Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Alles over het beleid van onze club
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door enrique »

Pas op, meeting met Patrick Janssens
Om de prijs van Peeters en Dutoit te bespreken ? :D
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door stvv'er »

Waarschijnlijk kwam die melding van een ontevreden werknemer van de Stayen-site :twisted:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door enrique »

stvv'er schreef:Waarschijnlijk kwam die melding van een ontevreden werknemer van de Stayen-site :twisted:
Neenee, da zijn ex-werknemers :grappig: :grappig:
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door pat@ »

de Jos schreef:
Dreke schreef:Net als ge denkt alles gehoord te hebben van die man, komt hij met zoiets...
Wat heeft 'die man' volgens u dan verkeerd gezegd? Dat van die ziektes die men zou oplopen?
Dat hij bij zijne "air" laat blijken dat hij wel zal beslissen of zijn site al dan niet ontruimd moet worden.
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door de Jos »

Ik zag vooral de - terechte - bedenking dat er de laatste 40j nooit een bom is ontploft na een melding. CCC-tijden zijn voorbij op dat vlak.

En de frustratie zal mee ingegeven zijn door het feit dat er zowel meldingen waren op Stayen als bij Lampiris... Ik ga er geen tekening bij maken. Hoop dat ze de nitwit die zich daarmee heeft geamuseerd op gepaste wijze treffen in zijn/haar portefeuille.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door stvv'er »

de Jos schreef:Ik zag vooral de - terechte - bedenking dat er de laatste 40j nooit een bom is ontploft na een melding.
Klopt volledig.
Maat het is toch ook volledig te begrijpen dat ze telkens in zo'n situaties geen enkel risico willen nemen (ook terecht)?
"Er moest maar eens iets gebeuren", inderdaad, dan wilt niemand denk ik de verantwoordelijk dragen voor de niet-evacuatie.


--------------------
Volgens mij was Roland op dat moment tot op de komma aan het uitrekenen hoeveel economische schade hij wel niet heeft geleden.
+/- 2 uur geen commerciële activiteiten op Stayen door een of andere paljas, ik zou mij ook opjagen :lol: De man zijn hersenpan crasht en pats, dan komt TVL daar ineens met de micro onder zijn neus.

Het leven is niet eerlijk he, Roland, totaal niet eerlijk. Maar ach, trek het je niet aan. Morgen is het toch weer voetbal op Stayen. Mits voldoende entertainment, heb je die centjes weer zo terug verdiend :cool:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Brusselmans »

Jammer dat het vals was ....
Met zijne commentaar ...
De boel moest de lucht ingevlogen zijn, dan had hem ne primeur : eerste bommelding die effectief uitgevoerd wordt !

Vieze vetpot trouwens, dat zie je aan zijne outofthebox-haartooi !
Zo loopt ne dakloze nog niet rond !!!!
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door de Jos »

Brusselmans schreef:Jammer dat het vals was ....
Met zijne commentaar ...
De boel moest de lucht ingevlogen zijn, dan had hem ne primeur : eerste bommelding die effectief uitgevoerd wordt !

Vieze vetpot trouwens, dat zie je aan zijne outofthebox-haartooi !
Zo loopt ne dakloze nog niet rond !!!!
Eens goed stoom afblazen zegt.
CharltonFan
Berichten: 28
Lid geworden op: 05 mar 2016, 09:40
Supporter van: Charlton

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door CharltonFan »

Just wanted to say many thanks to all STVV fans we all met yesterday - see you soon !

Here's a video to keep you happy...

https://youtu.be/kwVhYqiB8Ms
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door stvvilvoorde »

Dit is dan weer het andere uiterste:

http://www.hln.be/hln/nl/16741/KV-Ooste ... joen.dhtml
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Geel-Blauw »

Tja die man heeft geld genoeg, als hem dat gelukkig maakt waarom niet. In de toekomst zal Oostende toch financieel stabieler worden want zij hebben wel wat jong talent met doorverkoopwaarde en daar vloeien de inkomsten van het nieuwe stadion wel door naar de club. ;)
Ben vooral beniewd naar de cijfers van STVV, kijken hoeveel winst we hebben gemaakt met onze 3 beste transfers in onze geschiedenis. :party:
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door stvvilvoorde »

Ik denk het niet eerlijk gezegd.
Die schuldenlast werk je niet weg met een paar jonge talentjes te verkopen of de inkomsten van je stadion.

Dit is een ander uiterste van het voetbal. Nu heuglijke tijden, maar als Coucke er straks geen zin meer heeft dan wordt het een verhaal a la Beerschot.
Idem voor lokeren, dat al meer dan een jaar vruchteloos zoekt naar een overnemer.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door STVV-fan »

stvvilvoorde schreef:Dit is dan weer het andere uiterste:

http://www.hln.be/hln/nl/16741/KV-Ooste ... joen.dhtml
Misschien kan Mikman hier een korte analyse over geven en wat dit inderdaad zou betekenen als Coucke zijne kop neerlegt of gewoon vertrekt bij Oostende.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door voetballiefhebber »

Deze week stonden er een aantal quotes in Voetbal Magazine over Rednic.
Eén ervan was "Roland Duchatelet gaf me een papier met de opstelling van de ploeg. Dat heb ik meteen verscheurd".
Hoeveel keer zou hij een trainer van STVV al zijn ploegopstelling in handen gegeven?
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Vouch »

STVV-fan schreef:
stvvilvoorde schreef:Dit is dan weer het andere uiterste:

http://www.hln.be/hln/nl/16741/KV-Ooste ... joen.dhtml
Misschien kan Mikman hier een korte analyse over geven en wat dit inderdaad zou betekenen als Coucke zijne kop neerlegt of gewoon vertrekt bij Oostende.
Gij gelooft dat Roland echt weg geweest is de laatste jaren, awel, dan weet ge wat er ook bij Oostende te gebeuren staat: wurgcontracten om schulden terug te betalen die hij ZELF gemaakt heeft. Bij ons was de schuld OOK 10-13 miljoen toen hij "vertrok".... Het is dus echt niet dat wij het "goede" voorbeeld zijn.
Plaats reactie