Artikel over Roland Duchâtelet

Alles over het beleid van onze club
Kanarie98
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 mei 2018, 21:22

Artikel over Roland Duchâtelet

Bericht door Kanarie98 »

Via twitter ben ik in contact gekomen met een Hongaarse journalist die een artikel gaat schrijven over de praktijken van Duchâtelet vanwege het wanbeleid van Roderick bij Ujpest. Hij zou ook graag wat vragen willen stellen aan stvv supporters over het beleid van Roland bij stvv. Mocht je interesse hebben om mee te werken kan je hem contacteren op dit email adres: [email protected].
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Artikel over Roland Duchâtelet

Bericht door Brusselmans »

Komaan Posikibo !!!
Vetel het die mens eens, zodat voor eens en voor altijd alles duidelijk wordt, ook in Hongarije !
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Artikel over Roland Duchâtelet

Bericht door STVV-fan »

Kanarie98 schreef:Via twitter ben ik in contact gekomen met een Hongaarse journalist die een artikel gaat schrijven over de praktijken van Duchâtelet vanwege het wanbeleid van Roderick bij Ujpest. Hij zou ook graag wat vragen willen stellen aan stvv supporters over het beleid van Roland bij stvv. Mocht je interesse hebben om mee te werken kan je hem contacteren op dit email adres: [email protected]...
Is dit niets voor Johan?

Dat artikel wil ik dan wel lezen als enkel Johan heeft meegewerkt.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Artikel over Roland Duchâtelet

Bericht door Jacques »

Er zijn hier wel een paar topic waar hij inspiratie kan opdoen. ;)
Enfin, weer een club met een Duchatelet aan het hoofd waar de mensen content zijn. Toppers! :heil: :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Artikel over Roland Duchâtelet

Bericht door enerkey »

Ze vergeten 1 ding. Zonder hem waren ze al lang failliet :mrgreen:
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Artikel over Roland Duchâtelet

Bericht door KNRI »

pff...moet deze topic nu echt. Alle meningen zijn al meermaals gezegd en neergeschreven.
Ik kijk liever vooruit i.p.v. deze omgeslagen pagina voor de zoveelste keer te herlezen.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Artikel over Roland Duchâtelet

Bericht door Vouch »

enerkey schreef:Ze vergeten 1 ding. Zonder hem waren ze al lang failliet :mrgreen:
Nja, met hem zijn ze ook failliet gegaan.
Kanarie98
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 mei 2018, 21:22

Re: Artikel over Roland Duchâtelet

Bericht door Kanarie98 »

KNRI schreef:pff...moet deze topic nu echt. Alle meningen zijn al meermaals gezegd en neergeschreven.
Ik kijk liever vooruit i.p.v. deze omgeslagen pagina voor de zoveelste keer te herlezen.
Ik vraag enkel of er enkele mensen zijn die hem willen helpen met zijn artikel, ik vraag niet om iedereen zijn mening hier te horen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Artikel over Roland Duchâtelet

Bericht door Brusselmans »

Vouch schreef:
enerkey schreef:Ze vergeten 1 ding. Zonder hem waren ze al lang failliet :mrgreen:
Nja, met hem zijn ze ook failliet gegaan.
Neenee, da was geen schuld !
:cool:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Artikel over Roland Duchâtelet

Bericht door Since '54 »

Wat een smeerlapperij is dit wel. Houdt dit nu eens nooit op? Ik kon er nog inkomen als het de werkgever van dit dozijn schrijvers betrof en hij mensen in hun zak had gezeten maar nee integendeel hij betaalt honderden werknemers. Een achterbakse schande van diegenen die zich hiertoe lenen.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Artikel over Roland Duchâtelet

Bericht door Jan Bulder »

Since '54 schreef:Wat een smeerlapperij is dit wel. Houdt dit nu eens nooit op? Ik kon er nog inkomen als het de werkgever van dit dozijn schrijvers betrof en hij mensen in hun zak had gezeten maar nee integendeel hij betaalt honderden werknemers. Een achterbakse schande van diegenen die zich hiertoe lenen.
Het is niet omdat hij mensen tewerkstelt, dat hij voetbalclubs naar de kloten moet helpen uit zelfverrijking.
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Artikel over Roland Duchâtelet

Bericht door Positivo »

Dat RD zichzelf verrijkte met stvv is hier door heel wat mensen herhaaldelijk weerlegd met cijfers.

De mensen die hier schreven dat RD zich met stvv verrijkte, schreven hier ook dat hij niks van voetbal kende....
Hij kende precies toch wel iets van transfers ....
Ceballos, Djené, Peeters, Bezus, Gerkens, Teixeira, Desart, Depetter, Legear ......... Charisis, Kitsiou ..... EN hij kon de spelers in kwestie overtuigen voor stvv te kiezen! De Japanners mogen hun borst nat maken om beter te doen.

Het zijn hier trouwens maar enkelingen én altijd dezelfden (en de groep dunt uit) die op de kar van die topics springen en dat ze er zelf niks van kennen is ook al herhaaldelijk aangetoond…....maar daarover dan wat schaamte hebben, dat kennen ze niet.
En is het nu niet een Oostenrijks (gekend) psycholoog die zei...Het verlies van schaamte is het eerste teken van geesteszwakte (als je wilt reageren ....... ik kan je de naam van die Oostenrijker bezorgen.)
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Artikel over Roland Duchâtelet

Bericht door Iniesta »

RD heeft zich niet verrijkt met STVV omdat zijn "beleid" zodanig nefast was dat er geen winst mee te halen was. Anderzijds is de man er ook niet armer door geworden omdat hij zich indekte met oa een kanscontract vol kansen voor zichzelf om zijn eigen foute beslissingen te recupereren op de kap van de club. Deze truc herhaalde hij ook bij Standard, zij het met een iets andere formule. Anderzijds is er ook de toename van de schulden die onder zijn bewind vermenigvuldigden, iets dat met de winsten nooit gebeurde, laat staan met de resultaten op het veld. Nu volgens sommigen zijn schulden geen probleem vermits die spontaan oplossen in het ijle :lol:

Naast de lijst van goede transfers kunnen we enkele lijsten leggen met complete mislukkingen en enkele degradaties.

Eens vragen aan oa Perbet en Sidibé hoe hij mensen kon overtuigen :grappig:

Uiteraard zijn mensen met een minder rooskleurige mening over de zelfverklaarde zonnekoning personen die er niets van kennen. De persoon die overal is moeten gaan lopen uit miserie is uiteraard de grote kenner. Een gebrek aan schaamte voor dit feit is bij de man niet te bespeuren, integendeel iedereen is blijkbaar gek... behalve hij :toppie:
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Artikel over Roland Duchâtelet

Bericht door Dreke »

Vraag zonder ondertoon of enige suggestie, want die is nog niet éénduidig beantwoord (tenzij ik het niet opgemerkt heb). Voor hoeveel heeft hij het stadion kunnen kopen van de stad?
A loyal football fan only supports the shirt...
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Artikel over Roland Duchâtelet

Bericht door miel »

Dreke schreef:Vraag zonder ondertoon of enige suggestie, want die is nog niet éénduidig beantwoord (tenzij ik het niet opgemerkt heb). Voor hoeveel heeft hij het stadion kunnen kopen van de stad?
Welk stadion ?? ;)
Plaats reactie