Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Alles over het beleid van onze club
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door miel »

Dreke schreef:Het was te verwachten. Onze naam duikt niet op in louche affaires dus de rest vergeten we... Cheap.
Er moet niks worden vergeten , maar minstens 75% van de kritiek op de voorganger was even Cheap
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Dreke »

Nee, hoor. Daar zaten ook een pak feiten tussen.
A loyal football fan only supports the shirt...
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Vouch »

miel schreef:
Dreke schreef:Het was te verwachten. Onze naam duikt niet op in louche affaires dus de rest vergeten we... Cheap.
Er moet niks worden vergeten , maar minstens 75% van de kritiek op de voorganger was even Cheap
Joa joa, als we al 75 % van de mensen kunnen terughalen die Roland wegjoeg mogen we op onze 2 knieën gaan zitten.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door miel »

Vouch schreef:
miel schreef:
Dreke schreef:Het was te verwachten. Onze naam duikt niet op in louche affaires dus de rest vergeten we... Cheap.
Er moet niks worden vergeten , maar minstens 75% van de kritiek op de voorganger was even Cheap
Joa joa, als we al 75 % van de mensen kunnen terughalen die Roland wegjoeg mogen we op onze 2 knieën gaan zitten.
Als ge het nu nog niet begrepen hebt zal je het nooit begrijpen
Roland wordt gebruikt als drogreden , toen en nu , dat wordt met de week duidelijker
De laatste jaren hebben wij zeker niet te klagen , wat de thuiswedstrijden betreft .
Zelfs nu we hoge ogen gooien , komt er geen mens meer .
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Positivo »

@ Dreke
Even uitleggen.
Feiten zijn dat Rd een uitstekende basis heeft nagelaten voor de overnemers.

Feiten zijn ook, dat de man een degelijke overnemer gevonden heeft. (Een overnemer die ook geïnteresseerd was in Lokeren - maar Roger -band- Lambrechts , duidelijk niet zo slim als Rd, weigerde)

Feiten zijn … dat we spelen voor een plaats in PO1 met een kern waarvan het grootste deel van de basis van het seizoen door RD gevormd werd...en waarvoor speelt Lokeren ?

Feiten zijn ook dat de Japanners in tegenstelling tot RD, wel héél veel transfers moeten doen, met een véél groter budget om tot een vergelijkbare ( iets betere, akkoord) kern te komen.

Feiten zijn ook, dat de supporters van andere ploegen met de billen dicht zitten over wat er gaat gebeuren in de komende maanden. En was jij ook één van die , die het woord wanbeheer in de mond nam in het geval RD?
Die mannen met hun zwarte rekeningen die hun club dreigen te schaden ….. dàt is wanbeheer en daar zullen ze Stvv nooit op betrappen zo lang RD het voor het zeggen had.

Je kunt misschien het belangrijke van het banale leren onderscheiden.
Ik ben er van overtuigd dat je je mening onmiddellijk zult herzien.

@ vouch.
Als RD de supporters wegjoeg, waarom komen ze dan nu niet terug ? Ik moet al lachen op voorhand voor het antwoord dat (niet) gaat komen. Trouwens Vouch ik ga je voor zijn..... vanavond is er beterschap in het toeschouwersaantal....kom je ook supporteren zij aan zij met de Rd sympathisanten ? (Het zal toch niet zijn, dat omdat die blijven komen, dat die anderen wegblijven, zeker !?)

Vooruit stvv.

Ik ken er ene die op dat woord “feiten” fel gaat tekeer gaan.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Brusselmans »

Positivo schreef:Het zal toch niet zijn, dat omdat die blijven komen, dat die anderen wegblijven, zeker !?
Misschien heb je wel HET antwoord gegeven op DE vraag !
Ik wil alvast niet langs u zitten of staan om de verheerlijking van de heilige koe te aanhoren !
Misschien de tribune in 2 splitsen ?
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Positivo »

Ik was verplicht uw post te liken Brusselmans, ik kom niet bij van het lachen
Amzu
Berichten: 226
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Amzu »

Zomaar een gedachte.....
Zou het kunnen dat er naast Veljkovic nog een tweede informant/insider geweest is ? Eentje die zich in de luwte houdt.
Iemand die door de jaren heen alles vanaf de eerste rijen heeft gevolgd, het wereldje van makelaars openlijk verafschuwde,...enz.
Als dan vandaag blijkt dat met Anderlecht en Oostende dhr. Coucke 2x in het vizier dreigt te komen is het alleszins niet verwonderlijk dat diezelfe Coucke nog een dikke appel te schillen heeft met die ene. Te beginnen met het kunstgrasveld.
Zoals ik zei: zomaar een gedachte. :cool:
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door moanverke »

Amzu schreef:Zomaar een gedachte.....
Zou het kunnen dat er naast Veljkovic nog een tweede informant/insider geweest is ? Eentje die zich in de luwte houdt.
Iemand die door de jaren heen alles vanaf de eerste rijen heeft gevolgd, het wereldje van makelaars openlijk verafschuwde,...enz.
Als dan vandaag blijkt dat met Anderlecht en Oostende dhr. Coucke 2x in het vizier dreigt te komen is het alleszins niet verwonderlijk dat diezelfe Coucke nog een dikke appel te schillen heeft met die ene. Te beginnen met het kunstgrasveld.
Zoals ik zei: zomaar een gedachte. :cool:
Lijkt me meer een plot voor seizoen 2 van "De Dag" :beer:
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Geel-Blauw »

https://m.hbvl.be/cnt/dmf20190227_04212 ... gratis-weg
Ik praat vandalisme niet goed, maar ongelofelijk dat deze man de hand niet in eigen boezem wilt steken. Hij steekt nog liever de schuld op de EFL die hem niet had mogen toelaten een voetbalclub over te nemen. Volgens hem zou dan ook geen enkele buitenlandse investeerder een Engelse club nog mogen overnemen met de logica als ik het niet kan, kan niemand het. :grappig:
Nie zievere, speile!
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jan Bulder »

Amzu schreef:Zomaar een gedachte.....
Zou het kunnen dat er naast Veljkovic nog een tweede informant/insider geweest is ? Eentje die zich in de luwte houdt.
Iemand die door de jaren heen alles vanaf de eerste rijen heeft gevolgd, het wereldje van makelaars openlijk verafschuwde,...enz.
Als dan vandaag blijkt dat met Anderlecht en Oostende dhr. Coucke 2x in het vizier dreigt te komen is het alleszins niet verwonderlijk dat diezelfe Coucke nog een dikke appel te schillen heeft met die ene. Te beginnen met het kunstgrasveld.
Zoals ik zei: zomaar een gedachte. :cool:
Duchatelet heeft al openlijk verkondigd dat Anderlecht de titel 'gekocht' heeft toen hij als voorzitter van Standard 2e werd. Dus wees maar zeker dat het kunstgrasverhaal daar aan vasthangt.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jack »

Geel-Blauw schreef:https://m.hbvl.be/cnt/dmf20190227_04212 ... gratis-weg
Ik praat vandalisme niet goed, maar ongelofelijk dat deze man de hand niet in eigen boezem wilt steken. Hij steekt nog liever de schuld op de EFL die hem niet had mogen toelaten een voetbalclub over te nemen. Volgens hem zou dan ook geen enkele buitenlandse investeerder een Engelse club nog mogen overnemen met de logica als ik het niet kan, kan niemand het. :grappig:
Schitterend he :)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jacques »

Voor zij die geen abo op hbvl hebben, hier het oorspronkelijke interview: https://talksport.com/football/501414/c ... uchatelet/
(best om het interview te beluisteren, informatiever dan het geschreven artikel)

Aansluitend: https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... -club.html
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door enerkey »

Tja hij heeft altijd een bijzondere manier van denken gehad. 99,9 procent van de mensen kan hem niet volgen. Ik denk dat wij en Standard er nog goed van zijn afgekomen. Die Charlton story is bijzonder pijnlijk voor alles en iedereen. Hopelijk komt ook daar snel een overnemer.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Positivo »

@ Jacques

Over die opmerking over de Westtribune …..
Tenslotte, is deze tribune (zonder die 2e ring) niet groter dan de oude die er stond. Hoeveel toeschouwers kan die bevatten ? 2000 ? Dat is nauwelijks 20%. van de stadioncapaciteit. Is dat niet rijkelijk weinig ? Ok ze raakt momenteel trager gevuld, maar we zijn er nog niet hé. En er zullen ongetwijfeld ook heel wat AAGent supporters bijzitten. Maar goed, vol is vol.

Verder, een abonnement (of ticket) in de vip sector, of andere plaats op de West tribune, kost wel een veelvoud van een in de Noord . Vul de ganse tribune west en dat vertegenwoordigt misschien een bedrag dat waarschijnlijk even groot is als de rest van het stadion ! De Japanners moeten daar natuurlijk iets voor ondernemen, maar die verkiezen op het ogenblik inspanningen in het thuisland.

En stel dat Stvv morgen ineens opnieuw een succes wordt.....
En dat er onvoldoende Business capaciteit is .... Dan wordt er natuurlijk geklaagd…. dat men dat niet voorzien heeft.
Plaats reactie