensdag en zondag afgewerkt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Klassement pronospel - seizoen 2018-2019

Bericht door stvv'er »

De play-off II-finale heeft alleen nog voor Yellow Feaver één puntje opgeleverd. Ik zal het definitieve klassement na zondag posten. We eindigen het pronospel voor dit seizoen met de testwedstrijd voor Europees voetbal tussen Antwerp en Charleroi.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Klassement pronospel - seizoen 2018-2019

Bericht door stvv'er »

EINDKLASSEMENT PRONOSPEL SEIZOEN 2018/19

Hierbij het eindklassement van het pronospel seizoen 2018/19.

De finale van play-off II en de testwedstrijd brachten alvast geen veranderingen meer teweeg.

TENDENS mag zich, na tweemaal achter elkaar tweede te zijn geëindigd, zich eindelijk bij het rijtje van de eindwinnaars voegen. Proficiat!Samen met Jan Bulder, den ief en Trunekson verdient hij vanaf nu alle lof en glorie op het STVV-forum. Vermeldenswaardig is ook dat hij in het eerste seizoen ook al het STVV-klassement wist te winnen.

Tompie haalt als nummer 2 het zilver binnen, weekenders vervolledigt de top-3 met zilver.

Als extraatje heb ik in een tweede document nog enkele gegevens toegevoegd: een eregalerij van de top-3 van elk seizoen, de eindstanden van alle deelnemers door de seizoenen heen alsook een klassement omtrent de weekwinnaars.

Tot slot wil ik traditioneel alle spelers bedanken voor hun deelname. Nu twee voetballoze maanden en eind juli zal normaal een nieuw - het vijfde - seizoen starten van het pronospel. Hopelijk tot dan!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Klassement pronospel - seizoen 2018-2019

Bericht door Dreke »

Volgend seizoen de matchen van STVV maar eens normaal beoordelen ipv werkelijk elke match op verlies te zetten. :-)
A loyal football fan only supports the shirt...
Tendens
Berichten: 286
Lid geworden op: 29 nov 2011, 14:05

Re: Klassement pronospel - seizoen 2018-2019

Bericht door Tendens »

Bedankt!! Op naar het volgende seizoen :D
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Klassement pronospel - seizoen 2018-2019

Bericht door weekenders »

Proficiat aan alle deelnemers.
Ik zal er zeker bij zijn volgend seizoen om te trachten terug een spannend pronospel te doorlopen.
Beste groeten en een goed verlof.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Klassement pronospel - seizoen 2018-2019

Bericht door tesneusdoek »

stvv'er schreef:EINDKLASSEMENT PRONOSPEL SEIZOEN 2018/19

Hierbij het eindklassement van het pronospel seizoen 2018/19.

De finale van play-off II en de testwedstrijd brachten alvast geen veranderingen meer teweeg.

TENDENS mag zich, na tweemaal achter elkaar tweede te zijn geëindigd, zich eindelijk bij het rijtje van de eindwinnaars voegen. Proficiat!Samen met Jan Bulder, den ief en Trunekson verdient hij vanaf nu alle lof en glorie op het STVV-forum. Vermeldenswaardig is ook dat hij in het eerste seizoen ook al het STVV-klassement wist te winnen.

Tompie haalt als nummer 2 het zilver binnen, weekenders vervolledigt de top-3 met zilver.

Als extraatje heb ik in een tweede document nog enkele gegevens toegevoegd: een eregalerij van de top-3 van elk seizoen, de eindstanden van alle deelnemers door de seizoenen heen alsook een klassement omtrent de weekwinnaars.

Tot slot wil ik traditioneel alle spelers bedanken voor hun deelname. Nu twee voetballoze maanden en eind juli zal normaal een nieuw - het vijfde - seizoen starten van het pronospel. Hopelijk tot dan!
Merci en proficiat aan de winnaar!!! :clap: :clap: :clap:
Mijn goed voornemen naar volgend seizoen toe: Proberen geen speeldagen over te slaan, want dat rekent serieus door... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Klassement pronospel - seizoen 2018-2019

Bericht door Krisaias »

Merci voor het organiseren van de prono, stvv'er. Top !
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Plaats reactie