Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Brusselmans »

"Het ijs is niet bevroren, maar mals, toch nie glad' .... en zwiep :lol:
Als je zelfs de weerselementen wil aanpassen ...

Bekijk zijn reactie eens als hij geen gelijk krijgt !!!
Hoe durft een domme, armzalige, geactiveerde activistische actieve scheidsrechter hem tegenspreken ???
Ik blijf het doodjammer vinden dat hij toen niet op zijn muil gegaan is ...
Weet niet of ze dit ooit in Charlton gezien hebben, misschien kan iemand het eens doorsturen.
Wedden dat het de Britse TV haalt :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=t4KXPtIfeag
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door miel »

Alléé speciaal voor u Iniesta

Dat het sportief na al die jaren onvoldoende is , kan zelfs ik als misdienaar niet ontkennen .
Maar mijn punt dat ik wilde maken is dat sommige mensen van elke gelegenheid gebruik maken om hun gif te spuwen .
En dat op de meest hatelijke manier .
Alles wat van de Tiense komt word steeds door de zelfden meteen met de grond gelijk gemaakt ( dat automatisme is er dan toch )
Ik ben niet Pro Duchatelet , maar ik kan ook niet anti zijn omdat hij ook goede zaken heeft gedaan
Maar als jullie het kind met het badwater willen weggooien , en haat prediken dat is niet aan mij besteed
Eén zaak weet ik zeker , dat al die betweters met hun zo genaamde onderbouwde kritieken , die veelal berusten op basis van vermoedens en waarschijnlijkheden , de grootste nestbevuilers zijn uit de club geschiedenis .
Laatst gewijzigd door miel op 19 dec 2016, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Brusselmans »

miel schreef: Maar mijn punt dat ik wilde maken is dat sommige mensen van elke gelegenheid gebruik maken om hun gif te spuwen .
Geef zo eens een paar voorbeelden ...
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door miel »

Brusselmans schreef:
miel schreef: Maar mijn punt dat ik wilde maken is dat sommige mensen van elke gelegenheid gebruik maken om hun gif te spuwen .
Geef zo eens een paar voorbeelden ...
Ge hebt mij Herman
Nu sta ik hier met mijne mond vol tanden :lol:
enrique
Berichten: 2869
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door enrique »

De NVA vindt ook dat al wie tegen hen is nestbevuilers zijn
Al wie zich aangesproken voelt, ik niet, trek het u niet aan
Wie geen kritiek kan verdragen en geen tegenspraak duldt, heeft dictatoriale neigingen ...
En zo is Roland nu eenmaal eentje
Tijd om met verdiend pensioen te gaan
2percent
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 dec 2016, 13:46
Supporter van: Charlton

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door 2percent »

voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door voetballiefhebber »

Hein zei in Extra Time dat STVV heel erg georganiseerd speelt. Ze vroegen of het een pluim was voor Leko. "Neen, het was Roland Duchâtelet die de pluim verdient", zei hij. Iedereen lag bijna plat toen hij dat vertelde. Waren natuurlijk weer fantastische uitspraken en nu reiken ze verder dan Limburg, maar ook nationaal.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jacques »

Overdrijven is een kunst
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Dreke »

Onze media zijn redelijk braaf. Maar Van Gucht (overigens één van de betere op de VRT) zijn vergelijking waarbij De Keersmaecker hetzelfde zou doen, vond ik behoorlijk subtiel.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Brusselmans »

voetballiefhebber schreef:Hein zei in Extra Time dat STVV heel erg georganiseerd speelt. Ze vroegen of het een pluim was voor Leko. "Neen, het was Roland Duchâtelet die de pluim verdient", zei hij. Iedereen lag bijna plat toen hij dat vertelde. Waren natuurlijk weer fantastische uitspraken en nu reiken ze verder dan Limburg, maar ook nationaal.
Ik vind Hein dik OK ...
Heel vaak to the point !

Eens een ET met Brusselmans, Boskamp, Degrijse en de zot ....
Dan kom ik nooit meer bij denk ik ...
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 20 dec 2016, 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
pat@
Berichten: 1077
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door pat@ »

DJ Amiga schreef:
pat@ schreef:
Idd, de infrastructuur is bij de top in België. Als je hebt over een evenementencentrum samengekoppeld aan het ondernemingsleven.

Dit bovenstaande heeft voor mij en vele anderen bitter weinig te maken met het feit waarom we hier op dit forum samenzitten, namelijk de passie voor voetbal. Je hebt vier tribunes die helemaal niet simultaan zijn, waarvan er twee veel te ver en te hoog van het voetbalterrein staan om van een volwaardig voetbalstadion te kunnen spreken. Het ku(ns)tgras nog buiten beschouwing gelaten. Als voetbalstadion sta je mijlenver achter op Oostende, Zulte-Waregem, Kortrijk, Eupen en noem maar op. Hopelijk wordt er ooit eens een STVV-liefhebber wakker met een miljoentje of 30 teveel, in Brustem is nog plaats genoeg om een gezellig voetbalstadion neer te poten voor een 11000 toeschouwers!
in Oostende zijn de tribunes ook niet simultaan en zijn ze na de bouw van 2 tribunes niet in geslaagd om de wind uit het stadion te houden

op stvv zat er in de bouw van tribune 2 en 3 wel een lijn in de architectuur, dat zie je langs binnen -en buitenkant.

Indien men tribune 4 ook zo gaat aanpassen, heb je m.i. wel een simultaan stadion. Dat de 1ste tribune te hoog gebouwd heeft, heeft met beleidskeuzes uit het verleden te maken. Toen dacht men dat 1 tribune met 5000 zitplaatsen voldoende was om aan de vraag te voldoen en had men ook niet meer financiële middelen. Heb jij ooit plannen gezien van voor duchatelet wat men met de andere tribunes ging doen?

tribune 2 heeft zijn beperkingen, net zoals tribune 4 zijn beperkingen zal hebben. 1 en 3 hebben dat niet en zijn dus 'ruimer' gebouwd. in planologisch opzicht een perfecte keuze

uw andere voorbeelden inzake stadia:

zulte-waregem: 3 verschillende tribunes aangezien ze de nieuwe achter de goal perfect op een bestaande aangesloten hebben. De staantribune achter de goal staat alleen
eupen: hier heb je inderdaad 4 dezelfde tribunes. Ik weet niet of je al in Eupen geweest bent maar die prefabtribunes staan er binnen 15 jaar niet meer
kortrijk: oud stadion dat weliswaar een beperkte modernisatie ondergaan heeft (zittribune achter de goal en tribune bezoekers) maar qua stijl is het ook geen stijl....

dus mijlenver achter die voorbeelden?

voor mij 'geslaagde' voetbalstadia in ons land

- gent
- anderlecht
- koning boudewijnstadion
- beerschot-wilrijk
Idd, maar ik had het niet over het feit dat de vernoemde stadions wel simultane tribunes hebben.
Dat ze daar wel een sfeervol voetbal-stadion hebben en wij daar mijlenver op achterop hinken, dankzij die moderne architectuur waar voetbal allesbehalve op de 1ste plaats komt.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Iniesta »

STVV-fan schreef:@ Iniesta: Wat mijn probleem was en nog altijd is met die "uitgesproken" meningen is dat je daar altijd iets TE ver in gaat. Bochten neem je al niet meer (je gaat nog eens niet meer kort door de bocht) en je gelooft zelf dat je je meningen staaft met "feitelijke waarheden", terwijl Mikman u toch al een paar keer (en toch zeker als het over cijfers gaat) deftig gecorrigeerd heeft

Als neutrale persoon krets je je toch even over het hoofd als je dat hoort, maar om het zo te dramatiseren en het "wereldvreemd" te noemen.... . Dat kunnen alleen de mensen met een uitgesproken mening, onderbouwd met "feitelijke waarheden".
Ik respecteer de mening van Mikman inderdaad en als hij met cijfers afkomt die bewijzen dat RD armer wordt van STVV dan zal ik die dus aanvaarden. Helaas heb ik dergelijke cijfers nog niet gezien. Mikman zei gewoon dat er aan STVV niet veel te verdienen is, dat betwist ik niet. Wie zo'n erbarmelijk beleid voert kan er niet veel verdienen. Daarnaast is het nog juister dat de club nog minder verdient en ondanks zijn beloftes over break-evens nog nooit zo afhankelijk is geweest van zo'n wanbestuurder.

Ik betwijfel eigenlijk of Mikman of wie dan ook veel fouten in mijn uitleg over zijn tv-optreden zal vinden. Ik heb me zelfs nog fel ingehouden en het zo beleefd mogelijk gehouden. De humor is dan ook verzachtend bedoeld want eigenlijk is het om te grinsen zoals ze in ST-Truiden zeggen. Een op en top neutrale toeschouwer als jijzelf zal zelfs dat moeten beamen.

Trouwens je maakt een fout als je denkt dat ik puur anti-RD ben. Wie het forum langer volgt weet dat ik hem zelfs lang en hevig verdedigd heb. Ik heb geen probleem met het idee dat de man geld wil verdienen en dat hij een return krijgt voor zijn risico's die hij neemt door in STVV te investeren. Ik heb ook geen probleem met het feit dat wie betaalt ook deels bepaalt. Waar ik wel een probleem mee heb is dat de man beweert de club te steunen maar in feite ons opzadelt met een contract waarbij de inkomsten grotendeels niet in de clubkas belanden. Zijn beleid is daarnaast sportief dermate slecht dat de mensen afhaken, iets dat lang onmogelijk leek in St-Truiden. De schulden zijn verveelvoudigd en de inkomsten gaan ook de verkeerde kant op door dalende interesse. Nu gaat hij ook op TV nog trainers wegjagen, fans blameren en eigen fouten wegmoffelen en dan zou men te streng zijn? :headbang:

Hier bestaat maar één woord voor WERELDVREEMD.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Iniesta »

miel schreef:Alléé speciaal voor u Iniesta

Dat het sportief na al die jaren onvoldoende is , kan zelfs ik als misdienaar niet ontkennen .
Maar mijn punt dat ik wilde maken is dat sommige mensen van elke gelegenheid gebruik maken om hun gif te spuwen .
En dat op de meest hatelijke manier .
Alles wat van de Tiense komt word steeds door de zelfden meteen met de grond gelijk gemaakt ( dat automatisme is er dan toch )
Ik ben niet Pro Duchatelet , maar ik kan ook niet anti zijn omdat hij ook goede zaken heeft gedaan
Maar als jullie het kind met het badwater willen weggooien , en haat prediken dat is niet aan mij besteed
Eén zaak weet ik zeker , dat al die betweters met hun zo genaamde onderbouwde kritieken , die veelal berusten op basis van vermoedens en waarschijnlijkheden , de grootste nestbevuilers zijn uit de club geschiedenis .
Ik heb aan STVV-fan al een uitleg gedaan over mijn beweegredenen. Die zijn niet puur anti-RD. Ook in de topic over de actiegroep heb ik opgeroepen om niet puur de man te spelen. Bovendien heb ik hem vaak verdedigd dus je kan ook niet beweren dat ik hem geen kans heb gegeven. Hij heeft ze gewoon allemaal vakkundig verprutst.

Ja, op al die jaren heeft hij een aantal goeie dingen gedaan. Het stadionproject daar ben ik niet tegen. De verdeling van de inkomsten zijn niet volgens mijn idee maar soit, het staat er en het is beter dan vroeger (niet zo'n prestatie). Ook heb ik hem geprezen nadat hij de promotie onder Guido mede mogelijk maakte door voor één keer eens niet alles weg te doen wat meer dan een chic waard was. Helaas verprutste hij ook deze uitgelezen kans daarna onmiddellijk.

Ik zou dus heel erg graag hem degelijks feliciteren met zijn juiste beslissingen en zijn goede sportieve resultaten maar helaas, daar zijn weinig dagen voor geschikt en dat ligt niet aan mij. Ik ben bereid hem een bos bloemen te sturen als hij erin slaagt om STVV een seizoen eens niet tegen de degradatie te laten spelen. Als hij eens een speler kan verkopen die de clubkas eens goed spekt zonder dat deze speler binnen zijn netwerk verkocht wordt. Als hij eens een trainer vindt/houdt die het publiek kan bekoren met fijn spel zodat de tribunes niet zo pijnlijk leeg meer ogen.

Aan haten doe ik niet mee. Ik ben te positief om me daarmee bezig te houden. Zijn beleid en zijn fouten bekritiseren zie ik als supporter die het clubbelang, en enkel het clubbelang, verdedigt, een plicht. Wie dit beleid en deze fouten nog steeds minimaliseert of wil blijven goedpraten gaat tegen de clubbelangen in en dus tegen de supporters. Het zijn geen nestbevuilers maar collaborateurs van een falend beleid. Door hen kan men dit beleid blijven verdedigen en fouten blijven onder de mat vegen. Het zal ook voor hen echter steeds moeilijker zijn om de uitstroom te negeren want na een tijd staan de slimmeriken er nog alleen.

Wat me in uw post het meeste stoort is dat je wel aanklaagt dat er zogezegd veel fouten in de kritiek staan maar geen enkele zogenaamde fout weerlegt. Het is maw gewoon een kopie van de gammele tactiek, beschuldig al wie een ander gedacht heeft als zijnde oproerkraaiers, activisten, die hards, haters en wat nog allemaal en dan is men hopelijk al vergeten waar de kritiek eigenlijk om ging.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jack »

Koning Boudewijn Stadion als voorbeeld aanhalen voor een goede voetbaltempel...bizar!
Perfect voor atletiek, waardeloos voor voetbal! Bovendien in z'n totaliteit waardeloos door het mobiliteitsprobleem rond Parking C.
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door miel »

Iniesta schreef:
STVV-fan schreef:@ Iniesta: Wat mijn probleem was en nog altijd is met die "uitgesproken" meningen is dat je daar altijd iets TE ver in gaat. Bochten neem je al niet meer (je gaat nog eens niet meer kort door de bocht) en je gelooft zelf dat je je meningen staaft met "feitelijke waarheden", terwijl Mikman u toch al een paar keer (en toch zeker als het over cijfers gaat) deftig gecorrigeerd heeft

Als neutrale persoon krets je je toch even over het hoofd als je dat hoort, maar om het zo te dramatiseren en het "wereldvreemd" te noemen.... . Dat kunnen alleen de mensen met een uitgesproken mening, onderbouwd met "feitelijke waarheden".
Ik respecteer de mening van Mikman inderdaad en als hij met cijfers afkomt die bewijzen dat RD armer wordt van STVV dan zal ik die dus aanvaarden. Helaas heb ik dergelijke cijfers nog niet gezien. Mikman zei gewoon dat er aan STVV niet veel te verdienen is, dat betwist ik niet. Wie zo'n erbarmelijk beleid voert kan er niet veel verdienen. Daarnaast is het nog juister dat de club nog minder verdient en ondanks zijn beloftes over break-evens nog nooit zo afhankelijk is geweest van zo'n wanbestuurder.

Ik betwijfel eigenlijk of Mikman of wie dan ook veel fouten in mijn uitleg over zijn tv-optreden zal vinden. Ik heb me zelfs nog fel ingehouden en het zo beleefd mogelijk gehouden. De humor is dan ook verzachtend bedoeld want eigenlijk is het om te grinsen zoals ze in ST-Truiden zeggen. Een op en top neutrale toeschouwer als jijzelf zal zelfs dat moeten beamen.

Trouwens je maakt een fout als je denkt dat ik puur anti-RD ben. Wie het forum langer volgt weet dat ik hem zelfs lang en hevig verdedigd heb. Ik heb geen probleem met het idee dat de man geld wil verdienen en dat hij een return krijgt voor zijn risico's die hij neemt door in STVV te investeren. Ik heb ook geen probleem met het feit dat wie betaalt ook deels bepaalt. Waar ik wel een probleem mee heb is dat de man beweert de club te steunen maar in feite ons opzadelt met een contract waarbij de inkomsten grotendeels niet in de clubkas belanden. Zijn beleid is daarnaast sportief dermate slecht dat de mensen afhaken, iets dat lang onmogelijk leek in St-Truiden. De schulden zijn verveelvoudigd en de inkomsten gaan ook de verkeerde kant op door dalende interesse. Nu gaat hij ook op TV nog trainers wegjagen, fans blameren en eigen fouten wegmoffelen en dan zou men te streng zijn? :headbang:

Hier bestaat maar één woord voor WERELDVREEMD.
Mikman hoeft niets te bewijzen met cijfers dat RD armer wordt van STVV
Dat doet u immers zelf in deze post .
DE SCHULDEN ZIJN VERVEELVOUDIGD etc. etc.
Vermits hij als eigenaar voor de schulden moet opdraaien , ik dacht dat men alleen iets kan verdienen bij een positieve
balans ,
Ook wat wereldvreemd niet .
Plaats reactie