Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Alles over het beleid van onze club
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door stvv'er »

Roland veert recht en sommeert ondervoorzitter Benoît Robert, die ook in de buurt is, naast hem te komen staan. “Benoît, gij zijt Djene, ik Vossen.” Vervolgens speelt hij de bewuste fase na. Zijn conclusie: Vossen laat zich vallen.

Roland: “Jelle heeft het bij mij voorgoed verkorven.”

Marieke: “Truken van de foor.”

Roland: “Komedie, bedoel je. Ik wil niet dat mijn spelers zoiets doen. Ik vind dat niet netjes.”
:shock:
Zijn hier toevallig geen beelden van gemaakt?
:lol:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jacques »

Dreke schreef:
Tompie schreef:Sint-Truiden is geen ambitieclub, maar een gezelligheidsclub. Play-Off 1 halen is van ondergeschikt belang. Zo lang we van degradatiestress gespaard blijven, is het prima.
Is er hier ook maar één poster die zich hierin kan vinden? Want het vat zijn beleid behoorlijk goed samen...
Inderdaad. Dan mogen er nog 100 afkomen met bouwwerken hier en werkgelegenheid daar, met (imo zwaar overdreven) reddingen van de club, met vergelijkingen met oude gloriën die vergaan zijn en wat nog allemaal. Dat is allemaal praat voor de vaak.
De essentie is dat wij geen sportclub meer zijn, want het draait hier niet langer om de sport. Sport is slechts een middel om volk te lokken naar zijn handelszaken. Ambitie is een lastige bijwerking waar ze liefst zo ver mogelijk bij uit de buurt blijven. Wij zijn een zombieclub geworden.
Misschien best dat ze de club ineens hernoemen van STVV naar RDGV (Roland Duchatelets GezelligheidsVereniging). Kwestie dat de vlag de lading dekt en het voor eens en altijd duidelijk is voor iedereen.
Overdrijven is een kunst
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Louis XIV »

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=116949
Ik heb al veel zotte dingen gelezen maar hiervan, hiervan zakt mijn broek af...rijp voor het zothuis
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door wva »

stvv'er schreef:
Roland veert recht en sommeert ondervoorzitter Benoît Robert, die ook in de buurt is, naast hem te komen staan. “Benoît, gij zijt Djene, ik Vossen.” Vervolgens speelt hij de bewuste fase na. Zijn conclusie: Vossen laat zich vallen.

Roland: “Jelle heeft het bij mij voorgoed verkorven.”

Marieke: “Truken van de foor.”

Roland: “Komedie, bedoel je. Ik wil niet dat mijn spelers zoiets doen. Ik vind dat niet netjes.”
:shock:
Zijn hier toevallig geen beelden van gemaakt?
:lol:
Ik zie het zo voor ogen.....Zou ongetwijfeld kunnen evenaren met het hilarische spiegelgladde "Ambiorix" moment op een ijskoude winteravond net voor de match tegen KVM.....RD wou met zijn nagelnieuwe Ambiorixschoenen iedereen ervan overtuigen dat het veld perfekt bespeelbaar was.... Hij toverde wat moves uit zijn gala-schoenen terwijl hij bruusk gesticulerend verkondigde dat het helemaal niet glad was, waarna hij ei zo na op zijne derrière terecht kwam.....
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door wva »

Van een Traditionsverein naar een Familiären Verein.....da's in een notedop onze evolutie onder RD......
E klappeke doen....e dankske placeiren.....allemaal goed en wel, maar niets te zien op de pelouse....
STVV of de hoogmis ? Niet te vergelijken, in de mis moesten we zwijgen, hier mogen we klappen en roepen,
alleen is daar weinig reden toe..... :zot:
scoormachine
Berichten: 174
Lid geworden op: 31 okt 2016, 12:35

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door scoormachine »

Tja, het is hoe je het bekijkt natuurlijk. Vroeger ging je naar de mis en ging je bidden....."God, Almachtige vader, schepper van hemel en aarde....." das allemaal verleden tijd.....hij bedoelt dat je nie naar de mis meer moet gaan.... en deze "Almachtige Vader" in levende lijve kan zien op Stayen.
Alleen is het nu geworden "Schepper van hel en kunstgras".
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door lindoke »

En ik die al die jaren dacht dat men in om het even welke sport het hoogste moet ambiëren :headbang:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
CharltonFan
Berichten: 28
Lid geworden op: 05 mar 2016, 09:40
Supporter van: Charlton

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door CharltonFan »

Charlton lost 3-1away last night to our biggest local rivals Millwall - 2148 stupid people (sell out) from Charlton witnessed the most spineless,gutless,directionless,clueless performance for a long time.

Duchatelet, you are killing our club.
2percent
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 dec 2016, 13:46
Supporter van: Charlton

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door 2percent »

In RD's world, sporting competition is irrelevant, - all that matters is the financial return on investment.

He has no understanding of what it means to be a fan of a football club, his vision is only to create a social centre where families can come to eat dinner in the grand cafe, then drink and dance in the bars.

Sint Truidense VV is nothing to him, only a part of his property portfolio and a vehicle used to implement his misguided business model.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Since '54 »

scoormachine schreef:Tja, het is hoe je het bekijkt natuurlijk. Vroeger ging je naar de mis en ging je bidden....."God, Almachtige vader, schepper van hemel en aarde....." das allemaal verleden tijd.....hij bedoelt dat je nie naar de mis meer moet gaan.... en deze "Almachtige Vader" in levende lijve kan zien op Stayen.
Alleen is het nu geworden "Schepper van hel en kunstgras".
:D :D :D Laat hem maar zeggen wat hij wil maar met kerstmis en andere zondagen doen we toch wat we willen. Hier met mijn gans gezin van 9 personen om 20.00 naar de nachtmis in Oos Lavrouwkerk. :Roland:
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door AirMontella »

Roland heeft zich van zijn kleinste kant laten zien. Dit post Peter Luts (toch een behoorlijk gelauwerde DJ) deze nacht op Facebook:
Dit heb ik in mijn 25 jarige carriere nog nooit meegemaakt.. STVV boekt me voor een set na de match voor normaal een uur. Na letterlijk 1 plaat komt Mr Duchatelet mij zeggen dat ik mijn job naar zijn mening niet goed deed omdat de mensen niet aan het dansen waren, wat dan ook naar mijn inzien moeilijk lijkt na 1 plaat. Ik heb hem duidelijk vermeld dat dit mijn eerste plaat was en dat zijn mensen mij hebben geboekt voor de muziek waarvoor ik sta.. Bij mijn 2de plaat ben ik op een zeer onrespectvolle en tactloze manier door iemand van zijn personeel aangemaand om per direct te stoppen omdat ik volgens hem Mr Duchatelet verkeerd geantwoord zou hebben wat helemaal niet zo was ?!?! Dit is voor mij gezichtsverlies en spijtig voor de mensen die me wel wilden zien en hier niet de kans voor kregen. Mr Duchatelet u heeft misschien veel geld, maar van tact en enige vorm van beleefdheid hebt u blijkbaar nog nooit gehoord.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jack »

Haha, classic!
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Dreke »

Duidelijk een verbitterde ex-werknemer, een vrouwenhater of één van die weinige hard-dies. Dit toont perfect aan waar hij op uit is. Daarom herhaal ik mijn vraag nog eens.
Dreke schreef:
Tompie schreef:Sint-Truiden is geen ambitieclub, maar een gezelligheidsclub. Play-Off 1 halen is van ondergeschikt belang. Zo lang we van degradatiestress gespaard blijven, is het prima.
Is er hier ook maar één poster die zich hierin kan vinden? Want het vat zijn beleid behoorlijk goed samen...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Halenaar »

Zelfs een bekende DJ scouten is al te moeilijk precies :grappig:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Halenaar »

Ondertussen probeert Peterke de boel te redden op de FB pagina van HBVL, maar dat mislukt toch ook precies :lol:

Kerel heeft zijn berichten al verwijderd, zielig ventje.
Plaats reactie