Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Alles over het beleid van onze club
DJ Amiga
Berichten: 405
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door DJ Amiga »

Jack schreef:Koning Boudewijn Stadion als voorbeeld aanhalen voor een goede voetbaltempel...bizar!
Perfect voor atletiek, waardeloos voor voetbal! Bovendien in z'n totaliteit waardeloos door het mobiliteitsprobleem rond Parking C.
als je mobiliteitsproblemen er wilt bijsleuren, dan blijven enkel nog de gezellige stadia van zichen-zussen-bolder, kuttekoven en andere consoorten over

ook in gent, genk,anderlecht, brugge zijn er mobiliteitsproblemen. dat heeft niets met het stadion te maken maar met de massa die er op afkomt en de dichte bebouwing die we zeker in Vlaanderen kennen

mijn betoog was vooral gericht op de aangehaalde voorbeelden zoals zulte-waregem, eupen, kortrijk en oostende: uitgezonderd dat ze architecturaal op niet te veel trekken, vind ik dit stadia die ook weinig sfeer uitstralen. Kortrijk heeft wel een mooie staantribune achter de goal maar daarmee is alles gezegd van die vier voorbeelden

KBS vind ik een goed voorbeeld van renovatie. Dat er een ateliekpiste rond het veld ligt, heeft te maken met de multifunctionaliteit om de kosten te beperken. Vroeger werd die piste veel meer gebruikt voor (inter)nationale wedstrijden, nu quasi 1 keer per jaar
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Iniesta »

Met het "beleid" dat de man voert is er inderdaad weinig winst te boeken... voor de club maar ik noteer het dat jij het een argument vindt dat de schulden verdubbelen en dat je daar al mee moet afkomen om te bewijzen dat RD goed is voor STVV. Laat hem doen en onze schulden nog eens verviervoudigen, dan is hij nog een grotere messias :lol:

Bovendien is er naast het voetbal wel degelijk geld te verdienen op Staaien. RD heeft de gronden zeer goedkoop kunnen verwerven en daarna slim de zaken gesplitst zodat het voetbal los staat van de andere activiteiten. Daarnaast laat hij de club ook betalen ("geen kansencontract")voor zijn investeringen terwijl hij zelf de grootste oorzaak/verantwoordelijke is voor de sportieve malaise en de daarbij samenhangende gebrek aan inkomsten. Het doel van een bestuur is naast sportieve resultaten ook een gezonde financiële situatie te bekomen, op beide vlakken faalt hij geweldig.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jacques »

...
Laatst gewijzigd door Jacques op 20 dec 2016, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door miel »

Iniesta schreef:Met het "beleid" dat de man voert is er inderdaad weinig winst te boeken... voor de club maar ik noteer het dat jij het een argument vindt dat de schulden verdubbelen en dat je daar al mee moet afkomen om te bewijzen dat RD goed is voor STVV. Laat hem doen en onze schulden nog eens verviervoudigen, dan is hij nog een grotere messias :lol:

Bovendien is er naast het voetbal wel degelijk geld te verdienen op Staaien. RD heeft de gronden zeer goedkoop kunnen verwerven en daarna slim de zaken gesplitst zodat het voetbal los staat van de andere activiteiten. Daarnaast laat hij de club ook betalen ("geen kansencontract")voor zijn investeringen terwijl hij zelf de grootste oorzaak/verantwoordelijke is voor de sportieve malaise en de daarbij samenhangende gebrek aan inkomsten. Het doel van een bestuur is naast sportieve resultaten ook een gezonde financiële situatie te bekomen, op beide vlakken faalt hij geweldig.
Ge moet de zaken niet omdraaien , om uw eigen zever te verdoezelen .
Nergens beweer ik dat schulden goed zijn voor de club , kan het nog belachelijker .
Geef mij graag cijfers over dat kans of wurg contract ? Nu als het kan want gij weet ze blijkbaar .
En dan wil ik graag cijfers wat het stadion ons koste met onderhoud etc toen we nog huurden van de stad
En wat het de club nu kost om er te spelen .
Kortom hoeveel inkomsten had de club uit het oude stadion
En hoeveel uit het huidige stadion
Wanneer je mij die cijfers kunt geven zullen we oordelen op de exacte cijfers ,en niet op basis van uw veronderstellingen
Er is inderdaad geld te verdienen op Staaien , maar het zal nog jaren duren vooraleer die investeringen echt iets opbrengen .
Dat hij de zaken gesplits heeft , lijkt me niet meer dan logisch
Wat had gij dan gedacht , dat hij er miljoenen moest instoppen zonder ooit één frank terug te zien .
Alleen betalen en niks bepalen ?
Zie maar eens hoe rap Soudal vaarwel heeft gezegd .
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1430
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door zipke373 »

miel schreef:
Iniesta schreef:Met het "beleid" dat de man voert is er inderdaad weinig winst te boeken... voor de club maar ik noteer het dat jij het een argument vindt dat de schulden verdubbelen en dat je daar al mee moet afkomen om te bewijzen dat RD goed is voor STVV. Laat hem doen en onze schulden nog eens verviervoudigen, dan is hij nog een grotere messias :lol:

Bovendien is er naast het voetbal wel degelijk geld te verdienen op Staaien. RD heeft de gronden zeer goedkoop kunnen verwerven en daarna slim de zaken gesplitst zodat het voetbal los staat van de andere activiteiten. Daarnaast laat hij de club ook betalen ("geen kansencontract")voor zijn investeringen terwijl hij zelf de grootste oorzaak/verantwoordelijke is voor de sportieve malaise en de daarbij samenhangende gebrek aan inkomsten. Het doel van een bestuur is naast sportieve resultaten ook een gezonde financiële situatie te bekomen, op beide vlakken faalt hij geweldig.
Ge moet de zaken niet omdraaien , om uw eigen zever te verdoezelen .
Nergens beweer ik dat schulden goed zijn voor de club , kan het nog belachelijker .
Geef mij graag cijfers over dat kans of wurg contract ? Nu als het kan want gij weet ze blijkbaar .
En dan wil ik graag cijfers wat het stadion ons koste met onderhoud etc toen we nog huurden van de stad
En wat het de club nu kost om er te spelen .
Kortom hoeveel inkomsten had de club uit het oude stadion
En hoeveel uit het huidige stadion
Wanneer je mij die cijfers kunt geven zullen we oordelen op de exacte cijfers ,en niet op basis van uw veronderstellingen
Er is inderdaad geld te verdienen op Staaien , maar het zal nog jaren duren vooraleer die investeringen echt iets opbrengen .
Dat hij de zaken gesplits heeft , lijkt me niet meer dan logisch
Wat had gij dan gedacht , dat hij er miljoenen moest instoppen zonder ooit één frank terug te zien .
Alleen betalen en niks bepalen ?
Zie maar eens hoe rap Soudal vaarwel heeft gezegd .
Doe niet flauw man...

Iedereen weet dat RD destijds STVV overgenomen heeft door 750.000 euro bij te passen. Zijn grootpraat was dat hij STVV binnen de 5 jaar zelfvoorzienend ging maken.
Toen hij naar Standard trok bleef de NV STVV achter met een schuld aan de Messias himself van meer dan 3 miljoen euro. Toen is het zogenaamde " kansencontract" overeengekomen omdat het anders boeken toe was.

Dat bedoelt Iniesta met schulden vermeerderen...
Laatst gewijzigd door zipke373 op 20 dec 2016, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Iniesta »

miel schreef:Ge moet de zaken niet omdraaien , om uw eigen zever te verdoezelen .
Nergens beweer ik dat schulden goed zijn voor de club , kan het nog belachelijker .
Geef mij graag cijfers over dat kans of wurg contract ? Nu als het kan want gij weet ze blijkbaar .
En dan wil ik graag cijfers wat het stadion ons koste met onderhoud etc toen we nog huurden van de stad
En wat het de club nu kost om er te spelen .
Kortom hoeveel inkomsten had de club uit het oude stadion
En hoeveel uit het huidige stadion
Rustig menneke, vooral blijven ademen.
Jij bent afgekomen met de redenering dat RD geen belang heeft met schulden. Ik heb u gewoon geantwoord dat het schulden zijn waarvoor hij zelf gezorgd heeft en die de club nu via het "kansencontract" moet afbetalen, aan hem. Mijn bewering dat RD NIET goed is voor STVV klopt dus of zijn de schulden niet vermenigvuldigd gedurende zijn bewind en is dat kanscontract een fantasie? Ik zal uw boekhouding eens voeren, ik maak een pak schulden en laat u daarna die schulden terugbetalen. Kan mij het schelen dat er schulden zijn ik heb mijn contract met u dat jij ze kan betalen.

Mijn knipoog naar zijn staat van dienst en de eventuele verderzetting daarvan mits gelijke "prestaties" is inderdaad belachelijk maar je zou het ook pijnlijk juist kunnen noemen. Zie jij dan tekenen dat de man leert of bijstuurt na zijn fouten? Ik heb zondag een despoot gezien die de wereld komt uitleggen dat niet hij verkeerd is maar al de rest. Het zijn nog dommeriken erbij.

Het kansencontract is nooit helder gecommuniceerd geweest. Welke spelers erbij betrokken zijn/waren en voor hoeveel was anders zeer nuttige info voor de fans maar ik heb het contract nog niet gezien. Jammer, maar de communicatie en openheid zijn nu eenmaal geen prioriteiten op Staaien en dus kunnen we helaas niet over de cijfers spreken want we krijgen ze niet te zien van onze topdemocraat. Er wordt zelfs zodanig met de cijfers gegoocheld op Staaien dat we bijna de licentie gemist hadden en dat terwijl we toch Mignolet 2 keer verkocht hadden volgens de boeken :lol:

Ik had ook nog niet vermeld dat hij destijds de club verliet voor zijn nieuwe liefde in Luik en toen beweerde dat de club schuldenvrij was. Helemaal en definitief zelfs volgens de man. Ik heb een andere opvatting over helemaal en definitief. Voor mij mag hij volgens mijn definitie helemaal en definitief verdwijnen.
miel schreef:Er is inderdaad geld te verdienen op Staaien , maar het zal nog jaren duren vooraleer die investeringen echt iets opbrengen .
Dat hij de zaken gesplits heeft , lijkt me niet meer dan logisch
Wat had gij dan gedacht , dat hij er miljoenen moest instoppen zonder ooit één frank terug te zien .
Alleen betalen en niks bepalen ?
Zie maar eens hoe rap Soudal vaarwel heeft gezegd .
Dus STVV heeft een nieuw stadion, alé RD heeft een nieuw stadion waar STVV toevallig in mag spelen. Voor dat stadion betalen wij jarenlang huur en de schulden af die RD grotendeels zelf gemaakt heeft.

Ik heb niets tegen het feit dat hij iets wil verdienen en dat hij een return vraagt voor zijn investering. Wel stoort het mij dat hij daarbij de belangen van de club onvoldoende in overweging neemt. Het wurgcontract knijpt de club voor jaren dood. Andere clubs hebben uit hun nieuwe stadion wel sneller de lusten en zij moeten niet met spelers werken uit een netwerk van een ander. Hun trainers/spelers krijgen geen bijlessen die zelfs in provinciale als komisch zouden omschreven worden. Ze nemen ook geen trainer aan die ze te dom vinden om zelf een ploeg op te stellen.

Dat hij iets te zeggen wil hebben stoort me ook niet. Wel dat hij alles te zeggen wil hebben, ook over het sportieve waar hij overduidelijk niets van begrepen heeft en waarvoor er pro's bestaan die dat veel beter kunnen. Zo'n pro komt natuurlijk niet bij STVV want hier krijg je 's nachts nog bijlessen over hoe je 2 goals per match moet vermijden :lol:
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door droopy »

http://m.hbvl.be/cnt/dmf20161220_026371 ... 89f8e8ba83


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door omeloe »

Sint-Truiden - Op 14 november werd hij 70. Een mijlpaal, ook voor Roland Duchâtelet. “Tijd om het wat rustiger aan te doen”, is zijn goed voornemen. Vriendin Marieke Höfte glimlacht minzaam. “Hou het maar bij proberen rustiger aan te doen. Telkens ik denk dat het wat kalmer wordt, komt een nieuw project aanwaaien.” Zoals STVV. In de lente nam Roland de club voor de tweede keer in handen. Marieke werd voorzitter. Het leek even een vergiftigd ‘geschenk’. “Marieke werd al ongerust. Ik niet.” Bij het ingaan van de winterstop heeft Roland het gelijk aan zijn kant. STVV herademt en herleeft. “Wij geloven in een goed 2017”, zeggen ze in koor. Wij schoven mee aan in het Grand Café.


Nee, het zijn geen vrolijke tijden. Marieke Höfte haalt even de aanslag op de kerstmarkt in Berlijn aan. “Mensen die radicaliseren achter hun computerscherm, het is een verontrustende evolutie”, zucht ze. Ook de bommelding op Stayen zit nog vers in het geheugen. Maar er zijn ook aangenamer thema’s.

De wederopstanding van de Kanaries, om maar iets te noemen. Een verrijzenis waar ook Roland Duchâtelet zijn aandeel in heeft. Na de nederlaag in Eupen riep hij coach Ivan Leko ter verantwoording. Maar eerst keren we nog even terug naar mei 2016. De blijde tweede intrede van de oud-voorzitter.

“Uit de nood geboren”, zegt hij. “Bart (Lammens, nvdr) wilde de club verkopen. Maar het is niet simpel om in België mensen te vinden die zich in zo’n project willen storten. Kijk maar naar Vic Swerts bij Westerlo. Die heeft afgehaakt.”

Er waren ook buitenlandse pistes.

Roland: “Zeker. Maar die waren niet echt concreet.”

Bovendien zagen jullie dat niet zitten. NV Stayen dat met een Chinees moet samenwerken.

Marieke: “Klopt. Wij hoopten echt dat Bart en Philippe (Bormans, nvdr) een goeie partij zouden vinden. Maar op een bepaald ogenblik klopten ze bij ons aan.”

Roland: “Wij waren de beste optie.”

De taken zijn goed afgebakend. Jij doet de sportieve kant, zij de rest: supporters, stadionbeheer, de jeugd…

Roland: “Vergis je niet. Ik ben veel minder met de club bezig dan iedereen denkt. Bij al mijn clubs staat een organisatie. Zelf doe ik bijna niks.”

Over die organisatie hangt een waas van geheimzinnigheid. Onlangs verscheen je op Stayen met de jonge Thomas Driesen aan je zijde. Wat is diens rol?

Roland: “Ik loop daar inderdaad niet mee te koop. Thomas is gewoon één van mijn scouts. Bij al mijn clubs werk ik met scouts. Engelse voor de Engelse markt, Spaanse voor de Spaanse markt, enzovoorts. Dat is allemaal strikt georganiseerd. Heel veel tijd steek ik er zelf niet in.”

Dus vind je nog tijd voor mails aan je trainers in verband met de ploegopstelling.

“Ik vind het niet prettig dat interne mails bij Charlton op die manier naar buiten zijn gekomen. Maar ik blijf er wel achter staan. Die mails dateren van 2014, toen wij de club net hadden overgenomen. Mijn scouts hadden de hele spelersgroep geanalyseerd. Zij hadden een beter zicht op de kwaliteiten dan de coach, die toen pas was aangesteld (Chris Powell, nvdr). Die mails waren bedoeld als ondersteuning. De coach kon dan nog beslissen wat hij ermee deed. Maar hij sloeg dat advies in de wind. Niet slim.”

Charlton is niet bepaald een succesverhaal. Onlangs kwamen enkele fans zelfs je 70ste verjaardag verstoren.

“Dat zijn geen fans maar activisten. Zij hebben maar één doel: de club destabiliseren. Pas op, ik ben niet blind. De zaken bij Charlton zijn niet goed gemanaged geweest. Maar ik duld niet dat ze op CEO Katrien Meire beginnen te schieten. Ik noem dat een heksenjacht. Omdat ik haar bescherm, zijn ze hun pijlen op mij gaan richten.”

In de nasleep van die affaire heb je toegegeven dat je onlangs ook met Ivan Leko een hartig woordje hebt gesproken.

“Na de match in Eupen was dat. Bij de terugkeer in Sint-Truiden zijn we rond de tafel gaan zitten. Ik heb hem toen gezegd: ‘Je kunt doen wat je wilt, maar elke match twee goals slikken, dat kan niet. Het moet anders. Als dat ten koste is van het mooie voetbal, dan is dat maar zo.’ Ivan is daarmee aan de slag gegaan. Hij heeft gepuzzeld en is met de juiste oplossing gekomen. Mijn bemoeienis gaat dus niet zo ver dat ik hem dicteer wie moet spelen. Ik zag maandag Guido Brepoels op TVL Die vertelde dat ik iemand ben die rekenschap vraagt van zijn trainers. Is dat niet normaal?”

Marieke: “Roland is per slot van rekening de eigenaar.”

Roland: “Ik begrijp niet dat mensen dat abnormaal vinden.”

De aanpak van Leko werpt intussen vruchten af. Maar het duurde even. Tegen Club Brugge verloren jullie nog.

Roland veert recht en sommeert ondervoorzitter Benoît Robert, die ook in de buurt is, naast hem te komen staan. “Benoît, gij zijt Djene, ik Vossen.” Vervolgens speelt hij de bewuste fase na. Zijn conclusie: Vossen laat zich vallen.

Roland: “Jelle heeft het bij mij voorgoed verkorven.”

Marieke: “Truken van de foor.”

Roland: “Komedie, bedoel je. Ik wil niet dat mijn spelers zoiets doen. Ik vind dat niet netjes.”

Standpunt gemaakt. Terug naar Leko. Bij andere clubs is de trainer gesneuveld. In Sint-Truiden is het kalm gebleven.

Roland: “Marieke heeft zich even ongerust gemaakt. Maar ik wist, op basis van de statistieken, dat het goed zou komen.”

Marieke: “Leko was nieuw en veel spelers waren nieuw. Dan moet je een aanpassing incalculeren.”

Jullie hadden stiekem gehoopt op een ticket voor play-off 1. Dat gaat niet meer lukken.

Roland: “Ik blijf ervan overtuigd dat er voldoende kwaliteit is om mee te strijden voor play-off 1. Wij kunnen hoger eindigen met deze groep. Maar goed, dat is iets voor volgend seizoen. Wij kunnen dat nu al beginnen voor te bereiden.”

Wat zijn de plannen? Komt er versterking?

Roland: “We zullen zien welke opportuniteiten zich aandienen. Maar ik heb geen zin om Wolke Janssens of Lucas Pirard zomaar te slachtofferen. Als ik kan kiezen voor zekerheid of jeugd, kies ik resoluut voor jeugd. Ik zal een trainer nooit kritiek geven, als hij het aandurft om een jonge speler te zetten. Ik hoop dat we in januari enkele jeugdspelers kunnen doorschuiven naar de A-ploeg. We zien dan wel wat ze waard zijn.”

Marieke: “Play-off 2 is de ideale proeftuin.”

Of je daarmee de supporters gaat paaien, is de vraag. Het aantal supporters is drastisch gezakt. Ook omdat de lokale verankering is weggevallen. De coach moet elke week puzzelen om zes Belgen te vinden.

Roland: “Net daarom wil ik meer jeugd promoten. Dan gaat die balans zich herstellen.”

Marieke: “Minder volk is geen typisch Truiens verschijnsel. Er is meer aan de hand. De tv is een concurrent. Ook onze prijsverhogingen hebben een negatieve invloed gehad.”

Juist. Maar toch bepalen in eerste instantie de resultaten de publieke belangstelling.

Roland: “Klopt. Ik merk dat als ik met supporters spreek. Bij winst zijn ze goed gezind, bij verlies slecht gezind. Los van wat er op het veld te zien was. Zelf zit ik anders in mekaar. Natuurlijk moet een club zo hoog mogelijk willen eindigen. Maar de top drie of de landstitel, dat hoeft niet voor ons. Het belangrijkste vind ik dat STVV gezelligheid uitstraalt. Vroeger had je de kerk. Na de zondagsmis gingen de mensen een pintje pakken. Het voetbal heeft de kerk vervangen. In Sint-Truiden leeft dat heel sterk. Stayen is een ontmoetingsplaats. Ik zie dat in de loges, in de Rvue. STVV is meer dan voetbal.”

Marieke: “Maar het voetbal is wel de verbindende factor. En resultaten zijn nodig om de mensen te lokken. Vorige zaterdag zag je al dat de supporters beginnen terug te keren. Succes trekt.”

Roland: “Hopelijk hebben we tegen Standard nog eens een vol huis.”

Daarna is het winterstop. Vorig jaar liet STVV Dompé, Edmilson en Schoofs vertrekken. Hoe zit het met Stef Peeters?

Roland: “Die ligt nog een hele tijd onder contract.”

Dat is geen garantie.

Roland: “Weet je wat het probleem is met zo’n jong talent? Als die een unieke kans krijgt, kan je hem die moeilijk ontzeggen. Iedereen heeft maar één leven. Maar een transfer moet wel verrechtvaardigd zijn. Neem Rob Schoofs. Achteraf gezien, heeft die de verkeerde beslissing genomen. Daarom zeg ik aan de jongeren: bezint eer ge begint.”

Enig idee hoe lang jullie de touwtjes nog in handen willen houden bij STVV?

“Ik ben niet van plan om in de voetsporen van Lokeren-voorzitter Roger Lambrecht (85) te treden. Maar ik wil deze club ook in goede handen achterlaten en dat is niet evident.”

Slotvraag: een kerstwens allebei?

Roland: “Heel gewoon: een goeie gezondheid.”

Marieke: “Voor onze fans een boeiende tweede seizoenshelft.”

Roland: “Dat STVV een waardige vervanger mag zijn voor de mis.”
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Brusselmans »

Allé Miel, vooraleer ik iets ga tikken ...
:zot:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3064
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Tompie »

http://www.voetbalprimeur.be/nieuws/711 ... tvvprimeur

Maar dat betekent niet dat Duchâtelet ook straffe resultaten verwacht van de club. "Sint-Truiden is geen ambitieclub, maar een gezelligheidsclub. Play-Off 1 halen is van ondergeschikt belang. Zo lang we van degradatiestress gespaard blijven, is het prima."
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
2percent
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 dec 2016, 13:46
Supporter van: Charlton

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door 2percent »

Results do not matter, RD only wants to dance.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Iniesta »

Dit interview bevestigd enkel wat er al gezegd is. Resultaten zijn van ondergeschikt belang, investeren zal miniem zijn nu ze er al van uitgaan dat we gered zijn.

De argumenten blijven dezelfde, activisten, mensen die verwachten dat we kampioen of bij de eerste 3 spelen,... geeuw!

Het grappigste vond ik de passage over de trainer van Charlton. Hij was vrij om te beslissen... maar beslistte verkeerd :grappig:

Staaien is dus voortaan geen voetbalgebeuren meer maar een kerk, je moet dus eerder een gelovige zijn dan een supporter al mag je ook gerust een dansje placeren if you think you can dance. The show must go on.
Dreke
Berichten: 3646
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Dreke »

Tompie schreef:Sint-Truiden is geen ambitieclub, maar een gezelligheidsclub. Play-Off 1 halen is van ondergeschikt belang. Zo lang we van degradatiestress gespaard blijven, is het prima.
Is er hier ook maar één poster die zich hierin kan vinden? Want het vat zijn beleid behoorlijk goed samen...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Brusselmans »

Dreke schreef:
Tompie schreef:Sint-Truiden is geen ambitieclub, maar een gezelligheidsclub. Play-Off 1 halen is van ondergeschikt belang. Zo lang we van degradatiestress gespaard blijven, is het prima.
Is er hier ook maar één poster die zich hierin kan vinden? Want het vat zijn beleid behoorlijk goed samen...
Daarom dat ik al een jaar of 4 afgehaakt heb.

Als je alles weer eens leest, in de diverse artikels hierboven, daar word je toch nie echt goed van.
Die mens heeft hulp nodig gewoon ...

:gek:
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 21 dec 2016, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jack »

Het is om ziek van te worden.
Verschillende uitspraken waar mijn haar van omhoog gaat staan.
Altijd maar opnieuw...

Ambitie van de club: gezelligheid! :toppie:
Richt dan een breiclub op, geen sportclub!
Plaats reactie