Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Alles over het beleid van onze club
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door STVV-fan »

Dreke schreef:
Jones schreef:Off-topic maar toch een weetje : we zijn de duurste als we dorst hebben.
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/71 ... to-be.html
De laatste keer dat ik nog betaalde voor een pintje op Stayen was toen een derde van uw pintje nog gratis was bij de introductie van de Binkenkaart. Is het ook niet zo dat via die kaart/automaat de pintjes goedkoper zijn tov gewoon bonnetjes kopen aan het de kassa?

Alcorcon lijkt zich te kunnen concentreren op de strijd voor het behoud (of promotie volgens sommigen) na de 0-2 nederlaag in de heenwedstrijd van de Copa.
20 cent ofzo Dre. De laatste keer dat ik gezien/gehoord heb was het 2.20 per bon als je zo betaalt en 2.00 als je met de kaart ze ging halen.
Dat blijf ik nog schandalig duur vinden.

mmm, het lijkt inderdaad over en uit voor Alcorcon, spijtig maar helaas.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Louis XIV »

Brusselmans schreef:
Jones schreef:Off-topic maar toch een weetje : we zijn de duurste als we dorst hebben.
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/71 ... to-be.html
Maar deze club heeft wel nooit geld ....
Hoe denk je anders die DJ's te kunnen betalen ...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jacques »

STVV-fan schreef: mmm, het lijkt inderdaad over en uit voor Alcorcon, spijtig maar helaas.
Ik pink een traantje weg. :cry:

Weer een jaargang zonder trofee voor de visionair. Enfin, tenzij de titel in de Duitse 4de klasse natuurlijk. :toppie: :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jan Bulder »

De wedstrijd van Charlton van vandaag werd afgelast wegens een bevroren grasmat. Duchatelet liet in 2014 wel een buizensysteem voor veldverwarming installeren, maar liet er nooit een boiler op aansluiten.

:toppie:
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Iniesta »

ipv TINA nu TINB, There Is No Boiler :lol:
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Dreke »

Jan Bulder schreef:De wedstrijd van Charlton van vandaag werd afgelast wegens een bevroren grasmat. Duchatelet liet in 2014 wel een buizensysteem voor veldverwarming installeren, maar liet er nooit een boiler op aansluiten.

:toppie:
Als ik het goed voorheb, is het enkel nodig in de Premier League. Ze hebben het gelegd voor het geval het er ooit weer van zou komen. Wanneer dat ook moge zijn...

Los daarvan kunt ge toch wel uw bedenkingen hebben bij het per sé willen spelen als het stenen uit de grond vriest. Ik zal wel isolatie onder mijn dakpannen steken...
A loyal football fan only supports the shirt...
2percent
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 dec 2016, 13:46
Supporter van: Charlton

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door 2percent »

Recently posted on the Charlton forum, some of you might find it interesting:

http://forum.charltonlife.com/discussio ... den#latest
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door STVV-fan »

2percent schreef:Recently posted on the Charlton forum, some of you might find it interesting:

http://forum.charltonlife.com/discussio ... den#latest

"Having been to ST many times now, i can cofidently say that Duchatelet is categorically hated by the vast majority as having taken the soul of their football club .He simply uses the club as a business outlet and a strange (to us, anyway) sort of social club (maybe he is socially inept, and feels he needs to buy his friends).
Strangely, Stayen has many similarities to The Valley, Ultras in their North Stand, multi level new West Stand which houses their admin and a rickety old South stand which houses the away fans- btw, when recently there v Mouscron, we were able to count the number of away fans manually and there were probably more Charlton fans in the ground !
I have grown to really like the football club and especially the people of ST - a friendlier bunch of people you could not wish to meet - an anecdote of one of our visits was when we were trying to 'infiltrate' their Ultras in the North Stand for contacts, and i got a tap on the shoulder to look around and see this massive cave man of an STVV fan looking at me.......who then proceeded to hand me a beer."

What a nice comment that is! :) :toppie:
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Louis XIV »

https://www.beursduivel.be/Beursnieuws/ ... media.aspx
Jaaromzet van maar liefst 0.6 miljard, plannen voor beursgang ...gene kattenpis en dan bedenken dat hij
van VOETBAL geen kloten kent.
Daarmee is nogmaals bewezen : schoenmaker blijf bij je leest...
CharltonFan
Berichten: 28
Lid geworden op: 05 mar 2016, 09:40
Supporter van: Charlton

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door CharltonFan »

Duchatelet voted worst club owner in English football.....

http://www.againstleague3.co.uk/al3-clu ... e-results/
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Since '54 »

22 pagina's 325 berichten in dit item. Waar de jeugd zich de laatste tijd toch mee zoet houdt. Met RD, een man van 70 jaar, en toppunt van al, je hebt hem nodig!

'Een dansende dirigent' is dat verboden misschien of oneerbaar? 'Een demagogische dooddoener?' Welnu, er zitten er hier zo'n 25 op dit forum. Om u kapot te lachen :lol:
Laatst gewijzigd door Since '54 op 27 jan 2017, 18:52, 3 keer totaal gewijzigd.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jebus4life »

Louis XIV schreef:https://www.beursduivel.be/Beursnieuws/ ... media.aspx
Jaaromzet van maar liefst 0.6 miljard, plannen voor beursgang ...gene kattenpis en dan bedenken dat hij
van VOETBAL geen kloten kent.
Daarmee is nogmaals bewezen : schoenmaker blijf bij je leest...
Met Melexis als grootste klant, als Roland morgen naar een andere chipbakker gaat is het wel gedaan met X-fab...
(niet dat hij dat zal doen want het is z'n eigen bedrijf, maar you get my point)
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Iniesta »

Since '54 schreef:22 pagina's 325 berichten in dit item. Waar de jeugd zich de laatste tijd toch mee zoet houdt. Met RD, een man van 70 jaar, en toppunt van al, je hebt hem nodig!

'Een dansende dirigent' is dat verboden misschien of oneerbaar? 'Een demagogische dooddoener?' Welnu, er zitten er hier zo'n 25 op dit forum. Om u kapot te lachen :lol:
Het lachen is steeds meer mensen vergaan als het over STVV gaat. Onze tegenstanders hebben stof genoeg daarentegen.

RD nodig? Om onze schuld nog eens te vermenigvuldigen? Om ons nog afhankelijker te maken? Om nog meer volk weg te jagen? Om nog meer een commerciële circus te worden?

Neen, er zijn genoeg voetbalclubs zonder RD en deze draaien niet slechter en soms halen ze met minder mogelijkheden zelfs af en toe een sportieve prijs. Bij ons zijn ze sommigen al blij als de platen maar goed (RD style) zijn na de match. Ge kunt met uw *** laten rammelen maar op een bepaald moment wordt het zielig.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Dreke »

Since '54 schreef:en toppunt van al, je hebt hem nodig!
Je kan jezelf de vraag stellen wie exact wie nodig heeft.

De grootste merde aan heel deze discussie is niet de inhoud, maar wel de manier waarop. Ik moet hem niet en ik schat de kans klein in dat hij op Stayen nog een Euro aan mij gaat verdienen. Maar om een ander te gaan afzeiken omdat die een andere mening heeft... En dat is hier al lang aan de gang. Het komt ook echt niet van één kant.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Tompie »

Na de laatste supportersavond heb ik nog een mailtje gestuurd aan Cynthia met een aantal zaken en concrete voorstellen (omdat ze dat tijdens het verloop van die avond ook vroeg) waarmee ook de abonnementhouders kunnen beloond worden. Een van de zaken die ik toen vermeld heb is om abonnementhouders eens gratis op verplaatsing te laten gaan of gratis busvervoer te voorzien.

Ik ben blij dat dat nu zondag tegen Westerlo ook effectief gebeurt. En als ik me goed herinner was er bij een eerdere verplaatsing ook al een gelijkaardige actie.

Een ander voorstel was om een soort van getrouwheidssysteem uit te bouwen voor de abonnementhouders. Abonnementhouders zouden zo "punten" kunnen verzamelen met de aankoop van hun abonnement, bij tickets voor uitwedstrijden, aankopen in de fanshop ... Die punten zou je dan bijvoorbeeld kunnen inruilen tegen jetons, korting in de fanshop, korting op een volgend abonnement ...

Jammer dat ze nu niet meer zo actief bij STVV aanwezig is, want ze was wel iemand die toegankelijk was voor suggesties. Bij anderen werd er nooit geantwoord op e-mails.

Nog even over Roland: ik sta nog altijd achter mijn blog hier op de eerste pagina, maar ik heb alle begrip voor zij die wel tevreden zijn met hem. Dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken. Ik heb moeite met een voorzitter die stelt dat het sportieve van ondergeschikt belang is en we een gezelligheidsclub zijn. Maar als dat voor anderen voldoende is, is dat geen probleem. Een alternatief? Ik zou graag iemand willen die wel sportieve successen wil boeken. :)

Los daarvan ben ik wel zeer tevreden met wat het team momenteel op de mat brengt, laat dat duidelijk zijn.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Plaats reactie