Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Alles over het beleid van onze club
Jacques

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Berichtdoor Jacques » 02 Jan 2018, 09:25

Als de eigenaar beslist om het bedrijf te verkopen, vind ik het eigenlijk maar normaal dat ook de CEO zijn/haar opties afweegt. Het systeem van lijfeigenschap is al een paar honderd jaar afgeschaft. Je lot blijven verbinden aan iemand die zijn voetbalactiviteiten stelselmatig aan het afbouwen is, is bovendien geen lange-termijnvisie. Voor Meire een kans om te bewijzen dat ze het ook zonder Roland kan, al zou ik als Sheffied supporter nu niet meteen een gat in de lucht springen.

"We zijn ver van huis en van de oorspronkelijke bedoeling van voetbal ... als zo weinig mogelijk investeren en zoveel mogelijk profiteren de trend wordt." Hans Vandeweghe

Since '54

Berichtdoor Since '54 » 02 Jan 2018, 10:58

Dreke schreef:
Since '54 schreef:Is deze topic dan een eeuwig leven toegewijd? Jongens toch, Duchâtelet is weg bij STVV ....

Big Si is ook al even weg. Ook maar sluiten dan?

Wat een vergelijking :roll:

Dreke

Berichtdoor Dreke » 02 Jan 2018, 19:01

Since '54 schreef:
Dreke schreef:
Since '54 schreef:Is deze topic dan een eeuwig leven toegewijd? Jongens toch, Duchâtelet is weg bij STVV ....

Big Si is ook al even weg. Ook maar sluiten dan?

Wat een vergelijking :roll:

Die had ik zien aankomen. :-)

A loyal football fan only supports the shirt...

Vouch

Berichtdoor Vouch » 08 Jan 2018, 22:25

Ik zie niks hierover op de 't forum, maar volgende week dus mogelijks eindelijk meer nieuws over het toekomstplan vanuit Japan?

https://www.hln.be/de-krant/forse-verho ... ~a890fde3/

Tegen alle verwachtingen in krijgt het Truiense oefenkamp dan toch Japans bezoek en mogelijk hebben ze goed nieuws bij. De kans is groot dat de nieuwe clubeigenaars een forse verhoging van het budget gaan doorvoeren. Een verdubbeling tot zelfs een verdriedubbeling behoort tot de mogelijkheden. Het huidige budget van STVV is 5 miljoen euro. Woensdag arriveert Takayuki Yajima namens de Japanse overnemer DMM in La Manga. Ook STVV-manager Philippe Bormans komt mee. Yajima is financieel directeur. Uitsluitsel over de budgetten voor volgend seizoen komt er op 16 januari. Dan zakt DMM met een delegatie van 15 man onder wie Yusuke Muranaka, de nieuwe voorzitter van STVV, af naar Sint-Truiden voor de nieuwjaarsreceptie. Gueye en Charisis reisden mee naar La Manga maar zijn niet fit. (FKS)

Terug naar “Beleid en visie”