Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door lindoke »

Brusselmans schreef:Vanuit London .....

Hij heeft onze fiere voetbalclub verwoest en de sociale cohesie rond onze club vernietigd.

Zakenman Duchâtelet, ex-eigenaar van STVV, nam vier jaar geleden de Londense club over. Sindsdien sukkelt die van de ene crisis in de andere. Charlton kampt met een jaarlijks omzetverlies van om en bij de 10 miljoen pond. Tegen dat verlies zette Duchâtelet besparingsmaatregelen in. Die zijn zo drastisch, zo meldde de ‘Daily Mail’ vorige week, dat de club zelfs geen WC-papier meer koopt voor de toiletten in het stadion. Roland Duchâtelet zelf wilde gisteren niet reageren.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/ch ... ~af224b28/
Het mag zo schandalig zijn dat je zou denken dat het gewoon onmogelijk is. Als het van Roland Duchatelet komt hou ik het voor mogelijk :vomit:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door lakie »

"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Iniesta »

Voorde abo's van DS:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180829_03690332

Niet zo positief al kon het nog veel erger want over ons zwijgen ze nog :lol:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Brusselmans »

Kunstgras is versleten ...
En plots zit het nog schever tussen de Japanners en de rijke vrek, die zijn verantwoordelijkheid niet wil nemen.
Het zat al scheef na een weigering om een uitbreiding vande fan-shop.

Toch opmerkelijk dat binnen de kortste tijd iedereen overal scheef zit met de rijke vrek.

Wat zou de positieve ervan denken, of is die van de aardbol verdwenen ?
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Positivo »

Brusselmans schreef:Kunstgras is versleten ...
En plots zit het nog schever tussen de Japanners en de rijke vrek, die zijn verantwoordelijkheid niet wil nemen.
Het zat al scheef na een weigering om een uitbreiding vande fan-shop.

Toch opmerkelijk dat binnen de kortste tijd iedereen overal scheef zit met de rijke vrek.

Wat zou de positieve ervan denken, of is die van de aardbol verdwenen ?
Die had beloofd niet meer te reageren.
Anders vieren we een lustrum met deze rubriek !
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door enrique »

Brusselmans schreef:Kunstgras is versleten ...
En plots zit het nog schever tussen de Japanners en de rijke vrek, die zijn verantwoordelijkheid niet wil nemen.
Het zat al scheef na een weigering om een uitbreiding vande fan-shop.
Ik heb een bruin vermoeden dat er in de toekomst nog veel scheef gaat lopen tussen nv stvv en nv stayen
Als de Japanners zeer lang aan stvv zouden verbonden zijn, zie ik ze zelfs verhuizen
Maar nu heeft het uiteraard weinig zin om daar filmscenario's over te schrijven
Ofwel het stadion overnemen... is een andere optie
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Bartman »

Ik denk inderdaad dat ze binnen redelijk korte termijn een bod zullen doen op het stadion. De uitkomst daarvan zal richtinggevend zijn voor verder spelen op Stayen of andere opties bekijken.

Dat is alvast wat ik zou doen mocht ik Japanse schoenen dragen.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door tweety »

Bartman schreef:Ik denk inderdaad dat ze binnen redelijk korte termijn een bod zullen doen op het stadion. De uitkomst daarvan zal richtinggevend zijn voor verder spelen op Stayen of andere opties bekijken.

Dat is alvast wat ik zou doen mocht ik Japanse schoenen dragen.
Voor dat geld zet je een prachtig nieuw stadion op een andere locatie.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Since '54 »

Gaat het slecht of gaat het goed met STVV, Roland Duchâtelet moet en bij gehaald worden. ga toch zijn huis in brand steken ... leg een bom onder zijn auto ... wat een smeerlapperij waartoe dit forum zich leent. Nu ben ik nooit geen 100% fan van hem geweest maar een mens zodanig haten heb ik nooit in mijn opvoeding meegekregen en aldus ook niet verder gegeven.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door stvv'er »

Since '54 schreef:Gaat het slecht of gaat het goed met STVV, Roland Duchâtelet moet en bij gehaald worden. ga toch zijn huis in brand steken ... leg een bom onder zijn auto ... wat een smeerlapperij waartoe dit forum zich leent. Nu ben ik nooit geen 100% fan van hem geweest maar een mens zodanig haten heb ik nooit in mijn opvoeding meegekregen en aldus ook niet verder gegeven.
Het gaat hier toch maar louter over de verhouding tussen NV STVV en NV Stayen? Nogal logisch dat RD zijn naam in dat verband nog af en toe valt. Als dat al "smeerlapperij" is ...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jack »

stvv'er schreef:
Since '54 schreef:Gaat het slecht of gaat het goed met STVV, Roland Duchâtelet moet en bij gehaald worden. ga toch zijn huis in brand steken ... leg een bom onder zijn auto ... wat een smeerlapperij waartoe dit forum zich leent. Nu ben ik nooit geen 100% fan van hem geweest maar een mens zodanig haten heb ik nooit in mijn opvoeding meegekregen en aldus ook niet verder gegeven.
Het gaat hier toch maar louter over de verhouding tussen NV STVV en NV Stayen? Nogal logisch dat RD zijn naam in dat verband nog af en toe valt. Als dat al "smeerlapperij" is ...
Dit. Vrij normaal toch!?
STVV is huurder van hem he!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Brusselmans »

Dit moet blijvend herinnerd worden, net zoals de Holocaust, ter bescherming van onze jeugd !!!
De helft van een bevolking uitroken en verminken is niet niks !!!
Met een goede Japanse behandeling gaan ze er toch doorheen geraken ....

:kots: :Roland:
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Positivo »

Neen, de man is niet dood.
Dus ook de topic niet .....

Ter gelegenheid van de actie “Propere handen”, wil ik hier toch even terugkomen op het beleid van Rd. De man die hier maanden en jaren geleden geschoffeerd werd voor zijn wanbeheer. Neen, niet alleen voor het sportieve ook voor het financiële werd hij hier afgeschoten.

Ik denk dat er geen enkele stvv supporter is, die zich op dit eigenste ogenblik niet comfortabel voelt voor het gegeven dat stvv ook wel eens betrokken zou kunnen zijn in deze zaak. En dan vraag ik diezelfde criticasters mij eens één ploeg op te noemen waar dat nog voor geldt !
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Brusselmans »

Vooral niet te hard roepen op voorhand !
Of denk je echt dat zijn web van constructies geen vragen oproept ?

Misschien heeft hij het allemaal proper gedaan, het kan.
Dat zou dan zowat het enige goede geweest zijn in zijn vernielzuchtige doortocht !
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Dreke »

Het was te verwachten. Onze naam duikt niet op in louche affaires dus de rest vergeten we... Cheap.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie